خانه » استخدام در استان تهران » آزمون ورودی انتخاب اعضای جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران سال ۱۳۹۹ (تمدید مهلت ثبت نام)

آزمون ورودی انتخاب اعضای جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران سال ۱۳۹۹ (تمدید مهلت ثبت نام)

متن آگهی:

خبر ۴ تیر ۹۹:  تمدید مجدد مهلت ثبت نام آزمون جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران

پیرو انتشار اطلاعیه راهنمای ثبت نام مورخ ۹۹/۰۳/۱۸ و ۹۹/۰۳/۲۰ بدین وسیله به اطلاع متقاضیان ثبت‌نام و شرکت در سومین آزمون ورودی انتخاب اعضای جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران سال ۱۳۹۹ می‌رساند، به منظور فراهم نمودن تسهیلات برای آن دسته از داوطلبانی که تا تاریخ (۹۹/۰۳/۲۵) برای ثبت‌نام اقدام ننموده‌اند، ترتیبی اتخاذ گردیده است که بتوانند تا روز یکشنبه مورخ ۹۹/۰۴/۱۵ نسبت به ثبت‌نام و یا ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند.
لذا کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق اطلاعیه راهنمای ثبت‌نام و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذکور اقدام نمایند.
ضمناً آن دسته از داوطلبانی که قبلاً ثبت‌نام خود را تکمیل و کدرهگیری ثبت‌نام دریافت نموده‌اند نیز می‌توانند درصورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده و یا ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام نمایند.


خبر ۲۷ خرداد ماه ۹۹ -پیرو انتشار اطلاعیه راهنمای ثبت نام مورخ ۹۹/۰۳/۱۸ و ۹۹/۰۳/۲۰ بدین وسیله به اطلاع متقاضیان ثبت‌نام و شرکت در سومین آزمون ورودی انتخاب اعضای جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران سال ۱۳۹۹ می‌رساند، به منظور فراهم نمودن تسهیلات برای آن دسته از داوطلبانی که تا تاریخ (۹۹/۰۳/۲۵) برای ثبت‌نام اقدام ننموده‌اند، ترتیبی اتخاذ گردیده است که بتوانند تا روز پنجشنبه مورخ ۹۹/۰۴/۰۵ نسبت به ثبت‌نام و یا ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند.

لذا کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق اطلاعیه راهنمای ثبت‌نام و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذکور اقدام نمایند.

ضمناً آن دسته از داوطلبانی که قبلاً ثبت‌نام خود را تکمیل و کدرهگیری ثبت‌نام دریافت نموده‌اند نیز می‌توانند درصورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده و یا ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام نمایند.


خبر ۱۸ خرداد ماه ۹۹ – هیأت تشخیص صلاحیت مشاوران رسمی مالیاتی ایران به استناد ماده (۲۷) اساسنامه موضوع مصوبه شماره ۱۲۰۶۲/ت۴۲۹۳۹ هـ مورخه ۹۱/۰۱/۲۸ هیئت محترم وزیران، درصدد برگزاری سومین آزمون ورودی انتخاب اعضاء جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران در تاریخ ۹۹/۰۶/۰۷ می باشد. لذا بدین وسیله از افرادی که واجد شرایط مندرج در ماده (۲۸) اساسنامه جامعه مذکور بشرح زیر می باشند، جهت شرکت در آزمون دعوت به عمل می آورد.

شرایط داوطلبان

۱- دارا بودن تابعیت ایرانی.

۲- اعتقاد و التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.

۳- حسن شهرت به رعایت موازین شرعی، اخلاقی، رفتاری و مالی.

۴- دارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی یا بالاتر در رشته های امورمالی و مالیاتی، حسابداری، حسابرسی، اقتصادی، بازرگانی، حقوقی، و مدیریت (مالی، بازرگانی، دولتی، صنعتی و بانکی). ملاک تاریخ فارغ التحصیلی ۹۹/۰۳/۱۸ می‌باشد.

۵- نداشتن رابطه استخدام رسمی یا غیررسمی دائم یا موقت با دستگاههای اجرایی موضوع ماده (۵) قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب ۱۳۸۶ (تدریس در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی اشتغال محسوب نمی‌شود)

۶- داشتن حداقل ده سال سابقه اشتغال تمام وقت در یکی از رشته‌های امور مالی و مالیاتی، حسابرسی، مالی، حقوقی، محاسباتی و تدریس امور مالیاتی، مالی محاسباتی و اقتصادی در دانشگاهها و مراکز علمی و آموزشی.

۷- نداشتن سابقه محکومیت کیفری مؤثر.

۸- داشتن کارت پایان خدمت یا معافیت (ویژه برادران).

مدارک مورد نیاز

۱- تصویر عکس پرسنلی ۴× ۳ (عکس پرسنلی باید تمام رخ و واضح باشد)

۲- تصویر دو طرف کارت ملی

۳- تصویر صفحه اول شناسنامه و صفحه توضیحات در صورت داشتن

۴- تصویر آخرین مدرک تحصیلی مرتبط و ارسال فایل اسکن شده مدرک لیسانس الزامی است

۵- تصویر کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی یا کارت معافیت (ویژه برادران)

۶- تصویر حکم بازنشستگی و یا خاتمه خدمت و یا تکمیل فرم مربوط به نداشتن رابطه استخدامی

۷- تصویر خلاصه سوابق شغلی از اداره کارگزینی مربوطه

یادآوری: با توجه به مشکلات به وجود آمده در آزمون های قبلی، در خصوص اشتباه در ارسال عکس داوطلبان، که این موضوع اکثرا برای داوطلبانی رخ داده است که ثبت نام آنان توسط دیگران انجام شده است، تاکید می گردد که علاوه بر کنترل اطلاعات ثبت نامی، حتما نسبت به کنترل عکس ارسالی دقت نمایید تا عکس داوطلب دیگری به جای عکس شما الصاق نگردد. بدیهی است که در صورت ارسال عکس اشتباهی از طرف فرد متقاضی، فرد به عنوان متخلف تلقی و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.

مواد آزمون

۱- آزمون شامل یکصد امتیاز می‌باشد که سئوالات قانون مالیاتهای مستقیم و مالیات بر ارزش افزوده۶۰ امتیاز، حسابداری مالیاتی و حسابرسی مالیاتی ۱۵ امتیاز، حسابداری و حسابرسی ۱۰ امتیاز، قوانین تجارت، مدنی، محاسبات عمومی و بودجه ۱۵ امتیاز است .

۲- سوالات به صورت تستی خواهد بود و هر پاسخ درست یک نمره مثبت و هر پاسخ نادرست یک سوم نمره منفی خواهد داشت.

۳- حدنصاب لازم برای قبولی داوطلبان در آزمون کسب حداقل ۶۰ امتیاز از ۱۰۰ امتیاز می باشد مشروط بر آنکه امتیاز قانون مالیات‌های مستقیم و ارزش افزوده کمتر از ۳۰ امتیاز نباشد.

 

کلیه داوطلبان متقاضی ثبت نام در سومین آزمون ورودی انتخاب اعضاء جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران ضمن مطالعه دقیق شرایط مندرج در آگهی، در صورت داشتن شرایط می‌بایست از روز یکشنبه مورخ ۹۹/۰۳/۱۸ لغایت روز یکشنبه مورخ ۹۹/۰۳/۲۵ به درگاه سازمان سنجش  مراجعه و نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

پرداخت وجه ثبت نام

متقاضیان واجد شرایط می‌بایست نسبت به پرداخت وجه ثبت‌نام به مبلغ ۲۰۰۰،۰۰۰ (دو میلیون) ریال به ‌صورت الکترونیکی و یا از طریق کارت‌های بانکی متصل به شبکه شتاب اقدام نمایند. سپس با مراجعه به بخش مربوط نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. لازم به توضیح است هزینه ثبت نام به حساب مشخص شده در هیأت تشخیص صلاحیت مشاوران رسمی مالیاتی واریز خواهد شد.

یادآوری(۱)- متقاضیان باید در مهلت تعیین شده نسبت به ثبت‌نام اقدام نموده و از موکول نمودن آن به روزهای پایانی خودداری نمایند.

یادآوری(۲)-به ثبت نام های ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمی‌گردد.
برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون

کارت شرکت در آزمون از روز سه‌شنبه مورخ ۹۹/۰۶/۰۴ برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت. آزمون در روز جمعه ۹۹/۰۶/۰۷ منحصراً در شهر تهران برگزار می‌گردد.
یادآوری های مهم

۱- به درخواستهایی که منطبق با شرایط مندرج دربند’’ الف ‘‘ نباشد ، ترتیب اثر داده نخواهد شد .

۲- در هر مرحله چنانچه خلاف هریک از موارد مندرج در فرم ثبت نام به اثبات برسد از ادامه عضویت ممانعت بعمل خواهد آمد.

جهت ثبت نام اینجا کلیک نمایید

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.