خانه » اطلاعیه های مهم » دریافت کارت آزمون استخدامی آموزشیان نهضت سوادآموزی

دریافت کارت آزمون استخدامی آموزشیان نهضت سوادآموزی

متن آگهی:

خبر ۱۷ تیر ماه ۹۹ – دریافت کارت آزمون استخدامی آموزشیان نهضت سوادآموزی
زمان برگزاری آزمون صبح روز جمعه ۲۰ تیر ۹۹ می باشد.

جهت بازیابی کد رهگیری اینجا کلیک نمایید
جهت دریافت کارت آزمون اینجا کلیک نمایید


خبر ۱۶ تیر ۹۹: اعلام زمان دریافت کارت آزمون جذب آموزشیاران و آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی 

لینک دریافت کارت آزمون جذب آموزشیاران و آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی از ساعت ۱۸ روز دوشنبه ۱۶ تیرماه فعال خواهد شد.


خبر ۲۱ خرداد ۹۹- اطلاعیه در خصوص تغییر زمان برگزاری آزمون استخدامی آزمون داخلی آموزشیاران و آموزش‌دهندگان مستمر نهضت سوادآموزی

به اطلاع کلیه داوطلبان آزمون آزمون داخلی آموزشیاران و آموزش‌دهندگان مستمر نهضت سوادآموزی می‌رساند با توجه به مجوز صادره وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، زمان برگزاری این آزمون به روز جمعه ۲۰ تیرماه ۱۳۹۹ تغییر پیدا کرده است.

برنامه زمان‌بندی جدید این آزمون به شرح زیر اعلام می‌گردد:

۱- ویرایش محل پیشنهادی داوطلب برای حوزه برگزاری آزمون : از روز یکشنبه اول تیرماه ۱۳۹۹ تا پایان روز چهارشنبه ۴ تیرماه ۱۳۹۹
۲- توزیع کارت ورود به جلسه از طریق سایت www.hrtc.ir: از روز دوشنبه ۱۶ تیرماه
۳- زمان برگزاری آزمون: صبح روز جمعه ۲۰ تیرماه ۱۳۹۹
ساعت شروع آزمون و محل برگزاری آزمون در کارت ورود به جلسه آزمون اعلام می‌شود


خبر ۷ اردیبهشت ۹۹: احتمال برگزاری آزمون استخدامی آموزشیان نهضت سوادآموزی پایان خرداد 

رییس سازمان نهضت سوادآموزی اعلام کرد: زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزشیاران این سازمان به دلیل استمرار سیاست فاصله‌گذاری اجتماعی و ممنوعیت تجمعات به تعویق افتاد و در صورت مهیا بودن شرایط زمان احتمالی دهه پایانی خرداد ۹۹ است.

به گزارش روز چهارشنبه سازمان نهضت سوادآموزی، شاپور محمدزاده با توجه به سوالات مکرر آموزش دهندگان درمورد آزمون استخدامی آموزشیاران این سازمان و شایعاتی که در فضای مجازی منتشر شده،   جهت رفع ابهام توضیحاتی را ارائه کرد.

وی اظهار داشت: همانطور که قبلاً اعلام شد به استناد بند ۲ مصوبه ۹۷/۰۶/۱۳ مجلس شورای اسلامی برگزاری آزمون تکلیف قانونی است لذا آموزش و پرورش یا هر نهاد دیگری توانایی حذف آن را ندارد و آموزش و پرورش بر اساس تکلیف قانونی عمل می کند برگزاری آزمون هم بر این اساس است.

وی افزود: با توجه به درخواست‌های متعدد داوطلبان آزمون، سامانه ثبت‌نام جهاد دانشگاهی در روزهای ۹ الی  ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ برای ثبت‌نام داوطلبین جدید و همچنین ویرایش اطلاعات کلیه داوطلبان باز خواهد بود. داوطلبان می‌توانند جهت ثبت‌نام به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی مراجعه کنند.

معاون وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزشیاران این سازمان به دلیل  استمرار سیاست فاصله گذاری اجتماعی و ممنوعیت تجمعات به تعویق افتاده است و تعیین تاریخ دقیق آزمون  در حال حاضر امکان پذیر نیست  و در صورت مهیا بودن شرایط زمان احتمالی دهه پایانی خرداد ماه است.

محمدزاده عنوان کرد: شیوع بیماری کرونا زمان بیشتری را برای مطالعه در اختیار داوطلبان شرکت در این آزمون قرار داده است، این مدت را غنمیت بشمارید و از این تهدید برای خود فرصت بسازید تا با آمادگی بهتر در آزمون شرکت کنید.

وی خاطرنشان کرد: به تاخیر افتادن آزمون اصلاً به نفع آموزش دهندگان نیست، اگر آزمون با تاخیری که متقاضیان انتظار دارند، برگزار شود فرآیند مصاحبه، گزینش و … طولانی می شود و به طبع آن آموزش قبول شدگان در دانشگاه فرهنگیان و نیز شروع به کار قبول شدگان به تعویق افتاده و طولانی تر خواهد شد.

رییس سازمان نهضت سوادآموزی همچنین گفت: حذف دروس عمومی این آزمون مقدور نیست لذا درخواست می شود آموزش دهندگان  توجه به بعضی از  شایعات  بی اساس  در فضای مجازی توجه نکنند و به بازنشر آن اخبار نیز اقدام نکنند.

محمدزاده همچنین افزود:  کتاب ها، جزوات، سوالات و… که در فضای مجازی خرید و فروش می شوند مورد تایید نیستند، وزارت آموزش و پرورش و سازمان نهضت سوادآموزی هیچ نماینده ای برای فروش جزوه در استان ها نداشته و ندارد لذا به دروغ کلاهبرداران توجه نشود.

وی تاکید کرد جزوات آزمون اختصاصی مورد تایید سازمان نهضت سوادآموزی قبلاً روی سایت قرار گرفته و کاملاً رایگان هستند.

منبع: خبرگزاری ایلنا
کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.