خانه » اطلاعیه های مهم » اطلاعیه بررسی مدارک آزمون استخدامی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی

اطلاعیه بررسی مدارک آزمون استخدامی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی

متن آگهی:

خبر ۱۸ بهمن ماه ۹۹ – به  گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی، در اطلاعیه  اداره کل   توسعه منابع انسانی مدارک لازم به شرح زیر اعلام شده است:

  1. ۳ قطعه عکس ۴*۳ تمام رخ پشت نویسی شده که در سال جاری گرفته شده باشد.
  2. اصل کارت ملی و تصویر پشت و روی آن؛
  3. اصل شناسنامه و تصویر از تمامی صفحات آن؛
  4. اصل مدرک تحصیلی (گواهینامه موقت یا دانشنامه) در مقطع تحصیلی پذیرفته شده در امتحان مشترک ممهور به مهر دانشگاه و تصویر آن؛
  5. اصل کارت پایان خدمت یا کارت معافیت دائم قانونی و تصویر آن(برای آقایان)؛
  6. اصل کارت شناسایی ایثارگری یا معرفی نامه از بنیاد شهید و امور ایثارگران و مراجع ذیصلاح (برای مشمولین سهمیه ایثارگران بر اساس بند ب صفحه ۱ دفترچه راهنمای ثبت‌نام امتحان مشترک دستگاه‌های اجرائی کشور)؛
  7. اصل مدارک و معرفی نامه از سازمان بهزیستی کشور(برای افراد دارای معلولیت)؛
  8. ارایه مدارک و مستندات لازم از مراجع ذی ربط برای اصلاح حداکثر سن مقرر (براساس تبصره ۲ صفحه ۲ دفترچه راهنمای ثبت‌نام امتحان مشترک دستگاه‌های اجرائی کشور)؛
  9. ارایه مدرک مربوط به امتیاز حافظان قرآن (با امضای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس سازمان تبلیغات اسلامی)؛
  10. ارایه مدرک برای استفاده از اولویت بومی شهرستانی. (مطابقت اطلاعات شهرستان محل تولد مندرج در شناسنامه داوطلب با شهرستان مورد تقاضا، ارائه استشهاد محلی و سایر اطلاعات مندرج در اطلاعیه مورخ ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ سازمان سنجش آموزش کشور)

همچنین تاکید شده است: عدم مراجعه داوطلب در مهلت مقرر اعلام شده، به منزله انصراف از سایر مراحل استخدامی تلقی می شود.

بنا بر این اطلاعیه،همه مدارک مورد نظر باید طبق ترتیب اعلام شده و به صورت کامل از تاریخ ۹۹/۱۱/۱۸  لغایت ۹۹/۱۱/۲۶  به اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان مربوطه (واحد اموراداری) ارائه شود.

داوطلبان باید نشانی و کروکی دقیق محل سکونت فعلی و همچنین شماره تماس تلفن ثابت و همراه برای اطلاع رسانی در مواقع ضروری  اعلام کنند.


خبر ۲۹ خرداد ماه ۹۸ – پیرو اطلاعیه مورخ ۲۶/۳/۹۸ مبنی بر اعلام زمان و مکان مصاحبه به اطلاع می رساند :

اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت جهت شرکت در مصاحبه در جدول پیوست قابل مشاهده می باشد.

داوطلبانی که نام آنها در جدول ذکرگردیده ، لازم است بر اساس زمانبندی تعیین شده با در دست داشتن  اصل  و تصاویر مدارک مربوطه (ذکر شده در اطلاعیه قبلی)جهت شرکت در مصاحبه به آدرس ذیل حضور یابند.

بدیهی است عدم مراجعه در موعد مقرر به منزله انصراف تلقی گردیده واز ادامه فرایند استخدام حذف خواهد شد.

آدرس: تهران- میدان آزادی- بزرگراه آیت اله سعیدی – چهارراه یافت آباد- بلوار معلم – نرسیده به میدان معلم- جنب مرکز آموزش فنی و حرفه ای – مرکز تحقیقات، تعلیمات، حفاظت فنی و بهداشت کار

تلفن: ۶۶۶۹۷۷۱۱-۶۶۶۹۷۷۲۲

 فهرست معرفی شدگان چند برابر ظرفیت ششمین آزمون استخدامی فراگیر برای شرکت در مصاحبه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی


خبر ۲۶ خرداد ماه ۹۸ – به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی،  به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که در سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی در بخش وضعیت داوطلب ، عبارت « شما برای مصاحبه استخدامی معرفی شده اید» درج شده، لازم است از روز چهارشنبه ۲۹ خرداد ماه جاری به پایگاه اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به نشانی  mcls.gov.ir جهت اطلاع دقیق از زمان و مکان مصاحبه مراجعه کنند.
بر این اساس داوطلبان لازم است اصل و تصویر مدارک ذیل را در روز مصاحبه استخدامی، همراه داشته باشند:
۱٫ دانشنامه یا گواهی موقت فارغ التحصیلی زمان ثبت نام به همراه گواهی معتبری که معدل مدرک تحصیلی داوطلب در آن ذکر شده باشد.
تذکر: در صورت عدم ارائه گواهی حاوی معدل ، داوطلب از اخذ امتیاز مربوط به این بخش در فرایند مصاحبه محروم خواهد شد.
۲٫مدرک زبان انگلیسی معتبر(TOLIMO,MSRT,TOFEL,IELTS)
۳٫ برگزیدگان علمی دانشجویی : مقتضی است داوطلبانی که دارای رتبه اول در مقطع تحصیلی میان دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود را دارا هستند، کارنامه تحصیلی خود که رتبه داوطلب در آن ذکر شده و یا گواهی معتبر از دانشگاه در روز مصاحبه ارائه نمایند . همچنین ارائه گواهی معتبر برای برگزیدگان المپیاد های علمی دانشجویی ضروری است.
۴٫گواهی چاپ مقاله و یا ارائه مقالات علمی – پژوهشی (داخلی وخارجی)، علمی – ترویجی (داخلی و خارجی)، مقالات چاپ شده در کنفرانس ها و همایش های معتبر ملی نمایده شده در (ISC و یاCIVILICA ) و همایش های بین المللی.
۵٫ کتاب تالیفی و یا ترجمه
۶٫ثبت اختراع : گواهی ثبت اختراع مورد تایید مراجع ذیصلاح (سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ویا بنیاد ملی نخبگان )
۷٫کسب مقام در جشنواره های علمی و یا هنری : کسب مقام در المپیادهای علمی، جشنواره های معتبر علمی (خوارزمی ، جوان خوارزمی ، رازی و فارابی ) و فناوری ، هنری ، فرهنگی و ادبی ، دینی ، رسانه ، کودکان و نوجوانان ، زنان ، دولت و نهادها ، سینمایی )
۸٫گواهینامه بین المللی کاربری کامپیوتر (ICDL) ازمراکز و موسسات تایید صلاحیت شده توسط سازمان اداری و استخدامی کشور
۹٫داشتن مدرک معتبر نرم افزار تخصصی مرتبط با شغل
۱۰-یک قطعه عکس۴×۳
۱۱- کارت پایان خدمت برای آقایان

خبر ۱۷ اردیبهشت ماه ۹۸ – به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی، براساس  این اطلاعیه  این دسته از داوطلبان با به همراه داشتن مدارک ذیل به ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مرکز استان مربوطه مراجعه کرده  و پس از تحویل آنها، رسید دریافت نمایند.
این مدارک شامل موارد ذیل است:
۱- ۶ قطعه عکس ۴۳ x که در سال جاری گرفته شده باشد.
۲- اصل دانشنامه یا گواهی موقت تحصیلی ممهور به مهر دانشگاه و تصویر آن.
۳- اصل شناسنامه و تصویر از تمام صفحات آن.
۴- اصل کارت ملی و تصویر پشت و روی آن.
۵- اصل کارت پایان خدمت یا معافیت دائم قانونی و تصویر آن برای آقایان.
۶- اصل مدارک و معرفی نامه از سازمان بهزیستی کشور برای معلولین.
۷- اصل کارت شناسایی ایثارگری یا معرفی نامه از بنیاد شهید و امور ایثارگران برای ایثارگران ۲۵ درصد.
۸- اصل مدرک و معرفی نامه از مراجع ذیصلاح برای مشمولین سهمیه ۵درصد.
مراجع ذیصلاح تایید مدت حضور داوطلبانه در جبهه برای رزمندگان با سابقه حداقل۶ ماه حضور داوطلبانه در جبهه و همسر و فرزند آنها عبارتند از:
• معاونت نیروی انسانی هر یک از رده های نیروهای مسلح در مورد رزمندگان متبوع خود
• معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد بسیجیان و نیروهای مردمی اعم از مستخدمین دولت و صاحبان مشاغل و صنوف آزاد و افراد فاقد شغل
• معاونت توسعه و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در مورد جهادگران
۹- ارائه مدارک و مستندات لازم از مراجع ذی‌ربط،جهت اصلاح حداکثر سن مقرر برای آن دسته از داوطلبانی که به صورت غیررسمی و تمام وقت در وزارتخانه‌ها و موسسات و شرکت‌های دولتی، بانک‌ها و شرکت‌های تحت پوشش آن‌ها، شرکت‌های بیمه‌های دولتی، شهرداری‌ها و موسسات و شرکت‌های دولتی که شمول قانون برآنها مستلزم ذکر نام است، موسسات و شرکت‌های ملی و مصادره شده که به نحوی از بودجه وکمک دولت استفاده می‌کنند، نهادهای انقلاب اسلامی و شرکت‌های تحت پوشش آن‌ها از تاریخ ۲۲/۱۱/۱۳۵۷ به خدمت اشتغال داشته‌اند.
بر اساس این اطلاعیه، عدم مراجعه و تحویل مدارک فوق در موعد مقرر به منزله انصراف از ادامه روند استخدام تلقی شده  و داوطلب حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت.
لازم به ذکر است: این مرحله صرفاً جهت بررسی اطلاعات خود اظهاری داوطلبان و مدارک آن‌ها بوده و داوطلبان واجد شرایط(بر اساس دفترچه راهنمای ثبت نام ششمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور)که مدارک آنها توسط دستگاه مربوطه تایید می‌گردد، جهت شرکت در مصاحبه استخدامی، متعاقبا ًمعرفی خواهند شد.
خاطرنشان می شود: داوطلبان در صورت هر گونه سوال یا کسب اطلاعات بیشتر، با ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مربوطه تماس حاصل نمایند.
کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.