خانه » استخدام در استان تهران » فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی(تمدید مهلت ثبت نام)

فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی(تمدید مهلت ثبت نام)

متن آگهی:

خبر ۲۱ آبان ۹۷: تمدید مهلت ثبت نام در فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد

مهلت ثبت نام برای ثبت نام در فر اخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۳۰ آبان ماه تمدید شد.

به گزارش خبرنگار مهر، با توجه به اضافه شدن تعدادی از اعلام نیازها مهلت فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۳۰ آبان ماه تمدید شد.

فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد برای گروه های پزشکی و غیر پزشکی برگزار می شود.

داوطلبانی که کلیه مراحل جذب را طبق مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی طی کنند، متناسب با اولویت های اعلام شده به استخدام دانشگاه آزاد اسلامی در خواهند آمد.

ثبت نام در سامانه جذب حقی را برای استخدام متقاضیان ایجاد نمی کند و بکارگیری آنها پس از طی کردن کامل فرآیند ذکر شده امکانپذیر است.

ویرایش اطلاعات ثبت نام متقاضیان در روزهای آینده امکان پذیر خواهد شد که زمان دقیق آن متعاقبا اعلام می شود.


خبر ۹ آبان ۹۷: مهلت ثبت نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد تا ۲۰ آبان تمدید شد

معاون آموزشی دانشگاه آزاد از تمدید مهلت ثبت ­نام فراخوان جذب هیات علمی سال ۹۷ این دانشگاه تا روز یکشنبه ۲۰ آبان ماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، علیرضا رهایی گفت: تمامی متقاضیان می ­توانند تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه ۲۰ آبان ماه با مراجعه به سامانه جامع دانشگاه آزاد اسلامی و مطالعه دقیق قوانین و مقررات مربوطه نسبت به ثبت ­نام در فراخوان اقدام کنند.

وی با بیان اینکه استان های تهران، مازندران و سمنان دارای بیشترین متقاضی هستند، افزود: تاکنون بیش از ۳ هزار و ۱۴۰ نفر در رشته­ های مختلف ثبت­ نام کرده اند که از این تعداد ۵۷۸ مربوط به رشته های پزشکی و ۲ هزار و ۵۲۶ نفر مربوط به رشته­ های غیرپزشکی هستند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد گفت: در فراخوان جذب هیات علمی امسال رشته هایی نظیر بیوفیزیک، نانو بیوتکنولوژی، مطالعات زنان و خانواده و سیاستگذاری فرهنگی با در نظر گرفتن نیازهای موجود در واحدها، آینده نگری در نظام آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی، ایجاد رشته­ های جدید و با توجه به پیشنهادات بخش­ های پژوهشی و واحدهای مهم دانشگاهی اعلام شده­ است.

رهایی گفت: با توجه به اضافه شدن تعداد ۷۷ رشته جدید به ۶۶۱ اعلام نیاز اولیه فراخوان، تمامی متقاضیان می­ توانند مجدداً با مراجعه به سامانه مذکور از وضعیت رشته های مورد نیاز اطلاع یابند.

وی تاکید کرد: ثبت نام در سامانه جذب حقی را برای استخدام متقاضیان ایجاد نمی­ کند و بکارگیری آنها پس از طی کردن تمامی مراحل جذب طبق مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی است.


خبر ۱ آبان ماه ۹۷ – تمدید مهلت فراخوان جذب اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد تا ۷ آبان

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، باتوجه به اضافه شدن تعدادی از اعلام نیاز‌ها پس از شروع فراخوان و پیگیری برخی واحد‌های دانشگاهی مهلت ثبت نام در فراخوان جذب اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی تا ساعت ۲۴ روز ۷ آبان ماه تمدید شد.

این فراخوان برای جذب اعضای هیات علمی در رشته‌های علوم پزشکی و غیر پزشکی اعلام شده است. متقاضیان برای ثبت نام در فراخوان جذب اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد باید به سامانه جذب اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد مراجعه کنند.

داوطلبانی که تمامی مراحل جذب را طبق مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی طی کنند متناسب با اولویت‌های اعلام شده به استخدام دانشگاه آزاد اسلامی در خواهند آمد.

ثبت نام در سامانه جذب حقی را برای استخدام متقاضیان ایجاد نمی‌کند و بکارگیری آن‌ها پس از طی کردن کامل فرایند ذکر شده امکانپذیر است.

ویرایش اطلاعات ثبت نام متقاضیان در روز‌های آینده امکان پذیر است که زمان دقیق آن متعاقبا اعلام خواهد شد.


خبر ۳۱ شهریور ماه ۹۷ – دانشگاه آزاد اسلامی در راستای توسعه و تعمیق فعالیت های علمی و براساس طرح آمایش آموزشی، پس از ارزیابی وضع موجود و نیاز سنجی اقدام به اعلام فراخوان جذب هیات علمی در رشته های علوم پزشکی و غیرپزشکی نموده است. متقاضیان لازم است از تاریخ ۱۳۹۷/۶/۳۱ لغایت ۱۳۹۷/۷/۳۰ وارد سامانه جذب اعضای هیات علمی موجود در سامانه جامع دانشگاه به آدرس sajed.iau.ir وارد شوند و پس از مطالعه دقیق قوانین و مقررات مربوطه، در صورت دارا بود شرایط، نسبت به ثبت نام در فراخوان اقدام نمایند. داوطلبانی که کلیه مراحل جذب را طبق مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی طی نمایند متناسب با اولویت های اعلام شده به استخدام دانشگاه آزاد اسلامی در خواهند آمد. بدیهی است ثبت نام در سامانه جذب حقی را برای استخدام متقاضیان ایجاد نمی کند و به کارگیری آنها پس از طی نمودن کامل فرایند ذکر شده امکان‌پذیر می باشد.

شرایط فراخوان جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی
۱- شرایط عمومی استخدام اعضای هیأت علمی مطابق مصوبه ۶۰۸ مورخ ۱۳۸۶/۴/۱۹ شورای عالی انقلاب فرهنگی میباشد.
۲- برای متقاضیان زیرگروه غیرپزشکی شرط سنی برای دارندگان مدرک دکتری تخصصی حداکثر ۴۰ سال میباشد.
۳- برای متقاضیان زیرگروه پزشکی شرط سنی برای دارندگان مدرک کارشناسی ارشد و دانشجویان دوره دکتری تخصصی حداکثر ۳۵ سال و برای دارندگان مدرک دکتری تخصصی حداکثر ۴۵ سال میباشد.
۴- رشته تحصیلی متقاضی در دو مقطع آخر تحصیل همخوانی داشته باشد.
۵- حداقل معدل برای مقاطع کارشناسی۱۴، کارشناسی ارشد و دکتری حرفهای ۱۶ و دکتری تخصصی ۱۷ (با اعمال ضریب تطبیق معدل) میباشد.
۶- متقاضیان باید از یکی از دانشگاه‌های معتبر خارجی (۵۰۰ دانشگاه برتر براساس رتبه‌بندی QS) یا معتبر داخلی حضوری دانش‌آموخته باشند و بروندادهای علمی آنها در مجلات علمی معتبر به چاپ رسیده باشد.
۷- رشته تخصصی و شرایط متقاضی با اعلام نیاز درج شده در سامانه جذب دانشگاه همخوانی داشته باشد.
۸- متقاضی دارای حداقل مدرک مورد نیاز در رشته مربوطه (درج شده در جدول اعلام نیاز‌ها) باشد.
۹- اعلام نیازهای درج شده در سامانه جذب، استانی بوده و هیات مرکزی جذب یا هیات اجرایی جذب محل خدمت متقاضی را مشخص می نمایند.
۱۰- اولویت جذب با متقاضیان بومی همان استان می‌باشد.
۱۱- ثبت نام در سامانه جذب، حقی را برای استخدام متقاضیان ایجاد نمی‌کند و جذب ایشان پس از تائید صلاحیت‌ها و طی شدن فرایند امکانپذیر میباشد.
۱۲- متقاضیان مشمول بند پ ماده ۹۰ قانون برنامه ششم توسعه کشور (قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران) ملزم به بارگذاری مستندات مربوطه در سامانه جذب می باشند.
۱۳- اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی (اعم از قراردادی، پیمانی یکساله، پیمانی، رسمی آزمایشی، رسمی قطعی و …) مجاز به شرکت در فراخوان جذب دانشگاه نمیباشند.
۱۴- متقاضی نمی‌بایست هیچ‌گونه تعهدی به دیگر سازمان‌ها، ارگا‌ن‌ها و … داشته باشد.
۱۵- بازنشسته‌های دیگر سازمان‌ها، ارگا‌ن‌ها و … مجاز به شرکت در فراخوان نمی‌باشند.
۱۶- مسئولیت صحت اطلاعات وارد شده به عهده متقاضی بوده و در هر مرحله‌ای که هرگونه مغایرت مشاهده گردد، درخواست وی منتفی می‌گردد.

شماره های پشتیبانی جذب
۴۷۳۵۳۲۲۷ ۰۲۱ | ۴۷۳۵۳۲۲۶ ۰۲۱ | ۴۷۳۵۳۲۰۵ ۰۲۱ | ۴۷۳۵۳۲۰۷ ۰۲۱

جهت ثبت نام در فراخوان اینجا کلیک نمایید

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.