خانه » اطلاعیه های مهم » دریافت کارت ورود به جلسه یازدهمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی

دریافت کارت ورود به جلسه یازدهمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی

متن آگهی:

خبر ۵ دی ۱۴۰۲- دریافت کارت ورود به جلسه یازدهمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی

دریافت کارت آزمون

مشاهده باجه های رفع نقص


خبر ۹ خرداد ۱۴۰۲- اطلاعیه دریافت کارت و باجه‌های رفع نقص آزمون”>اطلاعیه دریافت کارت و باجه‌های رفع نقص آزمون استخدام فراگیر دستگاه‌های اجرایی

 اطلاعیه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی در خصوص دریافت کارت ورود به جلسه و اعلام محل باجه های رفع نقص دهمین آزمون استخدام فراگیر دستگاه‌های اجرایی منتشر گردید.

داوطلبان می‌توانند جهت دریافت کارت ورود به جلسه از ساعت ۱۰ روز سه‌شنبه ۹ خرداد ماه به پروفایل کاربری خود در سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی مراجعه نموده و نسبت به چاپ آن اقدام نمایند.

برای مشاهده اطلاعیه اینجا کلیک کنید

برای دریافت کارت آزمون اینجا کلیک کنید


خبر ۲۸ تیر ۱۴۰۱ – لینک دریافت کارت‌ شرکت در‌ نهمین آزمون‌ فراگیر دستگاه های اجرایی فعال گردید. زمان برگزاری آزمون ۳۱ تیر ۱۴۰۱ می باشد.

جهت دریافت کارت آزمون کلیک نمایید


خبر ۲۸ تیر ۱۴۰۱- معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش کشور توضیحاتی در خصوص چگونگی محاسبه امتیاز «تأهل» و «داشتن فرزند» بر اساس قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در آزمون فراگیر دستگاه‌های اجرایی و آموزش و پرورش ارائه داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا، بعد از انتشار کارنامه آزمون فراگیر دستگاه‌های اجرایی و آموزش و پرورش ابهاماتی برای برخی از داوطلبان در خصوص تاثیر ۲ درصد امتیاز تاهل و دارابودن فرزند در نتیجه آزمون ایجاد شده بود و برخی فکر می‌کردند به جای ۲ درصد امتیاز، ۲ نمره به نمره نهایی داوطلبان متاهل اضافه شده است که براساس توضیحات یک مقام مسئول محاسبه این افراد درست نیست.
«حسن مروتی» معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره شبهه ایجاد شده درخصوص ۲ درصد امتیاز تاهل در آزمون فراگیر دستگاه‌های اجرایی و آموزش و پرورش و شیوه تاثیرگذاری آن در نتیجه نهایی توضیح داد:  نمره آزمون استخدام حداکثر ۱۰ هزار است و امتیاز مربوط به تاهل و قانون جوانی جمعیت نیز هزار نمره در کل به داوطلب مشمول اضافه می‌کند. حالا این نمره چطور اضافه و محاسبه می‌شود؟ ۲۰۰ نمره به ازای تاهل و ۲۰۰ نمره به ازای هر فرزند به نمره داوطلب مشمول این شرایط اضافه می‌کند البته این قانون برای مناطقی است که رشد جمعیت آن‌ها بیش از ۲.۵ درصد نباشد، بنابراین اگر کسی چهار فرزند داشته باشد، با احتساب تاهل، هزار نمره به هر نمره‌ای که گرفته باشد اضافه می‌شود و این مسئله هیچ ربطی به نمره مکتسبه داوطلب ندارد و فرد پس از احتساب این اعداد، در تراز مربوط به خودش قرار می‌گیرد.
مروتی با ذکر یک مثال توضیح داد: فرض کنید فردی متاهل و بدون فرزند است و در این حالت به ازای تاهل ۲۰۰ نمره به نمره‌ای که در آزمون کتبی کسب کرده اضافه می‌شود. در این مثال فرضا اگر نمره آزمون کتبی فرد ۳۸.۵۲ باشد بعد از کسب آن ۲۰۰ نمره به خاطر تاهل، نمره کل نهایی اول او به ۴۰.۵۲ تبدیل می‌شود، یعنی نمره اول که ۳۸.۵۲ بود را اگر به ۱۰ هزار ببریم می‌شود ۳۸۵۲ و اگر ۲۰۰ امتیاز تاهل این فرد روی ۳۸۵۲ اضافه شود، به عدد نهایی ۴۰۵۲ یا همان ۴۰.۵۲ که در کارنامه فرد ذکر شده می‌رسیم.
او در آخر تاکید کرد: البته این نکته را نیز اضافه می‌کنم که به ازای هر یک فرزند ۲۰۰ امتیاز به فرد داده می‌شود، اما حداکثر امتیاز هزار است و اگر فرد فرزندان بیشتری داشته باشد در این امتیاز تغییری ایجاد نمی‌شود.
با توجه به توضیحات سرپرست معاونت امور آزمون‌های سازمان سنجش لازم به ذکر است که در ماده ۱۵ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت آمده است:
کلیه دستگاه‌های دولتی موظف هستند در به کارگیری، جذب و استخدام به ازای تاهل و نیز داشتن هر فرزند دو درصد (۲٪) مجموعا حداکثر تا ده درصد (۱۰٪) به امتیاز هر فرد اضافه کنند.
در صفحه پنجم دفترچه استخدامی دستگاه‌های دولتی نیز این قانون بدین صورت مطرح شده است:
به ازای تاهل و نیز هر فرزند دو (۲) درصد، مجموعاً حداکثر تا ده (۱۰) درصد به امتیاز مکتسبه آزمون کتبی داوطلب اضافه می‌شود.
تذکر: امتیازات مطروحه در بند فوق الذکر، مشروط به آن است که نرخ باروری شهرستان محل زادگاه داوطلب یا فرزند وی، بالای ۲.۵ درصد نباشد.
مبنای تعیین نرخ باروری، آخرین اعلام رسمی وزارت کشور در زمان برگزاری امتحان مشترک است.
البته داوطلبان زیادی به طورکلی نسبت به این قانون و امتیاز تاهل و فرزند برای داوطلبان آزمون استخدامی دستگاه‌های دولتی اعتراض دارند، چرا که به اعتقاد آن‌ها این قانون کمکی به جوانان مجرد و تشویق آن‌ها به تاهل نمی‌کند و جوانی که همچنان وضعیت شغلی او رسمی و قابل اطمینان نیست و در این آزمون امتیازی برای او درنظر گرفته نشده است، انگیزه‌های لازم برای تاهل را پیدا نمی‌کند و در نتیجه این قانون به هدف نهایی خود که افزایش جمعیت از طریق ازدواج و فرزندآوری است، نخواهد رسید.


خبر ۲۷ بهمن ۱۴۰۰- اطلاعیه‌ ثبت‌نام‌ و شرکت در‌ نهمین آزمون‌ استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور سال ۱۴۰۰

به ‌اطلاع‌ متقاضیان‌ ثبت‌نام‌ و شرکت‌ در نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور ‌می‌رساند که ثبت‌نام از روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org آغاز و در روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ پایان می‌پذیرد؛ لذا متقاضیان می‌توانند در مهلت مقرر برای شرکت در آزمون ثبت‌نام نمایند.

دفترچه راهنمای ثبت‌نام در آزمون مذکور همزمان با شروع ثبت‌نام از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان قابل دسترس خواهد بود.

ضمناً آزمون رشته‌های شغلی مربوط به وزارت آموزش و پرورش در روز جمعه مورخ ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ و رشته‌های شغلی سایر دستگاهها در روز جمعه مورخ ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ برگزار خواهد شد.


خبر ۵ بهمن ۱۴۰۰- اطلاعیه سازمان اداری و استخدامی کشور در ارتباط با برگزاری نهمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور
بدین‌ وسیله به اطلاع متقاضیان ثبت نام در نهمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور میرساند؛ آگهی های استخدامی تعدادی از دستگاه‌های اجرایی برای تهیه دفترچه راهنمای ثبت نام داوطلبان آزمون استخدامی به سازمان سنجش آموزش کشور ارسال شده است. اطلاعیه مربوط به زمان و نحوه ثبت نام در آزمون یادشده به زودی در پایگاه اطلاع‌ رسانی سازمان سنجش کشور منتشر میشود.


خبر ۲۴ آبان ۱۴۰۰- برگزاری آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی تا پایان سال جاری
رییس سازمان اداری و استخدامی کشور، از برگزاری آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی تا پایان امسال خبر داد.
میثم لطیفی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در بیان زمان برگزاری آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی گفت: ما برای برگزاری آزمون استخدامی منتظر بودیم تا دستگاه‌ها با توجه به تغییر دولت، آخرین آمار و نیازهایشان در حوزه تامین نیرو را ارائه دهند و تاکنون تنها آمار وزارت آموزش و پرورش مانده است که باید منتظر بمانیم تا وزیر آن مشخص شود چرا که بخش عمده‌ای از استخدام‌ها مربوط به این وزارتخانه است.
وی ادامه داد: هم‌اکنون پیش‌نویس دفترچه آزمون استخدامی به طور کامل آماده شده است فقط  باید در آن، عدد و رقم، پُست و شهر برای وزارت آموزش و پرورش درج شود.
رییس سازمان اداری و استخدامی کشور، تصریح کرد: امیدواریم اگر بتوانیم آمارها را دریافت کنیم تا پایان ماه آینده، مقدمات برگزاری این آزمون را فراهم کنیم اما به طور قطع آزمون استخدامی دستگاه‌ها تا پایان امسال برگزار خواهد شد.  
لطیفی در خصوص نحوه جذب پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی سال گذشته، یادآور شد: سال گذشته افرادی که در آزمون استخدامی شرکت کرده بودند به دستگاه‌‎های اجرایی معرفی شدند که تعداد آنها ۳ برابر ظرفیت هم بود و پیرو آن دستگاه‌ها بر اساس ظرفیتشان با آنها مصاحبه کرده و با توجه به نیازی که در حوزه تامین نیرو دارند، برترین‌ها را انتخاب می‌کنند.
رییس سازمان اداری و استخدامی کشور، تاکید کرد: فرآیند جذب این افراد در دستگاه‌‎ها در حال اجرا بوده و تقریبا نهایی شده است و در این زمینه با مشکلی مواجه نیستیم و تعدادی هم که باقی مانده‌اند در این آزمون پذیرفته نشده بودند.


خبر ۱۹ مهر ماه ۱۴۰۰ – به گزارش «ایثار»، حجت‌الاسلام حسن هنرمند با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۶۰۳ سهمیه برای جذب ایثارگران استان قم در دستگاه‌های اجرایی و آموزش عالی تخصیص یافته است، عنوان کرد: از ابتدای سال آزمون‌های اختصاصی مختلفی برگزار شده، اما ثبت‌نام نهمین آزمون متمرکز برای استخدام در دستگاه‌های اجرایی ماه جاری انجام و ۲۴۴ سهمیه از طریق این آزمون جذب می‌شوند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم ادامه داد: این سهمیه در راستای حل مشکل اشتغال و استخدام فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان تخصیص یافته است.
وی افزود: از دیگر اقدامات در راستای حل مشکل اشتغال ایثارگران، ارائه وام اشتغال از طریق بند پ ماده ۸۹ قانون بودجه است. در این راستا ۶۶ نفر برای جذب تسهیلات به مبلغ یک میلیارد ریال معرفی شده‌اند.
حجت‌الاسلام هنرمند در ادامه گفت: همچنین تاکنون از طریق منابع داخلی شش نفر، تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی ۲ نفر و بیمه خویش فرما ۲۸ نفر، جهت اشتغالزایی ایثارگران معرفی شده‌اند.

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.