خانه » آگهی های زیر مجموعه » آگهی استخدام سازمان تعزیرات حکومتی کشور سال ۹۵

آگهی استخدام سازمان تعزیرات حکومتی کشور سال ۹۵

متن آگهی:

استخدام سازمان تعزیرات حکومتی سال ۹۵   (سومین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی کشور)

 اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در باره تاریخ ثبت ‌نام و شرکت در سومین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاههای اجرایی کشور در سال ۱۳۹۵پیرو اطلاعیه مورخ ۹۵/۴/۱۵ بدین وسیله به اطلاع متقاضیان ثبت‌‌نام در سومین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاههای اجرایی کشور در سال ۱۳۹۵ می‌رساند ثبت‌نام برای استخدام نیروی انسانی در ۱۲ دستگاه اجرایی شامل: سازمان امور مالیاتی کشور، سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان تعزیرات حکومتی، سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولید‌کنندگان، سازمان دامپزشکی‌ کشور، سازمان زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، سازمان قضایی نیروهای مسلح، مرکز ملی رقابت، موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی، وزارت امور اقتصادی و دارائی، وزارت آموزش و پرورش و وزارت دادگستری از روز دوشنبه مورخ ۹۵/۴/۲۸ از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org  آغاز و تا روز یکشنبه مورخ ۹۵/۵/۳ ادامه خواهد یافت. لذا از متقاضیان واجد شرایط برای شرکت در آزمون دستگاه‌های فوق‌الذکر دعوت بعمل می‌آید بمنظور کسب اطلاعات و جزییات مربوط به شرایط و ضوابط آزمون و دستگاههای پذیرنده و همچنین رشته‌ها و شغل محلهای استخدام هر یک از دستگاههای اجرایی به دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون استخدامی که از تاریخ ۹۵/۴/۲۸ (همزمان با شروع ثبت‌نام) برروی پایگاه اطلاع رسانی این سازمان قرار گرفته است مراجعه نمایند.
ضمناً نظربه‌اینکه ثبت‌نام‌برای استخدام‌نیروی انسانی‌برای ۶۸دانشگاه ازمجموعه دانشگاههای‌علوم‌پزشکی‌وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درقالب دفترچه‌ای جداگانه‌انجام خواهد شد، لذامتقاضیان شرکت درآزمون استخدامی‌دانشگاههای علوم‌ پزشکی‌ می‌توانند از روز پنجشنبه ۹۵/۴/۳۱ لغایت روز چهارشنبه ۹۵/۵/۶ به ‌پایگاه ‌اطلاع‌‌رسانی‌ این سازمان‌‌به‌نشانی: www.sanjesh.org مراجعه و پس از مطالعه دفترچه راهنمای مذکور و کسب اطلاع از شرایط و ضوابط آزمون و همچنین رشته‌ها و شغل‌محل‌های استخدام هریک از دانشگاههای علوم پزشکی نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.
در پایان لازم به توضیح است که هر داوطلب منحصراً می‌تواند در یک رشته شغل محل از رشته شغل محل‌های ۱۲ دستگاه اجرایی یا ۶۸ دانشگاه علوم پزشکی متقاضی ثبت‌نام  شود. تاریخ برگزاری آزمون در روز جمعه مورخ ۹۵/۶/۱۹ خواهد بود.

برای مشاهده دفترچه در سایت سازمان سنجش اینجا کلیک کنید

برای دانلود دفترچه شرایط استخدامی اینجا کلیک کنید

لینک ثبت نام

جهت دانلود نمونه سوالات استخدامی آزمون فراگیر دستگاه های اجرایی اینجا کلیک نمایید

دانلود نمونه سوالات تخصصی رشته حسابداری

دانلود نمونه سوالات تخصصی رشته مدیریت

دانلود نمونه سوالات تخصصی رشته کامپیوتر


خبر ۱۵ تیر ۹۵ : اعلام زمان ثبت نام سومین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاههای اجرایی سال ۹۵

*اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در باره ثبت‌نام و شرکت در سومین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاههای اجرایی کشور در سال ۱۳۹۵

بدین‌وسیله به اطلاع می‌رساند ثبت‌نام سومین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاههای اجرایی کشور برای جذب مجموعاً ۱۹۲۵۱ نفر در ۱۲ دستگاه اجرایی و ۶۸ دانشگاه از مجموعه دانشگاههای علوم پزشکی از تاریخ ۱۳۹۵/۴/۲۸ از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org آغاز خواهد شد.
لذا از متقاضیان واجد شرایط برای شرکت در آزمون مذکور دعوت بعمل می‌آید بمنظور کسب اطلاعات و جزییات مربوط به رشته‌ها و شغل محل استخدام هریک از دستگاههای اجرایی و همچنین دانشگاههای علوم پزشکی به دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون استخدامی که از تاریخ ۱۳۹۵/۴/۲۸ برروی سایت سازمان قرار داده خواهد شد مراجعه نمایند.

ضمناً تاریخ و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه و برگزاری آزمون که در شهریورماه خواهد بود در دفترچه راهنما اعلام می‌گردد.

جهت مشاهده اطلاعیه در سایت سازمان سنجش اینجا کلیک کنید

جهت دانلود نمونه سوالات استخدامی آزمون فراگیر دستگاه های اجرایی اینجا کلیک نمایید

دانلود نمونه سوالات تخصصی رشته حسابداری

دانلود نمونه سوالات تخصصی رشته مدیریت

دانلود نمونه سوالات تخصصی رشته کامپیوتر

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.