خانه » استخدام در استان چهار محال بختیاری » اطلاعیه مدارک پذیرفته شدگان آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضاییه استان چهارمحال بختیاری

اطلاعیه مدارک پذیرفته شدگان آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضاییه استان چهارمحال بختیاری

متن آگهی:

خبر ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱- تاریخ بررسی مدارک پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سال ۱۴۰۰ آزمون استخدام کادر اداری قوه قضاییه چهارمحال و بختیاری اعلام گردید.
تاریخ بررسی مدارک پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سال ۱۴۰۰ از ساعت ۹  الی ۱۳ سالن شهید بهشتی دادگستری کل استان- بر اساس زمانبندی پیامک می باشد.

تاریخ ارائه مدارکرشته شغلی
۲۵/۲/۱۴۰۱ حسابدار
۲۶/۲/۱۴۰۱کاردان حراست – کارشناس آمار – کارشناس تاسیسات- کارشناس شبکه
۲۷/۲/۱۴۰۱ و ۲۸/۲/۱۴۰۱ماشین نویس
۱/۳/۱۴۰۱ لغایت ۱۶/۳/۱۴۰۱متصدی امور دفتری
۱۷/۳/۱۴۰۱مددکار اجتماعی و اقدامات تامینی و تربیتی
۱۸/۳/۱۴۰۱ و ۲۱ /۳/۱۴۰۱مسئول ابلاغ و اجراء

لازم به ذکر است تاریخ های فوق فقط جهت آماده سازی مدارک پذیرفته شدگان مرحله اول می­باشد و زمان دقیق ارائه مدارک از طریق پیامک اطلاع رسانی خواهد شد. لذا پذیرفته شدگان فقط پس از دریافت پیامک دعوت به ارائه مدارک بر اساس تاریخ مندرج نسبت به تحویل مدارک خود اقدام نمایند.
همچنین متذکر می شود با توجه به جدول زمانبندی در رشته های ماشین نویس، متصدی امور دفتری و مسئول ابلاغ و اجرا و گروه بندی داوطلبان، فقط در تاریخی که از طریق پیامک ارسال خواهد شد حضور یابند و براساس تاریخ جدول بالا حضور نیابند. و تاریخ های ذکر شده در جدول بالا فقط جهت آماده سازی مدارک داوطلبان می باشد.

  • مدارک مورد نیاز مرحله اول استخدام سال ۱۴۰۰

مدارک مورد نیاز
۱- شناسنامه خود شخص و افراد تحت تکفل(اصل و کپی  خوانا از تمام صفحات(کپی روی برگه A4 )
۲- کارت ملی(اصل و کپی (کپی پشت و رو خوانا روی برگه A4 )
۳- پایان خدمت (اصل و کپی (کپی خوانا روی برگه A4 (برای آقایان))
۴- مدرک تحصیلی (اصل و کپی (کپی خوانا روی برگه A4 )
۵- چهار قطعه عکس اداری ۴*۳ پشت نویس شده
۶- ارائه گواهی از بنیاد شهید و امور ایثارگران و مراجع  مورد تائید مدت حضور داوطلبانه در جبهه ها (مختص مشمولین سهمیه ایثارگر  ۲۵ درصد و سهمیه ۵ درصد)
۷- گواهی معلولین(مختص سهمیه ۳ درصد) از بهزیستی استان
۸- ارائه گواهی مشمولین حافظان قرآن
۹- ارائه گواهی خدمت در شورای حل اختلاف از رئیس شورای حل اختلاف استان (مختص کسانی که از امتیاز شورا برخوردارند)

۱۰- فرم استشهاد محلی مندرج در آگهی آزمون استخدامی مخصوص داوطلبان بومی (به غیر از اشخاصی که محل تولدشان در شناسنامه با محل استخدام یکی می باشد)

۱۱- اسکن اصل تمام مدارک بالا به صورت رنگی با کیفیت با فرمت jpg در CD (نام گذاری اسکن ها با نام مدرک(مثلا نظام وظیفه، مدرک تحصیلی، کارت ملی، شناسنامه داوطلب، شناسنامه همسر و ….)
(لازم به ذکر است مدارک اسکن شده توسط اسکنر قابل قبول بوده و مدارکی بدون کیفیت یا عکس گرفته شده با موبایل و غیره قابل قبول نخواهد بود.)
توضیحات: با توجه به برنامه زمان بندی به سایر پذیرفته شدگان مرحله اول جهت تحویل مدارک از طریق پیامک اطلاع رسانی خواهد شد.
کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.