خانه » استخدام در استان تهران » جذب هیات علمی در دانشگاه امام حسین (ع)

جذب هیات علمی در دانشگاه امام حسین (ع)

متن آگهی:

خبر ۹ شهریور ماه ۹۸ -دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه جامع امام حسین(ع)  درصدد جذب هدفمند پژوهشگر و هیئت علمی از میان فارغ التحصیلان دکتری مستعد و توانمند دانشگاه های معتبر می باشد. لذا از کلیه علاقه مندان دعوت شده است تا از نهم شهریورماه ۱۳۹۸ رزومه خود را شامل کلیه سوابق آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و اجرایی به ایمیل زیر ارسال نمایند:
ckm@ihu.ac.ir
رشته های مورد نیاز این دانشکده شامل: مدیریت دولتی، مدیریت بازرگانی، مدیریت صنعتی، مدیریت منابع انسانی، مدیریت مالی، حسابداری، مدیریت راهبردی، مدیریت فناوری اطلاعات، اقتصاد، مهندسی صنایع و آینده پژوهی می باشد.
لازم به ذکر است که دانشجویان دکتری نیز می توانند رزومه خود را ارسال نموده و پژوهشگران و اعضای هیئت علمی در صورت تایید دانشکده، به صورت رسمی جذب سپاه خواهند شد.

شرایط اختصاصی دانشگاه جامع امام حسین(ع):
کلیه متقاضیان پس از تایید صلاحیت علمی در دانشکده، ابتدا به عنوان پژوهشگر جذب می شوند. پژوهشگران دانشگاه منبع جذب هیئت علمی بوده و در صورت احراز شرایط علمی و اجرایی، به عضویت هیئت علمی در خواهند آمد.
متقاضیان بایستی دارای سوابق همکاری در بسیج بوده و شرایط جذب در سپاه را داشته باشند
دانشکده مدیریت و اقتصاد دارای ۹ مرکز علم و فناوری و یک گروه مستقل به شرح زیر می باشد و علاوه بر فعالیت های پژوهشی، گروه های آموزشی نیز ذیل این مراکز فعالیت می کنند. متقاضیان متناسب با سوابق و علایقشان جهت ارزیابی علمی به این مراکز معرفی خواهند شد:
۳-۱- مرکز علم و فناوری تحول و تعالی سازمانی
۳-۲- مرکز علم و فناوری مدیریت جهادی
۳-۳- مرکز علم و فناوری مدیریت سرمایه انسانی
۳-۴- مرکز علم و فناوری توسعه تفکر راهبردی
۳-۵- مرکز علم و فناوری رصد و آینده پژوهی
۳-۶- مرکز علم و فناوری اشراف و مدیریت عملکرد سازمانی
۳-۷- مرکز علم و فناوری اقتصاد مقاومتی
۳-۸- مرکز علم و فناوری مدیریت برنامه و بودجه و مالی
۳-۹- مرکز علم و فناوری مدیریت دانش و پژوهش
۳-۱۰- گروه مستقل آماد و پشتیبانی

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.