خانه » استخدام در استان کردستان » اطلاعیه استخدام ۱۸۰ نفر در دانشگاه علوم پزشکی کردستان

اطلاعیه استخدام ۱۸۰ نفر در دانشگاه علوم پزشکی کردستان

متن آگهی:

خبر ۱۳ بهمن ۹۴ :  استخدام ۱۸۰ نیروی خدماتی در دانشگاه علوم پزشکی کردستان

معاون نیروی انسانی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: در راستای تامین نیروی انسانی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، بیش از ۱۸۰ نیروی خدماتی ۳۰ بهمن امسال از طریق آزمون استخدام می شوند.
به گزارش ایرنا مرادی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران استان در سنندج گفت: همچنین ۴۵۰ نیروی متخصص در ایام دهه فجر جذب علوم پزشکی و مراکز مرتبط می شوند.
وی اظهار کرد: در زمینه تامین نیروهای مورد نیاز بیمارستان کوثر سنندج نیز پیش بینی های لازم انجام شده و در بخش درمان با کمبود نیرو مواجه نخواهیم شد.
وی گفت: تمامی نیروهایی که در علوم پزشکی کردستان به کارگیری می شوند همگی از طریق آزمون بوده و از هیچ طریق دیگری برای جذب نیرو چه در حوزه خدماتی و چه نیروهای متخصص کاری انجام نشده است.
او گفت: طبق مساعدت های وزارت بهداشت بیمارستان های سقز، بانه و دهگلان سال آینده آماده و افتتاح می شود.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان نیز در این نشست گفت: در راستای طرح تحول نظام سلامت ۶۴ مرکز بهداشتی درمانی به مرکز سلامت جامعه تبدل شده است.
دکتر فرزام بیدارپور افزود: ۳۴ پایگاه سلامت در مناطق حاشیه شهر و شهرهای زیر ۵۰ هزار نفر فعال شده است.
وی یادآور شد: تعداد ۴۵۰ نفر به منظور ارایه خدمات به مردم در این پایگاه ها آموزش های لازم را فرا گرفته اند، همچنین تجهیزات مورد نیاز این مراکز در حال تکمیل است و سال آینده نیز تعددای از پایگاه های بهداشتی درمانی احداث خواهد شد.

منبع : خبرگزاری ایرنا

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.