خانه » اطلاعیه های مهم » برگزاری آزمون استخدامی شرکت نفت در موعد مقرر

برگزاری آزمون استخدامی شرکت نفت در موعد مقرر

متن آگهی:

خبر ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ – بر اساس پیگیری نفت آنلاین از منابع انسانی وزارت نفت آزمون استخدامی این وزارتخانه در موعد مقرر برگزار می‌شود و اخبار منتشره در فضای مجازی در خصوص تغییر زمان آزمون کتبی صحت ندارد.

لازم به ذکر است زمان برگزاری آزمون استخدامی وزارت نفت ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ می باشد و اطلاعیه دریافت کارت شرکت در آزمون استخدامی در روزهای آینده توسط سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد و تعداد ۷۷۸۲۴ هزار نفر در این آزمون استخدامی شرکت می کنند.

پی نوشت: این پیگیری با توجه به سوالات بی شمار مخاطبین نفت آنلاین و جهت کاهش استرس این عزیزان در آستانه برگزاری بزرگترین آزمون استخدامی یک دهه اخیر توسط این رسانه خبری انجام شد.


خبر ۹ بهمن ماه ۱۴۰۱ – یکی از سیاست‌های معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت در دولت سیزدهم برای سال های آینده، با توجه به افزایش تعداد بازنشستگان و عدم جذب نیروی انسانی طی ۱۰ سال گذشته، تامین نیروی انسانی از طریق فراخوان عمومی و آزمون استخدامی است.

بر همین اساس اداره کل آموزش، برنامه ریزی نیروی انسانی و تحول اداری از اواخر سال گذشته طی مکاتبه‌ای با مدیریت توسعه منابع انسانی شرکت‌های اصلی، درخواست کرد تا این شرکت‌ها نیازهای استخدامی خود را اعلام کنند.

بنابراین علاوه بر تعیین وضعیت جذب نیروی انسانی فارغ التحصیلان گروه الف دانشگاه صنعت نفت، آزمون توانمندسازی نیروهای قراردادی مدت موقت، تبدیل وضعیت کارکنان ایثارگر مشمول بند “و” ماده ۴۴ قانون برنامه پنجم توسعه کشور و … نیاز شرکت‌ها دریافت و پس از موافقت مقام عالی وزارت با تعداد ۶۴۰۸ نفر، مراتب برای اخذ تائیدیه سازمان اداری و استخدامی کشور طی نامه شماره ۳۶۱-۲/۲۰ مورخ ۰۱/۰۵/۱۴۰۱ به سازمان مذکور ارسال شد.

همزمان با ارسال نامه فوق، مکاتبه و هماهنگی‌های لازم با سازمان سنجش آموزش کشور جهت برگزاری آزمون برای آذرماه صورت گرفت. لکن سازمان اداری استخدامی کشور بررسی تعداد یادشده را منوط به تعیین تکلیف کلیه کارکنان مشمول ایثارگری اعم از مشمولین بند “و” ماده ۴۴ قانون برنامه پنجم توسعه کشور، بند “د” تبصره ۲۰ قانون برنامه و بودجه سال ۱۴۰۰ و قانون تمدید آن شامل مشمولین بند “و” تبصره ۲۰ قانون برنامه و بودجه سال ۱۴۰۱ منوط کرد، بنابراین موضوع بررسی مجدد وضعیت نیاز در دستور کار شرکت‌ها قرار گرفت و متعاقباً نیاز احصاء شده شرکت‌ها یعنی تعداد ۵۰۸۵ نفر همراه با وضعیت آماری و تحلیلی استخدام / تبدیل وضعیت کارکنان ایثارگر طی نامه شماره ۳۵۲۶۲۵ مورخ ۲۷/۰۷/۱۴۰۱ از سوی معاون وزیر در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی به سازمان اداری و استخدامی ارسال شد.

پس از تشکیل جلسات کارشناسی و مدیریتی متعدد، شورای صدور مجوز آزمون‌های استخدامی آن سازمان در تاریخ ۱۳/۹/۱۴۰۱ با حضور نمایندگان وزارت نفت تشکیل جلسه داد و بعد از تأیید موضوع، در تاریخ ۱۲/۱۰/۱۴۰۱ مجوز استخدام ۳۴۲۰ نفر ( صرفاً برای مشاغل اصلی تخصصی و بخشی از نیازهای پشتیبانی تخصصی ) از طریق فراخوان عمومی و برگزاری آزمون استخدامی، ابلاغ شد.

به دنبال ابلاغ مجوز سازمان اداری و استخدامی کشور در تاریخ ۱۲/۱۰/۱۴۰۱، جلسات هماهنگی با سازمان سنجش آموزش کشور به سرعت برگزار و مستندات و اطلاعات مورد نیاز به طور مستمر به آن سازمان ارائه شد. تاکید وزارت نفت بر برگزاری آزمون در اسفندماه بود، لکن با توجه به تاریخ صدور مجوز در دی ماه سال جاری و همچنین حجم فعالیت‌های سازمان مذکور برای برگزاری کنکور سراسری و قرنطینه‌ همکاران آن سازمان به دلیل برگزاری آزمون، متاسفانه طی فرآیند و برگزاری آزمون استخدامی وزارت نفت در اسفندماه سال جاری امکانپذیر نیست. با توجه به اینکه فروردین سال آینده با ماه مبارک رمضان همزمان است، ، روز جمعه ۲۹/۰۲/۱۴۰۲ با هماهنگی و مکاتبه رسمی با سازمان سنجش آموزش کشور، به عنوان تاریخ نهایی آزمون استخدامی وزارت نفت در نظر گرفته شده ‌است.

بر اساس برنامه ارائه شده از سوی سازمان مذکور، بررسی رشته‌های امتحانی از سوی دفتر آزمون سازی و روانسنجی انجام خواهد شد. همچنین با همکاری دفاتر ارتباطات نوین و فناوری اطلاعات سازمان سنجش، مقدمات تغذیه اطلاعات در پورتال فراهم شده است. در حال حاضر اقدامات اجرایی پیرامون جزئیات داده‌ها در حال انجام است و گام‌های اجرایی تا برگزاری آزمون با همکاری کلیه شرکت های اصلی وزارت نفت برداشته خواهد شد که براین اساس در نیمه اول اسفندماه سال جاری ثبت نام متقاضیان در سایت سازمان سنجش عملیاتی و اجرایی خواهد شد.

مکاتبات، جلسات و هماهنگی‌های لازم با سازمان برنامه و بودجه کشور جهت اخذ تاییدیه منابع مالی مورد نیاز جهت تامین نیروی انسانی(حقوق و مزایا) برای سال آتی، با بنیاد شهید و امور ایثارگران و همچنین سازمان بهزیستی با توجه به الزامات قانونی مربوطه جهت اختصاص سهمیه های ۲۵% و ۵% ایثارگران و ۳% سهیمه برای جذب معلولین گرامی( برای مشاغل خاص معلول پذیر) در حال انجام است.

شایان ذکر است، آگهی و دفترچه راهنمای آزمون با همکاری مبادی ذیربط در کلیه واحدهای مربوطه خارج از صنعت نفت در حال نهایی شدن است که به زودی منتشر و اطلاع رسانی گسترده در این خصوص صورت خواهد گرفت.

علت انتخاب سازمان سنجش به عنوان برگزارکننده آزمون استخدامی وزارت نفت چیست ؟

سازمان سنجش آموزش کشور، معتبرترین مرکز برگزاری آزمون‌های استخدامی و تحصیلی کشور است که علاوه بر مقبولیت عمومی، از حیث اعتبار آزمون‌ها و سرند افراد قوی از ضعیف نیز از جایگاه ممتازی برخوردار است .

کلیه فرایند ثبت نام ، طراحی سوالات، پشتیبانی محل برگزاری آزمون در سراسر کشور، اخذ آزمون کتبی، بررسی و پردازش نمرات و اعلام نتایج آزمون و دعوت به مصاحبه ها از طریق آن سازمان انجام خواهد شد. ارزیابی‌های تکمیلی (مصاحبه‌های فنی تخصصی و …) توسط شرکت‌های اصلی وزارت نفت انجام و پس از جمع‌بندی نهایی، نتایج در اختیار سازمان قرار می‌گیرد تا پس از  پردازش نهایی اطلاعات آزمون کتبی و ارزیابی های تکمیلی ، پذیرفته شدگان نهایی را تعیین و در این زمینه اطلاع رسانی کند.

به عنوان سوال آخر، بفرمایید آزمون استخدامی در چه مقاطع و رشته‌های تحصیلی برگزار خواهد شد؟
با توجه به مجوز صادره، آزمون استخدامی در مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته‌های فنی و مهندسی مرتبط با نیاز صنعت نفت و تعداد محدودی در رشته‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته‌های حقوق، مدیریت صنعتی و مدیریت بازرگانی برگزار می‌شود که جزئیات آن در آگهی استخدام ذکر خواهد شد.


خبر ۵ بهمن ماه ۱۴۰۱ – مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی: فرآیند جذب و استخدام بیش از ۳۰۰ نفر نیروی جدید از فارغ‌التحصیلان گروه الف دانشکده نفت نیز انجام شده و ان‌شاءالله تا دو ماه باقیمانده تا پایان امسال آغاز به‌کار خواهند کرد و امیدواریم در بهار ۱۴۰۲ با همت و تلاش مسئولان وزارت نفت و شرکت ملی گاز ایران آزمون سراسری استخدام داشته باشیم.

احمد باهوش، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی: فرآیند جذب بیش از ۳۰۰ نفر از فارغ‌التحصیلان گروه الف انجام شده و تا پایان امسال شروع بکار خواهند شد.

امیدواریم در بهار ۱۴۰۲ با همت و تلاش مسئولان وزارت نفت و شرکت ملی گاز ایران آزمون سراسری استخدام داشته باشیم.

مجوزهایی هم گرفتیم تا بتوانیم تعدادی از نیروهای توانمند پیمانکاری در حوزه‌های مختلف تعمیرات، بهره‌برداری، اچ‌اس‌ئی و بازرسی فنی را برای مجتمع جذب کنیم و از خدمات این نیروها بهره ببریم.

مشمولان بند «د» از تبصره ۲۰ حدود ۳ هزار و ۶۰ نفر هستند و تعداد زیادی از آنها جذب شدند و بقیه فرآیند جذب را می‌گذرانند.

از مشمولان بند «و» ۷۶ نفر را جذب کردیم و تبدیل وضعیت آنها انجام شده است، ۵۲ نفر هم از نیروهای قرارداد مستقیم ما از حالت قرارداد مدت‌موقت به قرارداد مدت‌معین تبدیل وضعیت شدند.


خبر ۱۹ آذر ماه ۱۴۰۱ – به گزارش ایرنا از وزارت نفت، «مهدی علی مددی» در گردهمایی هم اندیشی مدیران ارشد صنعت نفت با بیان اینکه با روی کارآمدن دولت سیزدهم با انبوهی از مطالبات کارکنان در صنعت نفت روبه‌رو بودیم، افزود: با حمایت وزیر نفت و تأکید دولت سیزدهم بر مردمی بودن، به فکر حذف صورت مساله مسائل و مشکلات کارکنان صنعت نفت نبودیم، بلکه به‌دنبال حل آنها بودیم.

وی با بیان اینکه در ۱۶ ماه گذشته اقدام‌های مطلوبی در حوزه منابع انسانی صنعت نفت انجام شده است، گفت: در نخستین اقدام در این بخش، تصمیم‌های حوزه منابع انسانی را در ریل تخصصی خود قرار دادیم و با تشکیل و احیای شورای مدیران توسعه منابع انسانی سعی کردیم کل تصمیم‌ها را در قالب تصمیم مدیران منابع انسانی شرکت‌ها اتخاذ کنیم.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزیر نفت با اشاره به برگزاری ۴۹ نشست و ۵۹ مصوبه در ۱۶ ماه اخیر، ادامه‌داد: در این مدت سعی نکردیم در خلاء تصمیم بگیریم، همه تصمیم‌هایی که تاکنون گرفته شده از دل شورای مدیران توسعه منابع انسانی درآمده است.

ساماندهی نیروهای قرارداد موقت

علی مددی، نخستین چالش این معاونت را ساماندهی نیروهای قرارداد مدت‌موقت اعلام کرد و گفت: نیروهای قرارداد مدت‌موقت هشت سال بدون نظام جبران خدمات یکپارچه فعالیت می‌کردند و همواره نسبت به این مساله اعتراض داشتند که توانستیم براساس مصوبه ۱۶۶۲ نظام جبران خدمات آنها را در قالب قراردادها اجرایی کنیم.

وی گفت: بحث بعدی، اجرای کامل قانون تبصره بند «و» ماده ۴۴ قانون برنامه پنجم توسعه بود که پنج‌هزار و ۶۰۰ نفر از نیروهای قراردادی مدت‌موقت و معین به رسمی تبدیل وضعیت شدند.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزیر نفت با اشاره به مفاد بند «د » تبصره ۲۰ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ افزود: براین اساس، تبدیل وضعیت ۲۷ هزار و ۸۲۷ نفر هفت نفرکار بسیار سختی بود، زیرا از یک سو جلو ورود نیروی انسانی رسمی گرفته شده و از سوی دیگر ورود نیروی غیررسمی آزاد بود.

جذب ۵۰ هزار نفر با وجود شعار ممنوعیت جذب در دولت گذشته

علی مددی با بیان اینکه در سال ۱۳۹۲ حدود ۷۰ هزار نیروی غیررسمی پیمانکاری داشتیم که در سال ۱۴۰۰ این تعداد به ۱۲۰ هزار نیروی پیمانکاری رسیده بود، گفت: همه اینها در حالی رخ داد که اعلام شده بود هیچ جذبی نداریم، از این رو لازم است که در حوزه نیروهای غیررسمی (پیمانکاری) به‌صورت جدی وارد عمل شویم.

وی با اشاره به اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل پیمانکاری افزود: پیش از این سامانه ساپنا برای پیمانکاران تعریف شده بود و اکنون به‌دنبال این هستیم تا این سامانه را به سامانه حقوق و دستمزد متصل کرده و نظام جبران خدمات نیروهای پیمانکاری را نیز درست کنیم.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزیر نفت با اشاره به فارغ التحصیلان دانشگاه صنعت نفت تصریح کرد: تعهد بسیار سنگینی بر وزارت نفت در این بخش حاکم بود که موفق شدیم فرآیند مصاحبه تخصصی، فنی و روانشناختی هزار و ۵۷۲ نفر از این فارغ التحصیلان را انجام دهیم به‌نحوی که استخدام پذیرفته‌شدگان این مرحله در حال انجام است.

علی مددی از برنامه‌ریزی برای فراخوان عمومی جذب فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در حوزه‌های تخصصی صنعت نفت گفت: تا سال ۱۴۰۸، ۱۷ هزار نیروی صنعت نفت بازنشسته می‌شوند بنابراین از هم‌اکنون به فکر جذب نیروهای متخصص در این زمینه هستیم، با اقدام‌های انجام شده تقاضای جذب ۵ هزار و ۸۵ نفر را ارائه کردیم که سازمان اداری و استخدامی با جذب ۳ هزار و ۳۰۰ نفر موافقت کرده است که تا پایان این ماه برنامه برگزاری آزمون استخدامی را با هماهنگی سازمان سنجش خواهیم داشت.

تکثر و گوناگونی قراردادها، پاشنه آشیل صنعت نفت

وی با بیان اینکه تکثر قراردادها یک پاشنه آشیل در صنعت نفت است، احیای طرح نخبه وظیفه که در صنعت نفت ملغی شده بود، جذب ۴۵۰ نفر از پذیرفته‌شدگان فارغ التحصیل برتر دانشگاهی و تبدیل قرارداد آنها به مدت‌معین را از دیگر اقدام‌های انجام شده در این مدت ذکر کرد و گفت: در این مدت به تعیین‌تکلیف وضع پذیرفته شدگان مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت و نفرات دارای مجوز که ۱۹۱ مجوز استخدامی وزیران پیشین بود، پرداختیم و افرادی که در فرآیند مصاحبه فنی، تخصصی و روان‌شناختی تأیید شوند با مجوز وزیر نفت به‌صورت قرارداد مدت معین جذب می‌شوند.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزیر نفت با اشاره به بازنگری ابلاغیه تعدیل مدرک تحصیلی اظهار کرد: از سال ۱۳۹۷ تعدیل مدرک متوقف شده بود که با تعیین‌تکلیف آنها نزدیک به ۷ هزار تعدیل مدرک را در این مدت انجام دادیم.

موج گسترده ورود نیروهای پیمانکاری در صنعت نفت

علی مددی گفت: همچنین تبدیل شیوه‌نامه و دستورالعمل نیروهای پیمانکاری همراه با مصوبه تبدیل وضعیت نیروهای پیمانکاری ایثارگران بند «د» ابلاغ شد، البته باید به این موضوع هم توجه داشت که در این شیوه‌نامه مجوز جذب از همه مدیران گرفته شد و تنها وزیر نفت می‌تواند مجوز جذب نیروهای پیمانکاری را بدهد.

وی با اشاره به بازطراحی ساماندهی نیروهای پیمانکاری و تأمین نیازسنجی آنها گفت: باید سونامی ورود نیروی انسانی غیررسمی (پیمانکاری) را در صنعت نفت مهار کنیم، اگر این کار را انجام ندهیم با مشکلات فراوانی روبه‌رو خواهیم شد.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزیر نفت بازطراحی نظام گروه بندی مشاغل صنعت نفت و خانواده های شغلی، تبدیل و ابلاغ شیوه نامه شورای فرهنگی به صورت یکپارچه، ایجاد بانک اطلاعات فرزندان ایثارگران صنعت نفت را از دیگر اقدمات انجام شده ازسوی این معاونت اعلام کرد و افزود: همچنین مصوبه ۱۴۹۷ مبنی بر جذب یکی از فرزندان کارکنان ایثارگر ۲۵ درصد به بالا که در سال ۹۲ ملغی شده بود با دستور وزیر نفت احیا شده است و براین اساس یک نفر از فرزندان ایثارگر به شکل غیررسمی و در چند مرحله جذب می‌شوند.


خبر ۱۶ آذر ماه ۱۴۰۱ -معاون وزیر نفت از احتمال انتشار دفترچه آزمون استخدامی وزارت نفت در پایان ماه جاری خبر داد.

علی مددی معاون وزیر نفت در نشست تخصصی توسعه مدیریت و سرمایه انسانی صنعت نفت: امید می‌رود تا پایان ماه جاری دفترچه آزمون استخدامی وزارت نفت منتشر شود تا هرچه زودتر با برگزاری آزمون نیاز به نیروی متخصص و فنی در صنعت نفت برطرف شود.


خبر ۱۰ آذر ماه ۱۴۰۱ – به گزارش خبر نگار مهر، وزارت نفت همواره یکی از پر چالش ترین وزارتخانه‌ها در حوزه نیروی انسانی در ادوار مختلف بوده است به طوریکه این روزها نیز موضوعات مختلفی در خصوص نیروی انسانی در وزات نفت در رسانه‌های تخصصی و غیر تخصصی مطرح می‌شود. به نظور بررسی عملکرد وزارت نفت در حوزه نیروی انسانی با علی مددی معاون وزیر نفت گفت و گو کردیم که در ادامه متن این گفت وگو را ملاحظه می‌کنید.

یکی از مواردی که بارها مطرح شده است موضوع جذب نیرو بود آیا جذب نیرو از دانش‌آموخته‌های دانشگاه صنعت نفت محقق شد؟

در راستای جذب نخبگان و دانش‌آموختگان دانشگاه صنعت نفت، معاونت منابع انسانی وزارت نفت نسبت به برگزاری فرآیند مصاحبه فنی – تخصصی و روان‌شناختی برای جذب و استخدام تعداد ۱.۵۷۲ نفر از فارغ‌التحصیلان گروه (الف) دانشگاه صنعت نفت اقدام نمود.

بر اساس نتایج مصاحبه، نفرات پذیرفته‌شده نهایی (تعداد ۱.۲۵۲ نفر) به شرکت‌های اصلی تخصیص و پس از اجرای فرآیند مصاحبه فنی – تخصصی جذب صنعت نفت شده‌اند. متعاقباً نیز بر اساس موافقت وزیر محترم نفت نسبت به معرفی ۳۹۴ نفر دیگر از دانش‌آموختگان دانشگاه صنعت نفت که در بانک اطلاعاتی اداره کل آموزش، برنامه‌ریزی نیروی انسانی و تحول اداری ثبت‌نام نموده، جهت انجام مصاحبه فنی – تخصصی و روان‌شناختی، اقدام که بر اساس نتایج حاصله از ۱۶۳ نفر حاضر تعداد ۱۵۰ نفر موفق به قبولی و تعیین محل خدمت گردیدند.

موضوع مهم دیگر موضوع پیمانکاری در صنعت نفت است نظام آموزش نیروهای پیمانکاری طرف قرارداد با صنعت نفت چگونه است؟

صنعت نفت در راستای مأموریت و تکلیف محوله خود، بخش قابل توجهی از فعالیت‌های خود را از طریق شرکت‌های پیمانکاری خصوصی طرف قرارداد به انجام می‌رساند. این دسته از شرکت‌ها تابع قانون کار بوده و نیروهای آنها باید در چارچوب آن قانون، آموزش‌های لازم را برای انجام هر چه بهتر وظایف کاری خود دریافت نمایند.

به منظور رفع این چالش، نظام آموزش نیروهای پیمانکاری شرکت‌های طرف قرارداد با صنعت نفت با رویکرد صلاحیت حرفه‌ای با همکاری ارکان آموزشی صنعت نفت و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور تدوین و جهت اجرا ابلاغ گردیده است. در چارچوب این نظام شایستگی‌های مورد نیاز مشاغل و همچنین استانداردهای ارزشیابی آنها از این تعداد، مربیان و ارزیابان حرفه‌ای تربیت و کارگاه‌های تخصصی جهت اجرای دوره‌ها تجهیز می‌گردد. شرکت‌کنندگان پس از معرفی شرکت پیمانکار و گذراندن دوره‌های آموزشی، توسط ارزیابان حرفه‌ای مورد ارزیابی قرار گرفته و در صورت موفقیت به کسب گواهینامه صلاحیت حرفه‌ای نائل می‌آیند.

صنعت نفت استخدامی‌های جدید ندارد؟

با توجه به عدم جذب نیرو طی حدود ۹ سال اخیر در صنعت نفت و متعاقب درخواست‌های مکرر شرکت‌های زیرمجموعه مبنی بر کمبود شدید نیروی انسانی خصوصاً در بخش‌های عملیاتی، با دستور وزیر محترم، تأمین نیروی انسانی از طریق برگزاری آزمون استخدامی در دستور کار معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی قرار گرفت. در همین راستا نیازمندی‌های استخدامی شرکت‌های اصلی در حدود ۵۰۸۵ نفر بوده، دفترچه‌ها و مواد آزمون طراحی و مشخص گردیده است، همچنین اقدامات لازم جهت اخذ مجوز از مبادی ذیربط به ویژه سازمان اداری و استخدامی کشور در حال پیگیری بوده که به محض اخذ مجوزهای مذکور، آزمون استخدامی فوق نیز برگزار خواهد گردید.

تعدیل مدرک تحصیلی کارکنان به کجا رسید؟

با هدف برقراری عدالت و رفع تبعیض، بخش‌هایی از آخرین ابلاغیه تعدیل مدرک مورد بازنگری قرار گرفت و تبصره‌هایی به بخشنامه مذکور اضافه گردید. بعد از تشکیل شورای جدید بررسی و تعیین سوابق، بیش از ۶.۰۰۰ پرونده مطرح
و تعیین تکلیف گردیده است.

همچنین با توجه تعهدات ایجاد شده در دوره قبلی وزارت نفت، از طریق برگزاری آزمون ویژه کارکنان قرارداد مدت موقت، پذیرفته‌شدگان آزمون مذکور، پس از قبولی در فرآیند مصاحبه فنی – تخصصی و تعیین سمت سازمانی از قرارداد مدت موقت به معین تبدیل وضعیت گردیدند.

یکی از موضوعات مهم موضوع امریه در صنعت نفت است طرح نظام امریه – نخبه وظیفه اجرایی شد؟

پس از سال‌ها حذف سهمیه طرح نظام عادی وزارت نفت، با پیگیری‌های متعدد، این روش تأمین نیروی انسانی نهایتاً از تیرماه سال ۱۴۰۱ مجدداً به مدت ۲ سال و به تعداد سالانه ۳۵۰ نفر برقرار گردید. در این راستا سامانه صنعت نفت، مجدداً از اسفندماه سال ۱۴۰۰ فعالیت خود را از سر گرفت و تاکنون در پنج دوره (اسفند ۱۴۰۰ – اردیبهشت، تیرماه، آبان و دی ماه ۱۴۰۱) نسبت به جذب متقاضیان اقدام نموده که از میان افراد شرکت کننده جمعاً در این ۵ دوره تعداد ۴۸۳ نفر انتخاب شده که جهت انجام اقدامات بعدی به شرکت‌های زیرمجموعه صنعت نفت اختصاص یافته‌اند.

ساماندهی نیروهای پیمانکاری به کجا رسید؟

در راستای ساماندهی نیروهای پیمانکاری ضمن شناسایی و تغذیه اطلاعات کلیه کارکنان واجد شرایط در سامانه ساپنا، پروژه بازنگری طرح طبقه بندی مشاغل پیمانکاری صنعت نفت تعریف و مورد پیگیری قرار گرفته است کهنتایج آن در حوزه‌های مختلف اعم از ماهیت و ارزش مشاغل، فوق العاده ها و نظایر آن ظرف ماه‌های آتی نهایی و عملیاتی خواهد شد.

سامانه ساپنا با رویکرد استقرار و راه‌اندازی سامانه جامع نیروهای پیمانکاری به منظور راهبری و انجام کلیه فرآیندهای اجرایی حوزه پیمانکاری از طریق سامانه یکپارچه و حذف سامانه‌های جزیره‌ای مورد استفاده در سطح چهار شرکت اصلی و ستاد وزارت نفت، مورد بازطراحی قرار گرفته است.

آیا امکان ایجاد ظرفیت سازمانی جدید وجود دارد؟

در یک اقدام جهادی و براساس برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های انجام شده با حرفه سازماندهی شرکت‌های تابعه وزارت نفت، سازوکارهای لازم به منظور ایجاد ظرفیت جدید سازمانی جهت تبدیل وضعیت ایثارگران صنعت نفت مشمول بند (د) تبصره (۲۰) قانون بودجه سال ۱۴۰۰ و بند (و) تبصره (۲۰) قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور که منجر به تبدیل وضعیت ایثارگران معزز در اقصی نقاط کشور شده است، در کالبد ساختاری صنعت نفت تعبیه گردید.

چه برنامه‌ای برای نیروهای پیمانی در نظر گرفته اید؟

در راستای ساماندهی، نظارت و حسابرسی فعالیت‌های مستمر پیمان‌سپاری شده (غیرپروژه‌ای) به ویژه از نظر نیروی‌انسانی شاغل در شرکت‌های پیمانکاری طرف قرارداد صنعت نفت (ارکان ثالث) و همچنین استفاده بهینه از ظرفیت نیروی‌انسانی مازاد پیمان‌های موجود جهت تأمین نیروی‌انسانی مورد نیاز در فرآیند سازماندهی فعالیت‌های جدید و یا افزایش یافته، نظام یکپارچه و مدونی در قالب “دستورالعمل اجرایی ساماندهی قراردادهای مستمر (غیرپروژه‌ای) ” تدوین و هم‌اکنون در مرحله بهره‌برداری و پیاده‌سازی است.

با هدف اجرای یکپارچه و هماهنگ نظامات سازماندهی و منابع انسانی و با هدف بهینه سازی مسیرهای رشد و توسعه نیروی انسانی “بازطراحی نظام گروه‌بندی مشاغل صنعت نفت (خانواده‌های شغلی) ” در سطح مشاغل حرفه‌ای و مدیریتی صنعت نفت از سال ۱۳۹۹ تا کنون در دست اقدام است. این پروژه در کارگروه تخصصی و با محوریت اداره کل تشکیلات، روش‌ها و تعالی سازمانی در مرحله نهایی‌سازی، جهت پیاده‌سازی کامل در سطح صنعت نفت است. شایان ذکر است این پروژه تأثیر بسزایی در بهبود مستمر فرآیندها، سرعت بخشی به بررسی و مطالعات تخصصی، کاهش هزینه‌ها و ارتقا زیرسیستم‌های دو حوزه مذکور خواهد داشت.

مدیریت بهره‌وری در صنعت نفت چه زمانی عملیاتی می‌شود؟

صنعت نفت در پایان خردادماه سال ۱۴۰۰ در سه بخش اقتصادی مشتمل بر: بخش «نفت» شامل شرکت‌های ملی نفت و پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، بخش “آب و برق و گاز” شامل شرکت ملی گاز ایران و بخش “صنعت” شامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، اجرا، پایش نتایج، بازنگری و تثبیت برنامه‌ها در بخش‌های صدرالاشاره در دستور کار قرار گرفته است. بدین ترتیب با اتمام اقدامات مذکور در اسفندماه سال ۱۴۰۰، وزارت نفت موفق شد برای نخستین بار نسبت به استقرار چرخه مدیریت بهره‌وری اقدام نماید.

از ابتدای استقرار دولت سیزدهم، با عنایت به رویکرد مقام عالی وزارت مبنی بر حضور مدیران ستادی در مناطق عملیاتی و بررسی میدانی مسائل و مباحث مطروحه درخصوص اجرایی نمودن این مهم، سفرهای استانی از سازمان‌های مستقر در مناطق عملیاتی صنعت نفت (از قبیل سازمان‌های عملیاتی مستقر در استان بوشهر «منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس» و «جزیره خارگ»، استان خوزستان، استان فارس، استان خراسان رضوی، استان کرمانشاه، استان ایلام و استان هرمزگان)

با حضور اینجانب و مشارکت فعال، مدیران توسعه منابع انسانی چهار شرکت اصلی و مدیران کل این معاونت انجام پذیرفت. ضمناً با تعیین دبیران کارگروه‌های هماهنگی در کلیه استان‌های کشور، با هدف تعامل با کلیه ارکان صنعت نفت در هر استان، نسبت به پایش و جمع آوری چالش‌های منابع انسانی اقدام گردیده است.

با استناد به آئین نامه نظام‌های اداری و استخدامی و در راستای تبصره (۳) ماده (۲۹) قانون برنامه ششم توسعه کشور، موضوع “ساماندهی مشاغل نیروهای قراردادی مدت موقت و نظام جبران خدمات مرتبط با
آن ” بعد از آسیب شناسی وضعیت موجود و با رویکرد رعایت عدالت در پرداخت و بهبود معیشت همکاران قرارداد مدت موقت بررسی و طرح پیشنهادی در جلسه شورای اداری استخدامی تصویب و از تاریخ ۰۱/‏۱۱/‏۱۴۰۰‬ اجرایی گردید.

چه تدابیری برای افزایش تسهیلات رفاهی اتخاذ شده است؟

با هدف بهره‌مندی کارکنان رسمی و قراردادی صنعت نفت از مبالغ جدید با توجه به افزایش نرخ غذا، سرانه ورزش و کالاهای اساسی (برنج، روغن، حبوبات و گوشت مرغ)، اعمال نرخ‌های جدید گروه مواد غذایی
و ورزش در مبالغ تسهیلات رفاهی، بر اساس ماده ۱۱ ضوابط اجرایی بودجه و همزمان با ابلاغ آن مورد بررسی و اقدام قرار گرفت و در شهریور ماه امسال ابلاغ شده است. البته برای تعدیل هزینه‌ها تسهیلات ویژه ای نظیر قبیل پاداش تحصیلی فرزندان ممتاز، فوق‌العاده کشیک پزشکان، دندان پزشکان و پیراپزشکان، ضوابط و دستورالعمل خدمات حمایتی و توانبخشی به کارکنان، خدمات دندانپزشکی در طرح توسعه خدمات بهداشتی و درمانی، سقف تسهیلات مددکاری، کمک به بازماندگان کارمندان متوفی، جذب و نگهداشت نیروی انسانی در سکوهای دریایی و… برای کارکنان صنعت نفت در نظر گرفته شده است.

همچنین طرح پس انداز مسکن کارکنان با هدف ارتقا رفاه کارکنان شاغل و بازنشسته عضو صندوق‌های بازنشستگی، پس انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت از طریق تأمین مسکن مشمولین در شورای اداری و استخدامی صنعت نفت مطرح و مورد تصویب قرار گرفت. همچنین با توجه به اینکه در مناطق عملیاتی واگذاری منزل سازمانی در ابتدای استخدام جز ضوابط بوده، لیکن به دلیل عدم ساخت منزل مسکونی این مهم امکان پذیر نیست، بنابراین افزایش ودیعه امانی مسکن کارکنان به منظور مساعدت در تأمین مسکن استیجاری کارکنان مشمول و کمک به جذب و نگهداشت نیروی انسانی متخصص و مجرب به ویژه در مناطق عملیاتی مورد بررسی قرار گرفت و تصویب گردید.

از دیگر اقدامات رفاهی ارائه خدمات ورزشی بوده است که براساس مصوبات شورای مرکزی ورزش وزارت نفت کارکنان قراردادی موقت و خانواده‌های آنان همانند کارکنان رسمی می‌توانند از خدمات ارائه شده در ورزش استفاده نمایند و در مسابقات و المپیادهای ورزشی وزارت نفت شرکت نمایند. در همین راستا المپیادهای ورزشی وزارت نفت پس از شش سال مجدداً از سر گرفته شد. همچنین در کلیه شرکت‌های اصلی، فرعی و تابعه به بازنشستگان معزز و خانواده‌های آنان همانند کارکنان شاغل خدمات ورزشی ارائه گردد.


خبر ۱۸ آبان ماه ۱۴۰۱ – مدیرعامل شرکت ملی نفت گفت: در جدیدترین آزمون وزارت نفت ۶ هزار نفر نیروی جدید جذب وزارت نفت خواهند شد که تاریخ برگزاری این آزمون از سوی معاونت توسعه مدیریت وزارت نفت اعلام خواهد شد.

به گزارش بازارکار از بازار، محسن خجسته مهر در حاشیه نخستین کنفرانس ملی افزایش بهره دهی چاه های کم بازده نفت و گاز در جمع خبرنگاران گفت: وزارت نفت قصد دارد در جدید ترین دور از آزمون های استخدامی خود، ۶ هزار نفر نیروی جدید را جذب نماید که حدود ۵۰ درصد از این نیروهای جدید مربوط به شرکت ملی نفت ایران خواهد بود.

محسن خجسته مهر ادامه داد: این استخدام در رشته های متعدد فنی خواهد بود و منحصر به رشته های نفت و یا مهندسی مخزن نخواهد بود جذب در رشته های برق، مکانیک، عمران، رشته های مالی و حسابداری حقوق خواهد بود.

مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران افزود: این آزمون امسال برگزاری خواهد شد اما تاریخ دقیق آن از سوی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت اعلام خواهد شد.


خبر ۱۷ مهر ماه ۱۴۰۱ – معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت از اجرای قانون ایثارگری برای ۵ هزار و ۷۰۰ نفر از شاغلان وزارت نفت خبر داد و گفت: به زودی آزمون استخدامی برای جذب ۶ هزار ۴۴۸ نفر در وزارت نفت برگزار می‌شود، ضمن آنکه امتیازهای ویژه برای نیروهای قراردادی و پیمانی در نظر گرفته خواهد شد.

مهدی علی مددی معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره آخرین وضعیت اجرای قانون ایثارگری و تبدیل وضعیت مشمولان این قانون در وزارت نفت، گفت: ۳۲ هزار نفر مشمول این قانون در وزارت نفت می‌شوند که ۵ هزار و ۷۰۰ نفر آن‎ها مشمول بند (و) هستند یعنی افرادی که قرارداد مستقیم با صنعت نفت دارند، کار استخدام حدود ۹۵ درصد این افراد انجام شده است و از قراردادی به رسمی تبدیل وضعیت شده‌اند.

وی ادامه داد: مشمولان بند (د) نیز حدود ۲۶ هزار نفر هستند یعنی افرادی که باید از پیمانکاری به رسمی تبدیل وضعیت شوند، این افراد نیز ضمن معرفی به گزینش، دارای سمت سازمانی شده‌اند و در شرف تکمیل تشریفات استخدامی هستند که ان شاءالله حکم استخدامی‌شان‌ از تاریخ یکم فروردین به آن‌ها اعطا خواهد شد.

علی مددی درباره تبدیل وضعیت نیروهای قرارداد موقت و پیمانکار وزارت نفت نیز، توضیح داد: قرار است به زودی آزمون استخدامی برای جذب ۶ هزار ۴۴۸ نفر در وزارت نفت برگزار شود لذا به محض ارائه مجوز ازسوی اداره استخدامی این آزمون استخدامی برگزار خواهد شد البته در تلاش هستیم برای عزیزان شاغل در صنعت نفت اعم از قراردادی و پیمانی امتیازهای ویژه‌ای در این آزمون در نظر بگیریم.


خبر ۱۶ شهریور ماه ۱۴۰۱ – مدیرکل آموزش، برنامه‌ریزی نیروی انسانی و تحول اداری وزارت نفت از احتمال برگزاری آزمون عمومی برای جذب نیرو در سراسر کشور برای وزارت نفت خبر داد.

علی ستوده، در گفت‌وگو با «شانا» با اشاره به‌اینکه مغفول ماندن جذب نیرو در وزارت نفت در سال‌های گذشته، برخی ماموریت‌ها و برنامه‌های حیاتی وزارت نفت را با مشکل مواجه کرده است،‌گفت: برگزاری آزمون سراسری برای جذب نیرو در این وزارتخانه از ابتدای دولت سیزدهم در دستور کار بوده و اقدام‌های اولیه برای برگزاری چنین آزمونی در حال اجراست. بر این اساس با دریافت مجوز از سازمان‌های مرتبط و انجام اقدام‌های مربوطه، این آزمون آذرماه امسال برگزار می‌شود.

مشروح این گفت‌وگو را در ادامه می‌خوانید.

آیا در مجموعه وزارت نفت اقدامی برای برگزاری آزمون عمومی استخدامی در حال انجام هست؟

در مجموعه شرکت‌های تابع وزارت نفت بیش از ۹ سال از برگزاری آخرین آزمون استخدامی می‌گذرد و در این سال‌ها بخش‌ قابل‌توجهی از سرمایه انسانی این صنعت راهبردی بازنشسته شده که این موضوع پیگیری وظایف و ماموریت‌های محوله صنعت نفت از جمله استمرار تولید و عرضه منابع هیدورکربوری و انجام طرح‌ها و پروژه‌های توسعه را با مخاطره جدی مواجه کرده است. از این رو به‌منظور تامین نیازهای سازمانی به‌ویژه در بخش‌های عملیاتی، برگزاری آزمون استخدامی در دستور کار دولت سیزدهم قرار دارد.

چه کسانی می‌توانند در آزمون استخدامی شرکت کنند؟

شرایط عمومی و اختصاصی شرکت در آزمون استخدامی در چارچوب مقررات داخلی صنعت نفت و ضوابط اجرایی مراجع ذی‌ربط تهیه و تدوین شده و همه داوطلبان واجد شرایط (کاردانی و بالاتر که جزئیات آن به تفصیل در دفترچه آزمون استخدامی اعلام خواهد شد) در صورت تمایل می‌توانند در آزمون استخدامی شرکت کنند. شایان ذکر است پیگیری‌های لازم از منظر اداری و قانونی از سازمان اداری و استخدامی کشور در حال انجام است تا از حیث سنی و با در نظر داشتن سوابق کاری و در عین حال حداقل سنوات موردنیاز به‌منظور عضویت در صندوق بازنشستگی صنعت نفت، کارکنان قراردادی (مدت موقت/ مدت معین)، همچنین کارکنان زیر پوشش شرکت‌های پیمانکاری واجد شرایط بتوانند در این آزمون شرکت کنند.

چه اقدامی برای جذب نخبگان در صنعت نفت انجام شده است؟

در نیمسال دوم امسال، آزمون استخدامی برای تمامی دانش‌آموختگان دانشگاه‌ها شامل نخبه و عادی برگزار خواهد شد، البته با توجه به‌ ضرورت و اهمیت و نقش تاثیرگذار استفاده از نخبگان در بخش‌های راهبردی صنعت نفت موضوع جذب نخبگان به‌صورت اختصاصی نیز از مسیر راهکارهای قانونی لازم در دستور کار بررسی قرار دارد که در صورت فراهم شدن زمینه‌های لازم اقدام‌های مرتبط انجام خواهد شد.

آزمون استخدامی چه زمانی برگزار خواهد شد؟

هم‌اکنون اقدام‌های لازم برای دریافت مجوز سازمان اداری و استخدامی به‌منظور برگزاری آزمون استخدامی در حال انجام است که بر مبنای مجوز اخذشده و انجام توافق‌های لازم با مرکز برگزارکننده آزمون (از حیث امکان‌سنجی برگزاری آزمون اختصاصی صنعت نفت) زمان دقیق آن مشخص و اطلاع‌رسانی عمومی خواهد شد، با این حال بر اساس برآورد اولیه زمان برگزاری آزمون حدود آذرماه امسال خواهد بود.

برگزاری آزمون استخدامی در چه سطوح و مناطقی از کشور انجام می‌شود؟

با توجه به گستردگی جغرافیایی فعالیت‌های شرکت‌های زیرمجموعه صنعت نفت در سراسر کشور (بیشتر مناطق عملیاتی)، داوطلبان می‌توانند با مطالعه کامل دفترچه راهنمای شرکت در آزمون از نیازهای سازمانی صنعت نفت در مناطق مختلف مطلع شوند و در زمان ثبت‌نام نسبت به انتخاب محل خدمت با توجه به رشته و گرایش‌های تحصیلی مورد نیاز اقدام کنند.


خبر ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ – خبر جذب نیرو در وزارت نفت در سال ۱۴۰۱

خجسته مهر گفت: مولفه مهم افزایش ظرفیت تولید نفت، استفاده از ظرفیت نیروی انسانی است؛ با دستور وزیر نفت، با هزار و ۵۰۰ نفر از فارغ التحصیلان رتبه الف دانشگاه صنعت نفت مصاحبه شده است.

آقای محسن خجسته مهر با حضور در برنامه چاپ اول شبکه خبر به سوالاتی درخصوص نحوه افزایش ظرفیت تولید نفت، برنامه افزایش این ظرفیت برای امسال و انتقاد برخی افراد به آمارسازی، توسعه میدان گازی آرش و استخدام‌های جدید در شرکت ملی نفت پاسخ داد که در ادامه می‌خوانید.

رساندن ظرفیت تولید نفت به ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار بشکه طی ۶ ماه دوم سال ۱۴۰۰ چگونه محقق شد؟

مدیرعامل شرکت ملی نفت: احیای ظرفیت به سه صورت مخزن محور، چاه محور و تاسیسات محور رخ داده؛ مخزن محور یعنی بخشی از تولید را از طریق مخزن از دست داده‌ایم که برای احیای آن بخش، با اجرای طرح‌های نگهداشت توان تولید، چاه‌های جدید را حفاری می‌کنیم یا این که میادینی را برای اولین بار به تولید می‌رسانیم؛ مثل میدان آزادگان جنوبی که در شش ماهه دوم پارسال، ۱۳ حلقه چاه جدید را از آن به مرحله تولید رساندیم.

اقدامات چاه محور، شامل نصب پمپ‌ها و تلمبه‌های درون چاهی، اسیدکاری چاه‌ها، تعمیر و ترمیم آن‌هاست. اقدامات تاسیسات محور هم مربوط به خطوط لوله جریانی، بهبود و اصلاح تاسیسات سرچاهی و خطوط لوله انتقال نفت به مبادی مصارف داخلی یعنی پالایشگاه‌ها و همچنین مبادی مصارف صادراتی است.

توان احیا و ظرفیت سازی و بازگرداندن ظرفیت تولید، به طور بالفعل در شرکت ملی نفت وجود دارد؛ فقط برای کار‌های چاه محور، هزار و ۸۰۰ اقدام عملیاتی صورت گرفت و بیش از ۲۵۰ مورد نیز کار تعمیرات اساسی انجام شد.

برخی از منتقدان می‌گویند که افزایش ۸۰۰ هزار بشکه‌ای ظرفیت تولید طی ۶ ماه امکان پذیر نیست؛ چه پاسخی دارید؟

مدیرعامل شرکت ملی نفت: یک مثال محسوس، مربوط به ترمیم خطوط لوله است؛ زمانی که خط لوله انتقال نفت از چاه‌های تولیدی تحت هر شرایطی دچار نشست و فرسودگی شود، عملا ظرفیت تولید از دست می‌رود، زیرا باید خط لوله‌ای وجود داشته باشد که بتوان نفت تولیدی را از چاه خارج کرد.

فقط در یک مورد، یکی از شرکت‌های زیرمجموعه شرکت ملی نفت ایران توانسته با ترمیم و تعمیر و جایگزینی خط لوله‌ای که وظیفه آن انتقال ۱۰۰ هزار بشکه نفت خام بوده، توانسته ۱۰۰ هزار بشکه به ظرفیت تولید اضافه کند.

چرا این اتفاقات قبلا رخ نداده و تعمیرات معطل شده است؟

مدیرعامل شرکت ملی نفت: رویکرد در گذشته متفاوت بوده و اصولا دولت‌ها را تغییر رویکرد‌ها و تغییر نگرش‌ها با هم متفاوت می‌کند؛ در گذشته با این رویکرد که نمی‌توانیم نفت صادر کنیم و ظرفیت پالایشی را اضافه کنیم، از ظرفیت سازی و ورود به بازار‌های جهانی مایوس بودیم.

هیچ مشکلی در اجرای تعمیرات اساسی نداشتیم و ظرفیت تولیدی که بازگردانی شده، تماماً با استفاده از توان داخلی دولتی و پیمانکاری صورت گرفته است.

ظرفیت تولید نفت در سال ۱۴۰۱ چه میزان افزایش خواهد یافت؟

مدیرعامل شرکت ملی نفت: با برنامه‌های مصوب شرکت ملی نفت، ظرفیت تولید نفت خام کشور، تا انتهای امسال به بالغ بر ۴ میلیون بشکه در روز خواهد رسید.

اخباری از اقدامات کویت و عربستان برای تولید از میدان گازی آرش شنیده شد که ایران را صاحب سهم در این میدان نمی‌دانستند؛ برنامه شرکت ملی نفت چیست؟

مدیرعامل شرکت ملی نفت: از حقوق مردم و ذخایر زیرزمینی در حوزه سرزمینی صیانت می‌کنیم و میدان آرش نیز یک میدان مشترک است و بخشی از آن، در حوزه سرزمینی جمهوری اسلامی ایران است که برنامه مدون و مشخصی برای آن داریم؛ مطالعات و لرزه نگاری این میدان انجام شده و برنامه توسعه آن نیز به تصویب شرکت ملی نفت ایران رسیده است.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.