خانه » اطلاعیه های مهم » شروع ثبت‌نام دهمین آزمون دستگاه‌های اجرایی کشور سال ۱۴۰۲ (اصلاحیه دفترچه )

شروع ثبت‌نام دهمین آزمون دستگاه‌های اجرایی کشور سال ۱۴۰۲ (اصلاحیه دفترچه )

متن آگهی:

خبر ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۲- اصلاحیه دفترچه راهنمای ثبت نام دهمین آزمون استخدام مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی
پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام دهمین آزمون استخدام فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور، بدینوسیله به اطلاع کلیه داوطلبان شرکت در امتحان مذکور میرساند، با توجه به اعلام دستگاه‌های اجرایی، اصلاحات و اضافات در سامانه ثبت نام صورت گرفته است.
کلیه داوطلبان میتوانند در مهلت باقیمانده تا پایان مدت ثبت نام، پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و همچنین مندرجات این اصلاحیه و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، به سامانه ثبت نام این آزمون مراجعه و نسبت به ثبت نام در امتحان مذکور اقدام نمایند و یا اگر قبلا ثبت نام کرده اند، ضمن مراجعه به پروفایل خود، در صورت تمایل نسبت به ویرایش آن اقدام نمایند .

مشاهده اصلاحیه


خبر ۲۳ فروردین ماه ۱۴۰۲ – با توجه به مجوزهای صادره از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور و در راستای اجرای ماده (۴۴) قانون مدیریت خدمات کشوری و مفاد دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای استخدام افراد در دستگاه های اجرایی منضم به بخشنامه سازمان به شماره ۱۰۱۲۴۳ مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۹ و به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز در دستگاه های اجرایی کشور، شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی برای استخدام در دهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور به شرح زیر اعلام میگردد:

داوطلبان گرامی، قبل از پرداخت هزینه، امکان شرکت در آزمون را در بخش «جستجوی مشاغل» بررسی کنید.

مهلت ثبت نام از ۲۳ فروردین ۱۴۰۲ الی ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ می باشد.

دانلود دفترچه شرایط

ثبت نام در آزمون

اصل سوالات عمومی استخدامی دستگاه های اجرایی

اصل دفترچه سوالات عمومی پنجمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی سال ۹۷

سوالات استخدامی دستگاه های اجرایی سال ۹۴


 

خبر ۲۲ فروردین ۱۴۰۲- دفترچه راهنمای ثبت‌نام دهمین آزمون دستگاه‌های اجرایی کشور، ساعت ۲۱ امشب منتشر می‌شود.

مدیر مرکز آزمون جهاد دانشگاهی گفت: دفترچه راهنمای ثبت‌نام دهمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور، ساعت ۲۱ امشب، ۲۲ فروردین ماه از طریق سایت این مرکز منتشر می‌شود.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا از روابط عمومی جهاددانشگاهی، احمد عبدی‌پوراز برگزاری دهمین دوره امتحان استخدامی دستگاه‌های اجرایی توسط جهاددانشگاهی در خرداد ماه امسال خبر داد.

وی افزود: دفترچه راهنمای ثبت‌نام دهمین آزمون دستگاه‌های اجرایی کشور، ساعت ۲۱ امشب، ۲۲ فروردین ماه از طریق سایت مرکز آزمون جهاددانشگاهی https://hrtc.ir/ منتشر می‌شود.

عبدی پور با بیان اینکه این آزمون به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز ۱۵ دستگاه اجرایی (وزارتخانه‌ها، سازمان‌ و شرکت‌ دولتی) برگزار می‌شود، تصریح کرد: فرایند ۱۳ روزه ثبت‌نام از امروز، سه‌شنبه ۲۲ فروردین آغاز می‌شود و روز دوشنبه چهارم اردیبهشت ماه به پایان می‌رسد.

مدیر مرکز آزمون جهاددانشگاهی گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، زمان برگزاری این آزمون، جمعه ۱۲ خرداد ماه است. همچنین کارت ورود به جلسه در روز سه‌شنبه ۹ خرداد ماه از سوی پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز آزمون جهاددانشگاهی منتشر می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی این آزمون شامل وزارت راه‌وشهرسازی، سازمان ثبت‌اسناد و املاک، سازمان امور مالیاتی، پست‌بانک، شرکت ارتباطات زیرساخت، گمرک جمهوری اسلامی ایران، سازمان پزشکی قانونی کشور، سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان تحقیقات، آموزش و توسعه کشاورزی، سازمان شیلات ایران، سازمان ملی‌ بهره‌وری، سازمان نقشه‌برداری، پژوهشکده علوم‌زمین و برخی از دستگاه‌های اجرایی استان سیستان و بلوچستان است.


خبر ۲ مرداد ۱۴۰۱- معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی گفت: طبق آخرین آمار تاکنون ۱۰۵ هزار و ۴۲۱ کارمند دستگاه اجرایی استان در سامانه کارمند ایران ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۲۱ درصد تحصیلات کارشناسی ارشد، ۵.۶ دکترا و حدود ۵۴ درصد کارشناس و مابقی فوق دیپلم و پایین‌تر هستند. حیدر فتح زاده در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به برگزاری آزمون مرحله اول استخدامی دستگاه های اجرایی که امسال برگزار شد حدود ۱٠۲۱ نفر برای آموزش و پرورش استان در پایه های ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان استخدام و تعدادی نیز جذب دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه تبریز شدند. وی همچنین افزود: در سالجاری ۱۴۰۰ نفر کارمند شرکتی و قراردادی دستگاه های اجرایی استان بعد از تبدیل وضعیت به استخدام رسمی دستگاه‌های اجرایی در آمدند که این تعداد تبدیل وضعیت غیر از تبدیل وضعیت بخش ایثارگرانی هستند که جذب دستگاه‌های اجرایی شدند.
فتح زاده در ادامه به برگزاری نهمین دوره آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی برای حدود ۴۵ دستگاه اجرایی استان در روز جمعه اشاره کرد و افزود: بخشی از این آزمون مربوط به آموزش و پرورش بود که حدود ۲ ماه پیش برگزار شد و روز جمعه ۳۱ تیرماه نیز با حضور ۹۶۳۹ نفر شرکت کننده در این آزمون باهم به رقابت پرداختند.
وی گفت: در این مرحله از آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی که حدود سه برابر ظرفیت پیش بینی شده است ۱۰۲۱ نفر در دستگاه‌های اجرایی آذربایجان شرقی جذب خواهند شد که برای این منظور نیز سه برابر ظرفیت اعلامی برای مصاحبه دعوت می‌شوند.
فتح زاده افزود: کلیه افرادی که می‌خواهند به استخدام بدنه اداری کشور وارد شوند باید در این آزمون‌ها شرکت کنند و در نیمه دوم سال جاری نیز ثبت نام مرحله دهم آزمون استخدامی کشور آغاز و زمان احتمالی برگزاری آزمون نیز اسفندماه سال جاری یا اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ خواهد بود.
وی در ادامه از میزبانی سالم و مناسب دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر در برگزاری نهمین دوره آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی تقدیر کرد و افزود: در این واحد دانشگاهی تاکنون شش آزمون برگزار گردیده است که از این تعداد سه مورد آزمون های استخدامی دولت(مراحل ۷ و۸ و ۹) می باشد که جا دارد از مجموعه عوامل اجرایی این واحد دانشگاه که در برگزاری هرچه باشکوهترو سالم این آزمون‌ها خصوصا در دوران کرونا که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی انجام شد قدردانی کنیم.
فتح زاده در پایان نقش دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی را در مهارت آموزی، فناوری و توسعه بخش خصوصی و کسب و کار مهم عنوان کرد و افزود: با توجه به تغییرات هرم سنی و ساختار نظام اداری که در کشور اتفاق افتاده است مهارت آموزی، توسعه بخش کسب و کار و فناوری در بین دانش آموختگان مراکز آموزش عالی و دانشگاه‌ها علاوه بر کاهش تعداد شرکت کنندگان در آزمون‌های استخدامی می تواند زمینه توسعه بخش خصوصی و کسب و کار، فناوری و مهارت در جامعه را فراهم کند.

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.