خانه » استخدام در استان کردستان » دعوت به همکاری و جذب امریه سربازی آتش نشانی سنندج

دعوت به همکاری و جذب امریه سربازی آتش نشانی سنندج

متن آگهی:

خبر ۱۰ آبان ۱۴۰۱: رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت: آتش نشانی سنندج براساس چارچوب و ضوابط تعیین شده نیروهای وظیفه امریه از بین عموم شهروندان که موفق به کسب بالاترین امتیاز آزمون علمی و عملی می شوند جذب می کند.
سهیل فضل وزیری اظهار کرد: سازمان شهرداری های کشور براساس مجوز ستاد کل نیروهای مسلح از سال ۷۹ اقدام به جذب و بکارگیری نیروهای وظیفه در سازمان های آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کلانشهرها نموده است.
وی خاطرنشان کرد: با عنایت به ارزیابی مثبت طرح سرباز آتش نشان و درخواست سایر شهرداری های مراکز استان ها با موافقت ستاد کل نیروهای مسلح از سال جاری جذب و بکارگیری نیروی وظیفه برای سازمان های آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری های مراکز استان براساس ضوابط و مقررات ابلاغی ساست گذاری و نظارت راهبردی حفاظت اطلاعات ستاد کل نیروهای مسلح اجرا می شود.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی  شهرداری سنندج به اهداف اجرای این طرح هم گریزی زد و گفت: تربیت نیروی انسانی کارآمد و متخصص در زمینه امور ایمنی و آتش نشانی، کمک به تامین بخشی از نیازهای پرسنلی و همچنین صرفه جویی در هزینه های سازمان های آتش نشانی و خدمات ایمنی از مهمترین اهداف اجرای این طرح است.
فضل وزیری در مورد شرایط جذب سرباز امریه هم عنوان کرد: سازمان های آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری داری سهمیه مکلف هستند براساس چارچوب و ضوابط تعیین شده سهمیه خود نسبت به جذب و بکارگیری نیروهای وظیفه از بین عموم شهروندان که موفق به کسب بالاترین امتیاز آزمون علمی و عملی و نیاز سازمان مربوطه به رشته تحصیلی سرباز آتش نشانی است گزینش و جذب کنند.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی  شهرداری سنندج با بیان اینکه متقاضیان می توانند از روز شنبه ۷ آبان ماه امسال در ساعت کاری به سازمان آتش نشانی سنندج در خیابان طالقانی مراجعه کنند، خاطرنشان کرد: جذب کارکنان وظیفه دارای وابستگی نسبی و سببی با کارکنان شاغل و مسئولین سازمان بکارگیرنده بعنوان سرباز آتش نشانی ممنوع است.
فضل وزیری شرط لازم برای جذب و بکارگیری سرباز امریه در آتش نشانی را دارا بودن مدرک تحصیلی فوق لیسانس ذکر کرد و گفت: افراد متقاضی باید حداقل یکی از شرایط خانواده ایثارگران، تحت پوشش بودن نهادهای حمایتی مانند «کمیته امداد و بهزیستی»، متاهل بودن، معاف از رزم، عضویت حداقل ۶ ماه در بسیج، حافظ قرآن، قاری برتر، فارغ التحصیل ممتاز دانشگاهی، ایتام و دارنده مدارک تحصیلی مرتبط در یکی از رشته های ایمنی را داشته باشد.
وی با بیان اینکه مشمولین دارای مدرک تحصیلی دکترای تخصصی از شرایط جذب مستثنی هستند، تاکید کرد: سازمان آتش نشانی صرفا مشمولینی را جذب می کند که غیبت اولیه در برگه اعزام خود نداشته باشند.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی  شهرداری سنندج اضافه کرد: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی مشمولینی را که تخصص آنان مرتبط به نوع وظایف و فعالیت های مورد نیاز سازمان بوده و از توانمندی علمی و تاثیرگذاری فعالیت آنها اطمینان داشته باشد جذب خواهد کرد.

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.