خانه » استخدام در استان هرمزگان » استخدام کارخانه گندله سازی مادکوش

استخدام کارخانه گندله سازی مادکوش

متن آگهی:

خبر ۱۰ مهر ماه ۹۸ -شرکت مهندسی ساخت و نصب پارس کارن کار به منظور تامین و تکمیل نیروی انسانی مورد نیاز خود جهت بهره برداری کارخانه گندله سازی مادکوش، واقع در منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس بندرعباس، از بین واجدین‌ شرایط در مقاطع تحصیلی دیپلم، فوق دیپلم و لیسانس از طریق برگزاری آزمون و مصاحبه (فنی، تخصصی، مهارتی و روان شناختی)، به صورت قرارداد موقت طبق ضوابط قانون کار و تامین اجتماعی اقدام به جذب نیروی تمام وقت طبق جدول مشاغل و مقاطع و رشته های تحصیلی مندرج در انتهای اطلاعیه می‌نماید.
داوطلبان واجد شرایط می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام از تاریخ ۱۳۹۸/۷/۱۰ به پایگاه اینترنتی دانشگاه هرمزگان (www.hormozgan.ac.ir) مراجعه نموده و حداکثر تا تاریخ ۹۸/۷/۲۳ نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

شرایـط عمومـی داوطلبان :
۱٫ تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران
۲٫ التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
۳٫ تدین به دین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور طبق قانون اساسی
۴٫ نداشتن سوء پیشینه کیفری که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی شده باشد
۵٫ عدم اعتیاد به مواد مخدر به تایید مراجع ذیصلاح
۶٫ داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی دایمی یا معافیت دایم غیر پزشکی در زمان ثبت نام (برای داوطلبین مرد)
۷٫ برخورداری از تندرستی و توانایی کامل جسمی و روانی جهت انجام فعالیت‌های شغلی طبق تایید مراجع پزشکی معتبر معرفی شده از سوی شرکت
۸٫ آمادگی انجام وظیفه تمام وقت در محل کارخانه گندله سازی مادکوش واقع در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس بندرعباس بر اساس ضوابط و آئین نامه های داخلی شرکت
۹٫ دارا بودن دانشنامه یا گواهی نامه موقت پایان تحصیل معتبر از آموزش و پرورش (برای مقطع دیپلم) و دانشگاههای مورد تایید وزارت علوم و وزارت بهاشت، یا دانشنامه تحصیل در دانشگاههای خارج از کشور که به تایید وزارت علوم یا وزارت بهداشت رسیده باشد (برای مقاطع فوق دیپلم و کارشناسی)، در زمان مصاحبه حضوری.
تبصره ۱: تاریخ فراغت از تحصیل داوطلبان می بایست قبل از تاریخ ۱۳۹۸/۸/۱ باشد. (با رعایت الزام بند ۶ برای داوطلبان مرد)
تبصره ۲: مدرک تحصیلی زمان ثبت نام ملاک استخدام خواهد بود و در صورت مشاهده تخلف در هر مرحله، پذیرش داوطلب باطل تلقی و حق هیچگونه اعتراضی وجود نخواهد داشت.

توجه: داوطلبان مقاطع دیپلم و فوق دیپلم می‌بایست حتما بومی استان هرمزگان باشند. برای متقاضیان مقاطع لیسانس و بالاتر، در صورت کسب امتیاز و در شرایط مساوی، اولویت جذب با داوطلبان بـومـی استـان هـرمـزگـان می باشد. همچنین شرکت تعهدی در قبال اسکان پرسنل ندارد.

شرایط سنی :
۱٫ حداکثر سن قابل قبول در زمان ثبت نام برای داوطلبان مقطع دیپلم ۲۵ سال (متولدین ۱۳۷۳/۷/۱۰ و بعد از آن)، مقطع کاردانی ۲۸ سال (متولدین ۱۳۷۰/۷/۱۰ و بعد از آن) و مقطع کارشناسی ۳۲ سال (متولدین ۱۳۶۶/۷/۱۰ و بعد از آن) می‌باشد.
۲٫ به ازای سابقه کار مفید و مرتبط با رشته تحصیلی و شغل مورد نظر که دارای سابقه بیمه تامین اجتماعی باشد، حداکثر تا سه سال به حداکثر سن مجاز در هر مقطع افزوده خواهد شد.
تبصره: ارایه رضایت نامه شغلی از محل های خدمت در زمان ارایه مدارک پیش از مصاحبه حضوری، برای پذیرفته شدگان آزمون کتبی، الزامی است.

نحوه ثبت نام و ارسال مدارک:
داوطلبان از تاریخ ۹۸/۷/۱۰ تا پایان روز سه شنبه مورخ ۹۸/۷/۲۳ مهلت دارند تا با مطالعه دقیق آگهی و شرایط مندرج در آن، در پایگاه اینترنتی دانشگاه هرمزگان www.hormozgan.ac.ir فرم ثبت نام را تکمیل و مدارک زیر را بارگذاری نمایند.
• مطالعه دقیق آگهی و شرایط مندرج در آن
• واریز مبلغ ۶۵٫۰۰۰ تومان (شصت و پنج هزار تومان) به صورت الکترونیکی در وجه دانشگاه هرمزگان به‌عنوان حق ثبت نام در آزمون
توجه: هزینه واریزی به دانشگاه به هیچ عنوان مسترد نخواهد شد.
• فایل اسکن شده عکس داوطلب ۴×۳ با حداکثر حجم ۴۰ کیلو بایت
• فایل اسکن شده پشت و رو کارت ملی با حداکثر حجم ۱۰۰ کیلو بایت

توضیح ۱: زمان ثبت نام به هیچ عنوان تمدید نمی‌گردد و متقاضیان می بایست در مدت زمان اعلام شده نسبت به ثبت ‌نام اقدام نموده و از موکول نمودن ثبت‌نام به روزهای پایانی خودداری نمایند.
توضیح ۲: متقاضیان شرکت در آزمون میبایست پس از پایان ثبت نام کد رهگیری خود را یادداشت نموده و تا پایان مراحل استخدام نزد خود نگهداری نمایند. به ثبت‌نام با مدارک ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و هیچگونه مسئولیتی متوجه شرکت نخواهد بود.
توضیح ۳: لازم است داوطلبان گرامی در تکمیل اطلاعات دقت نمایند. مسئولیت درستی اطلاعات وارد شده به ‌عهده داوطلب بوده و مدارک و مستندات مورد نیاز در این اطلاعیه ملاک عمل قرار خواهد گرفت. صدور کارت شرکت در آزمون به منزله تایید اطلاعات ارسالی نمی‌باشد و مدارک داوطلبان بعد از آزمون و بررسی خواهد شد و چنانچه در هر زمان محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد و در صورت شروع به کار از ادامه اشتغال وی جلوگیری و قرارداد وی فسخ می‌گردد.
لازم است داوطلبان در زمان مصاحبه اصل کلیه مدارک مورد نیاز مانند شناسنامه، کارت ملی، کارت پایان خدمت یا معافیت دایم غیر پزشکی، اصل مدرک تحصیلی مرتبط با رشته شغلی (بر اساس جدول رشته شغلی)، سوابق شغلی و سایر مدارک مربوطه را ارایه نمایند.
توضیح ۴: هر فرد تنها حق یکبار ثبت نام و شرکت در آزمون یک مقطع، رشته و گرایش را دارد.
توضیح ۵: دریافت کد رهگیری به منزله انجام نهایی بودن فرایند ثبت نام داوطلب بوده و لزوما به منزله تایید داوطلب جهت شرکت در آزمون نمی باشد. ضروری است داوطلبین بطور مکرر به سایت ثبت نام مراجعه نموده و از وضعیت تایید نهایی خود جهت شرکت در آزمون اطمینان حاصل نموده و در صورت عدم تایید، نسبت به اصلاح مشخصات ثبت نام اقدام نمایند.

زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون:
۱٫ دریافت کارت ورود به جلسه آزمون برای داوطلبان از روز دوشنبه مورخ ۱۳۹۸/۷/۲۹ لغایت چهارشنبه مورخ ۱۳۹۸/۸/۱ از طریق سایت ثبت نام امکان‌پذیر است. بدیهی است از ورود افراد فاقد کارت ورود به جلسه، به سالن آزمون جلوگیری خواهد شد.
۲٫ زمان برگزاری آزمون در یکی از روزهای پنجشنبه یا جمعه مورخ ۱۳۹۸/۸/۲ یا ۱۳۹۸/۸/۳ در شهر بندرعباس می باشد. ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی کارت ورود به جلسه آزمون درج خواهد شد.
۳٫ آزمون بصورت چهارگزینه‌ای و با احتساب نمره منفی برای پاسخ‌‌های نادرست برگزار می‌گردد.

اطلاع رسانی به داوطلبان آزمون و اعلام نتایج :
در کلیه مراحل با مراجعه به پایگاه اینترنتی (www.hormozgan.ac.ir ) مراتب پذیرش ثبت نام، نقص مدارک، صدور کارت شرکت در آزمون، نتیجه مرحله اول، محل و زمان برگزاری مصاحبه تخصصی و هرگونه اطلاعات تکمیلی دیگری را دریافت نمایند.

مراحل جذب و استخدام:
۱٫ از داوطلبانی که در آزمون کتبی حد نصاب لازم را احراز نموده باشند به ترتیب اولویت و تقدم امتیاز جهت انجام مصاحبه فنی و تخصصی دعوت به عمل خواهد آمد. پس از طی مراحل گزینش و معاینات طب کار، پذیرفته شدگان نهایی جهت شرکت در دوره های آموزشی علمی و عملی حین کار معرفی خواهند شد که در صورت موفقیت در دوره های مذکور در این مرحله اقدام لازم به منظور استخدام آنان توسط شرکت پارس کارن کار به منظور کار در کارخانه گندله سازی مادکوش در زمان مقتضی صورت خواهد پذیرفت. بدین ترتیب قبل از مراحل پیش گفته، همچنین پیش از طی نمودن موفقیت آمیز دوره های آموزشی، شرکت هیچ گونه تعهدی از جمله استخدام در قبال دواطلبان نخواهد داشت.
۲٫ نتایج آزمون کتبی به صورت سه تا پنج برابر ظرفیت اعلام خواهد شد. لذا کسب حد نصاب نمره لازم در آزمون کتبی هیچگونه حق استخدامی ایجاد نمی کند و انتخاب نهایی پذیرفته شدگان در آزمون پس از طی مراحل مصاحبه تخصصی، معاینات طب کار، گزینش عمومی و با رعایت اولویت های مقرر صورت می پذیرد.
۳٫ افرادی که موفق به سپری نمودن آزمون و مصاحبه فنی، گزینش و آزمایش های طب کار می شوند بایستی قبل از آغاز دوره های آموزشی، تعهدات لازمی که از سوی شرکت پارس کارن کار تعیین می گردد را به شرکت یا نماینده قانونی آن ارایه دهند.
۴٫ منتخبینی که در طول یا پس از طی دوره های آموزشی، از عقد قرارداد استخدامی و آغاز به کار خودداری نمایند، به تشخیص شرکت مکلف به جبران کلیه هزینه های مربوط به مراحل مورد اشاره خواهند بود.
۵٫ تشخیص شرکت در رد یا پذیرش داوطلبان در هریک از مراحل اشاره شده و نهایتاً استخدام، نافذ و قاطع بوده و داوطلبان حق هرگونه اعتراضی را از خود سلب و ساقط می نمایند.
۶٫ زمان شروع آموزش های علمی و عملی و کارورزی و همکاری آزمایشی منتخبین، توسط شرکت پارس کارن کار و به تناسب برنامه های تولید کارخانه مادکوش، به متقاضیان اعلام می گردد و پذیرفته شدگان نهایی مکلف اند از تاریخی که شرکت پارس کارن کار اعلام خواهد نمود در مراکز آموزشی و صنعتی تعیین شده حضور یابند.
۷٫ پذیرفته شدگان نهایی، در طی دوران آزمایشی (حداکثر سه ماه) مورد ارزیابی قرار گرفته و در صورت عدم رضایت از عملکرد ایشان در هر زمان، بدون هیچگونه قید و شرطی و با رعایت مفاد قانون کار، به همکاری آنها خاتمه داده خواهد شد.
۸٫ کارآموزان در مدت زمان آموزش و کارورزی تحت قرارداد همکاری آزمایشی از حداقل حقوق و دستمزد مصوب شورای عالی کار بهره مند و از مزایای بیمه تامین اجتماعی برخوردار هستند و در مدت کارآموزی هیچ گونه مزایایی اعم از حق ماموریت، حق جذب و مزایای جغرافیایی کارآموزی پرداخت نمی گردد.
۹٫ قرارداد کار پس از جذب نهایی صرفا در چارچوب قانون کار و تامین اجتماعی خواهد بود.
۱۰٫ نوع استخدام پذیرفته شدگان نهایی، “قرارداد کار معین با مدت معین” در چارچوب مقررات خدمات اشتغال قانون کار و بیمه تامین اجتماعی می باشد.

تـذکـرات لازم:
۱٫ شرکت کنندگان هنگام ثبت نام، اسکن مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام را تهیه نموده و همچنین جهت واریز وجه ثبت نام از اطلاعات مربوط به رمز دوم (اینترنتی) و cvv2 کارت بانکی خود و همچنین فعال بودن امکان خرید اینترنتی کارت بانکی اطمینان حاصل نمایند.
۲٫ لازم است داوطلبان گرامی در مرحله ثبت نام اینترنتی در تکمیل اطلاعات دقت نمایند و در صورتی که از طریق کافی‌نت اقدام به ثبت‌نام می‌نمایند، تاکید می شود که تمام مراحل ورود اطلاعات ثبت نامی را شخصاً انجام داده و یا بر انجام امور مربوطه، در کافی نت نظارت مستقیم داشته باشند که مسئولیت صحت اطلاعات وارد شده بر عهده داوطلب می باشد.
۳٫ در خصوص کیفیت تصاویر ارسالی (این موضوع برای داوطلبانی که ثبت نام آنان توسط دیگران انجام می شود قبلاً رخ داده است) تاکید می‌گردد علاوه بر کنترل اطلاعات ثبت نامی، حتماً نسبت به کنترل کیفیت تصاویر ارسالی دقت نمایید. بدیهی است در صورت ارسال تصاویر با کیفیت نامناسب تمامی مسئولیتها بر عهده داوطلب خواهد بود.
۴٫ داوطلبانی که تاریخ فراغت از تحصیل یا تاریخ پایان خدمت وظیفه و یا کارت معافیت دایم آنان بعد از تاریخ ۱۳۹۸/۰۸/۱ باشد به هیچ عنوان مورد پذیرش قرار نمی گیرد.
۵٫ وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمی گردد.
۶٫ در صورت قبولی در آزمون کتبی، در زمان مصاحبه ارایه اصل و کپی تمامی مدارک (از جمله مدرک تحصیلی که معدل کل داوطلب در آن قید شده باشد)، کارت ملی، شناسنامه و وضعیت نظام وظیفه، رضایت نامه های شغلی در صورت اظهار سابقه کار) الزامی است.
۷٫ کلیه مدارک تحصیلی ارایه شده، حسب مورد از آموزش و پرورش و وزارت علوم استعلام خواهند شد.
۸٫ ارایه ارزشنامه مدارک تحصیلی صادره توسط اداره کل دانش آموختگان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای فارغ التحصیلان دانشگاههای خارج از کشور الزامی است.
۹٫ کارفرما هیچگونه تعهدی در قبال تأمین مسکن و پرداخت ودیعه مسکن پذیرفته شدگان نهایی در سایر شهرستانهای کشور را نخواهند داشت و پذیرفته شدگان راسا و شخصا در خصوص اسکان خود مسئول خواهند بود.
۱۰٫ ایاب و ذهاب پذیرفته شدگان منحصراً از محل های تجمع در شهر بندرعباس تا محل کارخانه گندله سازی مادکوش و بالعکس بر عهده کارفرما خواهد بود.
۱۱٫ کارفرما هیچ گونه تعهدی در قبال جذب نفرات ذخیره نخواهد داشت. در صورت انصراف نفر اصلی و متناسب با نیاز و در طی زمان، از فرد ذخیره دعوت بکار خواهد شد.
۱۲٫ محل خدمت کلیه پذیرفته شدگان در مجتمع گندله سازی مادکوش واقع در استان هرمزگان – بندرعباس – منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس می باشد.
۱۳٫ شرکت کنندگان مقاطع دیپلم و فوق دیپلم، در زمان آزمون صرفاً باید دارای مدرک سطح مقطع مربوطه باشند. در صورتی که با وجود داشتن مدرک بالاتر در این سطوح ثبت نام کنند، در صورت اثبات در هر مرحله از استخدام از ادامه همکاری آنها ممانعت بعمل خواهد آمد و حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت.
۱۴٫ شرکت در قبال ارتقاء شغلی پذیرفته شدگانی که پس از استخدام، مدارک بالاتر اخذ و ارایه نمایند، هیچگونه تعهدی نخواهد داشت.

تاریخ های مهم
ثبت نام در سامانه و اخذ کد رهگیری۱۳۹۸/۷/۱۰ لغایت ۱۳۹۸/۷/۲۳
توزیع کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی۱۳۹۸/۷/۲۹ لغایت ۱۳۹۸/۸/۱
برگزاری آزمون استخدامی۱۳۹۸/۸/۲ یا ۱۳۹۸/۸/۳
تشکیل پرونده و مصاحبه تخصصیمتعاقباً اعلام خواهد شد
جدول مشاغل و مقاطع و رشته های تحصیلی مورد نیاز شرکت مهندسی و ساخت پارس کارن کار
جهت خدمت در کارخانه گندله سازی مادکوش
ردیف شغلیسرفصل شغلیمقطع تحصیلیتعدادجنسیترشته های تحصیلیتوضیحات
مردزن
۱کارشناس بازرگانی
کارشناس حسابداری
کارشناس منابع انسانی
کارشناسی۸**مدیریت (کلیه گرایش ها)سوالات تخصصی مرتبط با رشته تحصیلی خواهد بود و نمرات بر اساس سرفصل کلی شغلی تراز خواهد شد.
حسابداریسوالات تخصصی مرتبط با رشته تحصیلی خواهد بود و نمرات بر اساس سرفصل کلی شغلی تراز خواهد شد.
۲کارشناس ایمنی، بهداشت و محیط زیستکارشناسی۲**بهداشت حرفه‌ای و ایمنی کار- ایمنی صنعتی و محیط کار – مهندسی ایمنی – سایر رشته های مرتبطسوالات تخصصی مرتبط با سرفصل شغلی خواهد بود
۳کارشناس سیستم ها و روشها کارشناس برنامه ریزی و کنترل تولیدکارشناسی۲**مهندسی صنایعسوالات تخصصی مرتبط با رشته تحصیلی خواهد بود
۴کارشناس فن آوری اطلاعات ( IT)کارشناسی۲*مهندسی کامپیوتر (کلیه گرایش ها)- فناوری اطلاعات- علوم کامپیوترسوالات تخصصی مرتبط با رشته تحصیلی خواهد بود
۵کارشناس عملیات تولید و آزمایشگاهکارشناسی۱۰**مهندسی مکانیک (کلیه گرایش ها)
(فقط آقا)
سوالات تخصصی مرتبط با رشته تحصیلی خواهد بود و نمرات بر اساس سرفصل کلی شغلی تراز خواهد شد.
مهندسی مواد و متالورژی (فقط آقا)سوالات تخصصی مرتبط با رشته تحصیلی خواهد بود و نمرات بر اساس سرفصل کلی شغلی تراز خواهد شد.
مهندسی شیمی (آقا و خانم)سوالات تخصصی مرتبط با رشته تحصیلی خواهد بود و در نهایت نمرات بر اساس سرفصل کلی شغلی تراز خواهد شد.
شیمی (آقا و خانم)سوالات تخصصی مرتبط با رشته تحصیلی خواهد بود و در نهایت نمرات بر اساس سرفصل کلی شغلی تراز خواهد شد.
۶کارشناس برق و ابزار دقیقکارشناسی۲*مهندسی برق (کلیه گرایش ها)سوالات تخصصی مرتبط با رشته تحصیلی خواهد بود
۷کارمند اداری – دفتریکاردانی۹**مدیریت – امور اداری – کامپیوتر – حسابداری – زبان های خارجی – آمار – اقتصاد – سایر رشته های مرتبطسوالات تخصصی مرتبط با سرفصل شغلی خواهد بود
۸تکنسین ایمنیکاردانی۲*ایمنی صنعتی و محیط کار- ایمنی کار و حفاظت فنی- ایمنی و آتش نشانی –سایر رشته های مرتبطسوالات تخصصی مرتبط با سرفصل شغلی خواهد بود
۹تکنسین آزمایشگاه فیزیک، متالورژی و شیمیکاردانی۴*صنایع شیمیایی- متالورژی- شیمی (کلیه گرایشها) – ریخته گری – سایر رشته های مرتبطسوالات تخصصی مرتبط با سرفصل شغلی خواهد بود
۱۰تکنسین تولید و تعمیراتکاردانی۱۰۰*برق و الکترونیک (تمامی گرایش ها)سوالات تخصصی مرتبط با رشته تحصیلی خواهد بود و در نهایت نمرات بر اساس سرفصل کلی شغلی تراز خواهد شد.
مکانیک (کلیه گرایش ها) – ساخت و تولید – جوشکاری – صنایع فلزی – تاسیسات حرارتی و برودتی– متالورژی – ریخته گریسوالات تخصصی مرتبط با رشته تحصیلی خواهد بود و در نهایت نمرات بر اساس سرفصل کلی شغلی تراز خواهد شد.
۱۱اپراتور / تعمیرکار / کمک انبارداردیپلم۱۰*علوم تجربی / علوم انسانی / ریاضی فیزیک / هنرستان فنی / کار و دانشسوالات تخصصی مرتبط با سرفصل شغلی خواهد بود
مجموع۱۵۱ نفر

• داوطلبان مقاطع دیپلم و فوق دیپلم می‌بایست حتما بومی استان هرمزگان باشند.
• برای متقاضیان مقاطع لیسانس و بالاتر، در صورت کسب امتیاز و در شرایط مساوی، اولویت جذب با داوطلبان بـومـی استـان هـرمـزگـان می باشد.
• برای ردیف‌های شغلی شماره ۱ و ۵ و ۱۰، نمرات داوطلبان هر رشته تحصیلی تراز شده و گزینش به صورت رقابتی و بر اساس نمره کل نهایی در ردیف سرفصل شغلی و سایر ضوابط و شرایط آزمون انجام می شود. به عبارت دیگر ظرفیت مجزا برای هر رشته تحصیلی تخصیص داده نمی شود. برای این ردیف‌ها سوالات آزمون شامل زبان انگلیسی، هوش و توانمندی ذهنی و ICDL است. همچنین سوالات آزمون تخصصی نیز مرتبط با رشته تحصیلی خواهد بود.
• برای ردیف شغلی ۱۱، سوالات آزمون مبتنی بر شایستگی‌های غیرفنی، دانش فنی پایه، دانش فنی تخصصی، زبان انگلیسی، هوش و توانمندی ذهنی و ICDL خواهد بود.
• برای سایر ردیف‌های سرفصل شغلی، سوالات آزمون تخصصی بر اساس دانش فنی پایه و دانش فنی تخصصی مرتبط با سرفصل شغلی خواهد بود. سوالات آزمون عمومی نیز شامل زبان انگلیسی، هوش و توانمندی ذهنی و ICDL است.

برای ثبت نام اینجا را کلیک نمایید

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.