خانه » اطلاعیه های مهم » اطلاعیه مصاحبه آزمون استخدامی فراگیر ۹۸ سازمان نقشه برداری کشور

اطلاعیه مصاحبه آزمون استخدامی فراگیر ۹۸ سازمان نقشه برداری کشور

متن آگهی:

خبر ۱ اسفند ماه ۹۸ – اطلاعیه سازمان نقشه‌‌‌برداری کشور در خصوص مصاحبه استخدامی با معرفی‌‌‌شدگان چند برابر ظرفیت هفتمین آزمون مشترک استخدام پیمانی دستگاههای اجرایی/ محل مصاحبه: تهران، میدان آزادی، بلوار معراج، سازمان نقشه‌برداری کشور/در صورت نیاز شماره تلفن‌های۰۲۱۶۶۰۷۱۰۰۱- داخلی ۲۴۶۱ پاسخگوی داوطلبین خواهد بود.
بدینوسیله به اطلاع کلیه پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی سازمان نقشه‌برداری کشور در سال ۱۳۹۸ می‌‌­رساند:

داوطلبانی که اطلاعات خوداظهاری و مدارک و مستندات آنان توسط این سازمان مورد تایید قرار گرفته، لازم است برای شرکت در مصاحبه استخدامی با به همراه داشتن اصل و کپی مدارک ذیل، طبق زمانبندی مندرج در جدول به سازمان نقشه­‌برداری کشور مراجعه نمایند.

– کارنامه تحصیلی (که رتبه داوطلب در آن ذکر شده باشد) و یا گواهی معتبر از دانشگاه برای داوطلبانی که رتبه اول تا سوم را در مقطع تحصیلی خود میان دانشجویان هم‌رشته و هم ورودی‌شان کسب نموده‌اند.

– گواهی معتبر برای برگزیدگان المپیادهای علمی دانشجویی (صادر شده توسط برگزارکنندگان آن المپیادها)

– اصل مقاله به همراه کپی صفحه اول یا گواهی پذیرش مقاله برای چاپ در نشریه‌­های مورد نظر، برای دارندگان مقالات علمی-پژوهشی و علمی –ترویجی(نشریات داخلی و خارجی معتبر)

– اصل مقاله به همراه کپی صفحه اول و گواهی پذیرش مقاله برای چاپ در نشریه­‌های مورد نظر، برای دارندگان مقالات در کنفرانس‌­ها و همایش‌­های معتبر ملی نمایه شده در (ISC و یا CIVILICA) و همایش‌­های بین‌المللی

– اصل کتاب و کپی جلد آن برای دارندگان کتاب تالیفی یا ترجمه شده

– اصل گواهی و کپی آن برای دارندگان مقام در المپیاد­های علمی، جشنواره‌­های معتبر علمی (خوارزمی، جوان خوارزمی، رازی و فارابی) و فناوری، هنری، فرهنگی و ادبی، دینی، رسانه، کودکان و نوجوانان، زنان، دولت و نهادها، سینمایی.

– اصل گواهی و کپی آن، برای دارندگان گواهینامه بین‌المللی کاربری کامپیوتر

– اصل گواهی و کپی آن برای دارندگان مدرک معتبر نرم‌­افزار تخصصی مرتبط با شغل

– اصل گواهی و کپی آن برای دارندگان مدرک معتبر زبان(IELTS، TOFEL TOLIMOوMSRT).

– پایان‌‌‌‌نامه مقطع فوق لیسانس و دکتری

*عدم مراجعه در موعد مقرر برای انجام مصاحبه استخدامی به منزله انصراف از ادامه روند استخدام تلقی شده و داوطلب حق هیچ‌گونه اعتراضی در این خصوص نخواهد داشت.

کلیه داوطلبان، فرم ضمیمه(اینجا را کلیک کنید) را تکمیل و بر اساس جدول زمان بندی مصاحبه تخصصی معرفی شدگان آزمون استخدامی به سازمان نقشه‌برداری کشور در موعد مقرر مراجعه نمایند.


خبر ۱۷ دی ماه ۹۸ – به گزارش روابط عمومی سازمان نقشه‌برداری کشور؛ پس از اعلام نتایج هفتمین آزمون متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور از سوی سازمان سنجش، معرفی‌شدگان در این مرحله (چند برابر ظرفیت) موظفند مدارک و مستندات را جهت بررسی و حضور در مصاحبه استخدامی ارائه دهند.

متن اطلاعیه سازمان نقشه‌برداری کشور در این زمینه به شرح زیر است:

بدینوسیله به اطلاع کلیه پذیرفته‌شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی سال ۱۳۹۸ می­‌رساند: جهت تشکیل پرونده و طی مراحل استخدامی با همراه داشتن کلیه مدارک لازم، طبق برنامه زمان بندی ذیل به سازمان نقشه­برداری کشور به نشانی: تهران ، میدان آزادی،بلوارمعراج، سازمان نقشه‌­برداری کشور مراجعه نمائید.

بدیهی است عدم مراجعه در مهلت مقرر برای ارائه مدارک و مستندات، به منزله انصراف از استخدام تلقی خواهد شد.

لازم به توضیح است پذیرفته شدگان پس از تشکیل پرونده، جهت انجام مصاحبه در تاریخ‌­های تعیین شده که متعاقباً اعلام خواهد شد، دعوت خواهند شد.

ردیفعنوان شغلزمان تحویل مدارک
۱کارشناس نقشه­‌بردار و ژئوماتیکیکشنبه تاریخ ۹۸/۱۰/۲۲ و دوشنبه  ۹۸/۱۰/۲۳

ساعت ۹ تا ۱۲

۲کارشناس تحلیل‌گر سیستمسه شنبه ۹۸/۱۰/۲۴
۳کارشناس امور اداریسه شنبه ۹۸/۱۰/۲۴

ساعت ۹ تا ۱۲

۴کارشناس روابط‌عمومیچهارشنبه ۹۸/۱۰/۲۵

ساعت ۹ تا ۱۲

۵کارشناس برنامه‌ریزی  ۲چهارشنبه ۹۸/۱۰/۲۵

ساعت ۹ تا ۱۲

جهت تشکیل پرونده استخدامی، ارائه مدارک ذیل در روز مراجعه الزامی می­‌باشد:

۱- دو قطعه عکس تمام رخ ۴*۳ که در سال جاری گرفته شده باشد.
۲-اصل شناسنامه و تصویر از تمام صفحات آن
۳-اصل کارت ملی و تصویر پشت و روی آن
۴-اصل دانشنامه یا گواهی موقت تحصیلی ممهور به مهر دانشگاه و تصویر آن
۵-اصل کارت پایان خدمت یا معافیت دائم  قانونی  و تصویر آن (برای آقایان)
۶-ارائه اصل کارت شناسایی ایثارگری یا معرفی نامه از بنیاد شهید و امور ایثارگران و مراجع ذیصلاح (برای مشمولین سهمیه ایثارگران)
۷ -پرینت کارنامه قبولی در آزمون استخدامی
۸- یک عدد پوشه 
۹- ارائه مدارک و مستندات لازم از مراجع ذی‌ربط، جهت اصلاح حداکثر سن مقرر برای آن دسته از داوطلبانی که به صورت غیررسمی و تمام وقت در وزارتخانه‌ها و مؤسسات و شرکت‌های دولتی، بانک‌ها و شرکت‌های تحت پوشش آن‌ها، شرکت‌های بیمه‌های دولتی، شهرداری‌ها و مؤسسات و شرکت‌های دولتی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر نام است، مؤسسات و شرکت‌های ملی و مصادره شده که به نحوی از بودجه و کمک دولت استفاده می‌کنند، نهادهای انقلاب اسلامی و شرکت‌های تحت پوشش آن‌ها از تاریخ ۲۲ بهمن سال ۵۷ به خدمت اشتغال داشته‌اند.

لازم به ذکر است در این مرحله بررسی مدارک و مستندات صرفاً بر اساس خود اظهاری داوطلبان بوده و داوطلبان واجد شرایط (بر اساس دفترچه راهنمای ثبت‌نام هفتمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور) که مدارک آنها تأیید می‌شود، متعاقبا از سوی سازمان سنجش کشور جهت شرکت در مصاحبه استخدامی، معرفی خواهند شد.

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.