خانه » استخدام در استان همدان » دریافت کارت و زمان برگزاری آزمون استخدامی علوم پزشکی ابن سینا همدان

دریافت کارت و زمان برگزاری آزمون استخدامی علوم پزشکی ابن سینا همدان

متن آگهی:

خبر ۵ شهریور ماه ۹۸ – بدینوسیله به اطلاع داوطلبان آزمون جذب نیروی قراردادی و شرکتی که تا تاریخ ۹۸/۴/۲۸ در سایت مورد نظر ثبت نام نموده اند می رساند :

۱-    کلیه اطلاعات ثبت نامی افراد (به استثناء نام و نام خانوادگی و کد ملی ) در تاریخ های ۹۸/۵/۸ و ۹۸/۵/۹ قابل ویرایش بوده و لزومی به مراجعه حضوری افراد نمی باشد .

۲-    صرفاً افرادی که تا تاریخ ۹۸/۴/۲۸ به منظور انجام فرآینــــد ثبت نام ، پرداخت الکترونیکی را انجام داده و لیکن موفق به ثبت نام نگردیده اند می توانند در تاریخ های ۹۸/۵/۸ و ۹۸/۵/۹ نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند .

۳-    ثبت نام جدید به غیر از مشمولین بند ۲ به هیچ وجه امکان پذیر نخواهد بود .

۴-    صرفا ًافرادی که هنگام ثبت اطلاعات نام و نام خانوادگی و شماره ملی خود را به درستی ثبت ننموده اند در تاریخ ۹۸/۵/۸ و ۹۸/۵/۹ با در دست داشتن اصل شناسنامه و کارت ملی جهت اصلاح اطلاعات فوق به مدیریت منابع انسانی دانشگاه واقع در چهار راه شریعتی ، ابتــــدای بلوار آیت اله کاشانی ، ساختمان شماره یک دانشگاه علوم پزشکی همدان ، طبقه اول مراجعه نمایند .

۵-    زمان برگزاری آزمون جهت کلیه رشته های شغلی ( به غیر از رشته شغلی نگهبان )  مورخ ۹۸/۵/۲۵ می باشد و کارت ورود به جلسه از تاریخ۹۸/۵/۲۲ لغایت ۹۸/۵/۲۴  از طریق سایت ثبت نام آزمون قابل چاپ خواهد بود .

۶-    زمان برگزاری آزمون جهت رشته شغلی نگهبان  مورخ ۹۸/۶/۸ می باشد و کارت ورود به جلسه  از تاریخ ۹۸/۶/۵ لغایت ۹۸/۶/۷  از طریق سایت ثبت نام آزمون قابل چاپ خواهد بود .

۷- محل و ساعت برگزاری آزمون ها در کارت ورود به جلسه درج می گردد .

۸-منابع آزمون حسابداری:
            – حسابداری مالی 
-حسابرسی
-مبانی سازمان و مدیریت
-کاربرد کامپیوتر در حسابداری
– هوش
۹- منابع آزمون کارگزین :
-اقتصاد خرد
-اقتصاد کلان
-مدیریت رفتار سازمانی
-مدیریت منابع انسانی
– هوش

جهت دریافت کارت آزمون استخدامی اینجا کلیک نمایید


خبر ۲۲ مرداد ۹۸: دریافت کارت آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان

زمان برگزاری آزمون ۲۵ مرداد ماه ۹۸

جهت دریافت کارت آزمون اینجا کلیک نمایید


خبر ۸ مرداد ۹۸: اطلاعیه دریافت کارت و زمان برگزاری آزمون استخدامی علوم پزشکی ابن سینا همدان

بدینوسیله به اطلاع داوطلبان آزمون جذب نیروی قراردادی و شرکتی که تا تاریخ ۹۸/۴/۲۸ در سایت مورد نظر ثبت نام نموده اند می رساند:

۱- کلیه اطلاعات ثبت نامی افراد (به استثناء نام و نام خانوادگی و کد ملی ) در تاریخ های ۹۸/۵/۸ و ۹۸/۵/۹ قابل ویرایش بوده و لزومی به مراجعه حضوری افراد نمی باشد .

۲- صرفاً افرادی که تا تاریخ ۹۸/۴/۲۸ به منظور انجام فرآینــــد ثبت نام ، پرداخت الکترونیکی را انجام داده و لیکن موفق به ثبت نام نگردیده اند می توانند در تاریخ های ۹۸/۵/۸ و ۹۸/۵/۹ نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند .

۳- ثبت نام جدید به غیر از مشمولین بند ۲ به هیچ وجه امکان پذیر نخواهد بود .

۴- صرفا ًافرادی که هنگام ثبت اطلاعات نام و نام خانوادگی و شماره ملی خود را به درستی ثبت ننموده اند در تاریخ ۹۸/۵/۸ و ۹۸/۵/۹ با در دست داشتن اصل شناسنامه و کارت ملی جهت اصلاح اطلاعات فوق به مدیریت منابع انسانی دانشگاه واقع در چهار راه شریعتی ، ابتــــدای بلوار آیت اله کاشانی ، ساختمان شماره یک دانشگاه علوم پزشکی همدان ، طبقه اول مراجعه نمایند .

۵- زمان برگزاری آزمون جهت کلیه رشته های شغلی ( به غیر از رشته شغلی نگهبان ) مورخ ۹۸/۵/۲۵ می باشد و کارت ورود به جلسه از تاریخ۹۸/۵/۲۲ لغایت ۹۸/۵/۲۴ از طریق سایت ثبت نام آزمون قابل چاپ خواهد بود .

۶- زمان برگزاری آزمون جهت رشته شغلی نگهبان مورخ ۹۸/۶/۸ می باشد و کارت ورود به جلسه از تاریخ ۹۸/۶/۵ لغایت ۹۸/۶/۷ از طریق سایت ثبت نام آزمون قابل چاپ خواهد بود .

۷- محل و ساعت برگزاری آزمون ها در کارت ورود به جلسه درج می گردد.

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.