خانه » استخدام در استان بوشهر » اشتغال ۵۵ هزار نفر در طرح‎های توسعه‎ای پارس جنوبی

اشتغال ۵۵ هزار نفر در طرح‎های توسعه‎ای پارس جنوبی

متن آگهی:

به گزارش گروه اقتصادخبرگزاری میزان، مهدی یوسفی با بیان اینکه منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس یک منطقه راهبردی در کشور است گفت: میزان اشتغال در پارس جنوبی همزمان با پیشرفت طرح ها متغییر است امابر اساس اخرین آمار در حال حاضر بیش از ۵۵ هزار نفر به صورت مستقیم در این منطقه از کشور مشغول به فعالیت هستند.
یوسفی در این دیدار، پارس جنوبی را بزرگترین میعادگاه اقتصادی کشور دانست و افزود: در صورت تکمیل طرح های توسعه ای، پارس جنوبی می تواند سالانه ۱۰۰ میلیارد دلار (با محاسبه نرخ ۵۰ دلار برای هر بشکه نفت خام) ثروت عاید کشور کند؛ این منطقه بزرگترین منطقه انرژی ایران و دنیا است که این امر ضرورت ارتباط دانشگاه ها و مراکز مختلف نخبگان کشور را با صنعت نفت بیشتر می کند.
وی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس را از نظر تنوع قومیتی، مرز مشترک سیاسی با کشورهای مختلف منطقه، منابع مشترک با سایر کشورها و تنوع مذهبی و فرهنگی یک استثنا خواند که این امر باعث شده جغرافیای سیاسی منطقه ویژه و خاص شود.
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس ادامه داد: در خارج از محدوده منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و در همسایگی این منطقه نیز می توان بزرگترین پروژه ها و مخازن نفتی و گازی را دید که اهمیت این منطقه در اقتصاد کشور را دو چندان می سازد.
یوسفی افزود: در دولت تدبیر و با اولویت بندی فازها توسط مقام عالی وزارت نفت این نوید را خواهیم داد که طرح توسعه فازهای گازی پارس جنوبی در سال ۹۶ به سرانجام برسد.
وی تعداد شاغلان پارس جنوبی را ۵۵ هزار نفر اعلام کرد و گفت: ۱ هزار هکتار زمین جهت سرمایه گزاری بخش خصوصی در صنایع پایین دستی اختصاص داده شده است که در صورت تکمیل طرح های سرمایه گذاری نقش قابل توجهی در افزایش اشتغال منطقه خواهد داشت.
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، رویکرد سازمان منطقه ویژه پارس و وزارت نفت در منطقه را ایجاد امنیت پایدار از طریق افزایش مشارکت مردم محلی در فعالیت های صنعتی خواند و افزود: ۶۰۰ میلیارد تومان از سوی وزارت نفت در پروژه های عمرانی، تکمیل طرح های بهداشتی و درمانی تامین آب شرب شهرهای نخل تقی و جم و ساخت جاده های مواصلاتی تا کنون هزینه شده است.
یوسفی، برگزاری دوره های نخبه پروری را از تاثیرگذارترین خدمات سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به نمایندگی از صنعت نفت در منطقه توصیف کرد و گفت:  گواه این امر موفقیت دختران دانش آموز بومی منطقه در کنکور سراسری سال گذشته بود که بازخورد مثبتی نیز در سطح منطقه داشته است.

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

۱ دیدگاه تاکنون.

  1. حسین لیراوی گفت:

    با سلام و وقت بخیر من پدری هستم دارای دو دختر که یکی هشت ساله ودیگری چهارساله نیاربه کار دارم خواهشمندم به حالا من خان ادم فکری بکنید ممنون سپاس گزارم

    [پاسخ]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.