خانه » اطلاعیه های مهم » اطلاعیه سازمان سنجش در خصوص تردد متقاضیان هشتمین آزمون استخدامی فراگیر سال ۹۹

اطلاعیه سازمان سنجش در خصوص تردد متقاضیان هشتمین آزمون استخدامی فراگیر سال ۹۹

متن آگهی:

خبر ۹ دی ۹۹: اطلاعیه سازمان سنجش در خصوص صدور مجوز تردد برای متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی

به اطلاع متقاضیان شرکت کننده در هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور در سال ۱۳۹۹ می رساند حسب هماهنگی انجام گرفته با پلیس راهور ناجا درخصوص صدور مجوز تردد داوطلبانی که شهر محل اقامت آنها با محل برگزاری آزمون متفاوت است، مقرر گردید پلیس راهور ناجا با فرماندهی انتظامی استان ها ـ پلیس راهور و پلیس راه های کشور، هماهنگی لازم جهت پیشگیری از ثبت تخلف مرتبط با محدودیت های کرونایی و نیز همکاری در تردد و ادامه مسیر متقاضیان را انجام دهند.
خبر دوم: فرمانده پلیس راه استان از صدور مجوز تردد برای متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی در ایام محدودیت‌های کرونایی خبر داد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز ایلام؛ سرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام از صدور مجوز تردد برای متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی در ایام محدودیت‌های کرونایی خبر داد و گفت : برابر ابلاغیه پلیس راهور ناجا – معاونت عملیات ترافیک، با توجه به برگزاری آزمون استخدامی در برخی از شهر‌های کشور در تاریخ یازده و دوازدهم دی ماه که در مرکز استان‌ها برگزار می‌شود، به منظور رفاه حال متقاضیان شرکت کننده در آزمون و به جهت جلوگیری از اعمال جریمه محدودیت‌های کرونایی توسط ماموران پلیس راه و دوربین‌های ثابت ثبت تخلف، برای آن‌ها مجوز تردد صادر می‌شود.
وی افزود: مرکز گزینش و استخدام استان ایلام، اطلاعات و مشخصات خودرو‌های متقاضیان شرکت کننده در آزمون را اخذ و جهت پیشگیری از ثبت تخلف به مرکز فرماندهی و کنترل پلیس راه استان اعلام تا به پلیس راهور ناجا اعلام شود.
رئیس پلیس راه استان ایلام تاکید کرد : به کلیه ماموران پلیس راه استان اعلام شده تا با متقاضیان شرکت کننده در آزمون مذکور با تطبیق مدارک همکاری کنند.


خبر ۲۶ آبان ماه ۹۹ -خبر ۲۶ آبان ماه ۹۹ – اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص تغییر تاریخ برگزاری هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی سال ۱۳۹۹

به اطلاع متقاضیان شرکت کننده در هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی سال ۱۳۹۹ می رساند با توجه به مصوبات چهل و دومین جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و رشد فزاینده بیماری کووید – ۱۹ در کشور و اعمال محدودیت ها در اکثر استان ها ، مقرر گردید تاریخ برگزاری به روزهای پنجشنبه مورخ ۹۹/۱۰/۱۱و جمعه ۹۹/۱۰/۱۲ تغییر یابد.
متقاضیان برای اطلاع از جزئیات برگزاری آزمون لازم است اطلاعیه پرینت کارت شرکت در آزمون را که در تاریخ ۱۳۹۹/۱۰/۷ منتشر می گردد، مطالعه نمایند.


خبر ۲۹ مهر ۹۹: امکان ویرایش اطلاعات هشتمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی فعال شد 

لینک ویرایش اطلاعات ثبت نام هشتمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی فعال گردید. در این مرحله فقط امکان ویرایش اطلاعات وجود دارد. مهلت ویرایش اطلاعات تا روز جمعه ۲ آبان ۹۹ می باشد.


خبر ۲۷ مهر ماه ۹۹ -اطلاعیه سازمان اداری و استخدامی کشور در ارتباط با نحوه اعمال اولویت برای متقاضیان بومی شهرستانی در هشتمین آزمون مشترک دستگاه‌های اجرایی کشور»

پیرو اطلاعیه مورخ ۹۹/۰۷/۰۳، بنا بر اعلام سازمان اداری و استخدامی کشور و با توجه به ماده واحده قانون اصلاح ماده (۴۴) قانون مدیریت خدمات کشوری (مصوبه مورخ ۱۶‏‏‏‏/۰۶‏‏‏‏/۱۳۹۹ مجلس شورای اسلامی‏) و مصوبه شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی درخصوص تعیین اولویت برای متقاضیان بومی شهرستانی (به استثنای شهرستان تهران و مراکز استان‌ها) در آزمون های مشترک دستگاه‌های اجرایی کشور موضوع بخشنامه شماره ۳۶۹۴۸۸ مورخ ۹۹/۰۷/۲۷ سازمان اداری و استخدامی کشور (تصویر مصوبه مندرج در ذیل این اطلاعیه) به اطلاع تمامی متقاضیان ثبت نام کننده در هشتمین آزمون مشترک دستگاه‌های اجرایی کشور می‌رساند:

متقاضیان مذکور در سهمیه‌های قانونی مختلف اعم از آزاد، ایثارگران و معلولین، می‌توانند در صورت نیاز به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود، با در نظر گرفتن موارد ذیل از روز سه‌شنبه مورخ ۹۹/۰۷/۲۹ تا روز جمعه مورخ ۹۹/۰۸/۰۲، به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org، مراجعه نمایند.

تمامی متقاضیان ثبت نام کننده در آزمون یاد شده با در نظر گرفتن مفاد بخشنامه مذکور، لازم است نسبت به تعیین وضعیت خود بر اساس یکی از موارد ذیل اقدام نمایند:

– افراد بومی شهرستانی متقاضی بهره‌مندی از اولویت بومی، می‌بایست در زمان ویرایش اطلاعات، پس از انتخاب گزینه، «من متقاضی استفاده از اولویت بومی هستم»، شغل محل انتخابی خود را تأیید و در صورت نیاز به تغییر شغل محل انتخابی، می‌توانند نسبت به تعیین شغل محل جدید بر اساس مفاد دفترچه راهنمای ثبت‌نام هشتمین آزمون مشترک دستگاه‌های اجرایی کشور اقدام نمایند.

– متقاضیان غیر بومی در صورت تمایل می‌توانند نسبت به اصلاح و تغییر اطلاعات شغل محل جدید بر اساس مفاد دفترچه راهنمای ثبت نام هشتمین آزمون مشترک دستگاه‌های اجرایی کشور اقدام نمایند.

-متقاضیان انصراف از آزمون، می‌توانند از قسمت ارسال درخواست در سیستم پاسخگویی اینترنتی مندرج در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور، نسبت به اعلام انصراف خود از ثبت‌نام و شرکت در آزمون فوق‌الذکر اقدام نمایند. ضمناً پس از پایان زمان ویرایش اطلاعات، مبالغ ثبت‌نامی این دسته از افراد مسترد خواهد شد.

یادآوری مهم ۱: در صورت عدم مراجعه افراد ثبت‌نام کننده در آزمون مذکور به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور در زمان مقرر جهت تعیین استفاده از اولویت بومی و یا اصلاح و تغییر شغل محل انتخابی، این امر به منزله عدم درخواست بهره‌مندی از اولویت بومی شهرستانی و تأیید اطلاعات ثبت‌نامی آن‌ها از نظر شغل محل انتخابی خواهد بود.

یادآوری مهم ۲: مدت زمان ویرایش و اصلاح اطلاعات تمدید نخواهد شد.

به منظور ایجاد فرصت مناسب برای آمادگی تمامی متقاضی ثبت‌نام کننده در این آزمون که متقاضی ویرایش و اصلاح شغل محل انتخابی خود می‌باشند، زمان برگزاری هشتمین آزمون مشترک دستگاه‌های اجرایی کشور از روز پنج شنبه مورخ ۹۹/۰۸/۰۹ به روزهای پنج شنبه و جمعه مورخ ۹۹/۰۹/۰۶ و ۹۹/۰۹/۰۷ تغییر می‌یابد.

دریافت فایل ابلاغ مصوبه شورای توسعه در خصوص بومی گزینی فرمت PDF


خبر ۲۷ مهر ماه ۹۹ -خبر موافقت بومی گزینی در آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی

به پیشنهاد سازمان اداری و استخدامی کشور؛ شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی با ایجاد اولویت برای داوطلبان بومی شهرستان‌ها در امتحانات مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور موافقت کرد

شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی در جلسه مورخ ۲۱‏‏‏‏/۰۷‏‏‏‏/۱۳۹۹ بنا به پیشنهاد سازمان اداری و استخدامی کشور و به استناد قانون اصلاح ماده (۴۴) قانون مدیریت خدمات کشوری (مصوب مورخ ۱۶‏‏‏‏‏‏/۰۶‏‏‏‏‏‏/۱۳۹۹ مجلس شورای اسلامی‏) با ایجاد اولویت برای داوطلبان بومی شهرستان ها (به استثنای شهرستان تهران و مراکز استان‌ها) در امتحانات مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور موافقت کرد.

به گزارش روابط‌عمومی سازمان اداری و استخدامی کشور، به موجب ماده ۱ این بخشنامه که رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور به به کلیه دستگاه‌های اجرایی مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری ابلاغ کرده است، با توجه به تعریف داوطلبان بومی شهرستانی مورد اشاره در ماده‌واحده قانون مذکور، که داوطلب باید متولد یا ساکن با سابقه ده سال سکونت در همان شهرستان باشد، بومی‌بودن افراد از طریق ذیل احراز می‌شود؛

شهرستان محل تولد مندرج در شناسنامه داوطلب با شهرستان مورد تقاضا یکی باشد.

تذکر: با توجه به تغییرات تقسیمات کشوری در سال‌های مختلف، در صورت اختلاف نظر یا ابهام در خصوص شهرستان محل تولد، ملاک عمل، نظر اداره کل ثبت احوال استان مربوطه خواهد بود.

استفاده از اولویت بومی از طریق سکونت به موجب تایید ساکن‌بودن و حداقل ده سال سکونت با ارائه استشهاد محلی (بر اساس فرم پیوست) ممهور به مهر نیروی انتظامی (پاسگاه یا کلانتری محل) در شهرستان مورد تقاضا خواهد بود.

تبصره: داشتن گواهی تحصیل در مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی یا دبیرستان در شهرستان محل مورد تقاضا با تایید اداره آموزش و پرورش شهرستان مربوطه می‌تواند به عنوان تمام یا قسمتی از سابقه ده سال سکونت به شرط ارائه استشهاد محلی مبنی بر تایید ساکن‌بودن فعلی فرد در شهرستان محل مورد تقاضا ملاک محاسبه قرار گیرد.

مبنای شهرستان برای تعیین بومی‌بودن، تقسیمات کشوری در اولین روز ثبت نام برای آزمون است.

در ماده ۲ این بخشنامه آمده است؛ بر اساس مفاد ماده‌واحده قانون مذکور، داوطلبان بومی شهرستانی نسبت به سایر داوطلبان غیربومی دارای اولویت هستند. اولویت بومی به شرح ذیل اعمال خواهد شد:

«نمره مکتسبه داوطلب بومی شهرستانی در آزمون کتبی(مجموع وزن چهل درصد (۴۰%) برای حیطه عمومی و شصت درصد (۶۰%) برای حیطه تخصصی) با ضریب «یک و چهار دهم» (۴‏‏‏‏‏/۱) محاسبه و ملاک عمل قرار می‌گیرد.»

همچنین به موجب ماده ۳ این بخشنامه، حد نصاب آزمون، کسب حداقل پنجاه درصد (۵۰%) نمره مکتسبه نفر اول با ارزش وزنی چهل درصد (۴۰%) برای حیطه عمومی و شصت درصد (۶۰%) برای حیطه تخصصی در هر شغل‏‏‏‏‏‏- شهرستان در هر یک از دستگاه‌های اجرایی است.


خبر ۲۳ مهر ۹۹: به جریان افتادن پرونده تعویق هشتمین آزمون استخدام دستگاه های اجرایی

عضو کمیسیون اصل نود مجلس از به جریان افتادن پرونده تعویق آزمون استخدامی در کمیسیون متبوعش خبر داد

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، پس از مطالبه چندهزار نفری داوطلبان آزمون استخدامی برای به تعویق افتادن آزمون به علت اعلام دیرهنگام اعمال مصوبه بومی‌گزینی در این آزمون، مجلس شورای اسلامی به این موضوع ورود کرد.

بر این اساس اقبال شاکری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای به رئیس سازمان امور استخدامی خواستار تعویق حداقل یک ماهه آزمون و فرصت به داوطلبان برای تغییر منابع آزمون شد.

در همین رابطه اقبال شاکری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، اظهار داشته بود: از آنجایی که شرایط کشور برای هیچ امری به ویژه مواردی که موجب تجمع می‌شود، مناسب نیست و همچنین به علت اعلام دیرهنگام دولت مبنی بر اعمال بومی گزینی در آزمون استخدام دولتی، نامه‌ای به رئیس سازمان امور استخدامی ارسال کردیم که تاکنون جوابی از این سازمان دریافت نکردیم.

وی افزوده بود: از آنجایی که داوطلبان فرصت زیادی ندارند و هر چه سریع‌تر باید تکلیف آنها مشخص شود، ما این موضوع را از طریق کمیسیون اصل نود مجلس پیگیری کردیم که این کمیسیون قول مساعدت و همکاری داده است.

سید نظام‌الدین موسوی عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در همین راستا اظهار داشت: آقای شاکری نماینده تهران در این رابطه با ما طرح موضوع کردند.

وی افزود: در کمیسیون اصل نود با پیگیری آقای شاکری این مسئله امروز پرونده شد و در دستور کار قرار گرفت و پس از تعطیلات مجلس، کمیسیون اصل نود ورود پیدا می‌کند.

موسوی ادامه داد: امروز ما کار این پرونده را شروع کردیم و بلافاصله بعد از تعطیلات در کمیسیون طرح و پیگیری خواهد شد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: از آنجایی که موضوع شکایت در دستور کار است ما تلاشمان را انجام می‌دهیم و چنانچه مستندات ارائه شود و آقای شاکری مستندات را روز یکشنبه ارائه کند همان روز ورود پیدا می‌کنیم و مسئولان سازمان امور استخدامی را هم دعوت خواهیم کرد که در جلسه حضور پیدا کنند.

موسوی با بیان اینکه امکان تمدید آزمون استخدامی وجود دارد و امر نشدنی و غیرممکنی نیست، گفت: در اولین فرصت کار این پرونده را آغاز خواهیم کرد.

این عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: پرونده مذکور به جریان افتاده و روز یکشنبه در جلسه هیأت رئیسه


خبر ۲۳ مهر ۹۹- اعلام مواد جدید آزمون استخدامی وزارت کشور در هشتمین آزمون فراگیر دستگاه های اجرایی

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور؛ روشن ضمیر مدیرکل توسعه منابع انسانی با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی مجموعه وزارت کشور در ۹ آبان ماه سال جاری، اظهار کرد: یکی از مواد آزمون استخدامی ، آشنایی داوطلبان با اهداف و ماموریت‌های وزارت کشور است که منابع آن در پرتال رسمی وزارت کشور به آدرس WWW.MOI.IR ( بخش اهداف و وظایف در ستون اطلاعات پرتال ) در دسترس داوطلبان قرار دارد.

روشن ضمیر افزود: داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت رسمی وزارت کشور، به شرح وظایف و ماموریتها و اهداف وزارت کشور دسترسی پیدا کنند و برای شرکت در آزمون، آنها را مطالعه نمایند. بدیهی است منابع مذکور در اختیار سازمان سنجش آموزش کشور نیز قرار گرفته است.

روشن ضمیر همچنین با بیان اینکه آگاهی، انگیزه و علاقه مندی داوطلبین استخدام در مجموعه وزارت کشور یکی از معیارهای مهم برای انتخاب استخدامی محسوب می شود، گفت: انتظار می‌رود دواطلبان ضمن مطالعه دقیق منابع مذکور، تسلط کافی به وظایف و ماموریتها و اهداف وزارت کشور داشته باشند که بتوانند علاوه بر پاسخگویی صحیح به سوالات مطروحه، امکان موفقیت در مراحل مصاحبه را نیز داشته باشند.

مدیرکل توسعه منابع انسانی با تاکید بر اهمیت آگاهی داوطلبان و علاقه مندی آنها به اشتغال و استخدام در وزارت کشور، خاطرنشان کرد: آشنایی با وظایف سازمانی که در آن استخدام خواهند شد از ارکان اولیه یک سرمایه انسانی دانشی و بهره ور است.

مخاطبان پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، می توانند برای دسترسی مستقیم به متن اهداف، وظایف و ماموریت‌های وزارت کشور، از لینک زیر استفاده کنند؛

(برای دسترسی آسان به اهداف، شرح وظایف و ماموریتهای وزارت کشور کلیک کنید)


خبر ۱۳ مهر ۹۹- امکان بومی‌گزینی در آزمون استخدامی هشتمین آزمون فراگیر استخدامی

رییس امور آمار، برنامه‌ریزی و تامین نیروی انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: هم اکنون ساز و کار لازم برای بومی گزینی هشتمین آزمون مشترک استخدامی در حال تدوین است و امکان ویرایش اطلاعات برای شرکت‌کنندگان در اولین فرصت فراهم خواهد شد

به گزارش ایرنا، ۵۶۰ هزار نفر در هشتمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور ثبت نام کرده اند و رقابت این افراد براساس اعلام سازمان اداری و استخدامی کشور، در آبان ماه در سراسر کشور انجام خواهد شد.

رییس امور آمار، برنامه‌ریزی و تامین نیروی انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا درباره برگزاری هشتمین آزمون استخدامی مشترک دستگاه‌های اجرایی، گفت: حدود ۵۶۰ هزار نفر در این آزمون ثبت نام‌کرده اند که از این میان بیش از ۳۸ هزار نفر جذب می‌شوند و این تعداد جدای از آمارهای جذب نیروی انسانی توسط وزارت بهداشت است که ثبت نام و جذب آن به صورت جداگانه صورت خواهد گرفت.

«علی اله قنبری» افزود: ۲۸ دستگاه در این آزمون حضور دارند و بیشترین سهمیه استخدامی مربوط به وزارت آموزش و پرورش است که بیشترین تعداد شرکت‌کنندگان برای آزمون را نیز به خود اختصاص داده است و پس از آن وزارت کشور قراردارد.

این مقام مسوول گفت: سازمان ملی بهره‌وری با ۶ سهمیه استخدامی کمترین میزان سهمیه در آزمون هشتم را دارد.

وی درباره عدالت محوری در آزمون، گفت: این آزمون‌ها با رعایت تمام مسائل امنیتی و اصول محرمانگی برای رعایت حقوق داوطلبان برگزار می‌شود.

قنبری توضیح داد: تمامی مراحل طرح سوال، برگزاری آزمون، اعلام نتایج و حتی انجام مصاحبه ها رصد می‌شود تا حق کسی ضایع نشود.

ماندگاری نیروها در شهرستان‌ها با بومی گزینی آزمون استخدامی

رییس امور آمار، برنامه‌ریزی و تامین نیروی انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور درباره مصوبه بومی گزینی در هشتمین آزمون استخدامی فراگیر، گفت: مجلس شورای اسلامی در شانزدهم شهریورماه امسال بومی‌گزینی در آزمون استخدامی را مصوب کرد.

وی با بیان اینکه بومی گزینی با هدف ماندگاری نیروها در شهرستان‌هاست، افزود: براساس قانون، به افرادی بومی شهرستان اطلاق می‌شود که یا محل تولدشان شهرستان مورد نظر بودهیا اینکه ساکن آن شهرستان با سابقه حداقل ۱۰ سال سکونت باشند.

قنبری افزود: البته در این مصوبه ایجاد سازوکاری برای تعیین اولویت جهت جذب داوطلبان بومی شهرستان به استثنای شهر تهران و مراکز استان‌ها مد نظر قرار گرفته است.

وی اظهارداشت: براساس این مصوبه مقرر شده است شورای توسعه مدیریت اولویت‌هایی را برای افراد در نظر بگیرد و هم اکنون فرایند تعیین این اولویت‌ها در حال انجام است و پس از نهایی شدن، فرصتی برای شرکت‌کنندگان فراهم می‌شود تا اطلاعات خود را در سایت سازمان سنجش آموزش کشور ویرایش کنند.

به گزارش ایرنا، بر اساس قانون اصلاح ماده (۴۴) قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب شانزدهم شهریورماه ۹۹مجلس شورای اسلامی مبنی بر «اولویت قائل شدن برای جذب داوطلبان بومی شهرستانی به استثنای شهر تهران و مراکز استان‌ها» به متقاضیان ثبت نام کننده در آزمون اجازه داده خواهد شد بر اساس قانون اصلاحی و شغل محل‌های موجود در دفترچه راهنمای ثبت نام با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به ویرایش اطلاعات و شغل محل انتخابی خود اقدام کنند.

رییس امور آمار، برنامه‌ریزی و تامین نیروی انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور درباره سهمیه افراد در آزمون، گفت: در این آزمون طبق قوانین مربوطه، سهمیه‌­های آزاد، ایثارگران و معلولین در نظر گرفته شده است و شغل‌محل‌های مربوط به هر کدام از این سهمیه‌ها در دفترچه آزمون تفکیک شده است. وقتی شغل محلی به ایثارگر یا معلول اختصاص می‌یابد، این امر در جدول دفترچه راهنما مشخص شده و صرفاً مشمولین سهمیه یاد شده می توانند در این شغل محل شرکت کنند.

قنبری درباره سهم سه درصدی معلولان در آزمون استخدامی گفت: همچون سال‌های گذشته سهمیه سه درصد استخدام برای معلولان در نظر گرفته شده است و چنانچه ظرفیت مذکور تکمیل نشود، این سهمیه حفظ و در آزمون‌های بعدی استفاده می‌شود و قابل تخصیص به سهمیه‌های دیگر نیست.

منبع: خبرگزاری ایرنا

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

۳ دیدگاه تاکنون.

  1. مسعود گفت:

    من اون چند روز صفحه گوشیم خراب بود متوجه نشدم بومی گزینی اعمال شده هرچی بدبختیه برای ماست. از همه جا رانده شدیم. نامه نگاری کنید تورو خدا حق ما خراب نشه. به خاطر ناهماهنگی اونا ما فرصت های زندگیمون از دست میره.

    [پاسخ]

  2. محمدی گفت:

    سلام توروخدا ویرایش بومی گزینی فعال کنین من کرونا داشتم نتونستم ویرایش کنم نصف داوطلبان بومی همین مشکلو دارن تورو خدا پیگیری کنین یکی صدای مارو بشنوه

    [پاسخ]

  3. ندا گفت:

    سلام
    متاسفانه من بیمار بودم بومی شهرستان هستم و شغل شهر خودم رو در زمان ثبت نام انتخاب کزده بودم اما به علت بیماری متوجه نشدم باید ما هم ویرایش انجام بدهیم
    خیلی ناراحتم یعنی من الان دیگه داوطلب بومی حساب نمیشم؟فرصت دوباره برای ویرایش داده نمیشه؟

    [پاسخ]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.