خانه » استخدام در استان ایلام » جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش استان ایلام

جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش استان ایلام

متن آگهی:

خبر ۲۷ فروردین ماه ۹۸ – معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان گفت: شیوه‌نامه جذب سرباز معلم سال تحصیلی ۹۹-۹۸ به شهرستان‌ها و مناطق تابعه استان ارسال گردید.
به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش‌وپرورش استان ایلام، شمس‌الدین شیروانی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان گفت: شیوه‌نامه جذب سرباز معلم به شهرستان‌ها و مناطق تابعه استان ارسال گردید.

متقاضیان می‌توانند از چهار شنبه بیست هشت فروردین ماه تا سوم اردیبهشت سال جاری برای ثبت‌نام به ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق تابعه استان مراجعه کنند.
وی افزود: افراد واجد شرایط باید فارغ‌التحصیل در مقطع لیسانس و فوق‌لیسانس بوده و دارای تاریخ اعزام ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ تا ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ باشند و همچنین با توجه به این‌که مدت خدمت در برنامه سربازمعلم ۲ سال تمام است لذا مشمولینی انتخاب می‌شوند که کسر خدمت ندارند.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان ایلام ادامه داد: افراد پذیرفته‌شده در رشته‌های مورد نیاز آموزش و پرورش و در مدت خدمت خود به عنوان سرباز معلم جذب می‌شوند.
وی اظهار کرد: ادامه اشتغال معلمان وظیفه پس از اتمام خدمت موظف، ممنوع است و انجام خدمت ضرورت در آموزش و پرورش، هیچ‌گونه حق استخدامی برای افراد ایجاد نمی‌کند.
شیروانی افزود: جذب و به‌کارگیری معلمان وظیفه صرفاً در کلاس‌های درس و واحدهای آموزشی مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته امکان‌پذیر می‌باشد، لذا به‌کارگیری افراد پذیرفته‌شده در قسمت‌های اداری، مناطق شهری و مرکز استان ممنوع است.

وی به سهمیه رشته‌های موردنیاز اشاره کرد و گفت: سهمیه رشته‌های برق الکترونیک، کامپیوتر، مکانیک، معماری، عمران، راه و ساختمان و حقوق ۲۵درصد (۵ نفر) در استان می‌باشد و سهمیه رشته‌های ریاضی، فیزیک، شیمی، حسابداری، آمار، تربیت‌بدنی، زبان انگلیسی و زبان عربی ۲۰ درصد (۴ نفر) و سایر رشته‌ها ۵۵ درصد (۱۱ نفر) در استان می‌باشد.

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.