خانه » استخدام در استان کرمان » اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان

اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان

متن آگهی:

خبر ۱۵ شهریور ۱۴۰۰- اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان

پیرو پایان مهلت اعتراض شرکت کنندگان در آزمون بهورزی ۱۴ تیر ۱۴۰۰، نتایج نهایی آزمون کتبی بر اساس کسب نمره حد نصاب به شرح سه گروه زیر اعلام می گردد:
الف- از روستاهای کبوترخان ۱، کبوترخان ۲، لطف آباد انار و همت آباد آگاه – بهورز زن افراد زیرنمره حد نصاب آزمون کتبی را کسب نموده اند و برای اقدامات بعدی و معرفی به مصاحبه همزمان با شرکت کنندگان آزمون بعد، توسط مرکز آموزش بهورزی و بازآموزی برنامه های سلامت دانشگاه رفسنجان به ایشان اطلاع رسانی صورت می گیرد:
( اسامی به ترتیب حروف الفبا نه به ترتیب نمره)
کبوترخان۱ – عاطفه رنجبر کبوترخانی، فاطمه حسنی کبوتر خانی و کوثر حسنی کبوترخانی
کبوترخان ۲ – محمدعلی حسنی کبوترخانی
لطف آباد انار –  اعظم مبینی لطف آباد کشکو، فاطمه آخوندی وکیل آباد و فاطمه شریفی آبدر
همت آباد آگاه –  زهرا اصغری، زهرا السادات حسینی و فاطمه منصورآبادی
ب- از هر کدام از روستاهای حسن آباد نواب – بهورز مرد، عباس آباد امین و عرب آباد- بهورز زن یک نفر نمره حد نصاب را کسب نموده اند که در خصوص معرفی به مراحل بعدی از جمله مصاحبه همزمان با شرکت کنندگان آزمون بعد،  اطلاع رسانی مناسب به ایشان توسط مرکز آموزش بهورزی و بازآموزی برنامه های سلامت انجام خواهد شد. اسامی افراد به ترتیب حروف الفبا به شرح زیر است:
حسن آباد نواب – علیرضا صادقی بهجت آباد
عباس آباد امین – فرزانه زینلی احمدآبادی
عرب آباد – فائزه میرزایی خلیل آبادی
ج- بدلیل عدم کسب نمره حد نصاب توسط سایر داوطلبان،  فراخوان و ثبت نام مجدد  برای روستاهای  زیر انجام خواهد شد:
حسن آباد نواب، عرب آباد، الهیه، دره در، شمس آباد، عباس آباد امین و همت آباد آگاه


خبر ۱۶ مرداد ۱۴۰۰- اطلاعیه تشکیل پرونده در هسته گزینش دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان

مدارک لازم جهت تشکیل پرونده در هسته گزینش
۱- پنج قطعه عکس ۴×۳ جدید(یکی از عکسها را بالای فرم با چسب مایع الصاق نمائید) عکسهای فوق در سال جاری گرفته شده باشند با زمینه سفید و پشت نویسی شده (نام، نام خ، رشته تحصیلی، ش ش، نام پدر) داخل پاکت کوچک مخصوص عکس
۲- کپی کارت ملی (دوطرف روی کاغذ A۵)
۳- کپی از تمام صفحات شناسنامه همراه با اصل شناسنامه درصورت تعویض یا صدور المثنی تاریخ تعویض که در پایین تصویر صفحه اول مشخص شده در صفحه آخر تصویر شناسنامه (پایین برگه مهرهای انتخابات) با خودکار نوشته شود.
۴- کپی از کارت بسیج همراه با اصل ( دو طرف روی کاغذ A۵) در صورت داشتن
۵- کپی آخرین مدرک تحصیلی (کسانی که در حین طرح می باشند کپی از ابلاغ طرح کافیست) ضمناً کسانی که طرح گذرانده اند تصویر پایان طرح لازم است
۶- کپی گواهی دوره های فناوری اطلاعات (IT) (درصورت گذراندن)
۷- در صورت ثبت مقاله در زمان دانشجویی تصویر صفحه اول که مشخصات داوطلب در آن ثبت شده باشد
۸- در صورت اشتغال بکار (فعلی یا قبلی) گواهی کار از واحد محل خدمت ارائه شود
*توجه : (راهنمای تکمیل فرم پرسشنامه) قبل از تکمیل فرم پرسشنامه موارد ذیل را با دقت مطالعه سپس نسبت به تکمیل آن اقدام فرمائید تا از هر گونه خط خوردگی در فرم جلوگیری شود.(با خودکار آبی پررنگ)
۱- در خط اول (اینجانب … نام و نام خانوادگی کامل نوشته شود) امضاء و تاریخ بالای فرم (صفحه اول) نزدیک محل الصاق عکس درج گردد
۲- در قسمت وضعیت تحصیلی در فرم (صفحه اول) در صورتی که مقاطع تحصیلی ناپیوسته میباشد جداگانه با ذکر دقیق محل تحصیل(نام دانشگاه ،شهر و استان) نوشته شود
۳- در قسمت مشاغل دولتی یا غیردولتی (صفحه اول) شامل محل انجام طرح (در صورت گذراندن یا حیین انجام طرح) و شغل احتمالی (اعم از دولتی یا غیردولتی) در ده سال اخیر می باشد
۴- در قسمت شماره تلفنها منظور از تلفن رابط تلفن همراه بستگان نزدیک جهت ارتباط سریع با شما میباشد
۵- در قسمت سوابق سیاسی، اجتماعی و … فعالیتهایی مانند همکاری با بسیج و فرمانداری (برگزاری انتخابات) و غیره … ذکر نمائید. ضمناً در صورتی که دارای کارت بسیج با تاریخ معتبر میباشد ذکر و همراه با مدارک ارائه نمائید
۶- مشخصات معرفین که شامل چهار نفر است (پشت فرم) دو نفر از همسایگان سکونت ده سال اخیر، یک نفر از ادارات دولتی (سپاه، بسیج ،فرمانداری و غیره) باشند، ضمناً به هیچ وجه از خویشاوندان نباشند.
۷- جهت تکمیل نشانی محل سکونت در صورتی که چندین جابجایی انجام شده است از آخرین محل سکونت (فعلی تا قبلی) دقیقاً محل و مدت زمان سکونت مشخص گردد. (آدرس استان، شهر، خیابان، کوچه، پلاک)
۸- در تمام جداول خالی خط تیره زده شود
۹- امضاء و تاریخ تکمیل در پایان فرم فراموش نشود
۱۰- در قسمت زندگینامه (قسمت آخر فرم) با ذکر تعداد افراد خانواده (پدر، نام و نام خانوادگی مادر، خواهر و برادر و مشاغل آنها) سابقه فعالیتهای اجتماعی فرهنگی ، غیر از دوران تحصیل را ذکر نمائید.
ضمنا کسانی که قبلا مراحل گزینش را در هسته گزینش دانشگاه علوم پزشمی رفسنجان طی نموده اند لازم است مجدد فرم پرسشنامه را تکمیل و با مدارک مربوطه تحویل نمایند. در صورت وجود مدارک تکراری در پرونده، مدارک استرداد میگردد.
* حضور داوطلب در هنگام تحویل پرونده الزامیست
* در صورت کامل نبودن مدارک یا عدم رعایت موارد ۱۰ گانه بالا از تشکیل پرونده خودداری میگردد
* حضور داوطلبین صرفاً جهت تکمیل پرونده میباشد و تاریخ انجام مصاحبه متعاقباً از طریق تلفن اعلام خواهد شد. (مصاحبه تخصصی نیست) لطفاً در خصوص تاریخ انجام مصاحبه سوال نفرمائید زیرا اعلام تاریخ مشخص مقدور نمیباشد.
اگر در مراکز درمانی مشغول بکار هستید نام بخش کار خود را ذکر کنید. تاکید میشود پس از تکمیل پرونده از هرگونه تماس غیر ضروری و یا حضور بی مورد خودداری گردد، پس از تکمیل پرونده از طریق تلفنهای ثبت شده در داخل فرم از دواطلب جهت انجام مصاحبه دعوت خواهد شد ساعت مراجعه ۸ صبح لغایت ۱۱:۳۰ (بجز پنجشنبه و روزهای تعطیل)
* لطفاً فرم را از طریق سیستم دریافت ، طبق فرم راهنما تکمیل و با مدارک ذکر شده حداکثر تا تاریخ ۲۶/۰۵/۱۴۰۰ به آدرس رفسنجان بلوار امام علی (ع) بعد از کوچه امام علی (ع) ۹ ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی ساختمان شماره ۲ هسته گزینش تحویل نمائید لازم بذکر است رعایت پروتکلهای بهداشتی ضروری است.

۱۶۲۸جهت دانلود فرم پرسشنامه هسته گزینش اینجا کلیک نمایید۳۲۹۷۳۹_۱_۱۸_۸۵_rums_form5


خبر ۱۰ دی ماه ۹۹ – اطلاعیه بررسی مدارک آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان

اطلاع رسانی فرایند بررسی مدارک آزمون قراردادی کار معین ۲۴/۷/۹۹

بسمه تعالی
اطلاع رسانی فرایند بررسی مدارک آزمون قراردادی کار معین ۲۴/۷/۹۹
با عنایت به صدور کارنامه آزمون قراردادی کار معین (ویژه دانشگاههای علوم پزشکی) توسط مرکز سنجش آموزش پزشکی معاونت آموزشی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی به اطلاع می رساند داوطلبان گرامی می توانند ابهامات احتمالی خود را در خصوص کارنامه صادره از طریق سایت مرکز www.sanjeshp.ir پیگیری نموده و از مراجعه حضوری و تماس تلفنی به دانشگاه خودداری نمایند.ذینفعان می توانند روز سه شنبه مورخ ۹/۱۰/۹۹ از ساعت ۸ تا ۱۲، با در دست داشتن کلیه مدارک اشاره شده به سازمان مرکزی دانشگاه به نشانی :رفسنجان، بلوار امام علی (ع) سازمان مرکزی دانشگاه ساختمان شماره یک طبقه همکف اتاق ۱۳۳ مراجعه نمایند:
۱- تصویر کارت ملی(پشت و رو)
۲- تصویر تمام صفحات شناسنامه
۳- تصویر آخرین مدرک تحصیلی
۴- تصویر یک قطعه عکس ۴*۳ که در سال جاری گرفته شده
۵- تصویر اصل دانشنامه ی دوره کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری تخصصی یا گواهی فراغت از تحصیل از دانشگاه محل تحصیل داوطلب
۶- مدارک تحصیلی خارج از کشور باید به تایید یکی از وزارتخانه های بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یا علوم تحقیقات و فناوری رسیده باشد
۷-پرینت کارنامه چاپ شده از سایت سازمان سنجش پزشکی
۸- یک عدد پوشه و گیره
۹-اصل و تصویر کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی و یا معافیت دائم (ویژه آقایان)
۱۰-اصل و تصویر کلیه مدارک و تاییدیه های مربوط به سهمیه های انتخابی (ایثارگری، معلولیت و……)
۱۱- اصل و تصویر وضعیت طرح نیروی انسانی جهت رشته های مشمول طرح (پایان طرح، معافیت، گواهی اشتغال به طرح و یا گواهی انصراف از طرح حسب مورد برابر مفاد آگهی)
*تذکرات بسیار مهم*
۱٫ لیست اعلام شده به میزان یک و نیم برابر ظرفیت جهت رشته های شغلی (صرفاً بر اساس اظهارات داوطلب در ثبت نام) جهت بررسی اولیه مدارک افراد و به صورت مشروط بوده لذا پس از بررسی و تایید مستندات ارایه شده توسط داوطلب و ثبت اطلاعات، نتیجه نهایی توسط سازمان سنجش پزشکی اعلام خواهد شد. لازم به ذکر است طبق مفاد آگهی منتشرشده از سوی سازمان سنجش پزشکی، اعلام نتیجه نهایی منوط به بررسی مدارک اعلامی می باشد و مسئولیت ناشی از عدم رعایت ضوابط و مقررات اعلام شده در آگهی برعهده شخص داوطلب بوده و چنانچه صحت اطلاعات اعلام شده توسط آنها در آزمون محرز نگردد، اولویت افراد کان لم یکن تلقی و از بین سایر متقاضیان به ترتیب اولویتهای مقرر قانونی مندرج در آگهی پس از اعلام سازمان سنجش جهت بررسی مدارک توسط دانشگاه دعوت بعمل خواهد آمد.
۲٫ بدیهی است عدم مراجعه داوطلب در زمان تعیین شده به منزله انصراف از انجام ادامه مراحل استخدام قراردادی تلقی و طبق مقررات از سایر افراد به جایگزینی ایشان دعوت بعمل خواهد آمد.


خبر ۱۸ تیر ماه ۹۸ – اسامی پذیرفته شدگان آزمون بهیاری

زمان مصاحبه: تاریخ ۹۸/۴/۲۲ – شنبه

آدرس : خیابان مفتح – خیابان پردیس روبروی پردیس ۶ – هنرستان بهیاری

لیست نمرات حد نصاب جهت پذیرش در دبیرستان بهیاری

جهت مشاهده نتایج اینجا کلیک کنید


خبر ۲۲ اسفند ۹۷: اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشکده علوم پزشکی رفسنجان

داوطلبانی که اسامی آنان به عنوان پذیرفته شدگان نهایی اعلام گردیده است طبق اطلاعیه هسته گزینش جهت انجام مراحل تشکیل پرونده به دفتر هسته گزینش دانشگاه مراجعه نمایند .
داوطلبان پس از اعلام نتایج حداکثر ۱۰ روز مهلت دارند اعتراض احتمالی خود را در خصوص بررسی مدارک اعمال سهمیه ها و امتیازات کتباً به کمیته آزمون دانشگاه ارائه نمایند .
درضمن نتایج سایر رشته ها متعاقبا اعلام می گردد.

اطلاعیه هسته گزینش

پذیرفته شدگان آزمون قرارداد کار معین مورخ ۹۷/۹/۲۹ روز شنبه مورخ ۹۷/۱۲/۲۵ جهت تشکیل پرونده به هسته گزینش واقع در رفسنجان، بلوار امام علی (ع)، ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی با همراه داشتن مدارک ذیل مراجعه نمائید.

مدارک لازم
۱- ۵ قطعه عکس ۴*۳ جدید
۲- کپی از تمام صفحات شناسنامه به همراه اصل شناسنامه
۳- کپی پشت و رو کارت ملی روی کاغذ A۵ و اصل کارت ملی
۴- کپی آخرین مدرک تحصیلی
۵- کپی پایان خدمت یا معافیت برای آقایان
۶- کپی ابلاغ یا پایان طرح در صورت گذروندن
۷- کپی پشت و رو کارت بسیج روی کاغذ A۵ در صورت داشتن
عدم حضور داوطلب در تاریخ فوق الذکر به منزله انصراف تلقی می گردد.
جهت تشکیل پرونده حضور شخص داوطلب الزامی است و صرفا جهت تکمیل فرم پرسشنامه و تحویل مدارک می باشد.
زمان انجام مصاحبه گزینش متعاقبا از طریق تماس با شماره مندرج در فرم پرسشنامه به اطلاع داوطلب خواهد رسید.

جهت مشاهده اسامی پذیرفته شدگان اینجا کلیک نمایید


خبر ۱۲ اسفند ماه ۹۷ – اعلام فهرست واجدین شرایط شرکت در مصاحبه تخصصی آزمون قراردادی

 پیرو اطلاعیه مورخ ۱۰/۱۱/۹۷ در خصوص اعلام اسامی متقاضیان مرحله اول آزمون قراردادی مورخ ۲۹/۹/۹۷ با توجه به بررسی مدارک صورت گرفته بدینوسیله فهرست واجدین شرایط شرکت در مصاحبه تخصصی آزمون یاد شده به شرح جدول ذیل اعلام میگردد

تذکر :

۱-بر اساس مفاد آگهی منتشر شده داوطلبانی که در مرحله اول مدارک و مستندات لازم را ارائه ننموده یا فاقد شرایط مندرج در آگهی بوده­اند از لیست اولیه حذف و از نفرات واجد شرایط بعدی به ترتیب نمره فضلی جایگزین آنان گردیده است .

۲-لازم است کلیه داوطلبین حداقل نیم ساعت قبل از ساعت تعیین شده در محل مصاحبه حضور بهم رسانند . با توجه به بسته شدن درب سالن و به منظور حفظ و حراست امنیت برگزاری مصاحبه در صورت عدم حضور و یا تأخیر داوطلب از انجام مصاحبه محروم خواهد گردید .

داوطلبان واجدشرایط می­بایست با در دست داشتن مدارک ذیل جهت انجام مصاحبه در محل اعلام شده حضور بهم رسانند .

۱ – اصل کارت ملی

۲ – گواهی معتبر مبنی بر سابقه خدمت تمام وقت مرتبط با شغل مورد نظر به همراه ریز سوابق بیمه ( در صورت وجود )

مفاد مصاحبه شامل :

– سئوالات تخصصی در خصوص شغل مورد نظر و رشته تحصیلی داوطلبان ( ۲۵ امتیاز )

– سابقه خدمت مرتبط به ازای هر سال یک امتیاز ( حداکثر ۵ امتیاز )

محل انجام مصاحبه :

رفسنجان میدان آیت­ا… سعیدی مرکز آموزشی درمانی حضرت علی ابن ابیطالب (ع)  سالن skill lab

 زمان انجام مصاحبه:

ردیف

تاریخ

عنوان شغل

عنوان شغل

۱

شنبه

۱۸/۱۲/۹۷

پرستاری

ساعت ۹ تا ۳۰ : ۱۱

کارشناس تحول اداری

ساعت ۴۵ : ۱۱ تا ۳۰ : ۱۳

۲

یکشنبه

۱۹/۱۲/۹۷

کارشناس امور دانشجویی ، آموزشی

ساعت ۳۰ : ۸ تا ۱۵ : ۱۱

کارشناس تجهیزات پزشکی

ساعت ۳۰ : ۱۱ تا ۱۳

۳

دوشنبه

۲۰/۱۲/۹۷

کارشناس آزمایشگاه

ساعت ۳۰ : ۸ تا ۳۰ : ۱۱

۴

سه­شنبه

۲۱/۱۲/۹۷

کارشناس برق

ساعت ۳۰ : ۸ تا ۴۵ : ۹

کارشناس معماری

ساعت ۱۰ تا ۱۵ : ۱۱

کارشناس عمران

ساعت ۳۰ : ۱۱ تا ۴۵ : ۱۲

۵

چهارشنبه

۲۲/۱۲/۹۷

داروساز

ساعت ۳۰ : ۸ تا ۱۱

کارشناس تحلیلگر سیستم

ساعت ۱۵ : ۱۱ تا ۱۵ : ۱۳

دریافت فایل اسامی 

با آرزوی توفیق کمیته آزمون دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان


خبر ۳۰ بهمن ۹۷: اعلام نتایج آزمون استخدام دانشکده علوم پزشکی رفسنجان

فهرست واجدین شرایط شرکت در مصاحبه تخصصی کارشناس ارتباطات عملیات ، کاردان و کارشناس فوریت­های پزشکی آزمون قراردادی مورخ ۹۷/۰۹/۲۹ اعلام گردید.

جهت مشاهده اسامی پذیرفته شدگان اینجا کلیک نمایید


خبر ۱۱ بهمن ماه ۹۷ – قابل توجه پذیرفته شدگان محترم مرحله اول آزمون قراردادی مورخ ۲۹/۹/۱۳۹۷

خواهشمند است با در دست داشتن مدارک ذیل در تاریخ۹۷/۱۱/۱۵ و ۹۷/۱۱/۱۶ به سازمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان واقع در: بلوار امام علی (ع) ساختمان شماره ۱-طبقه همکف-اتاق ۱۰۶- سالن کنفرانس مالی – جهت تکمیل پرونده مراجعه فرمایید.

»» لازم به ذکر است وجود اسامی داوطلبان در این لیست به هیچ عنوان به منزله قبولی در ازمون نبوده و نتیجه نهایی پس از بررسی مدارک و تطبیق اولیه و انجام مصاحبه تخصصی اعلام خواهدگردید.
***بدیهی است عدم مراجعه در موعد مقرر به منزله انصراف از ادامه روند اشتغال تلقی می شود.

جهت مشاهده اسامی اینجا کلیک کنید


خبر ۱۲ آبان ۹۷: اطلاعیه زمان مصاحبه پذیرفته شدگان رشته کاردانی فوریت های پزشکی ۹۷

زمان مصاحبه پذیرفته شدگان رشته کاردانی فوریت های پزشکی

آموزش دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان ضمن تبریک و خیر مقدم به پذیرفته شدگان رشته کاردانی فوریت های پزشکی سال ۱۳۹۷ به اطلاع می رساند

زمان مصاحبه روزهای سه شنبه و چهارشنبه مورخ ۲۲ و ۲۳ آبانماه می باشد.

محل مصاحبه: دانشکده پرستاری مامایی واقع در بلوار مطهری خیابان پرستار

همراه داشتن مدارک ذیل در روز مصاحبه الزامی است.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام بدین شرح می باشد:

۱- ۶ قطعه عکس ۳*۴

۲- اصل و کپی از کارت ملی و شناسنامه(تمام صفحات)

۳- اصل و کپی مدرک پیش دانشگاهی

۴- اصل و کپی مدرک دیپلم متوسطه

۵- اصل و کپی ریزنمرات پیش دانشگاهی

۶- اصل و کپی ریز نمرات متوسطه

۷- رسید تائیدیه تحصیلی پیش دانشگاهی

منبع: دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان

خبر ۶ خرداد ۹۷: اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی مورخ ۹۶/۱۰/۱دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان
بدینوسیله لیست اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی مورخ ۹۶/۱۰/۱ دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان پس از بررسی مدارک اولیه داوطلبان به شرح جدول ذیل اعلام می گردد .
-تذکرات مهم :
– داوطلبانی که اسامی آنها به عنوان پذیرفته شده نهایی اعلام گردیده ، جهت انجام مراحل گزینش معرفی و استخدام پیمانی آنان
منوط به تاییدیه هسته گزینش دانشگاه می باشد .
– داوطلبان پس از اعلام نتیجه حداکثر تا ۲۰ روز مهلت دارند اعتراضات احتمالی خود را در خصوص نحوه بررسی مدارک ، اعمال سهمیه ها
و امتیازات ، کتباً به کمیته آزمون دانشگاه ارائه نمایند .
-متقاضیان محترم که در زمان ثبت نام دانشجوی مقاطع تحصیلی اعلام شده در آگهی بوده اند ، لازم است حداکثر ظرف مدت ده روز از تاریخ انتشار این اطلاعیه ، به ارائه گواهی انصراف از تحصیل خود اقدام نمایند . بدیهی است در صورت عدم ارائه گواهی مربوطه و اثبات موضوع ، ادامه مراحل استخدام و جذب داوطلب حتی پس از صدور حکم ، کان لم یکن تلقی و متقاضیان حق هیچگونه اعتر اضی در این زمینه نخواهند داشت .

کمیته آزمون دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان

جهت مشاهده نتایج آزمون اینجا کلیک نمایید


خبر ۲۶ اسفند ۹۶: اعلام اسامی داوطلبان جهت بررسی مدارک استخدامی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان

بدینوسیله فهرست اسامی داوطلبان دعوت شده جهت بررسی مدارک آزمون استخدامی مورخ ۱/۱۰/۹۶ به شرح جدول پیوست اعلام می گردد. لذا ضروری است داوطلبان محترم طبق جدول زمان بندی، با در دست داشتن کلیه مدارک اشاره شده در فرم به دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان به نشانی بلوار امام علی(ع)-سازمان مرکزی- ساختمان شماره یک- اتاق ۱۳۰ مراجعه نمایند.

جهت دانلود اسامی اینجا کلیک نمایید

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.