خانه » استخدام در استان اصفهان » جذب سرباز معلم در اداره آموزش و پرورش استان اصفهان

جذب سرباز معلم در اداره آموزش و پرورش استان اصفهان

متن آگهی:

خبر ۲۸ فروردین ماه ۹۸ – به اطلاع متقاضیان طرح سرباز معلم می رساند ثبت نام از متقاضیان از تاریخ ۲۸ / ۰۱ / ۱۳۹۸ لغایت ۰۲ / ۰۲ / ۱۳۹۸  صرفاً جهت تدریس در رشته های مورد نیاز مناطق محروم و نیمه برخوردار و با توجه به موارد ذیل انجام می پذیرد .

لذا متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام و ارائه مدارک و مستندات به آموزش و پرورش محل سکونت و رعایت ضوابط و مقررات مربوطه نسبت به ثبت نام اولیه اقدام نمایند .

۱٫    ثبت نام از طریق سامانه sarbaz.isfedu.ir انجام می پذیرد . لذا متقاضیان می بایست ضمن مراجعه به سامانه مذکور نسبت به ثبت نام اولیه  و  همچنین تحویل مدارک و مستندات به امور اداری آموزش و پرورش محل سکونت تا مهلت مقرر(حداکثر تا پایان وقت اداری روز دو شنبه  ۰۲ / ۰۲ / ۱۳۹۸ ) اقدام نمایند .

تذکر : متقاضیان پس از ثبت نام و تکمیل فرم درسامانه و انتخاب   منطقه /ناحیه ثبت نامی می توانند جهت تشکیل پرونده و تحویل مدارک در همان منطقه / ناحیه انتخابی اقدام نمایند لذا ثبت نام آنها در مناطق دیگری به جز منطقه انتخابی امکان پذیر نمی باشد . سازماندهی آنان پس از پذیرش نهایی بر اساس نیاز در مناطق محروم و نیمه برخوردار  در استان و توسط اداره کل آموزش و پرورش استان انجام می پذیرد.

داوطلبان باید از سلامت کامل جسمی و روحی روانی مناسب با شغل معلمی برخوردار باشند.

۲٫    ثبت نام  برای فارغ التحصیلان دارای مدرک تحصیلی   لیسانس وفوق لیسانس در رشته های مور نیاز آموزش و پرورش  صورت می پذیرد. (مدرک تحصیلی معادل و رشته های پیراپزشکی  قابل قبول نمی باشد )

۳٫    اصل برگه سبز اعزام بدون غیبت ممهور به مهر واکسیناسیون در زمان ثبت نام الزامی است . ( صرفاً اعزامی  تاریخ ۱ / ۴ / ۹۸ و ۱ / ۶ / ۹۸ )

۴٫    اگر مشمول قبلاً درخواست معافیت پزشکی و یا تحصیلی کرده باشد سازمان وظیفه عمومی اعزام وی را لغو نموده و لذا از لیست سرباز معلم کنار گذاشته می شود . لازم است این افراد در مهلت ثبت نام نسبت به ابطال درخواست معافیت اقدام نمایند . ( در این خصوص از فرد متقاضی تعهد اخذ می گردد . )

۵٫    امریه آموزش و پرورش شامل کسرخدمت نخواهد شد و مدت خدمت دو سال کامل می باشد ، همچنین پس از پذیرش امکان ترخیص جهت ادامه تحصیل وجود ندارد . متقاضیان در صورت کتمان کسر خدمت در هنگام ثبت نام و سپس درخواست استفاده از آن در حین خدمت و یا انصراف از از طرح سرباز معلم جهت ادامه تحصیل ملزم به جبران خسارت مادی ناشی از ” خروج قبل از پایان سال تحصیلی ” و ” هزینه دوره آموزشی بدو خدمت ” و ” دوره آموزش نظامی ” می باشند . ( درخصوص موارد ذکر شده تعهد محضری گرفته خواهد شد )

۶٫    ادامه اشتغال معلمان وظیفه پس از اتمام خدمت موظف غیرمجاز می باشد و انجام خدمت ضرورت هیچگونه حق استخدامی برای افراد ایجاد نمی کند .

۷٫    ثبت نام به معنای پذیرفته شدن نیست و پذیرش نهایی بعد از انجام مصاحبه ، گزینش و کسب امتیاز لازم مشخص خواهد شد .( زمان و مکان مصاحبه بر اساس جدول زمان بندی از طریق سایت اداره کل آموزش و پرورش و سامانه ثبت نام  به اطلاع متقاضیان خواهد رسید . اعلام نتیجه نهایی از طریق سامانه مذکور قابل مشاهده خواهد بود .)

۸٫    اعزام پذیرفته شدگان به مراکز آموزشی نظامی در تاریخ ۱ / ۴ / ۹۸ انجام خواهد گرفت .

۹٫    مهلت ثبت نام به هیچ وجه تمدید نخواهد شد . در خصوص زمان و مکان مصاحبه از طریق سامانه ثبت نام سرباز معلم و سامانه اداره کل آموزش و پرورش استان اطلاع رسانی خواهد شد .

*مدارک مورد نیاز جهت تشکیل پرونده  در ادارات آموزش و پروش مناطق و نواحی :

۱٫    اصل و تصویراز تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی ( ۲ سری )
۲٫    چهار قطعه عکس جدید پشت نویسی شده
۳٫    اصل و تصویر مدرک تحصیلی
۴٫    اصل و تصویر برگه سبز اعزام به خدمت ( صرفاً اعزامی ۱ / ۴ / ۹۸ و ۱ / ۶ / ۹۸ )
۵٫    فرم تکمیل شده اطلاعات فردی ( فرم گزینش ) ۲ سری
۶٫    فرم درخواست ثبت نام  ، فرم امتیاز بندی ( شماره ۲ ) از سامانه  به همراه کپی مدارک امتیاز آور در فرم

تذکر : تکمیل و تحویل مدارک مذکور در منطقه بعد از ثبت نام اینترنتی به منزله ثبت نام نهایی می باشد و ثبت نام اولیه در سامانه و عدم تحویل مدارک به آموزش و پرورش منطقه سکونت هیچ گونه حقی برای فرد ایجاد نخواهد نمود .

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.