خانه » اطلاعیه های مهم » اطلاعیه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درخصوص اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی متمرکز

اطلاعیه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درخصوص اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی متمرکز

متن آگهی:

خبر ۱۹ تیر ماه ۱۴۰۰ – جهت مشاهده نتایج آزمون اینجا روی لینک زیر کلیک کنید

مشاهده نتایج


خبر ۱۹ تیر ماه ۱۴۰۰ – اطلاعیه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درخصوص اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی متمرکز دانشگاه ها/ دانشکده های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی و سازمان انتقال خون کشور در سال ۱۳۹۹

  • پیرو اطلاعیه منتشر شده مورخ ۹۹/۱۲/۲۰، به اطلاع آن دسته از متقاضیانی که در آزمون استخدامی متمرکز ستاد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی و سازمان انتقال خون کشور در تاریخ ۹۹/۱۱/۲۴ شرکت نموده‌ و برای بررسی مدارک و انجام مصاحبه به مراجع ذیربط مراجعه نموده اند، می‌رساند، که کارنامه نهایی متقاضیان در مرحله اول اعلام نتایج در درگاه اطلاع رسانی سازمان ‌سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org  از بعداز ظهر روز شنبه مورخ ۱۹/۰۴/۱۴۰۰ قرار می گیرد. لذا متقاضیان هریک از دانشگاه ها/ دانشکده های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی و سایر موسسات وابسته به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می‌بایست باتوجه به نتیجه اعلام شده مندرج درکارنامه و توضیحات ذیل این اطلاعیه اقدام نمایند.  

لازم به ذکر است که برای تمام متقاضیانی که کارنامه قبولی صادر شده است، می بایست ازطریق مراجعه به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه ها/ دانشکده ها و سازمان مربوطه، اطلاعات مربوط به ادامه روند استخدامی را کسب نمایند. 

یادآوری ها: 

۱-استخدام پذیرفته شدگان در آزمون که مراحل قانونی را طی نموده باشند، منوط به تأیید هسته گزینش دانشگاه مربوطه و توانمندی های جسمی، روانی، ذهنی و حرکتی افراد توسط واحد طب کار موسسه و یا کمیسیون پزشکی طبق شیوه نامه سلامت جسمانی و روانی وزارت متبوع است.

۲-متقاضیانی که در زمان های مشخص شده توسط دانشگاه های علوم پزشکی، نسبت به ارائه مدارک و مستندات لازم برای شروع به کار اقدام ننمایند، از انجام مراحل بعدی محروم و حق هیچ گونه اعتراضی نخواهند داشت. در این گونه موارد با هماهنگی سازمان سنجش آموزش کشور از سایر شرکت کنندگان دارای حدنصاب و شرایط آگهی به ترتیب نمره فضلی دعوت خواهد شد.

۳- نتایج تکمیل ظرفیت مشاغل باقیمانده متعاقباً بعد از بررسی مدارک و انجام مصاحبه (در مشاغل مشخص شده) ازطریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام خواهد شد. 

۴-متقاضیانی که به نمرات مصاحبه، امتیاز بومی و امتیاز مدت زمان خدمت در شرایط کرونا اعتراض دارند لازم است به دانشگاه ها/ دانشکده ها و سازمان مربوطه که مصاحبه کننده و بررسی کننده مدارک بوده، مراجعه کنند و از مراجعه به سازمان سنجش آموزش کشور خودداری نمایند.

۵-مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و اصلاحیه بعدی آن و یا ارائه مدارک به صورت ناقص در زمان تعیین شده برعهده متقاضی خواهد بود و در هر مرحله از مراحل آزمون، مسابقه و جذب، محرز شود متقاضی به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و در صورت صدور حکم استخدامی، حکم مزبور لغو و بلااثر می‌شود.

 


خبر ۱۹ تیر ۱۴۰۰- نتایج نهایی آزمون استخدام پیمانی وزارت بهداشت امروز ۱۹ تیر اعلام می شود

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت گفت: نتایج نهایی آزمون استخدامی وزارت بهداشت امروز (شنبه) اعلام می‌شود.
به گزارش ایسنا و بنابر اعلام وبدا، دکتر سید کامل تقوی نژاد معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت اظهار کرد: آزمون استخدام پیمانی وزارت بهداشت در تاریخ ۲۴ بهمن با رقابت بیش از ۲۰۰ هزار داوطلب برای جذب و بکارگیری نزدیک به ۴۰ هزار نیروی انسانی جدید برگزار شد.
وی ادامه داد: نتایج اولیه شامل لیست معرفی افراد جهت راستی آزمایی و بررسی مدارک در تاریخ ۲۳ اسفند اعلام شد که در این مرحله داوطلبان واجد شرایط بر اساس سهمیه های قانونی و نمره های کسب شده به دانشگاه های علوم پزشکی کشور معرفی شدند.
تقوی نژاد یادآور شد: روال بررسی مدارک و راستی آزمایی اطلاعات ثبت شده این افراد، از جمله بومی بودن، بررسی سهمیه های ایثارگری، شرایط سنی و تحصیلی داوطلبان معرفی شده و امتیاز ویژه کرونا مصوب ستاد ملی مبارزه با کرونا، با تشکیل جلسه های کمیته بررسی امتیاز کرونا و حضور نمایندگان سازمان برنامه و بودجه استان ها، برگزاری مصاحبه و تست آمادگی جسمانی و دعوت از افراد جدید به اتمام رسید و اطلاعات صحیح داوطلبان در پرتال آزمون های سازمان سنجش آموزش کشور ثبت شد.
معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت در پایان از تلاش و همکاری سازمان سنجش آموزش کشور قدردانی و عنوان کرد: اطلاعات و جزئیات نحوه تحویل مدارک، گزینش و تسریع در فرآیند آغاز به کار این افراد به زودی اطلاع رسانی می‌شود.

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.