خانه » اطلاعیه های مهم » ثبت نام آزمون عمومی تغییر حالت اشتغال (به کار) در شرکت های آب و فاضلاب (اصلاحیه دفترچه)

ثبت نام آزمون عمومی تغییر حالت اشتغال (به کار) در شرکت های آب و فاضلاب (اصلاحیه دفترچه)

متن آگهی:

خبر ۱۵ تیر ماه ۱۴۰۰ – اطلاعیه اعلام اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت نام (سری دوم) آزمون عمومی تغییر حالت اشتغال (به کار) در شرکت های آب و فاضلاب سال ۱۴۰۰

پیرو اطلاعیه‌های مورخ ۱۰/۰۴/۱۴۰۰ و ۱۴/۰۴/۱۴۰۰ و با توجه به اعلام شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، اصلاحات دفترچه راهنمای مذکور به شرح ذیل برای اطلاع متقاضیان اعلام می‌گردد.

متقاضیان، ضرورت دارد تا مهلت در نظر گرفته شده (۱۷/۰۴/۱۴۰۰) و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و مندرجات این اطلاعیه، به درگاه اطلاع رسانی این سازمان مراجعه و با توجه به رشته و مقطع تحصیلی خود نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند. ضمناً آن دسته از متقاضیانی که قبلا نسبت به ثبت‌نام اقدام نموده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند.

– اصلاحات مربوط به جنسیت پذیرش شغل محل های دفترچه راهنما:

کد شغل محلشغلمحل خدمتجنسیتتعداد
۱۰۶۷۸کارشناس بهره برداری از تاسیسات آب و فاضلاب – ۴- آبفاسیستان و بلوچستان ـ زاهدانزن/مرد۱
۱۱۳۷۱تکنسین امور اجرایی و بهره برداری – آبفاهمدان-استان همدانزن/مرد۲
۱۱۳۹۲کمک کارشناس اداری ـ ۱ـآبفاهمدان-استان همدانزن/مرد۹

– اصلاحات مربوط به ظرفیت شغل محل های دفترچه راهنما:

تذکر مهم: با توجه به اطلاعیه مورخ ۱۰/۰۴/۱۴۰۰ در خصوص اصلاح جنسیت پذیرش، به علت تشابه عنوان شغل، محل خدمت و جنسیت پذیرش، ظرفیت شغل محل (کد ۱۰۳۴۷) در شغل محل (کد ۱۰۳۴۶) و همچنین ظرفیت شغل محل (کد ۱۰۴۲۸) در شغل محل (کد ۱۰۴۲۷) به شرح ذیل ادغام می‌گردد:

کد شغل محلشغلمحل خدمتجنسیتتعداد
۱۰۳۴۶کارشناس آزمایشگاه و کنترل کیفی – آبفاتهران-تهران-تامین و تصفیهزن/مرد۵
۱۰۴۲۷کارشناس فناوری اطلاعات – آبفاتهران-استان تهران-غرب استان تهرانزن/مرد۳

خبر ۱۴ تیر ماه ۱۴۰۰ – اطلاعیه تمدید مهلت ثبت نام آزمون عمومی تغییر حالت اشتغال (به کار) در شرکت های آب و فاضلاب سال ۱۴۰۰

  • پیرو اطلاعیه مورخ ۱۰/۰۴/۱۴۰۰، به اطلاع می‌رساند، به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که تا این تاریخ (۱۴/۰۴/۱۴۰۰) ثبت نام ننموده‌اند، ترتیبی اتخاذ گردیده است که بتوانند تا روز پنجشنبه مورخ  ۱۷/۰۴/۱۴۰۰ نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.متقاضیان ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و اصلاحیه مندرج در اطلاعیه مورخ ۱۰/۴/۱۴۰۰، به درگاه اطلاع رسانی این سازمان مراجعه و با توجه به رشته و مقطع تحصیلی خود ثبت‌نام نمایند.

ضمناً متقاضیانی که قبلاً ثبت نام خود را تکمیل و کدرهگیری دریافت کرده اند در صورت تمایل تا تاریخ فوق می‌توانند اطلاعات ثبت نامی خود را مشاهده و ویرایش کنند.


خبر ۱۰ تیر ماه ۱۴۰۰ – اطلاعیه در خصوص اصلاحات دفترچه‌ راهنمای ثبت‌نام در آزمون عمومی تغییر حالت اشتغال (به کار) در شرکتهای آب و فاضلاب سال ۱۴۰۰

  • پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام در تاریخ ۰۷/۰۴/۱۴۰۰و با توجه به اعلام شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، اصلاحات ذیل در دفترچه راهنمای مذکور، برای اطلاع متقاضیان اعلام می گردد. متقاضیان، ضرورت دارد تا مهلت باقیمانده (تاریخ ۱۴/۴/۱۴۰۰) پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و مندرجات این اطلاعیه، به درگاه اطلاع رسانی  این سازمان مراجعه و با توجه به رشته و مقطع تحصیلی خود نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

ضمناً آن دسته از متقاضیانی که قبلا نسبت به ثبت‌نام اقدام نموده اند، می توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند.

تذکرات مهم:

تذکر  : ۱ متقاضیان مشاغلی که شرایط احراز آنها مدرک تحصیلی دیپلم یا کاردانی می باشد باید دارای مدرک دیپلم یا

کاردانی در رشته های ذکر شده در آگهی استخدام بوده و در صورتی که علاوه بر مدرک دیپلم یا کاردانی مدارک دیگری

نیز داشته باشند یا در آینده اخذ نمایند، می توانند در آزمون ثبت نام نماید ولیکن شرکت هیچ تعهدی در خصوص پذیرش مدرک بالاتر آنها در آن شغل نخواهد داشت.

تذکر  : ۲ در صورتی که هر یک از رشته های تحصیلی بدون ذکر گرایش در آگهی درج شده باشد، فارغ التحصیلان همه

گرایش های آن رشته تحصیلی در مقطع موردنظر، می توانند در آزمون استخدامی ثبت نام نمایند.

 اصلاحات مربوط به جنسیت پذیرش شغل محل های دفترچه راهنما


۱۰ تیر ماه ۱۴۰۰ – در اجرای سیاستهای شایستهگزینی، ساماندهی، ارتقاء کارآمدی و تامین نیروی انسانی با رعایت عدالت استخدامی و به استناد مجوزهای استخدامی صادره و براساس موافقت مجمع عمومی، شرکتهای آب و فاضلاب به تعداد ۲۲۳۵ نفر را از محل فرآیند تغییر حالت اشتغال (به کار) و از طریق برگزاری آزمون عمومی کتبی، مصاحبه، امتیازات خاص و گزینش پس از کسب نمره حدنصاب به ترتیب بالاترین نمرات اخذ شده به قراردادی تغییر حالت اشتغال میدهند. این آزمون فقط مربوط به کارکنان شاغل طرف قرارداد با شرکت های آب و فاضلاب می باشد.

دانلود دفترچه راهنمای آزمون

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.