خانه » استخدام در استان فارس » اعلام نتایج آزمون استخدامی شرکت تعمیرات نیروی برق فارس

اعلام نتایج آزمون استخدامی شرکت تعمیرات نیروی برق فارس

متن آگهی:

خبر ۱۱ تیر ۱۴۰۱- اطلاعیه زمان مصاحبه داوطلبان آزمون استخدامی شرکت تعمیرات نیروی برق فارس برای شهرهای مرودشت، داراب و لامرد
به اطلاع داوطلبان آزمون شرکت تعمیرات نیروی برق فارس می‌رساند که زمان مصاحبه داوطلبان شهرهای  مرودشت، داراب و لامرد در روز سه‌شنبه ۱۴ تیرماه ۱۴۰۱ در مرکز آموزشهای آزاد دانشگاه صنعتی شیراز واقع در: شیراز- بولوار مدرس- روبروی فضل‌آباد- خیابان شهید کلانتری برگزار می‌شود. ساعت مراجعه داوطلبان جهت بررسی اولیه مدارک و انجام مصاحبه به شرح جدول زیر خواهد بود. داوطلبان محترم در روز مصاحبه، کارت پایان خدمت یا معافیت پزشکی، مدرک تحصیلی، شناسنامه و کارت ملی خود را به همراه داشته باشند.

مرودشت:

نامنام خانوادگیشماره پروندهساعت مصاحبهتاریخ مصاحبه
محمدمهدیعرب۱۰۲۰۹۸:۳۰سه‌شنبه ۱۴ تیر۱۴۰۱
بیژننظری۱۰۱۳۷۸:۴۵سه‌شنبه ۱۴ تیر۱۴۰۱
محمدرضااحمدی اخورمه۱۰۰۸۶۹:۰۰سه‌شنبه ۱۴ تیر۱۴۰۱

داراب:

نامنام خانوادگیشماره پروندهساعت مصاحبهتاریخ مصاحبه
ابوالقاسمبارنده شهنانی۱۰۰۲۵۹:۱۵سه‌شنبه ۱۴ تیر۱۴۰۱
مجتبینوربخش۱۰۰۴۹۹:۳۰سه‌شنبه ۱۴ تیر۱۴۰۱
علیاخوان۱۰۰۲۸۹:۴۵سه‌شنبه ۱۴ تیر۱۴۰۱

لامرد:

نامنام خانوادگیشماره پروندهساعت مصاحبهتاریخ مصاحبه
علیرضاشاهینی۱۰۰۴۱۱۰:۰۰سه‌شنبه ۱۴ تیر۱۴۰۱
محسنمحمدپور۱۰۰۵۸۱۰:۱۵سه‌شنبه ۱۴ تیر۱۴۰۱
محسنمقدسی۱۰۰۱۵۱۰:۳۰سه‌شنبه ۱۴ تیر۱۴۰۱

تاریخ و ساعت مصاحبه داوطلبان شهرهای استان بوشهر متعاقبا از طریق همین سامانه اعلام خواهد شد و به داوطلبان بصورت تلفنی نیز اطلاع داده می‌شود.


خبر ۹ تیر ۱۴۰۱- اعلام نتیجه مصاحبه اولیه آزمون داوطلبان شرکت تعمیرات نیروی برق فارس برای شهر شیراز
با عنایت به برگزاری جلسات مصاحبه مورخ هفتم و هشتم تیرماه ۱۴۰۱، افراد زیر در مرحله اول مصاحبه پذیرفته شده‌اند. این افراد برای مصاحبه تکمیلی و حضور در شرکت تعمیرات نیروی برق فارس، توسط آن شرکت به صورت تلفنی دعوت خواهند شد و تا زمان دعوت، نیازی به مراجعه حضوری یا تماس تلفنی با دانشگاه یا شرکت نخواهند داشت.


خبر ۴ تیر ۱۴۰۱- به اطلاع داوطلبان آزمون شرکت تعمیرات نیروی برق فارس می‌رساند که زمان مصاحبه داوطلبان شهر شیراز در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۷ و ۸ تیرماه ۱۴۰۱ در مرکز آموزشهای آزاد دانشگاه صنعتی شیراز واقع در بولوار مدرس- روبروی فضل‌آباد- خیابان شهید کلانتری برگزار می‌شود. ساعت مراجعه داوطلبان جهت بررسی اولیه مدارک و انجام مصاحبه به شرح جدول زیر خواهد بود.
تاریخ و ساعت مصاحبه داوطلبان سایر شهرهای استان فارس و نیز شهرهای استان بوشهر متعاقبا از طریق همین سامانه اعلام خواهد شد و به داوطلبان بصورت تلفنی نیز اطلاع داده می‌شود
داوطلبان محترم در زمان مصاحبه مدارک لازم شامل:
اصل و تصویر شناسنامه، کارت ملی، مدرک تحصیلی، کارت پایان خدمت یا معافیت پزشکی خود را به همراه داشته باشند.

جهت مشاهده جدول زمانبندی مصاحبه کلیک نمایید


خبر ۳۰ خرداد ۱۴۰۱: اسامی افراد پذیرفته شده برای شرکت در جلسه مصاحبه آزمون استخدامی شرکت تعمیرات نیروی برق فارس اعلام گردید.
تاریخ  و ساعت جلسه مصاحبه متعاقبا به اطلاع داوطلبان محترم خواهد رسید.
تذکر مهم: تا این مرحله، اظهارات داوطلبان در مورد داشتن شرایط لازم برای شرکت در آزمون راستی آزمایی نشده است. در زمان مصاحبه و سایر مراحل گزینش و به کارگیری، شرایط مندرج در آگهی ثبت نام مورد بررسی قرار خواهد گرفت و چنانچه هریک از داوطلبان، فاقد شرایط اعلام شده(سن، وضعیت خدمت سربازی متناسب با آگهی، شرایط بومی و مدرک تحصیلی متناسب با نیاز این آزمون و سایر موارد مندرج در آگهی) باشند، از ادامه مراحل گزینش و مصاحبه آنان جلوگیری خواهد شد.
در صورتیکه داوطلبانی نسبت به نتیجه آزمون سوال یا پیامی داشته باشند می‌توانند به سایت آزمون دانشگاه صنعتی شیراز مراجعه نمایند.


خبر ۲۲ آذر ۱۴۰۰- اعلام نتایج آزمون استخدامی شرکت تعمیرات نیروی برق فارس

با عنایت به برگزاری آزمون کتبی مورخ ۱۴۰۰/۰۹/۱۸، اسامی افراد پذیرفته شده برای شرکت در جلسه مصاحبه به شرح زیر اعلام می‌شود.

– تاریخ مصاحبه داوطلبان شیراز و جهرم، روز سه شنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۰ در محل دانشگاه صنعتی شیراز خواهد بود. ساعت جلسه مصاحبه متعاقبا به اطلاع داوطلبان محترم خواهد رسید.

– تاریخ مصاحبه داوطلبان کنگان و بوشهر در روز سه شنبه ۷ دی ماه ۱۴۰۰ در شهر بوشهر خواهد بود. ساعت و محل مصاحبه استان بوشهر متعاقبا اعلام خواهد شد.

تذکر مهم: تا این مرحله، اظهارات داوطلبان در مورد داشتن شرایط لازم برای شرکت در آزمون راستی آزمایی نشده است. در زمان مصاحبه و سایر مراحل گزینش و به کارگیری، شرایط مندرج در آگهی ثبت نام مورد بررسی قرار خواهد گرفت و چنانچه هریک از داوطلبان، فاقد شرایط اعلام شده(سن، وضعیت خدمت سربازی متناسب با آگهی، شرایط بومی و مدرک تحصیلی متناسب با نیاز این آزمون و سایر موارد مندرج در آگهی) باشند، از ادامه مراحل گزینش و مصاحبه آنان جلوگیری خواهد شد.

– در صورتیکه داوطلبانی نسبت به نتیجه آزمون سوال یا پیامی داشته باشند می‌توانند به سامانه رسیدگی آزمون مراجعه نمایند.

جهت ورود به سامانه رسیدگی آزمون اینجا کلیک نمایید

جهت مشاهده نتایج آزمون اینجا کلیک نمایید

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.