خانه » استخدام در استان تهران » آگهی استخدام شرکت ملی نفت ایران(تمدید مجدد مهلت ثبت نام و اصلاحیه)

آگهی استخدام شرکت ملی نفت ایران(تمدید مجدد مهلت ثبت نام و اصلاحیه)

متن آگهی:

خبر ۷ فروردین ماه ۱۴۰۲- اطلاعیه اصلاحات سری سوم دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی شرکت های تابعه وزارت نفت سال ۱۴۰۱ و تمدید مجدد مهلت ثبت نام

لینک اصلاحیه دفترچه و تمدید مجدد مهلت ثبت نام


خبر ۲۸ اسفند ماه ۱۴۰۱ – پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون استخدامی شرکت‌های تابعه وزارت نفت در سال ۱۴۰۱ و شروع زمان ثبت‌نام از تاریخ ۱۴۰۱/۱۲/۱۵، به اطلاع متقاضیانی که در مهلت تعیین شده (از تاریخ ۱۴۰۱/۱۲/۱۵ لغایت ۱۴۰۱/۱۲/۲۸) موفق به ثبت‌نام در آزمون مذکور نشده‌اند می‌رساند، مهلت مجدد برای ثبت‌نام از روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱/۵ تا روز سه‌شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱/۸ در نظر گرفته شده است که متقاضیان می‌توانند ضمن مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام و اصلاحات مندرج در اطلاعیه‌های مورخ ۱۸ و ۱۴۰۱/۱۲/۲۵، منحصراً از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش در این خصوص اقدام نمایند.
ضمناً متقاضیانی که قبلاً در این آزمون ثبت‌نام نموده‌اند، در صورت تمایل در بازه زمانی فوق می‌توانند نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام نمایند.


خبر ۲۵ اسفند ماه ۱۴۰۱ – اطلاعیه اصلاحات و تمدید مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی شرکت های تابعه وزارت نفت سال ۱۴۰۱

مهلت ثبت نام : ۲۸ اسفند ماه ۱۴۰۱

لینک اصلاحیه و تمدید مهلت ثبت نام


خبر ۱۸ اسفند ماه ۱۴۰۱ – اطلاعیه اصلاحات مربوط به دفترچه راهنمای ثبت‌نام در آزمون استخدامی شرکت‌های تابعه وزارت نفت سال

لینک اصلاحیه دفترچه


خبر ۱۵ اسفند ماه ۱۴۰۱ – َشرکت های تابعه وزارت نفت جمهوری اسلامی ایران بر اساس مجوز شماره ۸۰۲۹۶ مورخ ۱۲/۱۰/۱۴۰۱ صادره  از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور، به منظور تامین بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز خود جهت اشتغال در محلهای خدمتی صنعت نفت مطابق نیازمندیهای اعلام شده از بین واجدین شرایط (مرد و زن) در مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشداز طریق برگزاری آزمون کتبی، ارزیابی تکمیلی (مصاحبه فنی-تخصصی و روانشناختی) ، طب صنعتی و گزینش، مطابق مقررات و ضوابط استخدام می نماید. از آنجا که تمامی شرایط و ضوابط شرکت در آزمون بر اساس محتویات این دفترچه راهنما می باشد، به داوطلبان توصیه و تاکید می گردد پس از مطالعه دقیق مفاد دفترچه مذکور و اطمینان از دارا بودن شرایط مندرج، نسبت به ثبت نام در آزمون اقدام نمایند. بدیهی است ثبت نام در آزمون به منزله مطالعه کامل دفترچه راهنما و ضوابط آن تلقی خواهد شد.

مهلت ثبت نام : ۲۶ اسفند ماه ۱۴۰۱

دانلود دفترچه راهنمای آزمون

ثبت نام 


خبر ۱۵ اسفند ماه ۱۴۰۱ – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران به نقل از شانا، در متن این اصلاحیه آمده است: «با عنایت  به مکاتبه رسمی سازمان برنامه و بودجه کشور مبنی بر «حذف مقطع تحصیلی کاردانی از مجوز استخدام اخذ شده از سازمان اداری و استخدامی کشور»، شرکت‌های تابعه وزارت نفت به‌منظور تأمین نیروی انسانی متعهد، شایسته و توانمند در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و رشته‌های تحصیلی مختلف برای خدمت در بخش‌های زیرمجموعه، از محل مجوز استخدامی شماره ۸۰۲۹۶ مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۱۰ سازمان اداری و استخدامی کشور، از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه فنی – تخصصی و روانشناختی و پس از طی تشریفات استخدامی (گزینش، طب صنعتی و …) استخدام می‌کند.

بر این اساس از تمامی فارغ‌التحصیلان واجد شرایط دعوت می‌شود برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با شرایط عمومی و اختصاصی شرکت در آزمون، رشته‌ها و گرایش‌های تحصیلی مورد نیاز، محل‌های خدمتی و دیگر جزئیات مربوط از تاریخ ۱۴۰۱/۱۲/۱۵ به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش مراجعه و پس از دریافت دفترچه راهنمای ثبت‌نام بارگذاری شده در سایت و مطالعه کامل و دقیق آن، در صورت تمایل و دارا بودن شرایط لازم از تاریخ ۱۴۰۱/۱۲/۱۵ الی ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ نسبت به ثبت‌نام در آزمون اقدام کنند.»


خبر ۱۴ اسفند ماه ۱۴۰۱ – به گزارش خبرنگار نفت آنلاین، بر اساس اعلام قبلی وزارت نفت دفترچه آزمون استخدامی نفت امروز منتشر خواهد شد و داوطلبان می توانند از تاریخ ۱۵ تا ۲۴ اسفندماه جهت ثبت نام به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنند.

لازم به ذکر است این آزمون استخدامی از محل مجوز استخدامی شماره ۸۰۲۹۶ مورخ ۱۲/ ۱۰/ ۱۴۰۱ سازمان اداری استخدامی کشور برگزار خواهد شد.

در این آزمون بیش از ۳ هزار نفر با برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه فنی – تخصصی و روان‌شناختی و پس از طی تشریفات استخدامی (گزینش، طب صنعتی و…) به استخدام وزارت نفت در خواهند آمد.

آزمون کتبی روز جمعه ۱۴۰۲/۰۲/۲۹ بصورت همزمان در تهران ، خوزستان ، بوشهر و … برگزار خواهد شد.

با توجه به مجوز صادره ، آزمون استخدامی نفت در مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته‌های فنی و مهندسی مرتبط با نیاز صنعت نفت و تعداد محدودی در رشته‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته‌های حقوق، مدیریت صنعتی و مدیریت بازرگانی برگزار می‌شود که جزئیات آن در دفترچه آگهی استخدام پس از انتشار ذکر خواهد شد.

مدیرعامل شرکت ملی نفت نیز پیشتر اعلام کرد ۵۰ درصد پذیرش در آزمون استخدامی نفت مربوط به nioc است.

همچنین اکثر پذیرفته شدگان این آزمون در مناطق عملیاتی صنعت نفت مشغول به خدمت می شوند.

آخرین آزمون استخدامی نفت در سال ۱۳۹۲ برگزار شده بود و با توجه به وقفه ۱۰ ساله در برگزاری آزمون استخدامی نفت پیش بینی می شود استقبال بالایی توسط فارغ التحصیلان دانشگاهی از این آزمون شود.


خبر ۱۴ اسفند ماه ۱۴۰۱ – به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، بر اساس اعلام معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت، شرکت‌های تابع وزارت نفت به‌منظور تأمین نیروی انسانی متعهد، شایسته و توانمند در مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد و رشته‌های تحصیلی مختلف برای خدمت در بخش‌های زیرمجموعه، از محل مجوز استخدامی شماره ۸۰۲۹۶ مورخ ۱۲/ ۱۰/ ۱۴۰۱ سازمان اداری استخدامی کشور، با برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه فنی – تخصصی و روان‌شناختی و پس از طی تشریفات استخدامی (گزینش، طب صنعتی و…) اقدام به استخدام می‌کنند.

بر این اساس از تمامی فارغ‌التحصیلان واجد شرایط دعوت می‌شود برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط عمومی و اختصاصی شرکت در آزمون، رشته‌ها و گرایش‌های تحصیلی مورد نیاز، محل‌های خدمتی و دیگر جزئیات مربوطه از تاریخ ۱۴ اسفندماه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش مراجعه و پس از دریافت دفترچه راهنمای ثبت‌نام بارگذاری شده در سایت و مطالعه کامل و دقیق آن، در صورت تمایل و داشتن شرایط لازم از تاریخ ۱۵ تا ۲۴ اسفندماه نسبت به ثبت‌نام در آزمون اقدام کنند.


خبر ۱۰ اسفند ماه ۱۴۰۱ – فرآیند ثبت‌نام آزمون استخدامی وزارت نفت از ۱۵ تا ۲۴ اسفندماه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، بر اساس اعلام معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت، شرکت‌های تابع وزارت نفت به‌منظور تأمین نیروی انسانی متعهد، شایسته و توانمند در مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد و رشته‌های تحصیلی مختلف برای خدمت در بخش‌های زیرمجموعه، از محل مجوز استخدامی شماره ۸۰۲۹۶ مورخ ۱۲/ ۱۰/ ۱۴۰۱ سازمان اداری استخدامی کشور، با برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه فنی – تخصصی و روان‌شناختی و پس از طی تشریفات استخدامی (گزینش، طب صنعتی و…) اقدام به استخدام می‌کنند.

بر این اساس از تمامی فارغ‌التحصیلان واجد شرایط دعوت می‌شود برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط عمومی و اختصاصی شرکت در آزمون، رشته‌ها و گرایش‌های تحصیلی مورد نیاز، محل‌های خدمتی و دیگر جزئیات مربوطه از تاریخ ۱۴ اسفندماه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش مراجعه و پس از دریافت دفترچه راهنمای ثبت‌نام بارگذاری شده در سایت و مطالعه کامل و دقیق آن، در صورت تمایل و داشتن شرایط لازم از تاریخ ۱۵ تا ۲۴ اسفندماه نسبت به ثبت‌نام در آزمون اقدام کنند.


خبر ۲۵ بهمن ماه ۱۴۰۱ – به گزارش خبرنگار مهر، محسن خجسته مهر صبح سه شنبه در جریان سفر به استان فارس و در نشست با مدیران نفت مناطق مرکزی و شرکت‌های تابعه بیان کرد: در ابتدای شروع به کار دولت سیزدهم هیچ توسعه میدان گازی جدید در کشور نداشتیم، زیرا طرح‌های توسعه‌ای بیش از پنج سال به طول می‌انجامد اما در عین حال شاهد بودیم که طی سال جاری و در برخی از روزها میزان تولید گاز از یک میلیارد مترمکعب هم گذشت که می‌توان گفت شرکت نفت مرکزی و شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی بیش از برنامه‌های توسعه‌ای حرکت کرده و سرعت توسعه آنها بیش از هر زمان دیگری بوده است.

او ادامه داد: توجه به موضوعات کلان و توسعه این مولفه‌ها موجب شده تا شاهد جهش در حوزه نفت و گاز باشیم.

معاون وزیر نفت با اشاره به همکاری مطلوب نمایندگان فارس در مجلس شورای اسلامی با این وزارتخانه، این همراهی را موجب تسریع در روند توسعه میادین گازی این استان دانست.

خجسته مهر با بیان اینکه هزینه‌های اجرا و حفاری برخی از میدان‌های گازی سخت و طاقت فرساست، گفت: یکی از اقدامات مهمی که در صنعت شرکت ملی نفت ایران باید انجام شود، انتشار و اطلاع رسانی دقیق اقدامات در حوزه فعالیت‌ها و حوزه مسئولیت این شرکت است.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران عنوان کرد: در شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی برای افزایش تولید ١۴٢ میلیون مترمکعب در روز به سرمایه گذاری ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلار نیاز داریم که در این راستا برای تسریع در روند تولید گاز از طریق منابع داخلی شرکت نفت ایران ١٠ میلیون متر مکعب افزایش در سال ١۴٠٢ تعریف شد و ١٠ میلیون مترمکعب هم در سال ١۴٠٣ تعریف شده است.

خجسته مهر همچنین با بیان اینکه بین رده اول و دوم مدیریتی در وزارت نفت ١٠ سال اختلاف وجود دارد بدین معنا که ١٠ سال است که نیرویی جذب نشده است، از جذب سه هزار و ۵٠٠ نیرو از طریق برگزاری آزمون سراسری خبر داد و گفت: افرادی که طی سالیان قبل جذب بدنه وزارت نفت شده‌اند باید ضمن فراگیری آموزش‌های حین خدمت نسبت به توانمند سازی هم اقدام کنند.

او تاکید کرد: اگر منع قانونی وجود نداشته باشد، بار دیگر آموزش‌های آزاد را ویژه نیروهای انسانی از سر خواهیم گرفت.

معاون وزیر نفت در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر این نکته که باید صنعت نفت را خانواده محور کنیم، گفت: نمی‌توان
انتظار داشت که کارمند خوب کار کند اما موجبات رفاه خانواده وی را فراهم نکرد، لذا توسعه در صنعت نفت باید به صورت متوازن باشد.

خجسته مهر با بیان اینکه بودجه‌های مسئولیت‌های اجتماعی بعضاً جذب نمی‌شود نیز تصریح کرد: باید با تعریف پروژه، سریعاً بودجه مسئولیت اجتماعی آن را جذب کرد تا اثربخشی پروژه‌ها بالا رود.

او همچنین در بخش ویدئو کنفرانسی این نشست با بیان اینکه در شرکت ملی نفت ایران در حال حاضر عمده سرمایه گذاری خارجی مربوط به پنج میدان مستقر در حوزه غرب کشور است، افزود: میدان گازی تنگ بیجار از جمله میدان‌های گازی مهم در ایران است و از این رو باید طرح توسعه این میدان گازی به گونه‌ای طراحی شود که بتوان کشور را از این طرح بهره مند کرد.

مدیرعامل شرکت نفت ایران ادامه داد: میدان خانگیران نیز دارای سه مخزن و نیازمند دو اقدام ویژه شامل ذخیره سازی و نگهداشت ذخایر میدان گازی است، چرا که نباید حداقل تولید گاز امسال از حداقل تولید گاز در سال آینده کمتر باشد.

خجسته مهر همچنین در خاتمه خاطرنشان کرد: استان فارس دستاوردهای خوبی در حوزه نفت و گاز داشته و شاهد هستیم که برنامه ریزی‌های انجام شده در سطح وزارت نفت توانسته سرعت توسعه در استان‌ها نظیر فارس را رشد قابل توجهی دهد.

مشترکین خانگی در دو زمستان هیچ قطعی را تجربه نکردند

جعفر قادری، نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی نیز بیان کرد: با توجه به فعالیت‌های انجام شده در شرکت ملی گاز شاهد هستیم که طی دو سال گذشته در فصل زمستان هیچ گونه قطعی گاز در مشترکان خانگی رخ نداده است.

او ادامه داد: میادین گازی در کشور و استان فارس وجود دارد که نیازمند توسعه هستند و مجموعه نفت با توجه به فعالیت‌های تخصصی باید نگاه تخصصی به آنها نیز داشته باشد تا بتوان با توجه به شرایط رقابتی در کشور، شرایط حفظ نیروهای انسانی توانمند کشور را فراهم کرد.

قادری با بیان اینکه اگرچه فارس یکی از استان‌های بزرگ تولید گاز و نفت در کشور محسوب می‌شود اما با توجه به حجم تولید وسیع گاز و نفت نتوانسته از بودجه‌های نفت و گاز استفاده کند، گفت: علی‌رغم انجام فعالیت‌های وسیع در حوزه فعالیت اجتماعی وزارت نفت در استان فارس، اما در این بخش هم شاهد غفلت‌هایی هستیم.

او تاکید کرد: در بودجه ۳ درصد نفت و گاز هم شاهدیم که استان فارس از این ردیف بودجه بهره مند نشده این در حالی است که در حوزه ارزش افزوده تولید گاز نیز فارس سهم ناچیزی در این بخش دارد.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با توجه به درآمدهایی که دولت از تولید نفت و گاز داشته باید مسئولیت‌های اجتماعی این شرکت‌ها در استان هم افزایش یابد. به عنوان مثال؛ صندوق بازنشستگی وزارت نفت بخش کوچکی از سرمایه گذاری طرح آزادراه شیراز-اصفهان را به خود اختصاص داده است.

قادری در خاتمه خاطرنشان کرد: وزارت نفت در سایر طرح‌های بزرگ مقیاس فارس نظیر احداث پالایشگاه دوم، خط انتقال آب از خلیج فارس به استان و سایر خطوط انتقال اتیلن سرمایه گذاری کرده تا بتوان سهم استان فارس در حوزه سرمایه گذاری وزارت نفت را افزایش داد.

فارس توانایی ویژه ای در حوزه نفت دارد

نماینده مردم فیروزآباد در مجلس شورای اسلامی در این نشست عنوان کرد: خوشبختانه مدیران کارآمد و توانمند در سطح کشور در حوزه نفت مشغول به کار هستند.

او ادامه داد: ثروت ویژه‌ای در فارس و کشور وجود دارد از این رو باید از این ثروت در راستای ایجاد اشتغال و توانمند سازی نیروی انسانی استفاده کرد.

فروردین به چالش‌های موجود در بخش نفت و گاز فارس هم اشاره و آب مورد نیاز پالایشگاه فراشبند را یکی از این چالش‌ها برشمرد و گفت: انتظار می‌رود که وزارت نفت نسبت به اختصاص بودجه برای خط انتقال آب به این پالایشگاه اقدام کند.

او خواستار بهبود مسیرهای مواصلاتی پالایشگاه‌های فارس و ساماندهی این مسیرها توسط وزارت نفت شد تا شاهد کاهش خطرات احتمالی در مسیرهای مواصلاتی باشیم.

به گفته فروردین، فارس هیچ سهمیه‌ای در خصوص آلایندگی نداشته و اگر پالایشگاه‌های سطح استان دارای شاخص‌های آلایندگی است، پس باید این بودجه نیز به فارس اختصاص یابد.

او که معتقد است بومی گزینی در استخدام نیروهای انسانی در پالایشگاه‌های فارس رخ نداده، ابراز امیدواری کرد که بتوان از نیروهای توانمند استان در پالایشگاه‌های فارس استفاده کرد.

منبع: خبرگزاری مهر


خبر ۹ بهمن ماه ۱۴۰۱ – برگزاری آزمون استخدامی وزارت نفت از زمان استقرار دولت سیزدهم، یکی از اولویت‌های اصلی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی این وزارتخانه بوده و تمامی مقدمات لازم برای برگزاری بدون نقص این آزمون انجام شده است. اما چرا هنوز دفترچه آزمون استخدامی وزارت نفت منتشر نشده و شرایط شرکت در این آزمون اعلام نشده است؟ برای پاسخ به این سوال، با علی ستوده، مدیر کل آموزش، برنامه‌ریزی نیروی انسانی و تحول اداری وزارت نفت، گفت‌وگوی کوتاهی شده است که ماحصل آن را در ادامه می‌خوانید.

لطفا درباره علت طولانی شدن فرایند برگزاری آزمون استخدامی توضیح دهید.

یکی از سیاست‌های معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت در دولت سیزدهم برای سال های آینده، با توجه به افزایش تعداد بازنشستگان و عدم جذب نیروی انسانی طی ۱۰ سال گذشته، تامین نیروی انسانی از طریق فراخوان عمومی و آزمون استخدامی است.

بر همین اساس اداره کل آموزش، برنامه ریزی نیروی انسانی و تحول اداری از اواخر سال گذشته طی مکاتبه‌ای با مدیریت توسعه منابع انسانی شرکت‌های اصلی، درخواست کرد تا این شرکت‌ها نیازهای استخدامی خود را اعلام کنند.

بنابراین علاوه بر تعیین وضعیت جذب نیروی انسانی فارغ التحصیلان گروه الف دانشگاه صنعت نفت، آزمون توانمندسازی نیروهای قراردادی مدت موقت، تبدیل وضعیت کارکنان ایثارگر مشمول بند “و” ماده ۴۴ قانون برنامه پنجم توسعه کشور و … نیاز شرکت‌ها دریافت و پس از موافقت مقام عالی وزارت با تعداد ۶۴۰۸ نفر، مراتب برای اخذ تائیدیه سازمان اداری و استخدامی کشور طی نامه شماره ۳۶۱-۲/۲۰ مورخ ۰۱/۰۵/۱۴۰۱ به سازمان مذکور ارسال شد.

همزمان با ارسال نامه فوق، مکاتبه و هماهنگی‌های لازم با سازمان سنجش آموزش کشور جهت برگزاری آزمون برای آذرماه صورت گرفت. لکن سازمان اداری استخدامی کشور بررسی تعداد یادشده را منوط به تعیین تکلیف کلیه کارکنان مشمول ایثارگری اعم از مشمولین بند “و” ماده ۴۴ قانون برنامه پنجم توسعه کشور، بند “د” تبصره ۲۰ قانون برنامه و بودجه سال ۱۴۰۰ و قانون تمدید آن شامل مشمولین بند “و” تبصره ۲۰ قانون برنامه و بودجه سال ۱۴۰۱ منوط کرد، بنابراین موضوع بررسی مجدد وضعیت نیاز در دستور کار شرکت‌ها قرار گرفت و متعاقبا نیاز احصاء شده شرکت‌ها یعنی تعداد ۵۰۸۵ نفر همراه با وضعیت آماری و تحلیلی استخدام / تبدیل وضعیت کارکنان ایثارگر طی نامه شماره ۳۵۲۶۲۵ مورخ ۲۷/۰۷/۱۴۰۱ از سوی معاون وزیر در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی به سازمان اداری و استخدامی ارسال شد.

پس از تشکیل جلسات کارشناسی و مدیریتی متعدد، شورای صدور مجوز آزمون‌های استخدامی آن سازمان در تاریخ ۱۳/۹/۱۴۰۱ با حضور نمایندگان وزارت نفت تشکیل جلسه داد و بعد از تایید موضوع، در تاریخ ۱۲/۱۰/۱۴۰۱ مجوز استخدام ۳۴۲۰ نفر ( صرفا برای مشاغل اصلی تخصصی و بخشی از نیازهای پشتیبانی تخصصی ) از طریق فراخوان عمومی و برگزاری آزمون استخدامی، ابلاغ شد.

در حال حاضر وزارت نفت چه برنامه‌ای برای برگزاری آزمون استخدامی دارد؟

به دنبال ابلاغ مجوز سازمان اداری و استخدامی کشور در تاریخ ۱۲/۱۰/۱۴۰۱، جلسات هماهنگی با سازمان سنجش آموزش کشور به سرعت برگزار و مستندات و اطلاعات مورد نیاز به طور مستمر به آن سازمان ارائه شد. تاکید وزارت نفت بر برگزاری آزمون در اسفندماه بود، لکن با توجه به تاریخ صدور مجوز در دی ماه سال جاری و همچنین حجم فعالیت‌های سازمان مذکور برای برگزاری کنکور سراسری و قرنطینه‌ همکاران آن سازمان به دلیل برگزاری آزمون، متاسفانه طی فرآیند و برگزاری آزمون استخدامی وزارت نفت در اسفندماه سال جاری امکانپذیر نیست. با توجه به اینکه فروردین سال آینده با ماه مبارک رمضان همزمان است، ، روز جمعه ۲۹/۰۲/۱۴۰۲ با هماهنگی و مکاتبه رسمی با سازمان سنجش آموزش کشور، به عنوان تاریخ نهایی آزمون استخدامی وزارت نفت در نظر گرفته شده ‌است.

بر اساس برنامه ارائه شده از سوی سازمان مذکور، بررسی رشته‌های امتحانی از سوی دفتر آزمون سازی و روانسنجی انجام خواهد شد. همچنین با همکاری دفاتر ارتباطات نوین و فناوری اطلاعات سازمان سنجش، مقدمات تغذیه اطلاعات در پورتال فراهم شده است. در حال حاضر اقدامات اجرایی پیرامون جزئیات داده‌ها در حال انجام است و گام‌های اجرایی تا برگزاری آزمون با همکاری کلیه شرکت های اصلی وزارت نفت برداشته خواهد شد که براین اساس در نیمه اول اسفندماه سال جاری ثبت نام متقاضیان در سایت سازمان سنجش عملیاتی و اجرایی خواهد شد.

مکاتبات، جلسات و هماهنگی‌های لازم با سازمان برنامه و بودجه کشور جهت اخذ تاییدیه منابع مالی مورد نیاز جهت تامین نیروی انسانی(حقوق و مزایا) برای سال آتی، با بنیاد شهید و امور ایثارگران و همچنین سازمان بهزیستی با توجه به الزامات قانونی مربوطه جهت اختصاص سهمیه های ۲۵% و ۵% ایثارگران و ۳% سهیمه برای جذب معلولین گرامی( برای مشاغل خاص معلول پذیر) در حال انجام است.

شایان ذکر است، آگهی و دفترچه راهنمای آزمون با همکاری مبادی ذیربط در کلیه واحدهای مربوطه خارج از صنعت نفت در حال نهایی شدن است که به زودی منتشر و اطلاع رسانی گسترده در این خصوص صورت خواهد گرفت.

علت انتخاب سازمان سنجش به عنوان برگزارکننده آزمون استخدامی وزارت نفت چیست ؟

سازمان سنجش آموزش کشور، معتبرترین مرکز برگزاری آزمون‌های استخدامی و تحصیلی کشور است که علاوه بر مقبولیت عمومی، از حیث اعتبار آزمون‌ها و سرند افراد قوی از ضعیف نیز از جایگاه ممتازی برخوردار است .

کلیه فرایند ثبت نام ، طراحی سوالات، پشتیبانی محل برگزاری آزمون در سراسر کشور، اخذ آزمون کتبی، بررسی و پردازش نمرات و اعلام نتایج آزمون و دعوت به مصاحبه ها از طریق آن سازمان انجام خواهد شد.

ارزیابی‌های تکمیلی (مصاحبه‌های فنی تخصصی و …) توسط شرکت‌های اصلی وزارت نفت انجام و پس از جمع‌بندی نهایی، نتایج در اختیار سازمان قرار می‌گیرد تا پس از پردازش نهایی اطلاعات آزمون کتبی و ارزیابی های تکمیلی ، پذیرفته شدگان نهایی را تعیین و در این زمینه اطلاع رسانی کند.

به عنوان سوال آخر، بفرمایید آزمون استخدامی در چه مقاطع و رشته‌های تحصیلی برگزار خواهد شد؟
با توجه به مجوز صادره، آزمون استخدامی در مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته‌های فنی و مهندسی مرتبط با نیاز صنعت نفت و تعداد محدودی در رشته‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته‌های حقوق، مدیریت صنعتی و مدیریت بازرگانی برگزار می‌شود که جزئیات آن در آگهی استخدام ذکر خواهد شد.

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.