خانه » استخدام در استان چهار محال بختیاری » استخدام کود شیمیایی اوره لردگان(تعویق زمان آزمون)

استخدام کود شیمیایی اوره لردگان(تعویق زمان آزمون)

متن آگهی:

خبر ۶ اسفند ۹۸: اطلاعیه تعویق برگزاری آزمون استخدامی شرکت کود شیمیایی اوره لردگان 

با توجه به مصوبه وزارت بهداشت و شورای تامین در جهت رعایت هر چه بیشتر مراقبت‌های بهداشتی و لزوم اتخاذ تدابیر ایمنی جهت پیشگیری از انتشار ویروس کرونا، بدین وسیله تاریخ آزمون استخدامی شرکت کود شیمیایی اوره لردگان تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاده و در صورت مشخص شدن تاریخ بعدی آزمون، مراتب از طریق همین سایت به اطلاع عموم خواهد رسید.


خبر ۲۳ بهمن ماه ۹۸ – باتوجه به نامه شماره ۳۳۱۱/۳۹ مورخ ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ دانشگاه صنعتی امیر کبیر مجری آزمون استخدامی، بدینوسیله به اطلاع میرساند ، نظر به عدم حد نصاب لازم تعداد متقاضیان رشته مهندسی شیمی ، تاریخ آزمون به روز ۹ اسفند ماه ۱۳۹۸ تغییر یافته است.

ضمنا جهت افزایش تعداد متقاضیان رشته شغلی ((نوبتکار ارشد بهره برداری)) فارغ التحصیلان رشته مهندسی نفت بومی شهرستان های لردگان وخانمیرزا نیز می توانند در آزمون مربوطه شرکت نمایند.

متقاضیان واجد شرایط رشته مهندسی نفت می توا نند تا تاریخ پایان روز ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

بدیهی است سایر مفاد اطلاعیه قبلی آزمون به قوت خود پابرجاست.


خبر ۷ بهمن امه ۹۸ – با استعانت از خداوند متعال و با راهبرد توسعه کیفیت و کمیت تولید محصولات پتروشیمی و کمک به خودکفایی ایران اسلامی، شرکت کود شیمیایی اوره لردگان واقع در استان چهارمحال بختیاری در نظر دارد بر اساس ضوابط و مقررات شرکت، از بین متقاضیان واجد شرایط (مرد) و بومی شهرستانهای لردگان و خانمیرزا، بر اساس جدول ذیل، نیروی انسانی مورد نیاز خود را پس از کسب موفقیت در آزمونهای کتبی، روانشناسی، مصاحبه عمومی و تخصصی مطابق قوانین کار و تأمین اجتماعی دعوت به همکاری نماید.

زمانبندی و مدارک مورد نیاز جهت آزمون استخدامی شرکت «کود شیمیایی اوره لردگان»

جدول زمانبندی آزمون
ثبت نام در سامانه و اخذ کد رهگیری۱۳۹۸/۱۱/۰۸   لغایت   ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
ویرایش اطلاعات۱۳۹۸/۱۱/۱۹   لغایت   ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
مراجعه به سایت و دریافت کارت ورود به جلسه۱۳۹۸/۱۱/۲۱   لغایت   ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
برگزاری آزمون کتبی۱۳۹۸/۱۱/۲۵

مهلت ثبت نام : ۸ الی ۱۸ بهمن ماه ۹۸ 

جهت مشاهده متن کامل آگهی اینجا کلیک کنید

لینک ثبت نام در آزمون

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.