خانه » اطلاعیه های مهم » دریافت کارت آزمون استخدامی وزارت بهداشت و درمان و آموزش کشور

دریافت کارت آزمون استخدامی وزارت بهداشت و درمان و آموزش کشور

متن آگهی:

خبر ۲۸ آذر ماه ۹۶ –  توزیع کارت آزمون استخدام دانشگاه های علوم پزشکی سال ۹۶

لینک دریافت کارت آزمون استخدامی

دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی علوم پزشکی کشور 

دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی وزارت بهداشت 


خبر ۲۶ آذر ماه ۹۶ – بدینوسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون استخدامی دانشگاه­های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی-درمانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سال ۱۳۹۶ می‌رساند که آزمون مذکور صبح روز جمعه مورخ ۹۶/۱۰/۰۱ در ۴۱ شهرستان کشور برگزار می‌شود.

دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی علوم پزشکی کشور 

دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی وزارت بهداشت 

الف‌ – نحوه‌ و زمان پرینت کارت شرکت در آزمون

لینک مربوط به کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون از روز سه‌شنبه ۹۶/۰۹/۲۸ بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org قرار می‌گیرد و متقاضیان می‌توانند با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و …) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام و براساس آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند. بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

ب‌ – درخصوص مندرجات کارت شرکت در آزمون چنانچه مغایرتی مشاهده شد، داوطلبان لازم است به شرح زیر اقدام نمایند:

۱ـ چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای  1، ۲، ۴، ۵ ، ۶ ، ۱۰، ۱۱، ۱۲، ۱۳، ۱۴، ۱۵، ۱۸ و ۱۹ (شامل: نام خانوادگی، نام، تاریخ تولد، شماره شناسنامه، کدملی، سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران، سهمیه ۵ درصد ایثارگران، داوطلب بومی، حالت بومی، نوع بومی، وضعیت فعلی طرح مشمولین قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان، تاریخ فارغ‌التحصیلی، معدل آخرین مقطع تحصیلی) کارت شرکت در آزمون شما وجود دارد لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور حداکثر تا تاریخ ۹۶/۱۰/۰۱ منحصراً به سایت این سازمان به نشانی: www.Sanjesh.org قسمت ویرایش اطلاعات مراجعه و از آن طریق نسبت به اصلاح موارد اقدام نمایید و درصورتی که نسبت به بندهای ۳، ۷، ۸، ۹، ۱۶، ۱۷و۲۱ (جنس، دین، معلول عادی، نیازمند منشی، مقطع تحصیلی، عنوان رشته تحصیلی و اولویت انتخابی) معترض می‌باشید ضروری است در روزهای چهارشنبه مورخ ۹۶/۰۹/۲۹ و پنجشنبهمورخ ۹۶/۰۹/۳۰ از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲:۰۰ و ۱۴:۰۰ الی ۱۷:۰۰ با همراه داشتن مدارک مربوطه (کارت ملی واصل شناسنامه عکسدار) به نماینده این سازمان مستقر در  باجه رفع نقص حوزه مربوطهبراساس جدول شماره ۲ اطلاعیه پرینت کارت شرکت در آزمون مندرج در سایت سازمان مراجعه نمایید. در غیر این صورت مطابق ضوابط با شما رفتار خواهد شد.

تذکر مهم درخصوص سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران: داوطلب گرامی متقاضی استفاده از سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران توجه داشته باشند سهمیه مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون آنها براساس اطلاعات تکمیلی مندرج در تقاضانامه ثبت‌نام (خوداظهاری) در نظر گرفته شده است و درصورت تایید سهمیه توسط ارگان مربوط، سهمیه مورد نظر در مراحل بعدی برای آنها اعمال می‌گردد. در غیر اینصورت با سهمیه آزاد گزینش خواهند شد.

۲- چنانچه عکس الصاقی به کارت ورودی داوطلب با چهره وی مغایرت داشته باشد لازم است شخص داوطلب همراه با دو قطعه عکس و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار برای اصلاح کارت، مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه‌ رفع نقص مراجعه نمایند. در غیر این صورت فرد به عنوان متخلّف تلقی و برابر مقررات با وی رفتار خواهد شد.

۳- چنانچه عکس روی کارت داوطلب دارای اشکالاتی از جمله، فاقد مهر، واضح نبودن عکس و یا اشتباه عکس می­باشدضروری است ضمن همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، ۲ قطعه عکس ۴×۳ و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده این سازمان در باجه‌ی رفع نقص مراجعه نمایند. موضوع را پیگیری نموده تا مشکل برطرف گردد. در غیر این صورت فرد به عنوان متخلّف تلقی و برابر مقررات با وی رفتار خواهد شد.

۴- چنانچه شماره داوطلب شما چه به صورت عددی و یا به صورت حروف ناخوانا می‌باشد مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه‌ی رفع نقص مراجعه نمایید و موضوع را پیگیری نموده تا مشکل برطرف گردد.

ضمناً سایر اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون هر داوطلب بر اساس اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت‌نام که توسط خود داوطلب تکمیل گردیده، در نظر گرفته شده است.

تذکر: داوطلبان برای آگاهی بیشتر از ضوابط آزمون از برگ راهنمای شرکت در آزمون که بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قرار دارد پرینت تهیه و نسبت به مطالعه دقیق آن اقدام نمایند.

ج – آدرس و محل‌ رفع نقص کارت شرکت در آزمون

در صورت بروز اشکال در تهیه پرینت از کارت شرکت در آزمون و یا مشاهده مغایرت در اطلاعات مندرج در کارت ورودی با اطلاعات ثبت‌نامی و یا هریک از موارد مندرج در بند «ب» فوق ، داوطلبان می‌توانند از ساعت ۸:۳۰ الی۱۲:۰۰ صبح و ۱۴:۰۰ الی ۱۷:۰۰ بعدازظهر روزهای چهارشنبه مورخ ۹۶/۰۹/۲۹ و پنجشنبه مورخ ۹۶/۰۹/۳۰ به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوط (مطابق جدول شماره ۲ ذیل) مراجعه و نسبت به اصلاح و رفع اشکال احتمالی کارت خود اقدام نمایند.

د- زمان و محل برگزاری آزمون

آزمون کلیه داوطلبان صبح روز جمعه مورخ ۱/۱۰/۹۶ برگزار می‌گردد و فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۸:۳۰ صبح آغاز و درهای ورود به جلسه امتحان نیم­ساعت قبل از شروع فرآیند بسته خواهد شد، لذا کلیه داوطلبان می‌بایست قبل از بسته شدن درهای ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند. آدرس محل برگزاری آزمون بر روی پرینت کارت شرکت در آزمون داوطلبان درج گردیده است.

هـ – تذکرهای‌ مهم‌

۱- در زمان حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون‌، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار الزامی است.

۲- در ورودی ِحوزه­های امتحانی رأس‌ ساعت‌ ۰۸:۰۰ (هشت) بسته خواهد شد لذا داوطلبان لازم است قبل از بسته شدن درهای ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند.

۳- هر داوطلب برای حضور در جلسه آزمون باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار، چند مداد سیاه نرم پررنگ، مدادتراش، مداد پاکن و یک سنجاق و یا سوزن به همراه داشته باشد.

۴- مخدوش نمودن و پاره نمودن پاسخنامه، عدم ارائه پاسخنامه در زمان مقرر و تعلل در ارائه مدارک امتحانی ماهیتاً از مصادیق تخلّف و تقلّب محسوب می گردد و با داوطلبان متخلف برابر با قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمونهای سراسری رسیدگی و برخورد خواهد شد.

۵- داوطلبان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله کیف دستی، ساک دستی، پیجر، تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند، جزوه، کتاب، ماشین‌حساب، هرگونه نت و یادداشت و نظایر آن و همچنین وسایل شخصی به جلسه آزمون اکیداً خودداری نمایند. بدیهی است که به همراه داشتن هر کدام از وسایل مندرج در این بند به عنوان تقلب و تخلف تلقی و با داوطلبان ذیربط براساس قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمونهای سراسری رفتار خواهد شد.

۶- با توجه به اینکه سازمان سنجش آموزش کشور در جهت بهبود و ارتقاء کیفی حوزه­های برگزاری آزمون، نیاز به نظرات شما به عنوان معتبرترین منبع اخذ داده و اطلاعات برای ارزیابی حوزه­ها دارد، خواهشمند است نسبت به تکمیل نمودن پرسشنامه ارزیابی حوزه امتحانی خود در این آزمون از تاریخ ۱/۱۰/۹۶ لغایت ۶/۱۰/۹۶ بصورت اینترنتی از طریق پایگاه اطلاع رسانی این سازمان اقدام نمائید.

در خاتمه اضافه می‌نماید که داوطلبان در صورت لزوم می‌توانند سئوال یا سئوالات خود را در این خصوص از این تاریخ لغایت روز پنج­شنبه ۹۶/۰۹/۳۰ همه روزه به غیر از ایام تعطیل و در وقت اداری با بخش پاسخگویی اینترنتی این سازمان و یا شماره ‌تلفن ‌۴۲۱۶۳-۰۲۱  در میان بگذارند.

 

 

جدول شماره ۱-شهرستان‌ محل‌ برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت، درمان آموزش پزشکی سال‌ ۱۳۹۶

نام استانشهرستان محل

برگزاری آزمون

استان محل اقامت
آذربایجان شرقی(۱۰)تبریز (۱۰۱۲)کلیه داوطلبان استانآذربایجان شرقی(۱۰۱۲)
آذربایجان غربی(۱۱)ارومیه (۱۱۰۴)داوطلبانی که شهرستان محل اقامت آنان یکی از شهرستانهای ارومیه (۱۱۰۴)و اشنویه(۱۱۰۶)، پلدشت(۱۱۱۱)، پیرانشهر(۱۱۱۳)، چالدران (۱۱۱۷)، چایپاره (۱۱۱۹)، خوی (۱۱۲۳)، سردشت (۱۱۲۴)، سلماس (۱۱۲۷)، شوط (۱۱۳۱) ، ماکو (۱۱۳۳) و مهاباد (۱۱۳۵) استان آذربایجان غربی می باشند.
میاندوآب (۱۱۳۸) داوطلبانی که شهرستان محل اقامت آنان یکی از شهرستانهای بوکان (۱۱۰۹)، تکاب (۱۱۱۵)، شاهین دژ (۱۱۲۹)، میاندوآب (۱۱۳۸) و نقده (۱۱۴۰) استان آذربایجان غربی می باشند.
اردبیل(۱۲)اردبیل (۱۲۰۲) کلیه داوطلبان استان اردبیل‌ (۱۲۰۲)
اصفهان(۱۳) اصفهان (۱۳۱۰)کلیه داوطلبان استان اصفهان (۱۳۱۰)
ایلام(۱۴) ایلام ‌(۱۴۰۵)کلیه داوطلبان استان ایلام‌ (۱۴۰۵)
بوشهر(۱۵) بوشهر (۱۵۰۲)کلیه داوطلبان استان بوشهر (۱۵۰۲)
تهران(۱۶)تهران (۱۶۰۷)کلیه داوطلبان استان تهران (۱۶۰۷)
چهار محال و بختیاری(۱۷)شهرکرد (۱۷۰۹)کلیه داوطلبان استان چهار محال و بختیاری (۱۷۰۹)
خراسان جنوبی(۱۸)بیرجند (۱۸۰۲)کلیه داوطلبان استان خراسان جنوبی (۱۸۰۲)
خراسان رضوی(۱۹)مشهد (۱۹۶۰)داوطلبانی که شهرستان محل اقامت آنان یکی از شهرستانهای بجستان (۱۹۰۱)، بردسکن(۱۹۰۵)، بینالود (۱۹۰۶)، باخزر (۱۹۰۸) تایباد (۱۹۰۹)، فیروزه (۱۹۱۲)، تربت جام (۱۹۱۶)، زاوه (۱۹۲۰)، تربت حیدریه (۱۹۲۲)،چناران (۱۹۲۸)، خلیل آباد (۱۹۳۰)، خواف(۱۹۳۴)، درگز (۱۹۳۷)، رشتخوار(۱۹۴۰)، سرخس (۱۹۴۷)، فریمان (۱۹۴۹)، قوچان (۱۹۵۱)،کاشمر(۱۹۵۳)،کلات (۱۹۵۵)، گناباد (۱۹۵۷)، مشهد (۱۹۶۰)، مه ولات(۱۹۶۲)، و نیشابور(۱۹۶۵) از استان خراسان رضوی می باشند.
سبزوار (۱۹۴۵)داوطلبانی که شهرستان  محل اقامت آنان یکی از شهرستانهای ، جغتای(۱۹۲۳)، جوین (۱۹۲۶)، خوشاب (۱۹۴۱) و داورزن (۱۹۴۲) و سبزوار(۱۹۴۵) از استان خراسان رضوی می باشد.
خراسان شمالی(۲۰)بجنورد (۲۰۰۵)کلیه داوطلبان استان خراسان شمالی (۲۰۰۵)
خوزستان(۲۱)اهواز (۲۱۱۲)

 

داوطلبانی که شهرستان محل اقامت آنان یکی از شهرستانهای آبادان (۲۱۰۲)، امیدیه (۲۱۰۴)،  اندیکا (۲۱۰۷)، حمیدیه (۲۱۱۱)، اهواز (۲۱۱۲)، ایذه(۲۱۱۵)، باغ ملک(۲۱۱۷)، باوی (۲۱۱۰)، بندر ماهشهر (۲۱۲۰)، آغاجاری(۲۱۲۱)، بهبهان(۲۱۲۴)، خرمشهر(۲۱۲۵)، دشت آزادگان(۲۱۳۱)، رامشیر(۲۱۳۲)، رامهرمز (۲۱۳۴)، شادگان(۲۱۳۵)، شوشتر(۲۱۴۰)، گتوند(۲۱۴۲)، لالی(۲۱۴۴)، مسجدسلیمان(۲۱۴۶)، هفتگل(۲۱۴۸)، هندیجان (۲۱۵۰)، هویزه (۲۱۵۱) و کارون(۲۱۶۶) از استان خوزستان می باشند.
دزفول (۲۱۲۹)داوطلبانی که شهرستان محل اقامت آنان یکی از شهرستانهای اندیشمک (۲۱۰۹) ، دزفول‌(۲۱۲۹) و شوش(۲۱۳۸) استان خوزستان می باشند.
زنجان(۲۲)زنجان (۲۲۱۲) کلیه داوطلبان استان زنجان‌(۲۲۱۲)
سمنان(۲۳)سمنان ‌(۲۳۰۴) کلیه داوطلبان استان سمنان(۲۳۰۴)
سیستان وبلوچستان(۲۴)زاهدان‌ (۲۴۱۸)داوطلبانی که شهرستان محل اقامت آنان یکی از شهرستانهای خاش(۲۴۰۸)، زاهدان(۲۴۱۸) و میرجاوه(۲۴۱۹) از استان سیستان و بلوچستان می باشند.
زابل(۲۴۱۴)داوطلبانی که شهرستان محل اقامت آنان شهرستان زابل(۲۴۱۴)، زهک(۲۴۲۲)، هیرمند (۲۴۳۵)، هامون (۲۴۴۸)و نیمروز (۲۴۴۶) استان سیستان و بلوچستان است
ایرانشهر (۲۴۰۳)داوطلبانی که شهرستان محل اقامت آنان یکی از شهرستانهای ایرانشهر(۲۴۰۳)، ، دلگان(۲۴۱۱)، مهرستان(۲۴۱۶) سراوان(۲۴۲۵)، سرباز (۲۴۲۹)، سیب سوران(۲۴۳۰) و فنوج (۲۴۳۷) از استان سیستان و بلوچستان می باشند.
چا‌بهار (۲۴۰۶)

 

داوطلبانی که شهرستان محل اقامت آنان یکی از شهرستانهای چا‌بهار(۲۴۰۶)، کنارک(۲۴۳۳)، قصرقند(۲۴۳۸) و نیک شهر (۲۴۴۰) استان سیستان وبلوچستان می‌باشند.

ادامه جدول شماره ۱-شهرستان‌ محل‌ برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت، درمان آموزش پزشکی سال‌ ۱۳۹۶

نام استانشهرستان محل

برگزاری آزمون

استان محل اقامت
فارس(۲۵)شیراز (۲۵۳۶)کلیه داوطلبان استان فارس(۲۵۳۶)
قزوین(۲۶)قزوین‌ (۲۶۱۹)کلیه داوطلبان استان قزوین‌(۲۶۱۹)
قم(۲۷)قم (۲۷۰۴) کلیه داوطلبان استان قم‌(۲۷۰۴)
کردستان(۲۸)سنندج ‌(۲۸۱۹) کلیه داوطلبان استان کردستان‌(۲۸۱۹)
کرمان(۲۹)کرمان(۲۹۴۰)‌داوطلبانی که شهرستان محل اقامت آنان یکی از شهرستانهای ارزوئیه(۲۹۰۱)، رابر(۲۹۰۲)، بافت (۲۹۰۳)، بردسیر(۲۹۰۵)، فهرج(۲۹۰۷)، بم(۲۹۰۸)، نرماشیر(۲۹۰۹)، راور(۲۹۱۴)، ریگان(۲۹۲۳)، زرند(۲۹۲۴)، کرمان(۲۹۴۰)و کوهبنان (۲۹۴۲) استان کرمان می باشند.
جیرفت (۲۹۱۲)داوطلبانی که شهرستان محل اقامت آنان یکی از شهرستانهای ، جیرفت (۲۹۱۲)، رودبارجنوب(۲۹۲۱)، عنبرآباد(۲۹۳۲)، قلعه گنج (۲۹۳۴) ، فاریاب(۲۹۴۳)، کهنوج(۲۹۴۴) و منوجان(۲۹۴۶) استان کرمان می باشند.
رفسنجان (۲۹۱۸)داوطلبانی که شهرستان محل اقامت آنان یکی از شهرستانهای انار(۲۹۱۵)، رفسنجان(۲۹۱۸)، سیرجان(۲۹۲۷)و شهربابک (۲۹۲۹) استان کرمان می باشند.
کرمانشاه(۳۰)کرمانشاه(۳۰۲۴)کلیه داوطلبان استان کرمانشاه (۳۰۲۴)
کهگیلویه و بویراحمد(۳۱)بویراحمد (یاسوج‌) (۳۱۰۳)کلیه داوطلبان استان کهگلویه و بویر احمد(۳۱۰۳)
گلستان(۳۲)گرگان(۳۲۱۷)کلیه داوطلبان استان گلستان (۳۲۱۷)
گیلان(۳۳)رشت (۳۳۱۳)‌کلیه داوطلبان استان گیلان (۳۳۱۳)
لرستان(۳۴)خرم‌آباد (۳۴۱۳)داوطلبانی که شهرستان محل اقامت آنان یکی از شهرستانهای پلدختر(۳۴۰۸)، خرم آباد (۳۴۱۳)، دلفان(۳۴۱۵)، دوره (۳۴۱۸)، سلسله (۳۴۲۲)، رومشکان (۳۴۲۴) و کوهدشت (۳۴۲۷) استان لرستان می‌باشند.
بروجرد (۳۴۰۷)داوطلبانی که شهرستان محل اقامت آنان یکی از شهرستانهای ازنا (۳۴۰۲)، الیگودرز (۳۴۰۵)، بروجرد (۳۴۰۷) و دورود (۳۴۱۷) استان لرستان می‌باشند.
مازندران(۳۵)ساری (۳۵۲۷)کلیه داوطلبان استان مازندران (۳۵۲۷)
مرکزی(۳۶)اراک (۳۶۰۲)کلیه داوطلبان استان مرکزی (۳۶۰۲)
هرمزگان(۳۷)بندرعباس (۳۷۰۹) کلیه داوطلبان استان هرمزگان‌ (۳۷۰۹)
همدان(۳۸)‌همدان (۳۸۲۳)‌داوطلبانی که شهرستان محل اقامت آنان یکی از شهرستانهای اسد آباد (۳۸۰۱)، بهار (۳۸۰۴)، رزن (۳۸۰۹)، کبودرآهنگ (۳۸۱۲)، فامنین(۳۸۲۲)، و همدان(۳۸۲۳) از استان همدان می باشند.
ملایر (۳۸۱۶)داوطلبانی که شهرستان محل اقامت آنان یکی از شهرستانهای تویسرکان (۳۸۰۶)، ملایر (۳۸۱۶)، نهاوند (۳۸۲۰) و استان همدان می باشند.
یزد(۳۹)یزد (۳۹۲۰)کلیه داوطلبان استان یزد (۳۹۲۰)
البرز(۴۰)کرج (۴۰۰۸)کلیه داوطلبان استان البرز (۴۰۰۸)

 

جدول‌ شماره ۲- نشانی باجه‌های رفع نقص احتمالی کارت های شرکت درآزمون استخدامی وزارت بهداشت، درمان آموزش پزشکی  سال ۱۳۹۶ 

 

نام استان محل اقامتنام شهرستان محل برگزاریمحل رفع نقص کارتنشانی باجه‌های رفع نقص
آذربایجان شرقیتبریزدانشگاه تبریزتبریز: بلوار۲۹بهمن، دانشگاه تبریز، طبقه همکف، ساختمان مدیریت امور آموزشی
آذربایجان غربیارومیهدانشگاه ارومیهارومیه: خیابان شهید بهشتی، دانشگاه ارومیه، ستاد مرکزی پردیس دانشگاهی دانشگاه‌ ارومیه
میاندوآبمرکزآموزش عای شهید باکری میاندوآبمیاندوآب: بزرگ راه ولایت، بالا ترازکوی رابری، نرسیده به استگاه راه آهن
اردبیلاردبیلدانشگاه محقق اردبیلیاردبیل: خیابان دانشگاه، دانشگاه محقق اردبیلی، ساختمان سابق اداره کل امور آموزشی
اصفهان اصفهاندانشگاه اصفهاناصفهان: میدان آزادی، دروازه شیراز،خیابان دانشگاه،درب شمالی دانشگاه اصفهان،جنب اداره کل آموزش، دفتر ستاد آزمونها
ایلامایلامدانشگاه ایلامایلام: بلوارپژوهش، دانشگاه ایلام، حوزه معاونت آموزشی
بوشهر بوشهردانشگاه خلیج فارس بوشهربوشهر: خیابان شهید ماهینی، دانشگاه خلیج فارس بوشهر
تهرانتهراندانشکده فرهنگ وارتباطات دانشگاه سورهتهران: خیابان انقلاب، میدان فردوسی، بن بست شاهرود، دانشکده فرهنگ وارتباطات دانشگاه سوره
چهارمحال و بختیاریشهر کرددانشگاه شهرکردشهرکرد: بلواررهبر، دانشگاه شهرکرد، معاونت آموزشی
خراسان جنوبیبیرجنددانشگاه بیرجندبیرجند: میدان شهدا، خیابان دانشگاه، دانشگاه بیرجند، دانشکده هنر
خراسان شمالیبجنورددانشگاه بجنوردبجنورد: کیلومتر۴ جاده اسفراین، دانشگاه بجنورد، ساختمان شماره دو دانشکده علوم انسانی
خراسان رضویمشهددانشگاه فردوسی مشهدمشهد: بلوار وکیل آباد،روبروی پارک‌ ملت، درب شمالی دانشگاه فردوسی مشهد، مدیریت آموزشی دانشگاه
سبزواردانشگاه حکیم سبزواری سبزوارسبزوار: توحید شهر، پردیس دانشگاه حکیم سبزواری، طبقه همکف، دانشکده علوم
خوزستاناهوازدانشگاه شهید چمران اهوازاهواز: جاده گلستان، جنب پل پنجم، ورودی دانشگاه شهیدچمران اهواز
دزفولدانشگاه جندی شاپور دزفولدزفول: روبروی پایگاه چهارم شکاری وحدتی، دانشگاه جندی شاپور دزفول
زنجانزنجاندانشگاه زنجانزنجان: کیلومتر ۶ جاده تبریز، دانشگاه زنجان، ساختمان مرکزی واحدرایانه
سمنانسمناندانشگاه سمنانسمنان: روبروی پارک سوکان، پردیس شماره یک دانشگاه سمنان، ساختمان انتشارات دانشگاه
سیستان وبلوچستانزاهداندانشگاه سیستان و بلوچستانزاهدان: خیابان دانشگاه،ورودی زیبا شهر، سازمان مرکزی دانشگاه سیستان وبلوچستان، دفترمعاونت آموزشی
زابلدانشگاه زابلزابل: کیلومتر۲جاده بنجار، پردیس جدید دانشگاه زابل، ساختمان کلاسهای ابوسعید سجزی
ایرانشهردانشگاه ولایت ایرانشهرایرانشهر: کیلومتر۴بزرگراه شهید مرادی، دانشگاه ولایت ایرانشهر
چابهاردانشگاه دریا نوردی وعلوم دریایی چابهارچابهار: بلوار دانشگاه، دانشگاه دریانوردی وعلوم دریایی چابهار
فارسشیرازدانشگاه شیرازشیراز: خیابان ساحلی غربی، مجتمع فرهنگی رفاهی دانشگاه شیراز
قزوینقزویندانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوینقزوین: انتهای بلوار دانشگاه امام خمینی قزوین (ره)
قمقم‌دانشگاه قمقم: انتهای بلوارمحمدامین، بعد از شهرک قدس، دانشگاه قم، جنب سردرب دانشگاه
کردستانسنندجدانشگاه کردستان-سنندجسنندج: خیابان پاسداران، خیابان دانشگاه، درب اصلی دانشگاه کردستان، مهمانسرای دانشگاه
کرمانکرماندانشکده فنی و حرفه ای شماره یک کرمان (شهید چمران)کرمان:خیابان شهیدمصطفی خمینی، ابتدای اتوبان هفت باغ علوی، دانشکده فنی و حرفه­ای شماره یک کرمان(شهید چمران)
جیرفتدانشگاه جیرفتجیرفت: کیلومتر۸جاده بندرعباس، دانشگاه جیرفت
رفسنجاندانشگاه ولی عصر(ع) رفسنجانرفسنجان: ابتدای بلوارولایت، سازمان مرکزی دانشگاه ولی عصررفسنجان، دفتر استعدادهای درخشان
کرمانشاهکرمانشاهدانشگاه رازی کرمانشاهکرمانشاه: طاق بستان، باغ ابریشم، پردیس دانشگاه رازی، سازمان مرکزی دانشگاه، اداره کل امورآموزش
کهگیلویه و بویراحمدیاسوجدانشگاه یاسوجیاسوج: میدان معلم، خیابان دانشجو، دانشگاه یاسوج، ساختمان مدیریت آموزشی و تحصیلات تکمیلی
گلستانگرگاندانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگانگرگان: خیابان شهید بهشتی، دانشگاه علوم کشاورزی ومنابع طبیعی گرگان
گیلانرشتدانشگاه گیلانرشت: بلوار حافظ، خیابان ملت، روبروی شهربازی، پردیس دانشگاه گیلان
لرستانخرم‌آباددانشگاه لرستانخرم‌آباد: کیلومتر ۵ جاده (خرم آباد – تهران)، دانشگاه لرستان
بروجرددانشگاه حضرت آیت الله بروجردی بروجردبروجرد: کیلومتر۳جاده بروجرد- خرم آباد، دانشگاه آیت لله بروجردی بروجرد

مازندران
ساریدانشکده فنی امام محمد باقر (ع)ساری: بلوار خزر، خیابان شهید مطهری (طبرستان)، دانشکده فنی امام محمدباقر (ع)
مرکزیاراکدانشگاه اراکاراک: میدان شریعتی، دانشگاه اراک، درب اصلی دانشگاه، روبروی باجه انتظامات، دانشگاه اراک
هرمزگانبندرعباسدانشگاه هرمزگانبندرعباس: آزادشهر، بلوارافروزشهابی پور، مجتمع آموزشی وپژوهشی بصیرت (گفتگوی تمدنها)
همدان‌همداندانشگاه بوعلی سینا همدانهمدان: شهرک مدرس، خیابان ابوطالب، دانشکده علوم انسانی، معاونت آموزشی دانشکده علوم انسانی
ملایردانشگاه ملایرملایر: کیلومتر۴جاده اراک، دانشگاه ملایر
البرزکرجدانشگاه خوارزمی کرجکرج: حصارک، میدان دانشگاه، دانشگاه خوارزمی پردیس کرج
یزدیزددانشگاه یزدیزد: صفائیه، چهار راه پژوهش، ورودی درب دانش ، ساختمان کنار سالن فجر

دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی علوم پزشکی کشور 

دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی وزارت بهداشت 


خبر۲۵ آذر ماه ۹۶ – دکتر حسین توکلی – در گفت و گو با ایسنا با اعلام این مطلب افزود: کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای مربوط از روز سه شنبه ۲۸ آذرماه بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی ‌www.sanjesh.org قرار می گیرد و متقاضیان می توانند از روز سه شنبه ۲۸ آذر تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۳۰ آذر کارت خود را به صورت اینترنتی دریافت کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: آدرس حوزه امتحانی هر داوطلب بر روی کارت شرکت در آزمون وی درج شده است و هر داوطلب باید بر اساس آدرس درج شده به حوزه امتحانی مراجعه کند. همراه داشتن کارت شرکت در آزمون و کارت شناسایی و شناسنامه عکس دار برای ورود به جلسه آزمون الزامی است.

دکتر توکلی گفت: تعداد ۹۶ هزار و ۸۴۲ نفر برای شرکت در این آزمون ثبت نام کرده اند.

مشاور عالی سازمان سنجش در پایان گفت: اطلاعیه سازمان سنجش در زمینه توزیع کارت آزمون و جدول شهرستان های محل برگزاری و نشانی محل رفع نقص احتمالی فردا یکشنبه ۲۶ آذرماه ۹۶ بر روی سایت سازمان سنجش منتشر می‌شود.

دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی علوم پزشکی کشور 

دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی وزارت بهداشت 

 

منبع: خبرگزاری ایسنا
کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

۲ دیدگاه تاکنون.

  1. نسرین گفت:

    باسلام
    داشتن یه کار خیلی ساده با حداقل حقوق هم برای ما جوانهای ایرانی یک آرزوی بزرگ شده
    یه ایرادی که این آزمون داره زمان آرزو خیلی بد موقع است که من باید برای اینکه جمعه صبح محل آزمون باشم باید شب یلدا خونه نباشم.

    [پاسخ]

  2. محمد گفت:

    با سلام و عرض ادب خدمت برگزار کنندگان آزمون های استخدامی
    لطفا یه بررسی انجام دهید برای محل برگزاری آزمون های استخدامی.برای یه داوطلب شهرستانی که محلی برای اسکان ندارد چطور ممکن است که شرایطی برابر با رقیب خود در استان داشته باشد.جدا از هزینه مالی در این هوای سرد به فکر جان مردم در این جاده های خطرناک ایران اسلامی باشید.به عنوان مثال کلیه داوطلبان استان کهگیلویه و بویر احمد باید در این هوای سرد به مرکز استان مراجعه کنند در حالی که شهرستان گچساران و کهگیلویه می توانستند به صورت جدا آزمون را برگزار کنند.تا جایی که اطلاع دارم بیشتر داوطلبان هم از این دو شهرستان هستند.احساس می کنم بیشتر مناطق کشور نیز از این مسئله رنج می بزند.تشکر از سایت استخدامی

    [پاسخ]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.