خانه » استخدام شهرستان ها » اعلام نتایج مرحله اول آزمون استخدامی شرکت آلومینیوم جنوب 

اعلام نتایج مرحله اول آزمون استخدامی شرکت آلومینیوم جنوب 

متن آگهی:

خبر ۲۳ مهر ۱۴۰۰- اعلام نتایج مرحله اول آزمون استخدامی شرکت آلومینیوم جنوب 

ضمنا به اطلاع میرساند در مراحل بعدی که مطابق برنامه راه اندازی بخش های دیگر کارخانه انجام خواهد شد، به ترتیب بر اساس نتایج آزمون برگزار شده به مصاحبه دعوت خواهید شد. لازم به ذکر است دعوت به مصاحبه رشته های ایمنی-بهداشت-محیط زیست و صنایع در مرحله دوم خواهد بود و لیست پذیرفته شدگان این دو رشته متاقبا اعلام می گردد.
شرایط و زمان مراحل بعدی جذب از طریق سایت آزمون اطلاع رسانی خواهد شد.

جهت مشاهده نتایج آزمون اینجا کلیک نمایید


خبر ۲۹ شهریور ۹۹: اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی  شرکت آلومینیوم جنوب 

اعلام نتایج آزمون بصورت چند مرحله ایست و در مراحل بعدی که مطابق برنامه راه اندازی بخش های دیگر کارخانه انجام خواهد شد، به ترتیب بر اساس نتایج آزمون برگزار شده به مصاحبه دعوت خواهید شد. پذیرش نهایی و دعوت بکار مستلزم پذیرش در مصاحبه تخصصی و همچنین آزمونها و مصاحبه های سلامت روانی و جسمانی می باشد. لازم به ذکر است شرایط و زمان مراحل بعدی جذب از طریق سایت شرکت آلومینوم جنوب و سایت آزمون آلومینیوم حنوب اطلاع رسانی خواهد شد.

جهت مشاهده نتایج اولیه آزمون اینجا کلیک نمایید


خبر ۱۵ مهر ۹۶: اعلام زمان مصاحبه پذیرفته‌ شدگان آزمون استخدامی شرکت آلومینیوم جنوب

مدیر روابط عمومی واحد لامرد خبر داد: مراجعه پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آلومینیوم جنوب برای مصاحبه حضوری به واحد لامرد
مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد از مراجعه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی شرکت آلومینیوم جنوب به این واحد دانشگاهی از ۱۶ تا ۱۹ مهر ۹۶ بر اساس برنامه زمان‌بندی خبر داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مهدی حسن‌زاده درباره نحوه زمان‌بندی مراجعه حضوری پذیرفته‌شدگان این آزمون اظهار کرد: «پذیرفته‌شدگان رشته‌های مکانیک ۱۶ مهر، پذیرفته‌شدگان رشته متالوژی ۱۷ مهر، پذیرفته‌شدگان رشته‌های مهندسی شیمی، شیمی و صنایع ۱۸ مهر و پذیرفته‌شدگان رشته‌های برق و کامپیوتر ۱۹ مهر باید با مراجعه به ساختمان پژوهشی دانشگاه، خود را به مسئولان مربوطه معرفی کنند که البته در این مصاحبه، زبان انگلیسی، روانشناسی و مهارت‌های مدیریتی افراد نیز مورد ارزیابی و سنجش مصاحبه‌کنندگان قرار خواهد گرفت.»
حسن‌زاده در مورد نحوه تصحیح و اعلام نتایج آزمون گفت: «در این مرحله، اسامی ۱۱۶ نفر از شرکت کنندگان آزمون کتبی استخدامی شرکت آلومینیوم جنوب براساس بالاترین نمره قبولی اعلام شده است که در صورت کسب شرایط لازم، ۹۰ نفر از آنها پذیرفته نهایی خواهند شد و در صورتی که از۱۱۶ نفر اعلام شده کمتر از۹۰ نفر شرایط لازم را دارا باشند اسامی افراد جدید برای مصاحبه اعلام خواهد شد.»
وی شرایط لازم برای قبولی در این آزمون را شرایط مناسب فیزیکی، آگاهی به زبان علمی دنیا که همان زبان انگلیسی است و اطلاعات تخصصی هر پست اعلام کرد که در مصاحبه ای که با حضور استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد و نمایندگان شرکت سالکو انجام خواهد شد، پذیرفته شدگان مورد ارزیابی نهایی قرار خواهند گرفت.
مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد در مورد نحوه پذیرفته شدگان آزمون کتبی گفت :«۱۱۶ نفر از داوطلبان شرکت کننده در آزمون استخدامی بر اساس نمره تراز آزمون که در آن اولویت بومی شهرستانهای لامرد و مهر، اولویت بومی استان و اولویت سایر شرکت کنندگان (خارج استان) محاسبه شده است، پذیرفته و دعوت به مصاحبه شده اند.»
وی افزود: «در این آزمون برای هر فرد محور سوالات همان شخص طراحی شده بود بدین معنی که سوالات برای تمام افراد یکسان بوده است اما نحوه ترتیب و چینش سوالات در هر دفترچه متفاوت بوده است و پس از اتمام آزمون با حضور نماینده شرکت آلومینیوم جنوب، دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد و نماینده حراست، پاسخنامه‌ها اسکن شده و سپس از سوی نرم افزار مربوطه تصحیح شده است و پس از تصحیح از سوی نرم‌افزار، برای اطمینان بیشتر پاسخنامه‌ها دوباره مورد بررسی مجدد قرار گرفته شده است و در پایان، تراز مربوط به هر درس محاسبه شده و برای هر فرد نیز تراز کل محاسبه شده است و سپس افراد براساس سهمیه‌بندی و بالاترین تراز، دعوت به مصاحبه شده اند.»


خبر ۶ مهر ۹۶: اعلام نتایج آزمون استخدام شرکت آلومینیوم جنوب

جهت مشاهده نتایج آزمون اینجا کلیک نمایید

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.