خانه » اطلاعیه های مهم » اطلاعیه تکمیل مراحل استخدامی سازمان زندان ها

اطلاعیه تکمیل مراحل استخدامی سازمان زندان ها

متن آگهی:

خبر ۱۹ مهر ۹۹: اطلاعیه تکمیل مراحل استخدامی سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی 

ضمن آرزوی موفقیت برای پذیرفته شدگان نهایی هفتمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی برای اشتغال در رشته های شغلی مراقب اقدامات تامینی و تربیتی زندان ها و کارشناس امور تامینی و تربیتی زندان ها به استحضار می رساند؛ به منظور تکمیل مراحل استخدامی حداکثر تا روز سه شنبه مورخ ۹۹/۷/۲۲ با در دست داشتن مدارک ذیل به اداره کل زندان های استان محل خدمت پذیرفته شده مراجعه نمائید. ضمناً عدم مراجعه در موعد مقرر به منزله انصراف از ادامه روند استخدام تلقی گردیده و پذیرفته شده حق هیچگونه اعتراض در این خصوص را نخواهد داشت.

جهت مشاهده متن کامل اطلاعیه اینجا کلیک نمایید


خبر ۱۶ مهر ۹۹: اعلام نتایج نهایی آزمون استخدام سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی 

پیرو اطلاعیه های منتشر شده در تاریخ های ۹۸/۱۰/۱۵، ۹۸/۱۱/۲۶، ۹۹/۰۱/۱۷، ۹۹/۰۴/۱۰، ۱۵/۴/۹۹، ۹۹/۰۵/۰۵، ۹۹/۰۵/۰۶ و ۹۹/۰۶/۱۹ به اطلاع آن دسته از متقاضیانی که در هفتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور در تاریخ ۹۸/۰۸/۳۰ شرکت نموده اند، می رساند که نتایج نهایی سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور در سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفته است. لذا متقاضیان پس از دریافت نتیجه آزمون، برای اقدامات بعدی از روز شنبه مورخ ۹۹/۰۷/۱۹ سایت سازمان زندان ها مراجعه نمایند.

جهت مشاهده نتایج نهایی اینجا کلیک نمایید


خبر ۴ شهریور ماه ۹۹ – اطــلاعیه سازمان اداری و استخدامی کشور درخصوص اعلام نتایج نهایی سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور در هفتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور در سال ۱۳۹۸

 پیرو اطلاعیه های منتشر شده در تاریخ های ۹۸/۱۰/۱۵، ۹۸/۱۱/۲۶، ۹۹/۰۱/۱۷، ۹۹/۰۴/۱۰، ۹۹/۰۴/۱۵ ، ۹۹/۰۵/۰۵  و ۹۹/۰۵/۰۶ به اطلاع آن دسته از متقاضیانی که در هفتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور در تاریخ ۹۸/۰۸/۳۰ شرکت نموده اند، می رساند که نتایج نهایی سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی:  www.Sanjesh.org  قرار گرفته است. لذا متقاضیان پس از دریافت نتیجه آزمون، برای اقدامات بعدی از امروز سه شنبه مورخ ۹۹/۰۶/۰۴ به آدرس اینترنتی دستگاه به نشانی www.prisons.ir  مراجعه نمایند.

ضمناً نتایج نهایی سایر دستگاه های اجرایی در آزمون مذکور متعاقباً اعلام می شود.


خبر ۱۷ فروردین ماه ۹۹ – اطــلاعیه سازمان اداری و استخدامی کشور درخصوص اعلام اسامی چند برابر ظرفیت سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور در هفتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور در سال ۱۳۹۸ به منظور انجام سایر مراحل جذب و استخدام(انجام مصاحبه استخدامی)

پیرو اطلاعیه های منتشر شده در تاریخ های ۹۸/۱۰/۱۵ و ۹۸/۱۱/۲۶، بدین­وسیله به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که متقاضی جذب و استخدام در سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور بوده اند و در هفتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور در تاریخ ۹۸/۰۸/۳۰ شرکت نموده اند، می رساند که کارنامه نتایج بررسی مدارک داوطلبان امروز یکشنبه مورخ ۹۹/۰۱/۱۷ در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی:  www.Sanjesh.org  قرار خواهد گرفت. لذا داوطلبان پس از دریافت نتیجه آزمون، درصورتی که براساس نتیجه مندرج در کارنامه آزمون جزء معرفی شدگان برای شرکت در مصاحبه می باشند، موظفند برای اقدامات بعدی در تاریخ ۱۳۹۹/۲/۱ به آدرس سایت سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور به نشانی: www.prisons.ir مراجعه و براساس توضیحات و زمان بندی های مندرج در اطلاعیه سازمان مذکور، اقدام نمایند. ضمناً برای معرفی شدگان پیامکی بدین منظور توسط سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور ارسال خواهد شد.

جهت مشاهده نتایج اینجا کلیک کنید


خبر ۲۷ بهمن ماه ۹۸ – به اطلاع آن دسته از پذیرفته شدگان اولیه هفتمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی مورخ ۳۰/۸/۹۸ که مدارک استخدامی خود را در موعد مقرر به اداره کل زندان های استان محل خدمت پذیرفته شده تحویل داده اند می رساند:

۱-از آنجایی که اطلاعات ثبت شده در زمان ثبت نام آزمون به صورت خود اظهاری بوده است سازمان زندانها پس از دریافت مدارک مورد نیاز از پذیرفته شدگان اولیه آزمون در حال بررسی اطلاعات خود اظهاری داوطلبان و تطابق آن با مدارک دریافتی و ثبت آن در سایت سازمان سنجش آموزش کشور می باشد.

۲-پس از بررسی مدارک و ثبت اطلاعات مورد نیاز پذیرفته شدگان اولیه آزمون، اسامی پذیرفته شدگان واجد شرایط شرکت در مصاحبه تخصصی استخدامی از سوی سازمان سنجش آموزش کشور به این سازمان اعلام می گردد.

۳-مصاحبه تخصصی استخدامی به صورت متمرکز در تهران برگزار خواهد شد و از داوطلبان واجد شرایط به ترتیب کد شغل محل دعوت به عمل می آید. ضمناً اعلام اسامی داوطلبان واجد شرایط و زمان برگزاری مصاحبه تخصصی از طریق سایت سازمان زندان ها و اقدامات تامینی  و تربیتی کشور متعاقباً به اطلاع پذیرفته شدگان خواهد رسید.

۴-شاخص های ارزیابی مصاحبه تخصصی به شرح ذیل می باشد:

الف: ارائه مدارک مربوط به سوابق آموزشی و پژوهشی

ب: ارائه گواهی نامه های معتبر در زمینه نرم افزار ها و دانش کامپیوتر

ج: دانش و مهارت شغلی

د: تست روانشناسی

هـ: تست آمادگی جسمانی

لازم به ذکر است هر گونه اطلاع رسانی در ارتباط با این آزمون صرفاً از طریق این سایت صورت می پذیرد و داوطلبان از تماس مکرر با سایر واحدهای این سازمان اکیداً خودداری نمایند.  

دانلود اطلاعیه

اداره کل توسعه منابع انسانی و پشتیبانی


خبر ۱۷ دی ماه ۹۸ – ضمن آرزوی موفقیت برای داوطلبانی که به عنوان پذیرفته شدگان ۳ برابر ظرفیت، هفتمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی مورخ ۳۰/۸/۹۸ در سایت سازمان سنجش آموزش کشور برای استخدام در سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور معرفی شده اند به استحضار می رساند؛ جهت ارائه و بررسی مدارک  خود از روز شنبه مورخ ۲۱/۱۰/۹۸ لغایت ۲۵/۱۰/۹۸ با همراه داشتن مدارک ذیل به اداره کل زندان های استان محل خدمت پذیرفته شده مراجعه و پس از تحویل مدارک رسید دریافت نمایند.

مدارک مورد نیاز:

۱-دو قطعه عکس ۴ ×۳ که در سالجاری گرفته شده باشد

۲-اصل شناسنامه و تصویر از تمام صفحات آن

۳-اصل کارت ملی و تصویر پشت و روی آن

۴-اصل کارت پایان خدمت یا معافیت دائم و تصویر آن (برای آقایان)

۵-اصل دانشنامه یا گواهی موقت تحصیلی ممهور به مهر دانشگاه و تصویر آن

۶-اصل کارت شناسایی ایثارگری یا معرفی نامه از بنیاد شهید وامور ایثارگران و مراجع ذیصلاح (برای مشمولین سهمیه ایثارگری)

۷-ارائه مدارک و مستندات لازم از مراجعه ذیربط جهت اصلاح حداکثر سن مقرر

۸-ارائه مدارک مربوط به امتیاز حافظان قرآن (براساس تبصره ۳ ، مصوب جلسه ۵۷۳ شورای انقلاب فرهنگی، مدرک تخصصی حفظ قرآن با امضای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی معتبر می باشد)

۹-کارنامه قبولی در آزمون

تذکر: عدم مراجعه داوطلب وتحویل مدارک فوق الاشاره در موعد مقرر به منزله انصراف از ادامه روند استخدام تلقی گردیده و داوطلب حق هیچگونه اعتراض در این خصوص نخواهد داشت.

لازم به ذکر است این مرحله صرفاً جهت بررسی اطلاعات خود اظهاری داوطلبان و مدارک آنها بوده و داوطلبان واجد شرایط براساس دفترچه راهنمایی ثبت نام هفتمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور که مدارک آنها توسط دستگاه تایید می گردد و متعاقباً پس از اعلام نتیجه نهایی (۳ برابر ظرفیت) از سوی سازمان سنجش آموزش کشور جهت شرکت در مصاحبه تخصصی استخدامی دعوت خواهند شد. ضمناً زمان و مکان مصاحبه تخصصی استخدامی از طریق سایت سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور به اطلاع پذیرفته شدگان نهایی (۳ برابر ظرفیت) خواهد رسید.

  اداره کل توسعه منابع انسانی و پشتیبانی   

اطلاعیه در مورد آزمون ۹۸

جدول تلفن های کارگزینی

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

۱ دیدگاه تاکنون.

  1. گلی گفت:

    ما ازکجا بفهمیم مدارک مون تایید شدن

    [پاسخ]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.