خانه » استخدام در استان تهران » ثبت نام آزمون پذیرش دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان(شروع ثبت نام مجدد)

ثبت نام آزمون پذیرش دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان(شروع ثبت نام مجدد)

متن آگهی:

خبر ۲۷ آذر ۱۴۰۲- شروع ثبت نام مجدد آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو معلم
ثبت نام مجدد آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو معلم (در دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیرشهیدرجایی) آغاز گردید.

ثبت نام

خرید سریال ثبت نام


خبر ۲۲ آذر ۱۴۰۲- اطلاعیه سازمان سنجش درخصوص ثبت‌نام با تاخیر متقاضیان شرکت در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو – معلم
به اطلاع متقاضیان ثبت‌نام‌ و شرکت‌ در آزمون‌ سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت اول) و آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو – معلم در دانشگاه فرهنگیان می‌رساند، با توجه به درخواست مکرر داوطلبانی که در زمان مقرر (از تاریخ ۱۴۰۲/۰۹/۰۵لغایت ۱۴۰۲/۰۹/۱۵) موفق به ثبت‌نام در این آزمون نشدند، امکان ثبت‌نام با تاخیر برای این‌دسته از داوطلبان از روز دوشنبه به تاریخ ۱۴۰۲/۰۹/۲۷ لغایت روز سه‌شنبه به تاریخ ۱۴۰۲/۰۹/۲۸در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان فراهم خواهد شد.
لذا داوطلبان می توانند با مطالعه دفترچه راهنمای ثبت‌نام و اطلاعیه‌های تاریخ پنجم، نهم و یازدهم آذر ماه سال جاری که از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قابل دسترس است، نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند. لازم به تاکید است این آخرین فرصت برای متقاضیانی است که موفق به ثبت‌نام در این آزمون نشده‌اند و بدیهی است بعد از تاریخ فوق هیچ درخواستی برای ثبت‌نام قابل پذیرش نخواهد بود.
ضمناً برای داوطلبانی که قبلاً در این آزمون ثبت‌نام نموده‌اند نیز امکان ویرایش اطلاعات در بازه زمانی فوق میسر است.
یادآوری می‌شود آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت اول) و آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو – معلم در دانشگاه فرهنگیان در روزهای پنجشنبه و جمعه به تاریخ ۰۶ و ۱۴۰۳/۰۲/۰۷برگزار خواهد شد.


خبر ۲۱ آذر ۱۴۰۲- اعلام مواد آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو معلم

مشاهده مواد آزمون


خبر ۱۱ آذر ۱۴۰۲- تمدید مهلت ثبت نام آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو معلم
مهلت ثبت نام آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو معلم تا ۱۵ آذر ماه ۱۴۰۲ تمدید گردید.

مشاهده اطلاعیه


خبر ۹ آذر ۱۴۰۲- اصلاحیه دفترچه ثبت نام آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو معلم

پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون سراسری و آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو – معلم در دانشگاه فرهنگیان سال ۱۴۰۳ و اطلاعیه تاریخ ۱۴۰۲/۹/۵، ضمن اعلام اصلاحات دفترچه راهنمای یاد شده «به شرح ذیل این اطلاعیه»، به اطلاع می‌رساند متقاضیان ثبت‌نام و شرکت در آزمون می‌توانند در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام تا پایان روز شنبه به تاریخ ۱۴۰۲/۹/۱۱ به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذکور اقدام کنند.
ضمناً آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به ثبت‌نام اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام کنند.

موارد اصلاحی مربوط به دفترچه راهنمای ثبت‌نام:
۱) بخش «۲-۲» شرایط و ضوابط آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو – معلم در دانشگاه فرهنگیان مندرج در صفحه ۲۱ دفترچه راهنمای ثبت‌نام:
الف) مواد امتحانی و ضرایب دفترچه ویژه آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو – معلم صرفاً شامل دو مادهٔ امتحانی زیر است:
۱- “هوش و استعداد معلمی” با ضریب ۳
۲- “تعلیم و تربیت اسلامی” با ضریب ۲
عنوان منابع درسی و مطالعاتی برای دو ماده امتحانی فوق بر اساس اعلام وزارت آموزش و پرورش تا تاریخ ۱۴۰۲/۹/۲۰ اعلام خواهد شد.
لازم به توضیح است ماده امتحانی “فرهنگ و تمدن ایرانی و اسلامی” از دفترچه ویژه آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو – معلم در دانشگاه فرهنگیان، حذف شد.
ب) شرط معدل از ضوابط پذیرش دانشجو – معلم در دانشگاه فرهنگیان حذف شد.


خبر ۵ آذر ماه ۱۴۰۲ – دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو معلم (در دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیرشهیدرجایی) منتشر شد.
مهلت ثبت نام تا ۱۱ آذر ماه ۱۴۰۲ می باشد.

دانلود دفترچه راهنمای آزمون

لینک ثبت نام

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.