خانه » اطلاعیه های مهم » صدور مجوز استخدام شهرداری های سراسر کشور

صدور مجوز استخدام شهرداری های سراسر کشور

متن آگهی:

خبر ۲۰ بهمن ۹۹ – صدور مجوز استخدام شهرداری های سراسر کشور

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت: در آستانه سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مجوز بکارگیری ۱۲ هزار و ۴۰۰ نیروی قرارداد کار معین در شهرداری‌های کشور صادر شد.

مهدی جمالی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه بکارگیری نیروی قراردادی همواره یکی از دغدغه‌های شهرداری‌های کشور بوده است، اظهار داشت: در این زمینه از ابتدای فعالیت به عنوان رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور این مهم را در دستور کار قرار دادم.

وی با بیان اینکه این اقدام از برنامه‌های وزارت کشور و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها است که به منظور پاسخگویی به نیازهای نیروی انسانی قراردادی در شهرداری‌ها صورت پذیرفته است، ابراز داشت: با توجه به اینکه در حال حاضر در شهرداری‌های کشور به استثنای شهرداری تهران ۱۲۵ هزار پست سازمانی وجود دارد، به منظور ایجاد انگیزش و ساماندهی نیروهای انسانی فعال و توانمند در شهرداری‌ها، جلسات متعددی در سطوح مدیریتی و کارشناسی با سازمان اداری و استخدامی کشور، تشکیل که در نهایت پس از سال‌ها انتظار مجوز بکارگیری نیروی قراردادی در شهرداری‌های کشور صادر شد.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور با بیان اینکه در سال گذشته نحوه بکارگیری نیروی قراردادی در شهرداری‌ها توسط وزیر کشور ابلاغ شد، ادامه داد: هیئت تخصصی دیوان عدالت اداری نیز بخشنامه یاد شده را در صورت اخذ مجوز سازمان اداری استخدامی تایید کرد.

وی گفت: با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته اقدامات لازم بر اساس مفاد بخشنامه ابلاغی و دستورالعمل‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور این طرح مرحله به کرحله اجرایی می‌شود.

جمالی نژاد تصریح کرد: بر این اساس در آستانه سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مجوز بکارگیری ۱۲ هزار و ۴۰۰ نیروی قرارداد کار معین در شهرداری‌های کشور صادر شد.

وی در ادامه با بیان اینکه شیوه نامه پرداخت حقوق و مزایای کارکنان قراردادی فعلی نیز به سازمان اداری و استخدامی پیشنهاد شده است، اضافه کرد: این امر نیز پس از طی مراحل مورد نیاز به همه شهرداری‌های کشور ابلاغ خواهد شد.

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.