خانه » استخدام در استان قزوین » اطلاعیه پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش قزوین سال ۹۹

اطلاعیه پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش قزوین سال ۹۹

متن آگهی:

خبر ۱۹ بهمن ماه ۹۹ – مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری با صدور اطلاعیه‌ای شرایط پذیرش دانشجو در رشته‌های تحصیلی دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ را اعلام کرد.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، در این اطلاعیه آمده است: با توجه به پیگیری برخی داوطلبان متقاضی آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ مبنی بر عدم امکان ثبت‌نام برای دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در آزمون مزبور به دلیل سن بالاتر از ۲۲ سال به اطلاع می‌رساند چنانچه در صفحه ۴۳ و ۴۴ در دفترچه راهنمای ثبت‌نام شرکت در آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ تصریح‌شده است شرایط و ضوابط اختصاصی پذیرش دانشجو در دانشگاه‌های مزبور ازجمله شرط سنی و شرط معدل و موارد دیگر …، با رعایت تبصره ۱ ماده‌واحده «نحوه جذب منابع انسانی در مشاغل آموزشی و تربیتی وزارت آموزش‌وپرورش» مصوبه جلسه ۸۳۳ مورخ ۲۷ آبان ماه ۹۹ شورای عالی انقلاب فرهنگی و به‌شرط صدور مجوز استخدامی و تأمین اعتبار مالی لازم، از طریق دفترچه شماره (۲) راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی، اطلاع‌رسانی خواهد شد. بنابراین محدودیتی برای افراد جهت ثبت‌نام و شرکت در آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ از سوی آموزش‌وپرورش تا ۲۴ سال ایجاد نشده و داوطلبان می‌توانند در آزمون مزبور ثبت‌نام نمایند.


خبر ۱۷ دی ماه ۹۸ – وزارت آموزش‌وپرورش با صدور اطلاعیه‌ای مواردی را به آگاهی پذیرفته‌شدگان آزمون  استخدام پیمانی سال ۱۳۹۸ در مرحله چند برابر ظرفیت می رساند.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، اداره کل امور اداری و تشکیلات با توجه به اطلاعیه سازمان سنجش برای اعلام نتایج اولیه چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش‌وپرورش در هفتمین آزمون متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور( آبان ۱۳۹۸) جهت آگاهی پذیرفته‌شدگان آزمون، اطلاعیه‌ای صادر کرد. متن اطلاعیه به شرح زیر است:

قابل‌توجه پذیرفته‌شدگان اولیه چند برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی ۱۳۹۸

با سلام و احترام

   بـا آرزوی موفقیت برای پذیرفته‌شدگان اولیه چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش‌وپرورش در هفتمین آزمون متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور آبان ۱۳۹۸ (موضوع مجوزهای شماره۱۵۱۶۱۰  مورخ ۲۷ خرداد۱۳۹۸  و۱۶۰۴۹۱ مورخ  ۱تیر۱۳۹۸ سازمان اداری و استخدامی کشور)، موارد ذیل اعلام می­گردد؛

  • معرفی داوطلب برای انجام مصاحبه استخدامی به‌منزله قبولی فرد تلقی نمی­گردد بلکه در پذیرش نهایی با توجه به شغل  محل انتخابی و بر اساس مجموع نمرات فصلی داوطلبان معرفی‌شده با وزن هفتاد درصد (۷۰ %) آزمون کتبی و سی درصد(۳۰ %) مصاحبه استخدامی به تعداد یک برابر ظرفیت (به ترتیب نمره فضلی) و سایر شرایط مندرج در دفترچه راهنمای آزمون استخدام مذکور صورت خواهد گرفت.
  • معرفی‌شدگان در این مرحله (چند برابر ظرفیت) موظفند با مراجعه به سامانه‌های استانی اداره کل آموزش‌وپرورش محل موردتقاضا (لیست پیوست)، از زمان و مکان بررسی مدارک و مستندات، مصاحبه استخدامی و … خود مطلع گردند.
  • عدم مراجعه معرفی‌شدگان به هر دلیل جهت انجام مراحل مزبور در زمان مقرر به‌منزله انصراف بوده و داوطلب در این خصوص حق اعتراض نخواهد داشت.
  • گذراندن دوره یک‌ساله مهارت­آموزی و موفقیت در آزمون جامع دوره مزبور، مطابق ضوابط و مقررات اعلام‌شده از سوی دانشگاه مجری دوره برای پذیرفته­شدگان نهایی دارای سهمیه (ایثارگران، معلولین) و سایر داوطلبان الزامی است، محل برگزاری دوره یک‌ساله مهارت­آموزی بعد از قبولی نهایی، توسط دانشگاه­های مجری دوره مهارت­آموزی اعلام خواهد شد.
  • مطابق شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه آزمون استخدامی مربوط بخشی از هزینه­های برگزاری دوره یک‌ساله مهارت­آموزی (خدمات آموزشی و رفاهی) برعهده داوطلب خواهد بود.
  • داوطلبان معرفی‌شده برای مصاحبه استخدامی موظفند “فرم اطلاعات فردی” را از پرتال دبیرخانه هیات مرکزی گزینش به نشانی: http://www.gozinesh.medu.ir دریافت و نسبت به تکمیل دقیق آن و الصاق یک قطعه عکس اقدام و به همراه یک قطعه عکس پرسنلی، تصویر کلیه صفحات شناسنامه و کارت ملی، همزمان با تحویل سایر مدارک در زمان مصاحبه استخدامی، تحویل نماینده هسته گزینش نمایند.
  • چنانچه پذیرفته­شدگان در طول برگزاری دوره یک‌ساله مهارت­آموزی از ادامه تحصیل و اشتغال منصرف شوند؛ وزارت آموزش‌وپرورش به تشخیص خود نسبت به محاسبه و اخذ هزینه آزمون، مصاحبه استخدامی و برگزاری دوره اقدام خواهد نمود.
  • دانشگاه مجری دوره یک‌ساله مهارت­آموزی مسئولیتی در قبال اسکان و تغذیه مهارت آموزان ندارد. در صورت وجود امکانات و تقاضای مهارت آموز، ارائه خدمات با اخذ هزینه مربوط امکان‌پذیر خواهد بود.
  • رعایت کلیه شرایط و ضوابط دفترچه راهنمای آزمون استخدامی وزارت آموزش‌وپرورش در هفتمین آزمون متمرکز دستگاه­های اجرایی مندرج در سایت سازمان سنجش آموزش کشور و اطلاعیه­های بعدی آن از سوی داوطلبان الزامی می باشد.

شایان ذکر است؛ آدرس سامانه های اطلاع رسانی ستادی و استانی ادارات کل آموزش و پرورش وزارت آموزش و پرورش را از اینجا می‌توانید دریافت کنید.


خبر ۲۷ شهریور ۹۷: اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش استان قزوین

باعنایت به برگزاری آزمون استخدام پیمانی سال ۱۳۹۷ وزارت آموزش و پرورش (موضوع مجوز شماره ۱۶۶۷۲۰۷ مورخ ۹۶/۱۱/۱۰ سازمان اداری و استخدامی کشور) درخصوص نتایج یک برابر ظرفیت آزمون مزبور اعلام می دارد؛ پذیرفته شدگان مکلفند به منظور طی سایر مراحل قبل از استخدام (بررسی صلاحیت های عمومی (گزینش)، گواهی عدم سوءپیشینه، آزمایشات و معاینات پزشکی، تشکیل پرونده استخدامی و آمادگی جهت شرکت در دوره مهارت آموزی) به شرح ذیل اقدام نمایند. ضمناً داوطلبانی که درخصوص نتایج نهایی آزمون سوالاتی دارند، می توانند ازطریق بخش پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org اقدام نمایند.
قبول شدگان یک برابر ظرفیت جهت پیگیری امور مربوط به استخدام خود به ادارات امور اداری اداره کل آموزش و پرورش استان مراجعه و راهنمایی لازم را دریافت نمایند.
پذیرفته شدگان قبل از مراجعه به هسته گزینش اداره کل آموزش و پرورش استان محل استخدام سهمیه خدمتی اقدامات ذیل را به عمل آورند.
درصورت عدم تحویل فرم اطلاعات فردی و مدارک درخواست شده درمرحله مصاحبه استخدامی ضرورت دارد پس از چاپ فرم اطلاعات فردی از سایت دبیرخانه هیأت مرکزی گزینش به نشانی: www.gozinesh.medu.ir، نسبت به تکمیل دقیق فرم و الصاق یک قطعه عکس به آن اقدام و به همراه تصویرکلیه صفحات شناسنامه و کارت ملی (حداکثر به مدت ۴۸ ساعت از تاریخ انتشار اسامی)، به وسیله پست پیشتاز به آدرس هسته های گزینش استان محل خدمت خود، ارسال و یا به صورت حضوری تحویل نمایند. لازم می باشد درتکمیل فرم اطلاعات فردی دقت کافی معمول گردد. بدیهی است مسئولیت هرگونه نقص و نارسایی درتکمیل فرم به عهده فرد خواهد بود.

– عدم تکمیل فرم مربوط و یا عدم ارسال به موقع آن به هسته گزینش استان محل خدمت، به منزله انصراف از استخدام تلقی می گردد.

۳٫ معاینات پزشکی (تکمیلی) آزمایشات پاراکلینیکی و تشکیل پرونده استخدامی افراد واجد شرایط معرفی شده به اداره کل آموزش و پرورش استان محل خدمت همزمان با بررسی صلاحیت های عمومی صورت می پذیرد. براین اساس داوطلب واجد شرایط پس از انتشار اسامی در سایت سازمان سنجش آموزش کشور ضمن حضور در امور اداری ادارات کل آموزش و پرورش استان سهمیه خدمتی، نسبت به اخذ معرفی نامه جهت گواهی عدم سوءپیشینه و… به منظور تشکیل پرونده استخدامی با رعایت سایر قوانین و مقررات مربوط در زمان مقرر اقدام نمایند.

توضیح: چنانچه به هر دلیلی صلاحیت عمومی فرد پذیرفته شده مورد تأیید قرار نگیرد انجام معاینات پزشکی و سوءپیشینه هیچگونه حقی برای استخدام فرد پذیرفته شده ایجاد نخواهد کرد.

درصورت تأیید صلاحیت های عمومی، انجام آزمایشات، معاینات پزشکی و … پذیرفته شدگان نهایی مکلفند به منظور شرکت در دوره یکساله مهارت آموزی به اطلاعیه ای که به همین منظور حداقل یک ماه پس از انتشار اسامی، در پورتال وزارت آموزش و پرورش به نشانی: www.medu.ir درج خواهد شد، مراجعه نمایند.
۵٫ براساس برنامه ریزی های انجام گرفته و زمان بعدی پیش بینی شده، مقرر است دوره یکساله مهارت آموزی پذیرفته شدگان آزمون مزبور یک هفته پس از اعلام نتایج بررسی صلاحیت های عمومی (گزینش) آغاز گردد. لذا شایسته است داوطلبان پذیرفته شده آمادگی های لازم جهت ثبت نام و حضور در دوره یاد شده را معمول نمایند.


خبر ۱۸ مرداد ماه ۹۷ – معاون پژوهش،برنامه ریزی ونیروی انسانی آموزش و پرورش استان قزوین گفت :مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی از تاریخ ۲۰/۰۵/۹۷ الی ۳۰/۰۵/۹۷ انجام می گردد.

به گزارش رابط خبری معاونت پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین خیرالله رحمانی معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان قزوین طی مصاحبه ای اعلام کرد: پذیرفته شدگان آزمون استخدامی  از تاریخ۲۰/۰۵/۹۷الی ۳۰/۰۵/۹۷با هماهنگی دانشگاه فرهنگیان قزوین در زمان و مکان تعیین شده که به اطلاع آنان می رسد، در مصاحبه شرکت می نمایند.

رحمانی بیان کرد: مصاحبه استخدامی مرحله ای از فرآیند آزمون می باشد که صرفا در مهلت مقرر برای انتخاب وگزینش داوطلبان معرفی شده صورت می گیرد و امکان تکرار آن وجود ندارد. و داوطلبی که به هر دلیل در مهلت مقرر تعیین شده به مرکز مجری مصاحبه استخدامی (دانشگاه فرهنگیان قزوین واقع در خیابان نواب شمالی) مراجعه ننماید و یا در جلسه مصاحبه حاضر نشود، غایب محسوب می گردد. و مهلت مقرر برای انجام مصاحبه تمدید نخواهد شد.

معاون نیروی انسانی گفت: داوطلبان استخدام پیمانی در آموزش و پرورش علاوه بر احراز شرایط عمومی و شرایط اختصاصی مندرج در آگهی استخدام وزارت آموزش و پرورش وکسب نمره علمی لازم در آزمون استخدامی، بایستی واجد شرایط اختصاصی حرفه معلمی مطابق ضوابط و مقررات مصوب کمیسیون منابع انسانی شورای عالی آموزش و پرورش باشند.

وی افزود: درنهایت تعداد ۶۰۰ نفر در رشته های آموزگاری، دبیری و هنر آموزی جذب آموزش و پرورش استان قزوین خواهند شد. و باید در یک دوره یکساله مهارت آموزی از تاریخ ۳۰ /۰۷/۹۷ لغایت ۳۰/۰۸/۹۷ ثبت نام نموده و از تاریخ ۰۵/۰۸/۹۷ در دوره مذکور شرکت نمایند. و پس از کسب نمره قبولی در دوره مهارت آموزی در مهر ماه ۹۸ شروع بکارخواهند کرد.


خبر ۹ مرداد ۹۷: اطلاعیه انجام سایر مراحل آزمون استخدامی آموزش و پرورش قزوین

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان قزوین ، نجم الدین شکراوی رییس اداره امور اداری آموزش و پرورش استان قزوین گفت : با توجه به اطلاعیه مورخ ۹۷/۵/۷ سازمان سنجش آموزش کشور مبنی بر اعلام نتایج اولیه پنجمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور در سال ۱۳۹۷ ، به اطلاع داوطلبان راه یافته به مرحله چندبرابر ظرفیت استخدامی آزمون مذکور می رساند به زودی کار بررسی و تطبیق مدارک داوطلبان آغاز خواهد شد.
شکراوی ادامه داد : داوطلبان راه یافته به مرحله چندبرابر ظرفیت ، از طریق سایت آموزش و پرورش استان قزوین پیگیر اطلاعیه های اداره امور اداری آموزش و پرورش استان قزوین در خصوص شرایط و مدارک لازم برای تکمیل پرونده پذیرفته شدگان آزمون استخدامی۹۷ باشند.

اطلاعیه شماره ۱:

ضمن عرض تبریک به پذیرفته شدگان آزمون سه برابر ظرفیت استخدام پیمانی ۹۷/۰۴/۱۵ آموزش و پرورش، به اطلاع میرساند که لازم است پذیرفته شدگان فوق مطابق راهنمای مراجعه از تاریخ ۹۷/۰۵/۱۵ روز دوشنبه لغایت تاریخ ۹۷/۰۵/۲۲ از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ هر روز نسبت به تحویل مدرک به اداره امور اداری مراجعه نمایند

اداره امور اداری و تشکیلات

اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین

اطلاعیه شماره ۲:

مدارک لازم برای تکمیل پرونده پذیرفته شدگان آزمون استخدامی ۹۷

۱٫ پرینت کارنامه قبولی (۲سری)

۲٫ اصل و کپی شناسنامه (۲ سری کامل)

۳٫ اصل و کپی کارت ملی پشت رو (۲سری)

۴٫ اصل و کپی کارت معافیت و یا پایان خدمت به تاریخ قبل از ۱۵/۰۴/۹۷ (۲سری)

۵٫ اصل و کپی مدرک تحصیلی به تاریخ اتمام قبل از ۱۵/۰۴/۹۷ (۲سری)

۶٫ عکس جدید ۴*۳ (۶ قطعه) پشت نویسی شده با زمینه سفید

۷٫ در صورت استفاده از سهمیه ایثارگری گواهی نوع ایثارگری از بنیاد شهید و امور ایثارگران

۸٫ در صورت استفاده از سهمیه معلولین اخذ گواهی از اداره کل بهزیستی استان مبنی بر نوع معلولیت و سهمیه۳%

۹٫ پوشه روغنی مقوایی همراه با گیره، یک جلد

– آموزگاری پوشه سبز رنگ

– هنرآموزی پوشه قرمز رنگ

– دبیری پوشه آبی رنگ

۱۰٫تکمیل فرم اطلاعات فردی یا گزینش دو برگ با خودکار آبی بدون خدشه و قلم خوردگی(دریافت از سایت سازمان سنجش )

اطلاعیه شماره ۳:

راهنمای تکمیل پرونده کلیه رشته ها

الف: دریافت فرم های مربوط و تجمیع مدارک ارایه شده

– ساختمان شماره یک (شهید چگینی) طبقه همکف اتاق شماره ۱۰۴ آقای مهدی طاهرخانی

ب: بررسی مدارک

-آموزگاری ساختمان شماره یک (شهید چگینی) اتاق شماره ۲۰۵ آقای علی شاه میلی

– دبیری ساختمان شماره یک (شهید چگینی) اتاق شماره ۲۰۶ آقای علی دولتی

– هنر آموزی ساختمان شماره یک (شهید چگینی) اتاق شماره ۲۰۶ آقای جمشید رحمانی

ج. رفع نقص احتمالی

کلیه پذیرفته شدگان ساختمان شماره یک (شهید چگینی) اتاق شماره ۲۱۳ آقای حمید رضا گلچین و آقای اسمعیل افشار

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.