خانه » اطلاعیه های مهم » اطلاعیه زمان مصاحبه آزمون استخدامی سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری

اطلاعیه زمان مصاحبه آزمون استخدامی سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری

متن آگهی:

خبر ۴ تیر ۹۸: اطلاعیه زمان مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدام سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور

بدین وسیله از کلیه داوطلبان استخدامی معرفی شده در امتحان فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور که اسامی آنها در سایت سازمان جهاد دانشگاهی مورخ ۹۸/۳/۲۶ اعلام گردیده و مدارک خود را به ادارات کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ها تحویل داده‌اند دعوت به عمل می آید که برابر جدول زمانبندی ذیل در محل برگزاری مصاحبه تخصصی حضور به هم رسانند.

بدیهی سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور از پذیرش داوطلبان خارج از جدول زمانبندی اعلامی معذور خواهد بود و حضور داوطلبان عزیز در زمان و مکان فوق در راس ساعت اعلامی الزامی می‌باشد.


خبر ۲۷ خرداد ۹۸: اطلاعیه زمان مصاحبه آزمون استخدامی سازمان جنگلها،مراتع و آبخیزداری کشور

ضمن گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی، بدینوسیله به اطلاع می‌رساند کلیه داوطلبانی که اسامی آنان برای مصاحبه تخصصی در سایت جهاد دانشگاهی(دستگاه مجری آزمون) اعلام گردیده است، حداکثر تا پایان وقت اداری روز یکشنبه مورخ ۹۸/۴/۲ با در دست داشتن اصل و کپی مدارک ذیل به اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان(قبول شده در آزمون کتبی) مراجعه نمایند.

بدیهی است زمان و مکان انجام مصاحبه تخصصی پس از طی این مرحله و در قالب اطلاعیه‌های بعدی اطلاع رسانی خواهد شد.

۱- گواهی معتبری که معدل مدرک تحصیلی داوطلب در آن ذکر گردیده باشد.
۲- مدرک زبان انگلیسی معتبر (TOLIMO،MSRT،TOFEL،IELTS)
۳- برگزیدگان علمی دانشجویی: مقتضی است داوطلبانی که دارای رتبه اول در مقطع تحصیلی میان دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود را دارا می باشند، کارنامه تحصیلی خود که رتبه داوطلب در آن ذکر شده و یا گواهی معتبر از دانشگاه را ارائه نمایند. همچنین ارائه گواهی معتبر برای برگزیدگان المپیادهای علمی دانشجویی ضروری می‌باشد.
۴- گواهی چاپ مقاله و یا ارائه مقالات علمی-پژوهشی(داخلی و خارجی)، علمی-ترویجی(داخلی و خارجی)، مقالات چاپ شده در کنفرانس‌ها و همایش‌های معتبر ملی نمایه شده در (ISC،CIVILICA) و همایش‌های بین‌المللی
۵- کتاب تالیفی یا ترجمه
۶- ثبت اختراع، گواهی ثبت اختراع مورد تائید مراجع ذیصلاح(سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و یا بنیاد ملی نخبگان)
۷- گواهی کسب مقام در جشنواره علمی و یا هنری، کسب مقام در المپیادهای علمی، جشنواره‌های معتبر علمی(خوارزمی، جوان خوارزمی، رازی و فارابی) و فناوری، هنری، فرهنگی و ادبی، دینی، رسانه، کودک و نوجوان، زنان، دولت و نهادها، سینمایی.
۸- گواهینامه بین المللی کاربری کامپیوتر(ICDL) از مراکز و موسسات تائید صلاحیت شده توسط سازمان اداری و استخدامی کشور
۹- داشتن مدرک معتبر نرم افزار تخصصی مرتبط با شغل


خبر ۱۶ اردیبهشت ماه ۹۸ – اسامی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی اعلام شد

اسامی سه برابر ظرفیت پذیرفته شدگان منابع طبیعی کشور جهت اطلاع مخاطبین از سوی مرکز اطلاع رسانی سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور اعلام شد. 

اسامی سه برابر ظرفیت پذیرفته شدگان منابع طبیعی کشور جهت اطلاع مخاطبین از سوی مرکز اطلاع رسانی سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور اعلام شد.

اداره کل امور اداری، رفاه و پشتیبانی سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور اعلام کرد: اسامی پذیرفته شدگان برای سهمیه‌های آزاد سه برابر ظرفیت و دیگر سهمیه ها دو برابر ظرفیت اعلام شده است که با بررسی مدارک و مستندات ۵۴۴ نفر جهت استخدام در منابع طبیعی کشور بکار گرفته می‌شوند.

جهت دریافت اسامی پذیرفته شدگان، اینجا را کلیک کنید. 

 


خبر ۱۶ اردیبهشت ماه ۹۸ – پذیرفته شدگان مرحله نخست آزمون استخدامی به ادارات منابع طبیعی استان های مربوطه مراجعه کنند

آن دسته از افرادی که در مرحله نخست ششمین دوره آزمون مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی شرکت کرده و اسامی آنان به عنوان پذیرفته شده مرحله اول اعلام شده است جهت ارائه و بررسی مدارک به ادارات منابع طبیعی استان های مربوطه مراجعه نمایند.

 

آن دسته از افرادی که در مرحله نخست ششمین دوره آزمون مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی شرکت کرده و اسامی آنان به عنوان پذیرفته شده مرحله اول اعلام شده است جهت ارائه و بررسی مدارک به ادارات منابع طبیعی استان های مربوطه مراجعه نمایند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی سازمان جنگل ها، پذیرفته شدگان موظفند جهت ارائه و بررسی مدارک خود از روز شنبه مورخ ۲۱/۰۲/۹۸ تا روز چهارشنبه مورخ ۱/۳/۹۸ با به همراه داشتن مدارک ذیل به اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان (اداره امور اداری رفاه و پشتیبانی) مراجعه نموده و پس از تحویل آنها، رسید دریافت نمایند.
۱- ۶ قطعه عکس ۴*۳ که در سال جاری گرفته شده باشد
۲- اصل دانشنامه یا گواهی موقت تحصیلی (در زمان ثبت نام) ممهور به مهر دانشگاه و تصویر آن
۳- اصل شناسنامه و تصویر از تمام صفحات آن
۴- اصل کارت ملی و تصویر پشت و روی آن
۵- اصل کارت پایان خدمت یا معافیت دائم قانونی و تصویر آن برای آقایان
۶- اصل مدارک و معرفی نامه از سازمان بهزیستی کشور برای معلولین
۷- اصل کارت شناسایی ایثارگری یا معرفی نامه از بنیاد شهید و امور ایثارگران برای ایثارگران ۲۵ درصد
۸- اصل مدرک و معرفی نامه از مراجع ذیصلاح برای مشمولین سهمیه ۵ درصد
مراجع ذیصلاح برای  تایید مدت حضور داوطلبانه در جبهه برای رزمندگان با سابقه حداقل ۶ ماه حضور داوطلبانه در جبهه و همسر و فرزند آنها عبارتند از:
• معاونت نیروی انسانی هر یک از رده های نیروهای مسلح در مورد رزمندگان متبوع خود
• معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد بسیجیان و نیروهای مردمی اعم از مستخدمین دولت و صاحبان مشاغل و صنوف آزاد و افراد فاقد شغل
• معاونت توسعه و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در مورد جهادگران
۹- ارائه مدارک و مستندات لازم از مراجع ذی ربط، جهت اصلاح حداکثر سن مقرر برای آن دسته از داوطلبانی که به صورت غیر رسمی و تمام وقت در وزارتخانه ها و موسسات و شرکت های دولتی، بانک ها و شرکتهای تحت پوشش آن ها، شرکت های بیمه های دولتی، شهرداری ها و موسسات و شرکت های دولتی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر نام است، موسسات و شرکت های ملی و مصادره شده که به نحوی از بودجه و کمک دولت استفاده می کنند، نهادهای انقلاب اسلامی و شرکت های تحت پوشش آن ها از تاریخ ۲۲/۱۱/۱۳۵۷ به خدمت اشتغال داشته اند.
۱۰- ارائه مدرک مربوط به امتیاز حافظان قرآن( طبق مصوبه جلسه ۵۷۳ شورای انقلاب فرهنگی، تبصره سه، مدرک تخصصی حفظ قرآن با امضای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی معتبر می باشد)
با توجه به اطلاعیه سازمان اداری استخدامی کشور،  این مرحله صرفاً جهت بررسی اطلاعات خود اظهاری داوطلبان و مدارک آن ها بوده و افراد واجد شرایط  بر اساس دفترچه راهنمای ثبت نام ششمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور که مدارک آنها توسط دستگاه مربوطه تایید می گردد، جهت شرکت در مصاحبه استخدامی، متعاقباً معرفی خواهند شد.
این گزارش می افزاید: عدم مراجعه و تحویل مدارک در موعد مقرر به منزله انصراف از ادامه روند استخدام تلقی شده و داوطلب حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت.

– محل مراجعه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی ۱۳۹۸

– زمانبندی مراجعه پذیرفته شدگان 

 

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.