خانه » استخدام در استان کرمانشاه » اطلاعیه زمان دریافت کارت آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

اطلاعیه زمان دریافت کارت آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

متن آگهی:

خبر ۲۷ مهر ماه ۹۹ – اطلاعیه زمان دریافت کارت آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه 

داوطلبان آزمون بکارگیری نیروهای شرکتی “شرکت باران ریز ویرا” که قرار است روز پنجشنبه مورخ اول آبان ماه سال جاری برگزار شود می توانند برای دریافت کارت ورود به جلسه از روز دوشنبه ۲۷م مهرماه لغایت سه شنبه ۲۸م به سایت باران ریز ویرا مراجعه نمایند.

گفتنی است شرکتباران ریز ویرا در نظر دارد در راسـتای تامین نیروی انسانی و ارائه خدمات به دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در مراکز و واحدهای تابعه آن تعداد ۲۱۷ ردیف نیرو در رشـته های شـغلی کمک پرسـتار -کاردان فوریتهای پزشـکی – کارشـناس فوریتهای پزشـکی -کارشـناس ارتباطات و عملیات را از طریق برگزاری آزمون عمومی – تخصصـی وگزینش از بین افراد واجـد شـرایط بصـورت شـرکتی بکـارگیری نماینـد.


خبر ۲۶ مرداد ۹۸: دریافت کارت آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

ضمناً مکان و زمان برگزاری آزمون بر روی کارت ورود به جلسه آزمون قید می گردد. لذا متقاضیان شرکت در آزمون که قبلا ثبت نام نموده اند می توانند با ورود کد رهگیری و کد ملی در سایت ثبت نامی جهت دریافت کارت اقدام کنند.

جهت دریافت کارت آزمون اینجا کلیک نمایید


خبر ۲۰ مرداد ماه ۹۸ – به اطلاع می رساند کارت ورود به جلسه آزمونهای استخدام قراردادی دانشگاه (موضوع مجوز استخدام ۲۰۹/۳۳۶۵/د تاریخ ۱۳۹۷/۵/۲۰ معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی به تعداد ۳۹ نفر و همچنین مجوز استخدام ۲۰۹/۱۵۵۸/د تاریخ ۱۳۹۸/۳/۷ به تعداد ۴۹ نفر) در روزهای شنبه ، یکشنبه و دوشنبه تاریخ ۱۳۹۸/۵/۲۶ لغایت ۱۳۹۸/۵/۲۸ قابل دریافت می باشد. 

ضمناً مکان و زمان برگزاری آزمون بر روی کارت ورود به جلسه آزمون قید می گردد. لذا متقاضیان شرکت در آزمون که قبلا ثبت نام نموده اند می توانند با ورود کد رهگیری و کد ملی در سایت ثبت نامی جهت دریافت کارت اقدام کنند.

سایت kums.poorsam.ir جهت مجوز شماره ۳۳۶۵ به تعداد ۳۹ نفر می باشد.

سایت  azmoonkums.poorsam.ir جهت مجوز شماره ۱۵۵۸ به تعداد ۴۹ نفر می باشد.


خبر ۲ مرداد ۹۸: دریافت کارت آزمون استخدامی شرکت روژان سلامت افق در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

دریافت کارت ورود به جلسه تنها با وارد نمودن کد رهگیری و کدملی در سایت ثبت نامی امکان پذیر می باشد.

جهت دریافت کارت آزمون اینجا کلیک نمایید


خبر ۲۸ آبان ۹۷: دریافت کارت آزمون استخدام دانشکده علوم پزشکی کرمانشاه 

جهت دریافت کارت آزمون اینجا کلیک نمایید


خبر ۴ مرداد ۹۶: دریافت کارت آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه 

جهت دریافت کارت آزمون اینجا کلیک نمایید

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.