خانه » استخدام در استان تهران » آموزشگاه آنلاین فرادرس

آموزشگاه آنلاین فرادرس

متن آگهی:

آشنایی با آموزشگاه آنلاین فرادرس

سازمان علمی و آموزشی فرادرس به عنوان یکی از بزرگترین و قدیمی ترین آموزشگاه های آنلاین ، سعی دارد بهترین آموزش ها را به تعداد کثیری از دانشجویان خود در سراسر جهان ارائه نماید. هدف فرادرس دسترسی آسان به آموزش آنلاین و مجازی از هر نقطه و هر ساعت از شبانه روز و همچنین ایجاد فضای کسب و کار و درآمدزایی برای مدرسین و اساتیدی که علاقه مند به تدریس به آموزش از راه دور را دارند می باشد.

استفاده از شعار همیشگی “فرادرس فراتر از یک درس” خود گویای معرفی این سامانه آموزشی از راه دور است که به صورت حرفه ای سعی دارد علاوه بر کم کردن هزینه های رفت و آمد و اتلاف وقت در کلاس های سنتی، بهترین و با کیفیت ترین بستر را برای  دانشجویان و دانش آموختگان خود ایجاد نماید.

آموزش های رایگان فرادرس

آموزشگاه فرادرس با بهره گیری از اساتید و مدرسین مجرب این امکان را برای دانشجویان و دانش آموختگان خود فراهم ساخته تا بتوانند برخی منابع و مطالب مورد نیاز خود را به راحتی و به صورت رایگان استفاده نمایند.

این بسته ها و پکیج ها که در جهت کمک و برطرف کردن نیاز شما دانش آموزان و دانشجویان عزیز می باشد، دارای مجوز و طبق استانداردهای آموزشی می باشد.

در کنار آموزش های رایگان، دانشجویانی که امکان پرداخت هزینه را ندارند، کمک هایی در قالب بسته ای حمایتی در نظر گرفته شده است.

از آنجا که آرمان اصلی فرادرس گسترده کردن هر چه بیشتر دایره آموزش دانشگاهی در ایران و ارائه بهترین درس‌ها و آموزش‌ها به دانشجویان علاقه‌مند است و گواه این مطلب، وجود بیش از ۲۰۰۰ ساعت آمورزش رایگان در مجموعه فرادرس است.

اما فرادرس به این بسته ای بسنده نکرده و با توجه به اینکه تیم فرادرس یک تیم بناشده بر ویژگی دانشجو بودن و درک عمیق محدودیت‌های مالی این قشر مهم کشور است، روش های حمایتی را برای استفاده ی رایگان از مباحث غیر رایگان در اختیار گروه های خاص قرار داده است که جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به لینک‌های فرادرس های رایگان  و هدیه آموزشی مراجعه کنید.

تدریس در فرادرس

فرادرس طیف گسترده ای از دانشجویان را همراه خود دارد و این یک نکته ی جذاب برای هر مدرسی است که تعداد محصلینش هرچه بیشتر باشند. در فرادرس بیش از ۹۰۰هزار دانشجو مشغول دریافت خدمات هستند. اگر این توانایی را در خود می بینید که موضوعی را تدریس کنید، می توانید کار خود را از اینجا شروع کنید. مراحل تدریس در فرادرس از قرار زیر است:

  • هماهنگی های اولیه و تکمیل فرم های آماده شده
  • ارسال سرفصل مورد نظر توسط شما
  • هماهنگی های نهایی و شروع همکاری و ضبط نهایی ویدئو

دانشگاه مجازی چیست و چه برتری هایی دارد؟

با حضور فناوری های جدید و روز افزون و افزایش تعداد کاربران اینترنت، فناوری ها و ابزارهای دیجیتال سبک زندگی بشر را متحول کرده است  و این موضوع نیز در بخش علم و یادگیری دستخوش تغییراتی بوده و سیستم آموزشی را از حالت کلاسیک و سنتی خود خارج کرده و به سمت و سوی دانشگاه های مجازی و کلاس های آنلاین اما واقعی و با کیفیت پیش برده است.

شما در یک دانشگاه مجازی هیچ گونه محدودیت زمانی و مکانی شرکت در کلاس را ندارید  و لازم نیست برای انتخاب واحد هر ترم عجله کنید و ترس از پر شدن و عدم تطابق زمان  با سایر کلاس های خود را داشته باشید.

ویژگی دانشگاه مجازی

  • عدم نیاز به حضور فیزیکی دانشجو و استاد در کلاس
  • محدود نبودن برگزاری کلاس در یک زمان خاص
  • دسترسی آسان
  • کیفیت بالاتر ارائه دروس و آموزش ها
  • عدم محدودیت در تعداد دانشجوهای کلاس
  • امکان تکرار و مرور مباحث به صورت نا محدود

  آموزش مجازی یا آنلاین

آموزش مجازی یا virtual learning و یا به عبارت دیگر آموزش الکترونیکی e-learning بر بستر اینترنت و از راه دور امکان‌پذیر است. در آموزش مجازی یا آنلاین استاد با ارائه فایل های پی دی اف، فیلم های آموزشی و اسلاید های پاورپوینت و همچنین صدا و تصویر خود مباحث آموزشی مورد نظر را با دانشجویان به اشتراک می گذارد.

کلاس آنلاین یا سامانه آموزش های آنلاین یک محیط آموزشی است که در آن شرکت کننده ها می توانند از طریق یک سیستم اینترنتی با هم در تعامل باشند، سخنرانی و مباحث را دنبال و همچنین با یکدیگر به گفتگو و تبادل نظر در مورد موضوع مورد نظر بپردازند.

چرا آموزش آنلاین را انتخاب می کنیم؟

برای شرکت در یک کلاس آنلاین یا مجازی نیازی به طی کردن مسافت های طولانی و اتلاف وقت و گذران در خیابان های شلوغ و پرترافیک نیست. آموزشگاهای آنلاین به ما کمک می کند تا این فاصله ها را تا حد امکان کاهش دهیم.

در کنار همه این امتیازاتی که از آموزش های مجازی گفتیم، در این بین برگزاری آموزش مجازی معایبی هم دارد که در زیر به چند نمونه از آنها می پردازیم.

برخی ازین مشکلات عبارتند از :

  • نیاز به مخاطبان به آشنایی با کامپیوتر
  • دسترسی به اینترنت با سرعت بالا
  • آموزش به زبان غیر بومی
  • نیاز به استفاده از ابزار و تجهیزات خاص
  • مسائل مربوط به حق مولف و منابع اطلاعاتی

اما کلاس های موجود در فرادرس اغلب از نوع ویدئو های آموزشی است و نیاز به نرم افزار خاص یا اینترنت با پهنای باند بالا ندارد. فایل ها به فرمت های قایل پشتیبانی در تمام گوشی ها و سیستم های کامپیوتری تهیه شده اند، طوری که هیچیک از کاربران برای اجرای آنها با مشکل خاصی روبرو نشوند. در واقع فرادرس اپلیکیشن خاصی برای ارائه مطالب و آموزشهای آنلاین ندارد و تمامی این موارد بر روی مرورگر کامپیوتر و موبایل قایل مشاهده و دانلود هستند.

بسته های آموزشی فرادرس اغلب به صورت ویدئوهای باکیفیتی است که مدرسین مجرب بر روی اسلاید هایی مباحث درسی را ارائه می دهند و لینک این ویدئو ها برای دانلود در اختیار شما قرار داده می شود که نسبت به کبفیت بالای آنها، حجم کمی دارند و همچنین نسخه ای از آن به ایمیل ارائه شده از سوی شما ارسال می گردد. به همراه این ویدئو، جزوه ها و اسلاید ها نیز در اختیار شما قرار داده می شود.

لینک‌های دانلود محدودیت زمانی خاصی ندارد و هر زمان می‌توانید با مراجعه به حساب کاربری‌تان، به آموزش‌هایتان دسترسی داشته باشید.

شیوه ارائه آموزش‌ها در فرادرس

همه آموزش‌ها بر اساس سرفصل‌های ذکر شده در صفحه آموزش، تدریس می‌شوند. مباحث پایه ای و پیش نیازها برای ورود به مبحث اصلی، بیان می‌شود. سپس بخش اصلی آموزش، به صورت جزئی آموزش داده می‌شود و گام به گام مباحث بیان می‌شود.

برای استفاده از این آموزش ها باید در فرادرس ثبت نام کنید. برای ثبت نام نا فقط به یک آدرس ایمیل و یه گذرواژه دلخواه احتیاج دارید. برای ثبت نام در فرادرس کافیست بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

در نهایت با توجه به مباحثی که آموزش داده می‌شود، نتیجه گیری نهایی بیان می‌شود

آموزش های جدید

یکی از چالش های آموزش، به ویژه در علوم جدید همچون مباحث مربوط به حوزه رایانه و آی تی، دسترسی به مباحث جدید و بروز در سراسر دنیاست که همواره مشکلات زیادی را برای دانش پژوهان این حوزه رقم میزند.

فرادرس به این چالش واقف بوده و با راه اندازی بخشی تحت عنوان «جدیدترین آموزش‌ها»، همه روزه جدید دوره های آموزشی که توسط اساتید و متخصصین هر حوزه، آماده شده اند را بی درنگ و در دسته بندی های مناسب در اختیار دانشجویان هر حوزه قرار داده است.

 

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.