خانه » استخدام در استان آذربایجان شرقی » آگهی استخدام وزارت نیرو سال ۹۶

آگهی استخدام وزارت نیرو سال ۹۶

متن آگهی:

خبر ۲۷ فروردین ۹۶: اطلاعیه وزارت نیرو درباره اصلاحات سری اول دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون استخدامی شرکت های وابسته (غیردولتی) سال۱۳۹۶

پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام در آزمون شرکت­های وابسته (غیردولتی) زیرمجموعه شرکت‌های مادرتخصصی توانیر و مهندسی آب و فاضلاب کشور در تاریخ ۹۵/۱۲/۱۸ و همچنین پیرو اطلاعیه مورخ ۹۵/۱۲/۲۲، به اطلاع کلیه متقاضیان می‌رساند اصلاحاتی به شرح ذیل در دفترچه راهنمای ثبت‌نام اعمال گردیده که به همین دلیل مقرر گردید امکان ثبت‌نام مجدد برای داوطلبان واجد شرایط مهیا گردد. لذا با توجه به مراتب فوق داوطلبان می‌توانند با توجه به شرایط اعلام شده در صورتی واجد شرایط برای ثبت‌نام در این آزمون می‌باشند از تاریخ ۹۶/۱/۲۷ لغایت ۹۶/۱/۲۹ با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور و مطالعه دفترچه راهنما و اطلاعیه مورخ ۹۵/۱۲/۲۲ نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند. هم‌چنین داوطلبانی که قبلاً ثبت‌نام نموده‌اند با عنایت به توضیحات ذیل در صورت علاقه‌مندی می‌توانند در بازه ذیل با مراجعه به قسمت ویرایش نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام نمایند.

-رشته‌های تحصیلی به شرح جدول ذیل به عنوان رشته‌‌های تحصیلی مجاز به رشته‌های شغلی کارشناس نرم افزار (کد۲۶۳۵)، کارشناس IT «ویژه بخش حراست» (کد۲۶۳۶)، کارشناس کامپیوترو فناوری اطلاعات (کد۲۶۳۷)، مهندس برق – قدرت (کد۲۶۳۹)، مهندس عمران (کد۲۶۴۴)، کارشناس منابع آب (کد۲۶۴۶) اضافه می‌گردد.

 دانلود نمونه سوالات عمومی و تخصصی آزمون استخدامی وزارت نیرو

کد و عنوان رشته تحصیلی
شامل کدشغل محلهای
کدو عنوان
رشته شغلی
۳۱۲۰۶:مهندسی تکنولوژی نرم افزار(لیسانس،فوق لیسانس،دکتری)-۳۲۵۷۲:مهندسی تکنولوژی کامپیوتر- نرم افزار(لیسانس، فوق لیسانس،دکتری)
۱۰۰۱۱،۱۰۱۰۵،۱۰۱۴۹،۱۰۱۶۸،۱۰۲۱۷،۱۰۲۴۰،۱۰۲۶۹،۱۰۲۷۵
۱۰۳۱۱،۱۰۳۱۲،۱۰۳۴۱،۱۰۳۵۳،۱۰۳۸۰،۱۰۴۰۶،۱۰۴۵۸،۱۰۴۶۳
۱۰۴۷۱،۱۰۵۱۰،۱۰۵۱۱،۱۰۵۳۲،۱۰۵۴۴،۱۰۵۵۷،۱۰۶۴۳
کارشناس نرم‌افزار
(کد۲۶۳۵)
۳۱۲۰۶:مهندسی تکنولوژی نرم افزار(لیسانس،فوق لیسانس،دکتری)-۳۲۵۷۲:مهندسی تکنولوژی کامپیوتر- نرم افزار(لیسانس، فوق لیسانس،دکتری)
۱۰۲۰۲،۱۰۳۳۵
کارشناس IT
(ویژه بخش حراست)
(کد۲۶۳۶)
۳۱۲۰۶:مهندسی تکنولوژی نرم افزار(لیسانس،فوق لیسانس،دکتری)-۳۲۵۷۲:مهندسی تکنولوژی کامپیوتر- نرم افزار(لیسانس، فوق لیسانس،دکتری)
۱۰۱۴۸،۱۰۱۸۹،۱۰۶۱۱،۱۰۶۳۴
کارشناس کامپیوتروفناوری اطلاعات (کد۲۶۳۷)
۳۲۰۷۳:مهندسی برق – شبکه های انتقال وتوزیع (لیسانس،فوق لیسانس،دکتری)
۳۲۵۷۳:مهندسی علمی کاربردی برق – شبکه های انتقال وتوزیع(لیسانس،فوق لیسانس،دکتری)- ۳۲۵۷۴:مهندسی برق – قدرت –سیستم های فشارقوی الکتریکی(لیسانس،فوق لیسانس،دکتری)
۱۰۰۱۵،۱۰۰۱۶،۱۰۰۱۷،۱۰۰۲۲،۱۰۰۲۳،۱۰۰۲۴،۱۰۰۲۵،۱۰۰۲۶
۱۰۰۸۷،۱۰۰۸۸،۱۰۰۸۹،۱۰۰۹۰،۱۰۰۹۱،۱۰۰۹۲،۱۰۰۹۳،۱۰۰۹۴
۱۰۱۰۶،۱۰۱۰۷،۱۰۱۲۸،۱۰۱۲۹،۱۰۱۳۰،۱۰۱۳۱،۱۰۱۳۲،۱۰۱۳۳
۱۰۱۳۴،۱۰۱۳۵،۱۰۱۳۶،۱۰۱۳۷،۱۰۱۳۸،۱۰۱۳۹،۱۰۱۴۰،۱۰۱۴۱
۱۰۱۴۲،۱۰۱۴۳،۱۰۱۴۴،۱۰۱۵۰،۱۰۱۶۹،۱۰۱۷۰،۱۰۱۷۱،۱۰۱۷۲
۱۰۱۷۳،۱۰۱۷۴،۱۰۱۷۵،۱۰۱۷۶،۱۰۱۷۷،۱۰۱۷۸،۱۰۱۷۹،۱۰۱۹۳
۱۰۱۹۴،۱۰۲۴۲،۱۰۲۵۹،۱۰۳۱۵،۱۰۳۱۶،۱۰۳۱۷،۱۰۳۱۸،۱۰۳۱۹
۱۰۳۵۴،۱۰۴۱۵،۱۰۴۳۹،۱۰۴۴۰،۱۰۴۶۴،۱۰۴۶۵،۱۰۴۷۹،۱۰۵۰۰
۱۰۵۰۱،۱۰۵۵۲،۱۰۵۵۸،۱۰۵۹۵،۱۰۵۹۶،۱۰۵۹۷،۱۰۵۹۸،۱۰۵۹۹
۱۰۶۰۰،۱۰۶۱۳،۱۰۶۱۴،۱۰۶۱۵،۱۰۶۵۵،۱۰۶۷۹،۱۰۶۸۰،۱۰۶۸۱،
۱۰۶۸۲،۱۰۶۸۳،۱۰۶۸۴،۱۰۶۸۵،۱۰۶۸۶،۱۰۶۸۷،۱۰۶۸۸،
۱۰۶۹۶،۱۰۶۹۷،۱۰۶۹۸،۱۰۶۹۹،۱۰۷۰۰،۱۰۷۰۱،۱۰۷۰۲،۱۰۷۰۳
۱۰۷۰۴،۱۰۷۰۵،۱۰۷۱۴،۱۰۷۱۵،۱۰۷۲۱
مهندس برق – قدرت (کد۲۶۳۹)
۳۲۵۷۵:مهندسی علمی کاربردی عمران –ساختمان های آبی (لیسانس،فوق لیسانس،دکتری)- ۳۲۵۷۶:مهندسی علمی کاربردی عمران – شبکه های آب وفاضلاب (لیسانس،فوق لیسانس،دکتری)
۱۰۲۱۸،۱۰۲۱۹،۱۰۲۲۰،۱۰۲۲۱،۱۰۲۲۲،۱۰۲۲۳،۱۰۲۲۹،۱۰۲۳۰
۱۰۲۴۴،۱۰۲۴۵،۱۰۲۴۶،۱۰۲۴۷،۱۰۲۴۸،۱۰۲۴۹،۱۰۲۵۰،۱۰۲۵۱
۱۰۲۶۰،۱۰۲۶۱،۱۰۲۶۲،۱۰۲۶۳،۱۰۳۲۳،۱۰۳۲۴،۱۰۳۲۵،۱۰۳۲۶
۱۰۳۲۷،۱۰۳۲۸،۱۰۳۴۳،۱۰۳۴۴،۱۰۳۵۵،۱۰۳۵۶،۱۰۳۶۰،۱۰۳۶۱
۱۰۳۶۲،۱۰۳۸۱،۱۰۳۹۰،۱۰۳۹۱،۱۰۳۹۲،۱۰۴۰۰،۱۰۴۰۸،۱۰۴۴۱
۱۰۴۶۶،۱۰۴۷۲،۱۰۴۷۳،۱۰۴۷۴،۱۰۴۸۰،۱۰۴۸۱،۱۰۴۸۲،۱۰۴۸۸
۱۰۴۸۹،۱۰۴۹۰،۱۰۴۹۱،۱۰۵۰۲،۱۰۵۰۳،۱۰۵۱۵،۱۰۵۲۲،۱۰۵۲۳،
۱۰۵۲۴،۱۰۵۲۵،۱۰۵۳۳،۱۰۵۳۴،۱۰۵۳۵،۱۰۵۳۶،۱۰۵۳۷،۱۰۵۴۵،۱۰۵۴۶،۱۰۵۴۷،۱۰۵۴۸
۱۰۵۵۳،۱۰۵۶۳،۱۰۵۶۴
مهندس عمران (کد۲۶۴۴)
۳۲۵۷۵:مهندسی علمی کاربردی عمران – ساختمان های آبی (لیسانس،فوق لیسانس،دکتری)
۱۰۴۱۴
کارشناس منابع آب (کد۲۶۴۶)

 دانلود نمونه سوالات عمومی و تخصصی آزمون استخدامی وزارت نیرو

جهت مشاهده اطلاعیه اصلاحات دفترچه آزمون در سایت سازمان سنجش اینجا کلیک نمایید


خبر ۲۲ اسفند ۹۵: نحوه محاسبه ضرایب دروس و نمره آزمون استخدامی وزارت نیرو

اطلاعیه وزارت نیرو در باره نحوه محاسبه ضرایب دروس و نمره¬کل¬سازی در آزمون استخدامی شرکت‌های وابسته (غیردولتی) در سال ۱۳۹۶

پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام در آزمون شرکت­های وابسته (غیردولتی) زیرمجموعه شرکت‌های مادرتخصصی توانیر و مهندسی آب و فاضلاب کشور در تاریخ ۱۸/۱۲/۹۵ به اطلاع داوطلبان شرکت کننده در این آزمون می‌رساند همانطوریکه در دفترچه راهنمای مذکور اعلام گردیده به هر یک از داوطلبان، یک دفترچه سؤال عمومی و یک دفترچه سؤال اختصاصی داده خواهد شد که روش نمره سازی، تعیین حدنصاب و … مطابق شرایط ذیل خواهد بود:
۱- نمره کل دروس عمومی و دروس اختصاصی بصورت جداگانه محاسبه خواهد شد و ضرایب دروس برای هر درس سئوالات عمومی و اختصاصی ضریب یک (۱) خواهد بود.
۲- نمره کل اولیه داوطلبان براساس میانگین وزنی با ضریب یک (۱) برای نمره کل عمومی، و ضریب دو (۲) برای نمره کل اختصاصی محاسبه خواهد شد.
تبصره : این نمره‌کل ملاک تعیین حدنصاب خواهد بود و داوطلبان فاقد حدنصاب لازم در هر کدشغل‌محل، در ردیف معرفی شدگان برای انجام مراحل مصاحبه قرار نخواهند گرفت.
۳- داوطلبان دارای حدنصاب به میزان دو برابر ظرفیت در کد شغل محل با توجه به سهمیه‌های مندرج در دفترچه برای انجام مراحل مصاحبه براساس نمره کل نهایی که حاصل‌ضرب نمره کل اولیه در ضریب مربوط به سهمیه‌های بومی و سایر موارد اعلامی می‌باشد، معرفی خواهند شد.
تبصره: ضریب بومی و سایر ضرایب فقط در نمره کل نهایی موثر است و در تعیین حدنصاب اعمال نخواهد شد.
۴- به داوطلبان معرفی شده به مصاحبه پس از انجام مصاحبه توسط دستگاه پذیرنده نمره‌ای اختصاص خواهد یافت که این نمره، ۲۵ درصد از نمره کل نهایی برای پذیرش را تشکیل می‌دهد و مابقی نمره (۷۵ درصد) مربوط به نمره کل نهایی اعلام شده در بند ۳ این اطلاعیه می باشد.
۵- گزینش مربوط به پذیرش نهایی از بین معرفی شدگان به مصاحبه براساس بالاترین نمره کل اعلام شده در بند ۴ این اطلاعیه و در هر یک از سهمیه‌ها خواهد بود.
۶- داوطلبانی که به هنگام ثبت‌نام، اطلاعات نادرست و جعلی (بخصوص در موارد مربوط به سهمیه‌ها و ضوابط بومی) ارائه نموده و یا واقعیتی را کتمان نموده باشند و به سبب این اطلاعات پذیرفته شوند، هر زمان که غیرواقعی بودن اطلاعات مشخص شود، قبولی آنها لغو شده و به لحاظ طولانی نمودن فرآیند استخدام، اقدام لازم طبق قوانین و مقررات به عمل خواهد آمد. لذا ضرورت دارد داوطلبان دقت لازم را در زمان ثبت نام برای درج و ارائه اطلاعات بعمل آورند.
۷- ضریب مربوط به نمره کل نهایی داوطلبان ایثارگر ۲۵ درصد براساس ضوابط اعلامی توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران صورت خواهد گرفت.



مهلت ثبت نام آزمون استخدامی وزارت نیرو از ۲۴ اسفند ماه به ۲۷ اسفند ماه تغییر پیدا کرد.

شرکتهای وابسته (غیردولتی) زیرمجموعه شرکتهای مادرتخصصی توانیر و مهندسی آب و فاضلاب کشور، در راستای تحقق اهداف و وظایف خود و به استناد مجوزهای استخدامی صادره و براساس موافقت مجمع عمومی شرکتهای وابسته (غیردولتی)، تعداد ۱۰۶۶ نفر را از بین فارغ التحصیلان دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی مورد تأیید وزارت علوم تحقیقات و فنّاوری، از طریق برگزاری آزمون استخدامی کتبی (عمومی و تخصصی)، مصاحبه و گزینش و کسب نمره حد نصاب لازم استخدام مینماید. در بخش اول، شرایط عمومی استخدام، در بخش دوم، شرایط اختصاصی استخدام و در بخش سوم، امتیازات و سهمیه های قانونی اعلام میگردد.

 دانلود نمونه سوالات عمومی و تخصصی آزمون استخدامی وزارت نیرو

لینک دفترچه راهنمای شرکت در آزمون استخدامی وزارت نیرو

شرایط عمومی استخدام:

۱ – داشتن تابعیت ایران
۲ – انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی دائم برای آقایان
۳ – عدم اعتیاد به مواد مخدر و دخانیات
۴ – نداشتن سابقه محکومیت جزایی مؤثر
۵ – داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که استخدام میشوند
۶ – اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
۷ – التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
۸ – دارا بودن شرایط احراز شغل متناسب با جداول نیازهای استخدامی برای شغل محل موردتقاضا
۹ – نداشتن منع قانونی برای استخدام و تعهد خدمتی به دیگر سازمانها
۱۰ – داوطلبان استخدام نباید از مستخدمین ثابت و پیمانی دستگاههای اجرایی و یا کارکنان مدت معین / دائم
شرکتهای وابسته (غیردولتی) زیرمجموعه صنعت آب و برق و یا بازخرید خدمت آنها باشند.
۱۱ – احراز صلاحیتهای عمومی به تأیید گزینش پس از قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه

 دانلود نمونه سوالات عمومی و تخصصی آزمون استخدامی وزارت نیرو

لینک دفترچه راهنمای شرکت در آزمون استخدامی وزارت نیرو

شرایط اختصاصی استخدام:
۱ – داشتن مدرک تحصیلی متناسب با مقطع، رشته و گرایش تحصیلی اعلام شده در جداول نیازهای استخدامی
۲ – داشتن شرایط سنی به شرح زیر:
-حداکثر ۲۸ سال برای مقطع کاردانی (متولدین بعد از تاریخ ۱۸ / ۱۲ / ۱۳۶۷ )
-حداکثر ۳۰ سال برای مقطع کارشناسی (متولدین بعد از تاریخ ۱۸ / ۱۲ / ۱۳۶۵ )
-حداکثر ۳۲ سال برای مقطع کارشناسیارشد و بالاتر (متولدین بعد از تاریخ ۱۸ / ۱۲ / ۱۳۶۳ )
تذکر ۱ : ملاک عمل برای محاسبه تاریخ فارغ التحصیلی، معافیت دائم و پایان خدمت نظام و ظیفه و محاسبه سن داوطلبان اولین روز ثبت نام ( ۱۸ / ۱۲ / ۱۳۹۵ ) میباشد.
۲ – ۱ – موارد زیر به شرط ارائه تأییدیه معتبر از مراجع ذی صلاح به حداکثر سن افزوده میشود:
الف جانبازان، آزادگان، همسر و فرزندان شهدا، فرزندان و همسر جانبازان ۲۵ درصد به بالا و فرزندان و همسر آزادگان که حداقل یکسال و بالاتر سابقه اسارت دارند، و رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه، از شرط حداکثر سن معاف میباشند .
ب – رزمندگان با سابقه کمتر از ششماه حضور داوطلبانه در جبهه به میزان مدت حضور در جبهه.
ج – مدت انجام خدمت سربازی، حداکثر به مدت ۲۴ ماه
د – سابقه کار در شرکتهای تابعه (دولتی) اعم از نیروهای انجام کار معین، قرارداد کارگری، طرحی، تعاونی و حجمی و شرکتهای وابسته (غیردولتی) اعم از تأمین نیروی انسانی، شرکتی، حجمی و طرحی زیرمجموعه صنعت آب و برق حداکثر ۸ سال ( ۹۶ ماه)، مشروط به ارائه تأییدیه سازمان مربوط و گواهی پرداخت حق بیمه به سازمانهای بیمه معتبر
تذکر ۲ : با احتساب تمامی موارد فوق، حداکثر سن داوطلبان به هیچ عنوان نبایستی از ۴۰ سال (با توجه به تذکر ۱) تجاوز نماید.
داوطلبانی میتوانند نسبت به ثبتنام و شرکت در آزمون اقدام نمایند که تا تاریخ اولین روز ثبت نام آزمون ( ۱۸ / ۱۲ / ۱۳۹۵ ) فارغالتحصیل شده و خدمت وظیفه آنها پایان یافته و یا معافیت آنها قطعی شده باشد.
لازم به ذکر است گواهی فراغت از تحصیل داوطلبان، کارت مربوط به وضعیت نظام وظیفه و تأییدیههای مربوط به جدول شماره ۱ ، بایستی حداکثر تا روز تطبیق مدارک آماده و صادر شده باشد و به همراه سایر تأییدیه ها در موعد مقرر ارائه گردد. هر یک از داوطلبان که به هنگام ثبت نام، اطلاعات نادرست و جعلی ارائه نموده و یا واقعیتی را کتمان نموده باشد و به سبب این اطلاعات پذیرفته شوند، هر زمان که غیر واقعی بودن اطلاعات مشخص شود، قبولی ایشان ملغی بوده و به لحاظ طولانی نمودن فرآیند استخدام، اقدام لازم طبق قوانین و مقررات به عمل خواهد آمد.

مراحل ثبت نام:
۱ – تکمیل فرم ثبتنام اینترنتی
۲ – فایل عکس اسکن شده
داوطلب میبایست یک قطعه عکس پرسنلی خود را با مشخصات زیر، اسکن نموده و فایل آن را برای ارسال از طریق برنامه ثبت نام اینترنتی آماده نماید:
– عکس ۴۳ که در سال جاری گرفته شده باشد. (عکس تمام رخ)
– عکس اسکن شده فقط باید با فرمت JPG باشد .
– اندازه عکس اسکن شده باید حداقل ۳۰۰×۲۰۰ پیکسل و حداکثر ۴۰۰×۳۰۰ باشد .
– تصویر داوطلب باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد .
– حجم فایل ذخیره شده عکس نباید از ۷۰ کیلوبایت بیشتر باشد .
– حاشیه های زاید عکس اسکن شده باید حذف شده باشد .
– حتی الامکان عکس رنگی و دارای زمینه سفید باشد .
تبصره ۱ : اسکن عکس از روی کارتهای شناسایی (کارت ملی، شناسنامه و …) قابل قبول نمیباشد و داوطلبان لازم است از اصل عکس و مطابق با توضیحات فوق، اقدام به اسکن نمایند.
تبصره ۲ : عکس خواهران باید با حجاب و صورت کامل آنان مشخص باشد .
تبصره ۳ : درصورت ارسال عکس غیرمعتبر، ثبت نام داوطلب باطل شده و حق شرکت در آزمون از وی سلب میگردد .
تذکر مهم: با توجه به مشکلات بهوجود آمده در آزمونهای قبلی، درخصوص اشتباه در ارسال عکس داوطلبان، که این موضوع اکثراً برای داوطلبانی که ثبت نام آنان توسط دیگران انجام میشود، رخ داده است، تأکید میگردد که علاوه بر کنترل اطلاعات ثبتنامی، حتماً نسبت به کنترل عکس ارسالی دقت نمایید تا اشتباهاً عکس داوطلب دیگری به جای عکس شما ارسال نگردد. بدیهی است که در صورت ارسال عکس اشتباهی از طرف متقاضی، فرد به عنوان متخلف تلقی و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.

 دانلود نمونه سوالات عمومی و تخصصی آزمون استخدامی وزارت نیرو

لینک دفترچه راهنمای شرکت در آزمون استخدامی وزارت نیرو

پرداخت وجه ثبت نام:
– ثبت نام به صورت اینترنتی از روز چهارشنبه مورخ ۱۸ / ۱۲ / ۱۳۹۵ لغایت روز سهشنبه مورخ ۲۷ / ۱۲ / ۱۳۹۵ انجام خواهد پذیرفت.
– متقاضیان واجد شرایط میبایست نسبت به پرداخت وجه ثبت نام به مبلغ ۰۰۰ / ۴۵۰ (چهارصدوپنجاه هزار) ریال به صورت الکترونیکی و یا از طریق کارتهای بانکی متصل به شبکه شتاب اقدام نمایند.
– لازم به توضیح است مدت ثبت نام به هیچ وجه تمدید نمیگردد و متقاضیان باید در مهلت تعیین شده نسبت به ثبت نام اقدام نموده و از موکول نمودن آن به روزهای پایانی خودداری نمایند.
– متقاضیان شرکت در آزمون باید پس از پایان ثبتنام، کد پیگیری خود را یادداشت و تا پایان مراحل استخدام نزد خود نگهداری نمایند.
– به ثبت نامهای ناقص، ترتیب اثر داده نخواهد شد. لذا متقاضیان باید قبل ازثبت نام شرایط عمومی، اختصاصی، عناوین شغلی و رشتههای تحصیلی (مندرج در صفحات ۱۳ الی ۹۴ ) را به دقت مطالعه نمایند و وجوه پرداختی به هیچوجه مسترد نمیگردد. صرفاً داوطلبانی میتوانند در این آزمون ثبت نام نمایند که در زمان ثبت نام دارای مدارک ذیل باشند:
– دارا بودن مدرک لازم در مقطع و رشته تحصیلی مندرج در شرایط احراز مشاغل ذکر شده در دفترچه راهنما.
– کارت ملی
– شناسنامه عکس دار
– کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی و یا معافیت دائم (ویژه برادران)
– مدارک دال بر ایثارگری (ویژه داوطلبان ایثارگر)
– مدارک دال بر معلولین عادی (ارائه گواهی معلولیت از سازمان بهزیستی)
– مدارک دال بر بومی بودن (حسب مورد براساس هر یک از موارد مشخص در بندهای دهگانه ذکر شده در بند یک امتیازات و سهمیه های قانونی).

نحوه تکمیل تقاضانامه ثبت نام:
۱ – در ردیف های ۱ ، ۲ و ۳ ، داوطلب باید در محل موردنظر نامخانوادگی، نام و نام پدر خود را مطابق باشناسنامه بهطور کامل و خوانا وارد نماید. (از به کار بردن مد، تشدید، الف محذوف یا همزه خودداری شود). در صورت وارد نکردن هرکدام از موارد فوق، اجازه ورود به مرحله بعد داده نمی شود.
۲ – در ردیف ۴ : داوطلب بایدکد ملی خود را که ده رقم میباشد، از چپ به راست، در محل مربوط درج نماید و از درج ممیز و یا خط تیره خودداری نماید. ضمناً داوطلبانی که تاکنون موفق به اخذکارت ملی نشده اند، برای اطلاع از شماره کد ملی خود با شماره تلفن گویای ۶۶۷۲۹۵۹۳ – ۰۲۱ تماس حاصل نمایند.
۳ – در ردیف ۵ ، داوطلب باید برحسب اینکه زن یا مرد میباشد، منحصراً دایره مربوط را علامتگذاری نماید.
۴ – درردیف ۶ ، داوطلب باید ازسمت چپ به راست، فقط شماره شناسنامه خود را در محل مربوطه درج نماید و از درج حروف، ممیز و یا خط تیره که در بعضی شناسنامهها درج گردیده، خودداری نماید.
۵ – در ردیف ۷ : داوطلب باید تاریخ تولد خود را در محل مربوط درج نماید. برای دارندگان مدرک تحصیلی کاردانی ۲۸ سال ( ۱۸ / ۱۲ / ۶۷ به بعد) و مدرک تحصیلی کارشناسی ۳۰ سال (متولدین ۱۸ / ۱۲ / ۶۵ به بعد( و برای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و بالاتر ۳۲ سال (متولدین ۱۸ / ۱۲ / ۶۳ ) (دو رقم اول سال تولد یعنی ۱۳ درج گردیده است)
۶ – در ردیف ۸ : داوطلب میبایست وضعیت تأهل خود را مشخص نماید.
۷ – در ردیف ۹ و ۱۰ : داوطلب میبایست استان و شهرستان محل تولد خود را درج نماید (براساس جدول شماره ۳ .)
۸ – در ردیف ۱۱ : داوطلب باید با علامتگذاری، دین خود را مشخص نماید.
۹ – در ردیف ۱۲ : داوطلبان (مرد) باید وضعیت نظام وظیفه خود را با علامت گذاری در مربع مربوطه مشخص نمایند (تاریخ صدور کارت پایان خدمت یا کارت معافیت دائم باید قبل از ۱۸ / ۱۲ / ۹۵ باشد).
۱۰- درردیف ۱۳ : داوطلبان چپدست میبایست این مربع را علامتگذاری نمایند.
۱۱ – در ردیف ۱۴ : داوطلب متقاضی استفاده از سهمیه ایثارگران، وضعیت ایثارگری خود را براساس سهمیه ۲۵ درصد و ۵ درصد در این بند علامت گذاری نماید.
۱۲ – در ردیف ۱۵ : داوطلبانی که سابقه کار مربوط با شرکتهای تابعه )دولتی( و یا وابسته (غیردولتی) را دارند، باید این بند را علامتگذاری نمایند.
۱۳ – در ردیف ۱۶ : داوطلب حایز شرایط، مندرجات جدول شماره ( ۱ ) دفترچه راهنمای ثبتنام بند مربوطه راعلامتگذاری نماید (فقط مجاز به انتخاب یکی از موارد میباشد. ضمناً بندهای ۱ ، ۲ ، ۳ و ۵ ، شامل کارکنان صنعت آب و برق میباشد).
۱۴ – در ردیف ۱۷ : داوطلب معلول میبایست نوع معلولیت خود را در این بند مشخص نماید.
توضیح: داوطلب معلول میبایست فرم دریافتی از بهزیستی را حداکثر تا تاریخ ۲۶ / ۱۲ / ۱۳۹۵ به نشانی سازمان سنجش آموزش کشور تهران صندوق پستی ۱۳۶۵ ۱۵۸۷۵ آزمون استخدامی شرکتهای وابسته (غیردولتی) وزارت نیرو ارسال نمایند.
۱۵ – در ردیف ۱۷ – ۱ : داوطلب معلول نیاز یا عدمِ نیاز به منشی را در این محل مشخص نماید.
۱۶ – در ردیف ۱۸ : داوطلب باید آخرین مقطع تحصیلی خود را در محل مربوط با علامتگذاری مشخص نماید.
۱۷ – در ردیف ۱۹ : داوطلب باید کد و عنوان مدرک تحصیلی خود را در این محل درج نماید.
۱۸ – در ردیف ۲۰ : داوطلب باید روز، ماه و سال اخذ آخرین مدرک تحصیلی خود را در محل مربوطه درج نماید (تاریخ فارغ التحصیلی باید قبل از ۱۸ / ۱۲ / ۹۵ باشد).
۱۹ – در ردیف ۲۱ : داوطلب میبایست محل اخذ آخرین مدرک تحصیلی خود را در این قسمت درج نماید.
۲۰ – در ردیف ۲۲ : داوطلب باید معدل خود را بهصورت عدد صحیح و اعشار در محل مربوطه درج نماید.
۲۱ – در ردیف ۲۳ : داوطلب باید کد و عنوان خوشه شغلی خود را مطابق جدول شماره ۲ در محل مربوطه درج نماید.
۲۲ – در ردیف ۲۴ : داوطلب باید کد و عنوان شرکت و شغلمحل موردتقاضای خود را مطابق شرایط و ضوابط در محل مربوطه درج نماید.
۲۳ – در ردیف ۲۵ : داوطلب بومی میبایست یکی از بندها را علامتگذاری نماید (مطابق شرایط و ضوابط مندرج در صفحه ۵ دفترچه).
۲۴ – در ردیف ۲۶ : داوطلب باید کد و عنوان استان محل اقامت خود را (جهت تعیین حوزه امتحانی) در این قسمت درج نماید.
۲۵ – در ردیف ۲۷ : داوطلب باید کد و عنوان شهرستان محل اقامت خود را در این قسمت درج نماید.
۲۶ – در ردیف ۲۸ : داوطلب باید آدرس دقیق پستی خود را مطابق موارد خواسته شده در این ردیف، تکمیل نماید.
۲۷ – در ردیف ۲۹ : داوطلب بایدکدپستی دقیق خود را که یک عدد ده رقمی میباشد در محل مربوط درج نماید و از درج ممیز و یا خط تیره خودداری نماید.
۲۸ – در ردیفهای ۳۰ و ۳۱ : داوطلب شماره تلفن ثابت با کد شهر و شماره تلفن همراه خود را در محل مربوط درج نماید.
۲۹ – در ردیف ۳۲ : آن دسته از داوطلبانی که دارای پست الکترونیکی میباشند از سمت چپ به راست آدرس الکترونیکی خود را در این ردیف درج نمایند.
تذکر مهم: داوطلبان میبایست در انتخاب کد شغل محل به نام شغل، رشته شغلی، محل خدمت، جنس و ظرفیت پذیرش توجه نمایند.

 دانلود نمونه سوالات عمومی و تخصصی آزمون استخدامی وزارت نیرو

لینک دفترچه راهنمای شرکت در آزمون استخدامی وزارت نیرو

زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون:
– کارت شرکت در آزمون از روز سهشنبه مورخ ۱۹ / ۲ / ۱۳۹۶ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت.

– آزمون روز جمعه مورخ ۲۲ / ۲ / ۱۳۹۶ در تهران و با توجه به آمار شرکتکنندگان، حسب مورد در مراکز استانها و شهرستانها برگزار خواهد شد و ملاک تعیین حوزه امتحانی داوطلبان، شهرستان محل اقامت فعلی میباشد که در تقاضانامه درج خواهند نمود. ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون درج و به هنگام پرینت کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید.
*لازم به ذکر است صدور کارت شرکت در آزمون بهمنزله تأیید اطلاعات ارسالی از سوی داوطلبان نبوده و مدارک داوطلبان پس از اجرای آزمون، توسط شرکت متقاضی استخدام مربوط بررسی خواهد شد.

امتیازات و سهمیه های قانونی:

نمره داوطلبان بومی استان با ضریب یک و دو دهم ( ۲ / ۱ )، و بومی شهرستان با ضریب یکوچهار دهم ( ۴ / ۱ ) نمره مکتسبه در آزمون کتبی و صرفاً در صورت کسب حد نصاب لازم در آزمون محاسبه میگردد . همچنین، امتیاز مربوط به بومی بودن براساس فرم مصاحبه شرکتهای وابسته )غیردولتی) نیز لحاظ میگردد.
تذکر ۱ : داوطلبان بومی (اعم از بومی استان یا شهرستان( متقاضی استخدام برای شغل محلهای شرکتهایی که محل خدمت آنها در مرکز استان قرار دارند، صرفاً از امتیاز یکودو دهم ( ۲ / ۱ ) برخوردار خواهند شد.
داوطلب بومی: افرادی که حداقل دارای یکی از ویژگیهای زیر باشند، داوطلب بومی استان یا شهرستان تلقی میگردند .
یک – شهرستان محل تولد داوطلب یا همسر وی، با شهرستان محل موردتقاضا برای استخدام یکی باشد.
دو – استان محل تولد داوطلب یا همسر وی، با استان محل موردتقاضا برای استخدام یکی باشد.
سه – همسر و فرزندان کارکنان رسمی و پیمانی شاغل در دستگاههای اجرایی و یا نیروهای مسلح (اعم از شاغل و یا بازنشسته) و شرکتهای تابعه (دولتی) و وابسته (غیردولتی) زیرمجموعه وزارت نیرو که شهرستان محل خدمت فعلی یا بازنشستگی والدین داوطلب با شهرستان محل موردتقاضا برای استخدام آنان یکی باشد.
چهار – همسر و فرزندان کارکنان رسمی و پیمانی شاغل در دستگاههای اجرایی و یا نیروهای مسلح )اعم از شاغل و یا بازنشسته( و شرکتهای تابعه )دولتی( و وابسته )غیردولتی( زیرمجموعه وزارت نیرو که استان محل خدمت فعلی یا بازنشستگی والدین داوطلب با استان محل موردتقاضا برای استخدام آنان یکی باشد.
پنج – داوطلب حداقل چهار ( ۴ ) سال از سنوات تحصیلی (ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و یا دانشگاه را به صورت متوالی یا متناوب در شهرستان محل موردتقاضا برای استخدام طی کرده باشد.
شش – داوطلب حداقل چهار ( ۴ ) سال از سنوات تحصیلی (ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و یا دانشگاه) را به صورت متوالی یا متناوب در استان محل موردتقاضا برای استخدام طی کرده باشد .
هفت – داوطلب حداقل چهار ( ۴ ) سال سابقه پرداخت حق بیمه در شهرستان محل موردتقاضا برای استخدام را داشته باشد .
هشت – داوطلب حداقل چهار ( ۴ ) سال سابقه پرداخت حق بیمه در استان محل موردتقاضا برای استخدام را داشته باشد .
نه پدر، مادر و یا همسر داوطلب، حداقل چهار ( ۴ ) سال سابقه پرداخت حق بیمه در شهرستان محل موردتقاضا برای استخدام را داشته باشند.
ده پدر، مادر و یا همسر داوطلب، حداقل چهار ( ۴ ) سال سابقه پرداخت حق بیمه در استان محل موردتقاضا برای استخدام را داشته باشند.
تذکر ۲ : داوطلبان متقاضی استخدام در شغلمحلهای مستقر در استان تهران از امتیاز مربوط به بومی بودن در هیچکدام از مراحل استخدام (آزمون کتبی و مصاحبه) برخوردار نمیگردند.
تذکر ۳ : جذب داوطلبان استخدام در مناطق کمترتوسعه یافته موضوع تصویب نامه شماره ۷۶۲۹۴ /ت ۳۶۰۹۵ ه مورخ ۱۰ / ۴ / ۸۸ هیئتوزیران در استانهای ایلام، کردستان، لرستان، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری و خوزستان صرفاً از میان افراد بومی همان استان صورت میگیرد.
تذکر ۴ : لازم به ذکر است قبول شدگان نهایی، ملزم به سپردن تعهد محضری به مدت ۱۰ سال خدمت در شهرستان مشخص شده از طرف شرکت میباشند و در صورت انصراف از تعهد خدمتی سپرده شده، ملزم به جبران ضرر و زیان اعلام شده از سوی شرکت میباشد.
تذکر ۵ : پرداخت حق بیمه به مدت تعیین شده در بندهای ۷ الی ۱۰ ، صرفاً توسط یکی از موارد مذکور قابل احتساب است.
توجه: داوطلبان موضوع این بند، لازم است در صورت قرار گرفتن در فهرست چندبرابر ظرفیت، مستندات و مدارک بومی بودن را به همراه سایر مدارک موردنیاز در زمان بررسی مدارک و قبل از مصاحبه استخدامی که متعاقباً از سوی سازمان سنجش و یا شرکت متقاضی استخدام اعلام خواهد شد، ارائه نمایند.

 دانلود نمونه سوالات عمومی و تخصصی آزمون استخدامی وزارت نیرو

لینک دفترچه راهنمای شرکت در آزمون استخدامی وزارت نیرو

۳- سی درصد ( ۳۰ %) از کل نیازهای استخدامی به ایثارگران و رزمندگان واجد شرایط، به ترتیب زیر اختصاص مییابد که افراد واجد شرایط میبایست در آزمون شرکت نموده و در بین خود به رقابت بپردازند. انتخاب این داوطلبان در سقف سهمیه تعیین شده حسب اولویت های بنیاد شهید و امور ایثارگران، بهترتیب نمره مکتسبه انجام خواهد شد.
۳ – ۱ – بیست وپنج درصد ( ۲۵ %) از سهمیه استخدامی به جانبازان، آزادگان، همسر و فرزندان شهدا و جانبازان بیست وپنج درصد ( ۲۵ %) و بالاتر، همسر و فرزندان آزادگان با مدت اسارت یکسال و بالاتر و خواهر و برادر شهید اختصاص مییابد که افراد مذکور، ملزم به شرکت در آزمون میباشند و صرفاً در بین ایثارگران واجد شرایط به رقابت خواهند پرداخت و با رعایت اولویت های بنیاد شهید و امور ایثارگران انتخاب میگردند.
۳ – ۲ – پنج درصد ( ۵ %) سهمیه استخدامی به رزمندگان (با سابقه حداقل ۶ ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها( و همسر و فرزندان آنان و فرزندان جانبازان زیر بیستوپنج درصد ( ۲۵ %) و فرزندان آزادگان با مدت اسارت کمتر از یکسال اختصاص مییابد.
توضیح: مرجع صدور تأییدیه معتبر برای ایثارگران (جانبازان و آزادگان و فرزندان و همسران آنها، همسر و فرزندان شهدا و خواهر و برادر شهید) بنیاد شهید و امور ایثارگران و برای رزمندگان، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش جمهوری اسلامی ایران، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و ناجا میباشند.
* سربازان وظیفه دارای کارت ایثار، مشمول سهمیه رزمندگان نمیباشند.
۳ – ۳ – استخدام مازاد بر سی درصد ( ۳۰ %) سهمیه ایثارگران از طریق رقابت با سایر داوطلبان آزاد واجد شرایط صورت خواهد گرفت.
لذا افرادی که به هر دلیلی نتوانند از سهمیه های مربوط به ایثارگران برخوردار شوند، میبایستی مشابه سایر داوطلبان به رقابت بپردازند.
۳ – ۴ – متقاضیان استفاده از سهمیههای ۲۵ % و ۵ % ایثارگران لازم است نسبت به ارائه تأییدیه از مراجع فوق الذکر مبنیبر دارا بودن شرایط لازم جهت استفاده از سهمیه مذکور اقدام نمایند.
۴ – معلولان عادی مشروط بر دارا بودن شرایط احراز شغل و برخورداری از توانایی جسمی متناسب با شغل موردنظر به ترتیب نمره مکتسبه از ۳ درصد سهمیه های قانونی برخوردار میگردند.
 ارائه گواهی از سازمان بهزیستی و حسب مورد از مراجع ذیربط، برای معلولان عادی در زمان بررسی مدارک الزامی است.
توضیح: معلولان و یا جانبازان محترم که مشکل بینایی یا حرکتی دارند، جهت تأمین منشی ضرورت دارد گواهی لازم از سازمان بهزیستی و یا بنیاد شهید و امور ایثارگران اخذ و حداکثر تا تاریخ ۲۶ / ۱۲ / ۹۵ به آدرس: تهران، صندوق پستی ۱۳۶۵ – ۱۵۸۷۵ سازمان سنجش آموزش کشور آزمون استخدامی شرکتهای وابسته (غیردولتی) وزارت نیرو ارسال نمایند. بدیهی است درغیراین صورت امکان ارائه تسهیلات مربوطه در روز برگزاری آزمون میسر نخواهد بود.
۵ – ایثارگران مشمول سهمیه های استخدامی ۲۵ درصد و ۵ درصد و معلولان ( ۳ درصد سهمیه قانونی) در زمان انتخاب شغلمحل موظفند در حد امکان شغلمحلی را انتخاب نمایند که تعداد موردنیاز آن شغل محل (ظرفیت استخدامی) بیش از یک نفر باشد. به عبارت دیگر، اولویت انتخاب برای ایثارگران مشمول، در شغلمحلهایی است که ظرفیت پذیرش آنها بیش از یک نفر باشد. لازم به تأکید است این افراد درصورت انتخاب شغلمحلهای دارای ظرفیت یک نفر، همانند داوطلب آزاد فرض خواهد شد.
۶ – در صورت عدم تکمیل سهمیه ایثارگران و معلولان و عدمِ وجود فرد واجد شرایط شرکت کننده در آزمون همان شغلمحل، سهمیه مذکور به داوطلبان آزاد بهترتیب نمره مکتسبه اختصاص مییابد.
۷ – از کل ظرفیت استخدامی، حداکثر تا سقف ۱۷ % (هفده درصد) به مشمولین جدول شماره ( ۱ ) براساس اولویتهای تعیین شده و پس از اعمال ضرایب مربوطه، مشروط بر کسب حد نصاب لازم اختصاص مییابد.

 دانلود نمونه سوالات عمومی و تخصصی آزمون استخدامی وزارت نیرو

لینک دفترچه راهنمای شرکت در آزمون استخدامی وزارت نیرو

نکته ۱ : اولویتهای مندرج در جدول شماره ۱ (به جز ردیف ۴ )، صرفاً شامل کارکنان و یا خانواده کارکنان صنعت آب و برق میباشد.
نکته ۲ : واجدین شرایط میبایست حداکثر تا روز تطبیق مدارک تأییدیههای موردنیاز را به شرکت محل استخدام تحویل نمایند.
نکته ۳ : هر یک از داوطلبان مشمول جدول فوق، صرفاً از امتیاز یکی از اولویتهای تعیین شده (بالاترین اولویت) برخوردار میگردند.
ایثارگران، رزمندگان و معلولان محترم مشمول بند ۳ و ۴، در صورت داشتن یکی از شرایط پنجگانه جدول شماره ۱، فقط در زمان رقابت با سایر داوطلبان آزاد، از ضریب مربوط بهره مند خواهند شد.
۸ – انتخاب داوطلبان استخدامی برای انجام مصاحبه تخصصی حداکثر به میزان ۲ برابر، ظرفیت موردنیاز، از میان افرادی که حد نصاب لازم تعیین شده را کسب کرده اند، بهترتیب بالاترین نمره آزمون کتبی (مجموع نمره آزمون عمومی و تخصصی) انجام و اسامی آنان در سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام خواهد شد.
۹ – پس از کسر سهمیه های فوق الذکر، باقیمانده ظرفیت استخدامی به آزمون داوطلبان آزاد اختصاص مییابد.
۱۰ – در صورتی که داوطلبی با مدارک تحصیلی غیرمرتبط (رشته و گرایش تحصیلی) و یا پایینتر از مقاطع تحصیلی اعلام شده در آگهی، در آزمون شرکت نماید، از استخدام و ادامه اشتغال وی در هر مرحله ممانعت به عمل خواهد آمد.
۱۱ – افرادی که دارای مدرک تحصیلی در مقطع کارشناسی و بالاتر میباشند، اجازه شرکت در آزمون رشتههای شغلی تکنسینی و کمککارشناسی را ندارند و در صورت کتمان موضوع، بدون داشتن هرگونه حق اعتراض، قبولی ایشان در هر مرحله از آزمون ملغی اعلام خواهد شد.
۱۲ – انتخاب نهایی پذیرفتهشدگان پس از قبولی در آزمون کتبی (عمومی و تخصصی) و طی مراحل مصاحبه و گزینش میسر میباشد. ضمناً اسامی پذیرفتهشدگان نهایی پس از تأیید مراجع ذیصلاح، از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.
۱۳ – مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و یا ارسال (اعلام) مدارک به صورت ناقص، برعهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل آزمون، مصاحبه و جذب محرز شود که داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی استخدام است، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و حتی در صورت صدور حکم استخدامی، حکم مزبور لغو و بلا اثر میگردد.

د) مواد آزمون :
به هر یک از داوطلبان، یک دفترچه سؤال عمومی و یک دفترچه سؤال اختصاصی داده خواهد شد.
داوطلبان برای اطلاع از ضرایب دروس و نمره کل سازی میتوانند به اطلاعیه ای که در روز یکشنبه مورخ ۲۲ / ۱۲ / ۹۵ در پایگاه اطلاعرسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر میشود، مراجعه نمایند.
الف- مواد آزمون عمومی به شرح زیر تعیین میشود:
۱ – فنّاوری اطلاعات (مهارتهای هفتگانه I.C.D.L )
۲ – ریاضی و آمار مقدماتی
۳ – زبان و ادبیات فارسی و آیین نگارش
۴ – معارف اسلامی*
۵ – زبان انگلیسی عمومی
۶ – اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی و قانون اساسی
۷ – هوش و استعداد شغلی
* – اقلیتهای دینی مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران از پاسخگویی به سؤالهای معارف اسلامی معاف بوده و دراینصورت، نمره مکتسبه این داوطلبان براساس مجموع تراز شده سایر سؤالها محاسبه خواهد شد.

 دانلود نمونه سوالات عمومی و تخصصی آزمون استخدامی وزارت نیرو

لینک دفترچه راهنمای شرکت در آزمون استخدامی وزارت نیرو

ب- مواد آزمون تخصصی:
مواد آزمون تخصصی برای هر یک از خوشههای شغلی، در جدول شماره ۲ مشخص شده است.
تذکر مهم: سؤالهای حیطه های تخصصی آزمون براساس دانش و مهارتهای تخصصی متناسب با خوشه های شغلی یا مشاغل، براساس مواد آزمون مندرج در جدول شماره ۲ تهیه خواهد شد .
داوطلبان صرفاً در صورتی میتوانند در این آزمون ثبت نام نمایند که عنوان مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی و گرایش رشته تحصیلی آنها در شرایط احراز مشاغل اعلام شده در آگهی استخدامی، ذکر شده باشد.
تذکرمهم:
۱ – در هر یک از رشته های شغلی امتحانی (مشخص شده در جداول نیازهای استخدامی) صرفاً فارغ التحصیلان همان رشته، گرایش و مقطع میتوانند شرکت کنند و پذیرش دیگر رشته ها یا گرایشها و یا مقطع بالاتر یا پایین تر امکانپذیر نمیباشد.
۱ – ۱ – دروس آزمون با توجه به ویژگیها و نیازهای هر یک از رشته های شغلی و همچنین تنوع رشته های تحصیلی مجاز تعیین گردیده است.
۲ – پذیرش داوطلبان با توجه به مقطع، رشته و گرایش تحصیلی ذکر شده در هنگام ثبت نام صورت میپذیرد. مسئولیت صحت و سقم این موارد و ارائه اصل مدارک مورد ادعا به عهده داوطلب خواهد بود.
۳ – قبولی در آزمون کتبی بهمنزله استخدام قطعی نبوده، بلکه موکول به موفقیت داوطلبان در مراحل بعدی شامل مصاحبه، گزینش، معاینات پزشکی و اخذ عدم سوءپیشینه از مراکز ذیصلاح میباشد.
۴ – پذیرفته شدگان نهایی میبایستی آمادگی خدمت و اشتغال به کار در هر یک از شهرهای استان حوزه فعالیت شرکت موردنظر که در جداول نیازهای استخدامی تعیین شده است را داشته باشند و موظف به سپردن ده ( ۱۰ ) سال تعهد خدمتی به صورت محضری در رشته شغلی و محل خدمت تعیین شده، به شرکت میباشند.
۵ – در این آزمون، هر داوطلب میتواند صرفاً برای یک شغلمحل در یک شرکت ثبتنام نماید.

فهرست دستگاههای متقاضی:
شغل محلها و شرایط دستگاهها شامل:
– شرکت توزیع نیروی برق استان آذربایجان شرقی، بوشهر، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خوزستان، زنجان، سمنان، همدان، یزد.
– شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اصفهان، البرز، ایلام، بوشهر، تهران، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، قم، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویر احمد، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی، مشهد، هرمزگان، همدان، یزد، اهواز، شیراز، کاشان
– شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران، اردبیل، البرز، ایلام، قم، هرمزگان، جنوب استان کرمان، شمال استان کرمان، شهرستان اصفهان، غرب استان مازندران

 دانلود نمونه سوالات عمومی و تخصصی آزمون استخدامی وزارت نیرو

لینک دفترچه راهنمای شرکت در آزمون استخدامی وزارت نیرو


جهت ثبت نام اینجا کلیک کنید

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

۲۷ دیدگاه تاکنون.

  1. پوریا گفت:

    منکه بچه جانبازم کجامنوبردن سرکار…فقط خانواده شهیدحرف اول میزنه..منکه تورویافقط میرم سرکار

    [پاسخ]

  2. متولد ۱۳۶۱ چه باید بکند؟ بیکار تا آخر عمر؟

    [پاسخ]

  3. عباس گفت:

    ۶۰و ۶۱و۶۲ همه سرکارن دیگه یا پیر شدن وباید برن بمیرن

    [پاسخ]

  4. محمد گفت:

    بخدا خسته شدیم از این ازمونها بعد همش سهمیه ایثارگران باشه.کی تموم میشه از موقه دانشگاه رفتنمون این وضع بوده.الانم دیگه رده سنی گذاشتین
    بسه حق و ناحق کردن

    [پاسخ]

  5. محمد گفت:

    مردمو مسخره کردین .از یه عده یگبیکار ۴۵ تومن میگیرین.بعد میگید سهمیه. ایثارگران.از اول از همون ایثارگاران بگیرید بدون ازمون دیگه.پس کجاست این عدالت علی

    [پاسخ]

  6. بیکار گفت:

    این وضیت استخدامی تواین مملکته که جوونامون دارن میرن ترکیه و….دنبال حمالی وبدبختی.بیشترمسولین باید برن بمیرن

    [پاسخ]

  7. داغون گفت:

    دزدی تا چه حد و اندازه

    [پاسخ]

  8. علی گفت:

    مردم سرکار بزارید ازسهام عدالت تا ظرفیتهای یک نفری

    [پاسخ]

  9. mohandes گفت:

    رشته ها رو کجا زده؟کو؟؟؟؟؟پس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    [پاسخ]

    مدیر سایت پاسخ در تاريخ مارس 14th, 2017 10:05 ق.ظ:

    در دفترچه ای که برای دانلود گذاشته شده مشخص شده.

    [پاسخ]

  10. آرزو گفت:

    سلام
    خانم هم پذیرش میکنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    لطفا راهنماییم کنید و جواب بدید

    [پاسخ]

  11. آرزو گفت:

    سلام
    خانم هم پذیرش میکنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    [پاسخ]

    مدیر سایت پاسخ در تاريخ مارس 14th, 2017 10:06 ق.ظ:

    دفترچه رو دانلود کنید ، هم رشته ها و جنسیت ذکر شده

    [پاسخ]

  12. آرش گفت:

    همش کشکه پارتی خانواده شهید وایثارگر اگر ظرفیت بمونه دوسه درصدش اونایی که صددرصد میگیرن تو آزمون

    [پاسخ]

  13. علی گفت:

    اصفهان فقط ۱ نفر میگیرن چقدر مسخره تازه هزینه آزمون ۴۵۰۰۰ هزار تومان !!!!!!!!!!!!!!
    مگه میخواین ناهار و شام هم بدین واقعا که خیلی ناراحت کنندس از قشر بیکار بخوان ۴۵۰۰۰ تومن پول آزمون بگیرن

    [پاسخ]

  14. یابو نیستیم گفت:

    اگه سهمیه ها بزارن کار ب بیکارای تحصیلکرده ام میرسه صدتا سهمیه جلوراهمونه بعدم فرزندای کارکنان بازنشستگان فوت شدگان مجروحان وغیره صنعت آب و برق بعدم چهل و شش تومن پول زور

    [پاسخ]

  15. اشرفی گفت:

    برا چی الکی اگهی میدید ؟؟؟؟از همون سهمیه هادبردارید ملت گذاشتید سرکار.اسیر وجانباز و….ض

    [پاسخ]

  16. امین گفت:

    عیدی کارکنان دولت و ما باید بدیم میلیونها نفر تحصیل کرده بیکار

    [پاسخ]

  17. لیسانس بیکار گفت:

    این پول گرفتن ها شده کاسبی جدید ادارات برای تامین هزینه سالانه شون از مردم..
    انگار دولت به اونا بودجه نمیده یا درامدی از کارهای سازمانیشون ندارن که مردم باید بودجه اونا رو تامین کنن..
    خاک تو سر اونایی که با پول من و امثال من که بی کاریم و با پول پدر و مادرمون رفتیم دانشگاه درس خوندیم و مدرک گر فتیم.. میخوان بودجه اداره شون رو تامین کنن..
    مردم اگه زرنگ باشن توی این آزمون ها شرکت نمیکنن…چرا پولتون رو هدر میدین واسه یه آزمونی که ۷۰۰ نفر میان شرکت می کنن آخرش هم سوگلی شون میشینه پشت میز….
    گول اینا رو نخوریم…..

    [پاسخ]

  18. بیکار شاکی گفت:

    آخه این چه وضعیه
    با آزمونای استخدامی منبع درآمد جدید برا خودشون بدست آوردن… بعد آزمونم اونایی که پارتی دارن استخدام میشن
    عدالت؟؟؟؟؟

    [پاسخ]

  19. ندا گفت:

    بگین فقط برا خانواده شهدا و جانباز و ایثارگره دیگه… پولشو از ما میگیرین . کارشو به اونا میدین…واقعا مسخره اس

    [پاسخ]

  20. هادی گفت:

    تو این آزمون ها فقط پول از مردم میگیرن.با این سهمیه بندی که چیدن فقط افراد خاص استخدامن نه مردم عادی.ثانیا دولت وظیفشه استخدام کنه نه اینکه پول بگیره بعد استخدام کنه

    [پاسخ]

  21. حامد گفت:

    فقط پارتی داشته باش اینا همه اش کشکه

    [پاسخ]

  22. مهرداد گفت:

    کل فارس ۱ نفر برق میگیرن
    خیلی مسخره هست

    [پاسخ]

  23. مریم گفت:

    سلام. خسته نباشید. سیرجان استان کرمان نیرو میخواد یا نه؟

    [پاسخ]

  24. اقتصاد گفت:

    سر کاریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟ایا؟؟؟؟؟چرا پس چیزی اعلام نمیشه

    [پاسخ]

  25. اصغری گفت:

    مازندران شهرستان بهشهر هم هست؟

    [پاسخ]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.