خانه » استخدام در استان همدان » دریافت کارت و زمان برگزاری آزمون استخدامی علوم پزشکی ابن سینا همدان

دریافت کارت و زمان برگزاری آزمون استخدامی علوم پزشکی ابن سینا همدان

متن آگهی:

خبر ۵ شهریور ماه ۹۸ – بدینوسیله به اطلاع داوطلبان آزمون جذب نیروی قراردادی و شرکتی که تا تاریخ ۹۸/۴/۲۸ در سایت مورد نظر ثبت نام نموده اند می رساند :

۱-    کلیه اطلاعات ثبت نامی افراد (به استثناء نام و نام خانوادگی و کد ملی ) در تاریخ های ۹۸/۵/۸ و ۹۸/۵/۹ قابل ویرایش بوده و لزومی به مراجعه حضوری افراد نمی باشد .

۲-    صرفاً افرادی که تا تاریخ ۹۸/۴/۲۸ به منظور انجام فرآینــــد ثبت نام ، پرداخت الکترونیکی را انجام داده و لیکن موفق به ثبت نام نگردیده اند می توانند در تاریخ های ۹۸/۵/۸ و ۹۸/۵/۹ نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند .

۳-    ثبت نام جدید به غیر از مشمولین بند ۲ به هیچ وجه امکان پذیر نخواهد بود .

۴-    صرفا ًافرادی که هنگام ثبت اطلاعات نام و نام خانوادگی و شماره ملی خود را به درستی ثبت ننموده اند در تاریخ ۹۸/۵/۸ و ۹۸/۵/۹ با در دست داشتن اصل شناسنامه و کارت ملی جهت اصلاح اطلاعات فوق به مدیریت منابع انسانی دانشگاه واقع در چهار راه شریعتی ، ابتــــدای بلوار آیت اله کاشانی ، ساختمان شماره یک دانشگاه علوم پزشکی همدان ، طبقه اول مراجعه نمایند .

۵-    زمان برگزاری آزمون جهت کلیه رشته های شغلی ( به غیر از رشته شغلی نگهبان )  مورخ ۹۸/۵/۲۵ می باشد و کارت ورود به جلسه از تاریخ۹۸/۵/۲۲ لغایت ۹۸/۵/۲۴  از طریق سایت ثبت نام آزمون قابل چاپ خواهد بود .

۶-    زمان برگزاری آزمون جهت رشته شغلی نگهبان  مورخ ۹۸/۶/۸ می باشد و کارت ورود به جلسه  از تاریخ ۹۸/۶/۵ لغایت ۹۸/۶/۷  از طریق سایت ثبت نام آزمون قابل چاپ خواهد بود .

۷- محل و ساعت برگزاری آزمون ها در کارت ورود به جلسه درج می گردد .

۸-منابع آزمون حسابداری:
            – حسابداری مالی 
-حسابرسی
-مبانی سازمان و مدیریت
-کاربرد کامپیوتر در حسابداری
– هوش
۹- منابع آزمون کارگزین :
-اقتصاد خرد
-اقتصاد کلان
-مدیریت رفتار سازمانی
-مدیریت منابع انسانی
– هوش

جهت دریافت کارت آزمون استخدامی اینجا کلیک نمایید


خبر ۲۲ مرداد ۹۸: دریافت کارت آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان

زمان برگزاری آزمون ۲۵ مرداد ماه ۹۸

جهت دریافت کارت آزمون اینجا کلیک نمایید


خبر ۸ مرداد ۹۸: اطلاعیه دریافت کارت و زمان برگزاری آزمون استخدامی علوم پزشکی ابن سینا همدان

بدینوسیله به اطلاع داوطلبان آزمون جذب نیروی قراردادی و شرکتی که تا تاریخ ۹۸/۴/۲۸ در سایت مورد نظر ثبت نام نموده اند می رساند:

۱- کلیه اطلاعات ثبت نامی افراد (به استثناء نام و نام خانوادگی و کد ملی ) در تاریخ های ۹۸/۵/۸ و ۹۸/۵/۹ قابل ویرایش بوده و لزومی به مراجعه حضوری افراد نمی باشد .

۲- صرفاً افرادی که تا تاریخ ۹۸/۴/۲۸ به منظور انجام فرآینــــد ثبت نام ، پرداخت الکترونیکی را انجام داده و لیکن موفق به ثبت نام نگردیده اند می توانند در تاریخ های ۹۸/۵/۸ و ۹۸/۵/۹ نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند .

۳- ثبت نام جدید به غیر از مشمولین بند ۲ به هیچ وجه امکان پذیر نخواهد بود .

۴- صرفا ًافرادی که هنگام ثبت اطلاعات نام و نام خانوادگی و شماره ملی خود را به درستی ثبت ننموده اند در تاریخ ۹۸/۵/۸ و ۹۸/۵/۹ با در دست داشتن اصل شناسنامه و کارت ملی جهت اصلاح اطلاعات فوق به مدیریت منابع انسانی دانشگاه واقع در چهار راه شریعتی ، ابتــــدای بلوار آیت اله کاشانی ، ساختمان شماره یک دانشگاه علوم پزشکی همدان ، طبقه اول مراجعه نمایند .

۵- زمان برگزاری آزمون جهت کلیه رشته های شغلی ( به غیر از رشته شغلی نگهبان ) مورخ ۹۸/۵/۲۵ می باشد و کارت ورود به جلسه از تاریخ۹۸/۵/۲۲ لغایت ۹۸/۵/۲۴ از طریق سایت ثبت نام آزمون قابل چاپ خواهد بود .

۶- زمان برگزاری آزمون جهت رشته شغلی نگهبان مورخ ۹۸/۶/۸ می باشد و کارت ورود به جلسه از تاریخ ۹۸/۶/۵ لغایت ۹۸/۶/۷ از طریق سایت ثبت نام آزمون قابل چاپ خواهد بود .

۷- محل و ساعت برگزاری آزمون ها در کارت ورود به جلسه درج می گردد.

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.