خانه » اطلاعیه های مهم » برگزاری سه دوره آزمون ورود به حرفه مهندسی در سال ۱۴۰۲

برگزاری سه دوره آزمون ورود به حرفه مهندسی در سال ۱۴۰۲

متن آگهی:

خبر ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ – به گزارش ایرنا از وزارت راه و شهرسازی، «حامد مانی‌فر» درباره برگزاری این دوره از آزمون ها با اشاره به اینکه آزمون طراحی معماری در اردیبهشت امسال و آزمون‌های سایر رشته‌ها در حال برگزاری است، از برگزاری دو دوره آزمون دیگر در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان با اشاره به پیگیری‌های شورای رقابت مبنی بر ضرورت برگزاری تعداد بیشتر آزمون، از افزایش برگزاری آزمون به سه دوره در سال خبر داد و گفت: دومین دوره آزمون در شهریور یا مهر ماه و آزمون سوم در دی یا بهمن ماه برگزار خواهد شد.

مانی‌فر توضیح داد: این آزمون‌ها با هدف احراز صلاحیت داوطلبان انجام‌ می‌شود و تلاش شده تا با طراحی سوالات مناسب، تا حد امکان بتوانیم مسیری را طراحی کنیم که بهترین‌ها انتخاب و پذیرفته شوند.

وی گفت: حدنصاب آزمون ۵۰ از ۱۰۰ است و هر متقاضی و شرکت کننده در آزمون که حدنصاب مربوطه را کسب کند با رعایت سایر شرایط قانونی پروانه اشتغال به کار دریافت خواهد کرد.

وی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی تمدید و ارتقا، آنها را به عنوان ‌مکمل ازمون‌های ورود به برشمرد و تاکید کرد: در صدد هستیم تا کیفیت دوره‌های آموزشی را که توسط سازمان‌های نظام مهندسی برگزار می‌شود را ارتقا دهیم. هدف از برگزاری آزمون و دوره‌های آموزشی ارتقای دانش مهندسان و در نهایت ارتقای کیفیت ساخت وساز در کشور است.

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.