خانه » اطلاعیه های مهم » درخواست وزیر بهداشت برای جذب ۳ هزار پرستار

درخواست وزیر بهداشت برای جذب ۳ هزار پرستار

متن آگهی:

خبر ۸ فروردین ۹۹: درخواست وزیر بهداشت برای جذب ۳ هزار پرستار در کشور

وزیر بهداشت برای جذب ۳ هزار پرستار بدون آزمون استخدامی و خارج از بروکراسی اداری با هدفت تامین نیرو برای مقابله با کرونا با رئیس جمهور مکاتبه کرده است.

دبیرکل خانه پرستار ایران با اشاره به اینکه قرار بود چهار هزار پرستار از طریق آزمون استخدامی جذب شوند، افزود: قبل از شیوع این بیماری هم به کمبود پرستار و جذب نشدن آنها در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی اشاره کرده بودیم و اکنون با شیوع این ویروس نیاز ما بیش از پیش است.
با توجه به شیوع کووید ۱۹ وزیر بهداشت طی نامه‌ای به رئیس جمهور جذب ۳ هزار پرستار دیگر بدون برگزاری آزمون و بروکراسی اداری را برای مراقبت از بیماران کرونایی درخواست کرده است.


خبر ۲۵ اسفند ۹۸: صدور مجوز استخدام ۱۰ هزار پرستار در وزارت بهداشت

نوبخت همچنین خبر داد: مجوز استخدام ۱۰ هزار نیرو داده شده و امکان استخدام این تعداد وجود دارد و ما پشتیبانی مالی لازم را انجام خواهیم داد. رئیس جمهور دستور دادند هر میزان کمک مالی که برای استخدام این تعداد پرستار نیاز است از طرف ما به وزارت بهداشت پرداخت شود.

وی درمورد کمبود اقلام بهداشتی مثل ماسک و ژل گفت: مشکل در میزان تولید است. مقداری زمان نیاز است تا عرضه در بازار طبیعی شود.

نوبخت گفت: صنعت پوشاک ما صنعتی نو و قوی است و خطوط تولید را تغییر دادند و قرار شد روزی ۱۰۰ هزار دست لباس بدوزند. در مورد ماسک هم امیدواریم بتوانیم مقدار تولید را افزایش دهیم تا مشکلاتی که در توزیع وجود دارد برطرف شود. که البته اقداماتی در این زمینه در دست انجام است.


خب ۲۳ اسفند ماه ۹۸ – وزیر بهداشت ودرمان گفت: برای مقابله با بیماری کرونا مجوز بکارگیری دائم سه هزار نیروی پرستار جدید داده می‌شود که این افراد برحسب ضرورت به استان‌ها تزریق خواهندشد.

دکتر سعید نمکی شامگاه جمعه درنشست ویدئو کنفرانسی با استانداران و روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور افزود: همچنین دراین مقطع کنونی حساس استفاده از نیروهای بازنشسته برای جنگ با کرونا مشکلی ندارد.
وی بیان داشت: به پیشنهادهای استانداران و روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور مجوز داده می‌شود.
رییس ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا اظهارداشت: جهت تولید ماسک‌های پارچه‌ای، روسای دانشگاه‌ها و معاون غذا و دارو می توانند با صدور مجوز یک روزه به شرط رعایت استانداردهای بهداشتی اقدام نمایند.
نمکی در پایان این نشست از تلاش‌ها و همکاری‌ های درخصوص اقدام های انجام شده برای مدیریت بیماری کرونا و مجموعه ستاد مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان قدردانی کرد.
استاندار هرمزگان نیز در این نشست وئدیوکنفراسی  آخرین وضعیت آمادگی و اقدام های استان در راستای مقابله با ویروس کرونا در استان را ارائه کرد.
فریدون همتی همچنین به میزان آمادگی بیمارستان‌ها و تعداد تخت های آماده به خدمت برای درمان بیماران مبتلا به ویروس کرونا اشاره کرد.
وی بیان داشت: جهت تامین کالاهای بهداشتی و وسایل حفاظت فردی در بیمارستان‌ها و سایر اقلام مورد نیاز می‌توان از طریق ظرفیت مرزی و بنادر هرمزگان اقدام کرد و در صورت اعلام نیاز وزارت بهداشت امکان تامین برخی از اقلام از این طریق وجود دارد.
ویروس کرونا که رسما کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به بیش از  یکصد کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.
طبق آمارها تا روز ۲۳ اسفندماه ، ۸۳ نفر در استان هرمزگان مبتلا به ویروس کرونا شدند اند.
با ثبت ۴ مورد جدید کرونا مثبت در استان هرمزگان شمار مبتلایان به کرونا در این استان به ۸۳ نفر رسید.

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

۱ دیدگاه تاکنون.

  1. میرزا گفت:

    سلام بزرگواران….بنده از لحاظ عملی از یک پرستار مدرکی خیلی تجربه دارم حتی آمپولهای خودم رو نیز خود تزریق میکنم. اگر نیازباشد حاضرم دریکی از بیمارستانها مشغول خدمت باشم

    [پاسخ]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.