خانه » استخدام در استان تهران » فراخوان جذب نیروی امریه سربازی در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

فراخوان جذب نیروی امریه سربازی در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

متن آگهی:

خبر ۲۳ بهمن ماه ۹۸  – هشتمین فراخوان جذب نیروی امریه سربازی در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای مشمولان اعزامی ۹۹/۰۲/۰۱ اعلام گردید. در این مرحله از جذب نیروی امریه، با توجه به نیازمندی­های پرسنلی ستاد و دستگاه­های تابعه وزارت نیروهای با تحصیلات کارشناسی ارشد و دکترا در رشته­ های تحصیلی حقوق، اقتصاد، علوم اجتماعی، مخابرات، کامپیوتر، فناوری اطلاعات، امنیّت فضای سایبری، مهندسی برق و بیوانفورماتیک در سطح تهران و مراکز استانها و بشکل بومی، قابلیّت جذب خواهند داشت.
مهلت ثبت نام تا ۲۸ بهمن ماه میباشد.

 نحوه ثبت نام 

داوطلبین می­بایست با پذیرش موارد ذیل، مطابق فرمت پیش بینی شده در سایت نسبت به تکمیل، ثبت اطلاعات موارد درخواستی و ارسال مدارک و مستندات مورد نیاز اقدام نمایند. ثبت نام در سامانه به منزله­ پذیرش نهایی متقاضی به منظور بهره مندی از طرح امریه سربازی نمی­باشد.
نکته: متقاضیان استفاده از سهمیه امریه، ابتدا نسبت به ثبت نام در سامانه اقدام و پس از پذیرفته شدن نهایی جهت دریافت برگه اعزام به خدمت اقدام نمایند.
پس از اتمام فرآیند ثبت نام، یک کد رهگیری در اختیار متقاضی قرار خواهد گرفت و متقاضی می­تواند روند بررسی درخواست خود را از این طریق مشاهده نماید.
متقاضیان محترم می بایست پس از ثبت نام با شماره رهگیری خود به سامانه مراجعه نموده و از روند وضعیت پرونده خود مطلع گردند. درصورت اعلام نقص پرونده از طریق سامانه ، جهت تکمیل پرونده و رفع نقص ، مدارک مربوط به شروط جذب و فارغ التحصیلی را مجدداً بارگذاری نمایند. در صورت عدم رفع نقص در مهلت مقرر ، عدم پذیرش متقاضی اعلام خواهد گردید.لازم به ذکر است صحت و سقم اطلاعات ثبت و بارگذاری شده در سامانه به عهده داوطلب می باشد .
متقاضیان می بایست پس از اتمام زمان ثبت نام ، جهت اطلاع از وضعیت پذیرش یا عدم پذیرش به سامانه مراجعه و در تمام مراحل با استفاده از کدملی و کد پیگیری وضعیت ثبت نام خود را مشاهده نمایند. بدیهی است در صورت پذیرش اولیه با پیگیری اطلاعیه های درج شده در سایت این وزارتیا پنجره ی اطلاع رسانی وضعیت فرایند ثبت نام، جهت مصاحبه حضوری مراجعه فرمایند. ( مدارک لازم ، زمان و مکان مصاحبه در پنجره ای که هنگام پیگیری وضعیت ثبت نام نمایان خواهد شد، درج می­گردد و نیازی به تماس تلفنی یا مکاتبه یا درج اطلاعیه در این خصوص نمی باشد.)
در صورت هرگونه ابهام با شماره تلفن ۸۸۱۱۴۴۷۳تماس حاصل فرمائید.
افراد انتخاب شده همزمان با مصاحبه علمی حضوری جهت انجام سایر فرآیندهای لازم به مراجع ذی­ربط معرفی شده و پس از اخذ تأییدیه های لازم، به ستاد کل نیروهای مسلح معرفی تا با اخذ مجوز امریه از سوی ستاد مذکور جهت گذراندن دوره آموزش نظامی به یگان های مربوطه اعزام گردند. شایان ذکر است پس از انجام دوره آموزش مذکور، افراد می بایست به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مراجعه کرده تا جهت انجام ادامه خدمت به واحدهای تابعه معرفی شوند. لازم به ذکر است خدمت سربازی در قالب امریه به مدت ۲۴ ماه می­باشد.
افراد انتخاب شده در روز مصاحبه حضوری می­بایست اصل گواهی عدم سوء پیشینه خود را به همراه چهار قطعه عکس ۴*۳ پشت نویسی شده به همراه داشته باشند.
ارائه مدارک و مستندات

داوطلبین می بایست به هر دو شکل ذیل مدارک مورد درخواست را تحویل نمایند:
ارسال تصویر مدارک و مستندات از طریق سامانه
به همراه داشتن مستندات لازم در روز مصاحبه حضوری
مدارک مورد نیاز
ضروریست مدارک ذیل (با پسوند PDF یا JPG ) اسکن گردد.
تصویر صفحات شناسنامه خود و همسر
تصویر کارت ملّی خود و همسر ( به صورت پشت و رو)
تصویر آخرین مدرک تحصیلی
تصویر صفحات گذرنامه
فایل اسکن عکس ۴*۳
شرایط داوطلبان شرکت در فرآیند جذب امریه سربازی
بر اساس سهمیه ابلاغی ستاد کل متقاضیانی که دارای حداقل یکی از شرایط مندرج در مفاد این آگهی به شرح ذیل می­باشند می­بایست نسبت به تکمیل اطلاعات و ارائه مدارک و مستندات اقدام نمایند.
۱٫ خانواده ایثارگران(خانواده ایثارگران شامل خانوادهای: شهدا ، مفقودالاثر ، جانبازان ، آزادگان ، رزمندگان با حداقل ۶ ماه سابقه جبهه می­باشد.)
۲٫ متأهل ( ازدواج دائم)
۳٫ ایتام
۴٫ فارغ التّحصیلان برتر دانشگاه­ها(معدل بالاتر از ۱۷ )
۵٫ حافظان قرآن و قاریان برتر
۶٫ دارندگان سابقه ۶ ماه فعالیت بسیجی
۷٫ افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره)( لازم است کد و شماره مددجو و مرجع صادرکننده­ در گواهی ارسالی مشمولین ثبت شده باشد.)

شایان ذکر است:

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و واحدهای تابعه هیچگونه تعهد استخدامی و بکارگیری پس از پایان دوره و ترخیص در مورد سربازان امریه ندارد.
وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات هیچگونه تعهدی درخصوص تأمین محل اقامت جهت متقاضیان ندارد.
پذیرش امریه فقط بمنظور گذراندن طرح مقدس خدمت سربازی بوده و هر گونه اشتباه و یا کتمان در ثبت اطلاعات و ارائه مدارک و مستندات موجب ابطال تقاضا خواهد شد.
در این مرحله پذیرش امریه سربازی، افراد بومی انتخاب می شوند.
نکته: مشمولین بومی به افرادی که در فاصله ۳۵کیلومتری از مراکز استان سکونت داشته باشند اطلاق می شوند.
مهلت ثبت نام

مهلت ثبت نام ۹۸/۱۱/۲۰ لغایت ۹۸/۱۱/۲۸ بوده و صرفاً از طریق سایت و بشکل غیر حضوری صورت می پذیرد.
با عنایت به اینکه تاریخ اعزام مورخ ۹۹/۰۲/۰۱ پیش بینی شده لذا پذیرفته شدگان نهایی می­بایست حداکثر ۴۵ روز قبل از تاریخ اعزام به آموزش نظامی نسبت به ارائه اصل برگه اعزام به خدمت خود به اداره کل امور اداری و پشتیبانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به آدرس ذیل اقدام نمایند:
(آدرس: تهران خیابان شریعتی، بالاتر از چهار راه شهید قدوسی (قصر) ورودی شماره ۷ وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، ساختمان معاونت توسعه مدیریت، هماهنگی و امور پشتیبانی، طبقه دوم – اداره کل امور اداری و پشتیبانی )
امریه سربازی برای مشمولین وظیفه زیر صادر نمی­گردد:
فاقد شرایط جذب و مغایر به ضوابط فوق الذکر
دارای برگ اعزام به خدمت با مهر غیبت (۹۰ روز اضافه خدمت یا بیشتر )
مشمولان وظیفه دارای سابقه قبلی خدمت در مراکز نظامی و انتظام

جهت ثبت نام اینجا کلیک نمایید

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.