خانه » استخدام در استان تهران » تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال ۱۴۰۱ (اصلاحیه چهارم و تمدید مجدد مهلت ثبت نام)

تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال ۱۴۰۱ (اصلاحیه چهارم و تمدید مجدد مهلت ثبت نام)

متن آگهی:

خبر ۲۲ اسفند ۱۴۰۱- اصلاحیه سری چهارم آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال ۱۴۰۱
پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش «ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی» در سال ۱۴۰۱ و اطلاعیه های مربوط به تمدید مهلت ثبت نام و اصلاحات مورخ ۱۶ ،۲۰ و ۲۱/۱۲/۱۴۰۱ ،اصلاحات جدید اعلام شده از سوی وزارت آموزش و پرورش را به شرح ذیل، به اطلاع متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی مذکور میرساند. بر این
اساس متقاضیان می توانند تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۲۲ به درگاه اطلاع رسانی این سازمان مراجعه و برای ثبت نام اقدام نمایند.
باتوجه به اصلاحات اعلام شده امکان ویرایش اطلاعات برای متقاضیان ایجاد شده است. لذا آن دسته از متقاضیانی که قبلاً نسبت به ثبت نام اقدام نموده اند، میتوانند در صورت تمایل تا پایان مهلت ثبت نام (۱۴۰۱/۱۲/۲۲) نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند.

مشاهده اصلاحیه


خر ۲۱ اسفند ماه ۱۴۰۱ – با توجه به اعلام وزارت آموزش و پرورش مبنی بر اصلاحات دفترچه راهنمای مذکور، اصلاحات به شرح ذیل انجام میگردد. مهلت ثبت نام نیز تا تاریخ ۲۲ اسفند تمدید گردید.

خبر ۲۰ اسفند ۱۴۰۱: اصلاحیه دوم و تمدید مجدد مهلت ثبت نام آزمون استخدام آموزش و پرورش ۱۴۰۱

براین اساس مهلت ثبت نام داوطلبان برای شرکت در این آزمون تا روز یکشنبه ۲۱ اسفندماه ۱۴۰۱ تمدید شد.

مشاهده اصلاحیه


خبر ۱۸ اسفندماه ۱۴۰۱ – اطلاعیه اصلاح دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی وزارت آموزش‌ و‌پرورش ـ ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی و تمدید مهلت ثبت نام این آزمون در سال ۱۴۰۱

لینک اصلاحیه و تمدید مهلت ثبت نام


خبر ۱۶ اسفند ماه ۱۴۰۱ -تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال ۱۴۰۱

مهلت ثبت نام تا تاریخ ۱۹ اسفند تمدید گردید.


خبر ۱۰ دی ماه ۱۴۰۱ – با توجه به مجوز شماره ۹۹۶۶۵ مورخ ۰۳/۱۲/۱۴۰۱ صادره از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور و در راستای اجرای ماده (۴۴) قانون مدیریت خدمات کشوری و مفاد دستورالعمل نحوه برگزاری امتحانات استخدامی در دستگاههای اجرایی مصوب ۷/۹/۱۴۰۱ شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی و به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز آموزش وپرورش براساس معیارهای صالحیت و شایستگی های مرتبط یا احراز شغل معلمی و ضوابط عمومی و اختصاصی این آگهی جهت استخدام شغل آموزگاری به شرح زیر اعلام میگردد.

مهلت ثبت نام: ۱۹ اسفند ماه ۱۴۰۱

برای مشاهده دفترچه آزمون  اینجا کلیک کنید

برای ثبت نام اینجا کلیک کنید

دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش

دانلود اصل دفترچه سوالات آموزگار ابتدایی سال ۹۷

دانلود اصل دفترچه سوالات دبیری حرفه و فن (کار و فناوری) سال ۹۶

دانلود اصل دفترچه سوالات هنرآموز کامپیوتر سال ۹۶

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.