خانه » استخدام در استان تهران » آموزش کاربردی کسب درآمد از اداره سایت های اینترنتی در ایران

آموزش کاربردی کسب درآمد از اداره سایت های اینترنتی در ایران

متن آگهی:

امروزه دسترسی به اینترنت از نفوذ نسبتاٌ بالایی در کشور ما برخوردار است. همه ی افراد در خانه هایشان در تمام نقاط کشور و حتی در دور افتاده ترین روستاها به اینترنت دسترسی دارند و از همین رو می توان از کسب درآمد اینترنتی به عنوان یکی از حوزه های شغلی که هنوز جای بسیاری برای کار و درآمد زایی دارد نام برد.

اداره ی وبسایت شاید در نگاه اول، علی الخصوص برای افرادی که شناختی از حوزه کامپیوتر ندارند، دشوار و پرهزینه بنظر بیاید. اما در ادامه ما به شما خواهیم گفت که به هیچ وجه اینگونه نیست. اما قبل از پرداختن به نحوه راه اندازی وبسایت، شما را با تعدادی از مزایای کسب در آمد از این راه آشنا خواهیم کرد:

مزایای کسب درآمد از طریق وبسایت

  • طراحی و آماده شدن سریع

بر خلاف کسب و کارهای دیگر که ممکن است زمان و انرژی زیادی جهت تاسیس و راه اندازی از شما بگیرد و شما گرفتار بروکراسی بسیار خسته کننده و بعضاً نا امید کننده ای شوید، راه اندازی وبسایت ها در زمان به مراتب بسیار کمتری نیاز خواهد داشت. هرچند ممکن است در آمد زایی و به ثمر نشستن وبسایت کمی زمان نیاز داشته باشد(مثل هر کسب و کار دیگری)، اما راه اندازی اولیه ی آن بسیار کم هزینه است.

  • هزینه ی راه اندازی بسیار پایین

راه اندازی اولیه این نوع کسب و کار نسبت به سایر کسب و کار ها با هزینه ی بسیار کمتر و ناچیز قابل انجام است.

  • دور کاری

برای اشتغال در این نوع حرفه ها، شما با محدودیتی به نام زمان خاص و مکان مشخص روبرو نیستید و همه ی کارکنان می توانند در زمان و مکان مورد نظر خودشان کارهایشان را انجام دهند.

 

چگونه وبسایت خود را بسازیم؟

برای آشنایی با نحوه راه اندازی وبسایت ابتدا لازم است که بدانید وبسایت ها بر اساس نوع خدمتی که به کاربرانشان می دهند به چند توع تقسیم می شوند:

  • محتوا محور

کاربران این نوع وبسایتها بیشتر برای مطالعه محتواهای مختلف از قبیل خبرها، مقالات و موضاعات علمی، نشریه ها و … به این سایت ها سر می زنند.

  • کاربر محور

سایت هایی که بر اساس موجودیتی به نام کاربر فعالیت می کنند. همچون انواع شبکه های اجتماعی.

  • خدمت محور

سایت هایی که به نوعی خدمتی به کابران ارائه می دهند. به عنوان مثال فروشگاه ها، بانک ها، سازمان ها  و …

  • ترکیبی

وبسایت ها ممکن است ترکیبی از نوع محتوا و خدمت محور و یا هر ترکیبی باشند.

پس از مشخص کردن محتوا، نوبت به روش طراحی می رسد. راه های زیادی برای طراحی وبسایت پیش روی شماست.

اگر شما دانش کامپیوتری نسبتا خوبی دارید، می توانید با اندکی وقت گذاشتن و مطالعه آموزش های طراحی وبسایت که بعضاً در بستر اینترنت و از طریق آمورش های مجازی یافت می شود، وبسایت مورد نظرتان را به صورت سفارشی و با هزینه بسیار اندک، با کمک محیط های آماده طراحی محتوا (وردپرس، جوملا، پرستاشاپ، اپن کارت و …) طراحی کنید.

در غیر این صورت می توانید طراحی وبسایتتان را با هزینه ای کمی بیشتر، به طراحان حرفه ای بسپارید و آنها همه چیز را برایتان فراهم خواهند ساخت و آموزش های مورد نیازتان را به شما ارائه خواهند کرد.

چگونه از وبسایت خود کسب درامد کنیم؟

درآمد زایی از وبسایت می تواند به روش های متنوعی صورت گیرد. در این بخش می خواهیم شما را با روش های رایج کسب درآمد از وبسایت آشنا کنیم. البته دقت داشته باشید که مثل هر کسب و کاری، زمان فاکتور مهمی در کسب در آمد از وبسایت به حساب می آید. که اگر هنوز زمان زیادی از راه اندازی وبسایت شما نگذشته است، نباید توقع کسب درامد زیادی از آن داشته باشید. در آمد زایی در وبسایت ها همواره نیاز به سپری شدن زمان دارد. هرچقدر بیشتر  به وبسایت خود زمان بدهید خواهید دید که مشتریان بیشتری به سراغ شما خواهند آمد.

از میان روش های فراوانی که برای درامد زایی وجود دارد، ما تعدادی از رایج ترین ها را به شما معرفی می کنیم. شما می توانید یک یا چند مورد از این استراتژی ها را بسته به نوع وبسایتتان برای درامد زایی بکار ببرید.

  • تبلیغات کلیکی

در این روش، شما متن قابل کلیکی (لینک) را به عنوان تبلیغات از مشتری خود در مکان مناسبی از وبسایتتان قرار می دهید و بر اساس تعداد کلیک هایی که از سایت شما به سایت مشتری انجام می شود، از مشتری خود هزینه دریافت می کنید. استفاده از تبلیغات کلیکی یکی از ساده ترین و محبوب ترین روش های درامد زایی بین وبسایت ها است.

این نوع تبلیغات برای سایت هایی که بازدیدکنندگان بالایی دارند  بیشتر کاربرد دارد.

  • ایجاد فروشگاه

اگر سایت شما در یک زمینه خاص و تخصصی کار میکند و کاربران بالایی را جذب خود کرده است، میتوانید محصولات خود را که مرتیط با حوزه کاری شماست در ازای دریافت مبالغی، در اختیار کاربرانتان بگذارید. در این صورت شما برای وبسایت خود نیاز به یک درگاه پرداخت هم خواهید داشت تا کار شما را برای فروش محصولات سرعت ببخشد.

 

  • ریپورتاژ آگهی در قالب تولید محتوای هدفمند

ریپورتاژ آگهی به یک متن هدفمند گفته می شود که در قالب یک مقاله یا پست توسط شما در وبسایت قرار داده می شود و در متن آن مقاله به صورت غیر مستقیم و یا مستقیم و پیشنهادی، کاربر به وبسایت مشتری شما هدایت می شود. شما می توانید به ازای تعداد لینک هایی که در متن مقاله برای مشتری قرار داده اید، هزینه ای را از وی دریافت نمایید.

  • خبرنامه ایمیلی سایت

این روش برای وبسایت هایی که محتوا محور هستند و همچنین کاربران ثابت دارند، بسیار می تواند در آمد زا باشد. همچنین اگر وبسایت شما در قالب انتشار آگهی یا خبر فعالیت کند، می توانید از این روش درامد زایی استفاده کنید.

در این نوع وبسایت ها معمولاً در زمان عضویت، ایمیلی از کاربران دریافت می شود و یا به انحاء مختلف کاربران تشوبق به عضویت در خبرنامه ایمیلی می شوند و این ایمیل ها در یک پایگاه داده ی ارسال ایمیل گروهی،  نگهداری می شوند. سپس مدیریت وبسایت در قبال دریافت هزینه ای از مشتریان در میان ایمیل های ارسالی برای کاربران خود، اقدام به ارسال محتویات مورد نظر مشتریان خود می نماید.

  • عضویت یا عضویت ویژه

اگر وبسایت شما کاربر محور است، می توانید بر روی این محور مانور دهید. به عنوان مثال می توانید با تبلیغاتی خاص و ارائه امکاناتی ویژه بازدید کنندگان خود را ترغیب به عضویت در سایت نمایید و سپس با دریافت حق عضویتی ناچیز، کاربران را تشویق به ثبت نام و استفاده از آن امکانات نمایید و یا می توانید در ازای دریافت هزینه به برخی کاربران خود امتیازات و اختیاراتی فراتر از سایر کاربران به آنها بدهید و آنها را کاربران دارای رتبه خاص یا اعضای ویژه بنامید.

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.