خانه » اطلاعیه های مهم » برگزاری مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی نیروگاه رامین

برگزاری مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی نیروگاه رامین

متن آگهی:

خبر ۲۱ مهر ۱۴۰۰- برگزاری مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی نیروگاه رامین

به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز ، ویدا صادقی دهکردی سرپرست معاونت منابع انسانی در این خصوص اظهار داشت : آزمون استخدامی نیروگاه رامین از طریق فراخوان عمومی و  با حضور ۵۰۱ نفر در تیر ماه سال جاری  برگزار شد و نهایتا ۲۶ نفر پس از بررسی و کسب امتیاز لازم ، از سوی شرکت مادر تخصصی تولید برق حرارتی جهت انجام مصاحبه استخدامی به نیروگاه رامین معرفی  شدند.
صادقی افزود : طبق مجوزات اخذ شده از سازمان امور اداری و استخدامی کشور و سهمیه ابلاغی از  سوی شرکت مادرتخصصی تولید برق حرارتی ۱۵ نفر از این افراد در رشته های مکانیک ، برق و شیمی پس از طی مراحل اداری و گزینش به استخدام این نیروگاه در خواهند آمد.


خبر ۱۷ مهر ۱۴۰۰- اطلاعیه زمانبندی مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی شرکت­‌های مدیریت تولید برق ویژه نیروگاه رامین

ضمن آرزوی سلامت برای شرکت کنندگان در آزمون استخدامی شرکت مدیریت تولید برق رامین که در تاریخ ۲۵ تیرماه سال جاری در حوزه شهر اهواز برگزار گردید به اطلاع می رساند برنامه زمانبندی مصاحبه به شرح جدول زیر (لینک) اعلام میشود. از داوطلبان محترم خواهشمند است به جهت رعایت پروتکلهای بهداشتی و جلوگیری از ازدحام، صرفاً در ساعت اعلام شده به شرکت مدیریت تولید برق رامین )نیروگاه رامین اهواز( مراجعه نموده و اصل و کپی کلیه مدارک مربوط به مقالات علمی، زبان انگلیسی، مهارتهای کامپیوتر، کارآموزی و تجارب کاری مرتبط و افتخارات علمی (ثبت اختراع و …) را در روز مصاحبه به همراه داشته باشند

جهت مشاهده زمانبندی مصاحبه اینجا کلیک نمایید


خبر ۱۴ مهر ۱۴۰۰-اعلام نتایج آزمون استخدامی شرکت­‌های مدیریت تولید برق ویژه نیروگاه رامین

نتایج آزمون استخدامی شرکتهای وابسته شرکت مادر تخصصی تولید برق حرارتی – ویژه نیروگاه رامین که در تاریخ ۱۴۰۰/۰۴/۲۵ در حوزه شهر اهواز برگزار گردید اعلام شد.

جهت مشاهده نتایج آزمون اینجا کلیک نمایید

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.