خانه » اطلاعیه های مهم » استخدام ۲۵ هزار معلم در اسفند ماه امسال

استخدام ۲۵ هزار معلم در اسفند ماه امسال

متن آگهی:

خبر ۲۷ بهمن ماه ۱۴۰۱ – معاون برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش گفت: آزمون استخدام ۲۵ هزار معلم در اسفند امسال برگزار می‌شود و منابع آزمون استخدامی به زودی اعلام می‌شود

استخدام ۲۵ هزار معلم جدید در آموزش و پرورش به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، معاون برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش گفت: آزمون استخدام ۲۵ هزار معلم در اسفند امسال برگزار می‌شود و جذب معلمان برای مناطق محروم، مرزی و مناطقی که نیاز به معلم توانمند دارند، در اولویت است و منابع آزمون استخدامی به زودی اعلام می‌شود

ستاری فرد در ادامه گفت: همه معلمان غیر رسمی که دارای مدرک کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری هستند و به صورت حق التدریس، خرید خدمات، قراردادی کار معین در آموزش و پرورش مشغول به تدریس هستند باید برای تعیین وضعیت استخدامی، در این آزمون شرکت کنند. همچنین از ادامه فعالیت معلمانی که حد نصاب نمره را در این آزمون استخدامی کسب نکنند، خودداری می‌شود.

به گفته معاون برنامه ریزی آموزش و پرورش، سازمان اداری و استخدامی کشور به دنبال این است که از سال بعد هیچ معلم غیر رسمی در آموزش و پرورش فعال نباشد.

ستاری فرد درباره احکام رتبه بندی معلمان نیز گفت: تا امروز ۹۲۰ هزار معلم شاغل و بازنشسته مدارک خود را در سامانه رتبه بندی بارگذاری کرده اند که حدود ۸۰۰ هزار نفر به مرحله ارزیابی نهایی و تعیین رتبه رسیده اند که از این تعداد ۵۰۰ هزار نفر تعیین رتبه شده اند و احکام ۳۲۰ هزار نفر دیگر هم آماده صدور است و اولویت با بازنشستگانی است که از تاریخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ به بعد بازنشسته شده اند و هنوز احکامشان صادر نشده است.

معاون برنامه ریزی و توسعه آموزش و پرورش درباره زمان نهایی شدن احکام رتبه بندی معلمان گفت: احکام رتبه بندی همه معلمان تا پایان سال جاری نهایی می‌شود.

وی در ادامه گفت: درصدد هستیم به نیرو‌های اداری و خدمتگزاران مدارس که مشمول قانون رتبه بندی نشده اند، فوق العاده ویژه‌ای پرداخت کنیم.


خبر ۲۴ بهمن ماه ۱۴۰۱ – میثم لطیفی رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، درباره برنامه این نهاد برای جذب نیرو در دستگاه‌های کشوری گفت: ما طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در سال آینده برای وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و بهداشت جذب نیرو خواهیم داشت. 

لطیفی از برگزاری یک آزمون تا پایان امسال برای جذب نیرو در وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و بهداشت خبرداد و اظهارکرد: ما برای وزارت آموزش و پرورش احتمالاً تا پیش از پایان سال یک آزمون استخدامی برای حداقل ۲۰هزار نفر خواهیم داشت و این عدد برای وزارت بهداشت به ۲۵ هزار نفر می‌رسد. میزان جذب نیرو در سایر دستگاه‌های کشوری به مرور در حال مشخص شدن است.

وی ادامه داد: ما برای جذب ۲۵ هزار و ۱۲۰ نفر برای وزارت بهداشت مجوز جذب دریافت کرده‌ایم که این کار را به طور ویژه در مناطق مستعد و محروم پیگیری می‌کنیم. اما، مسئله مهم در جذب نیروها تامین اعتبار مورد نیاز برای این کار است.

رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور بیان کرد: ما برای امسال برنامه داریم تا جذب نیرو معطل آزمون‌های یکپارچه نشود و اجازه دهیم تا دستگاه ها بتوانند با رعایت استانداردهای برگزاری آزمون زیر نظر ما آزمون های اختصاصی، استانی و دستگاهی را فارغ از آزمون یکپارچه برگزار کنند. یعنی هم آزمون یکپارچه برگزار شود و هم آزمون‌های مذکور.

وی افزود: هدف از طراحی و برگزاری آزمون‌های جذب اختصاصی، استانی و دستگاهی، تسریع در روند جذب نیروهای مورد نیاز دستگاه‌های کشوری است.

لطیفی همچنین از در دست طراحی‌بودن دهمین آزمون ادواری استخدام دستگاه‌های کشوری خبر داد.

رئیس سازمان اداری و استخدامی مهم‌ترین مولفه در حوزه جذب نیرو برای دستگاه‌های کشوری را تخصیص و تامین اعتبار دانست و خاطرنشان کرد: ما در حوزه اختصاص و تامین اعتبار برای جذب نیروهای مورد نیاز دستگاه‌های کشوری در کارگروهی به نام نیازسنجی دستگاه‌های اجرایی تصمیم‌گیری می‌کنیم. در این کارگروه، دستگاه‌های اجرایی و سازمان برنامه بودجه نظرات خود را ارائه کرده و نظرات در کارگروه مذکور جمع‌بندی می‌شود.

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.