خانه » اطلاعیه های مهم » دریافت کارت آزمون استخدام شرکت حمل و نقل ریلی رجا 

دریافت کارت آزمون استخدام شرکت حمل و نقل ریلی رجا 

متن آگهی:

خبر ۲۶ خرداد ۹۸: دریافت کارت آزمون استخدام شرکت حمل و نقل ریلی رجا 

جهت دریافت کارت آزمون اینجا کلیک نمایید


خبر ۵ خرداد ۹۸: اطلاعیه کارت و زمان برگزاری آزمون استخدام شرکت حمل و نقل ریلی رجا 

در ادامه فرآیند برگزاری آزمون رییس قطار مسافری شرکت حمل ونقل ریلی رجا، نحوه صدور کارت، زمان و مکان برگزاری این آزمون اعلام شد.

بر این اساس کارت‌ ورود به جلسه آزمون‌ داوطلبان‌ واجد شرایط طی روزهای یکشنبه ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ لغایت سه‌شنبه ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ برای مشاهده و چاپ بر روی سایت اینترنتی شرکت حمل و نقل ریلی رجا قرار خواهد گرفت.

کلیه‌ داوطلبان‌ واجد شرایط، برای چاپ کارت شرکت در آزمون می بایست در تاریخ­های فوق­الذکر به سایت مذکور مراجعه و با وارد کردن کد رهگیری و کد ملی از کارت شرکت در آزمون نسخه چاپ شده تهیه کنند.

بدیهی است که برای شرکت در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس­دار و ارائه آن الزامی است.

براساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده، فرآیند آزمون از ساعت ۰۸:۳۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۱۳۹۸/۰۳/۲۳در محل برگزاری آزمون برگزار خواهد شد که لازم است کلیه داوطلبان یک ساعت قبل از ساعت شروع آزمون در محل برگزاری آزمون حضور یابند.

جهت مشاهده متن کامل اطلاعیه اینجا کلیک نمایید

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.