خانه » اطلاعیه های مهم » اطلاعیه مصاحبه تخصصی آزمون استخدامی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

اطلاعیه مصاحبه تخصصی آزمون استخدامی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

متن آگهی:

خبر ۲۷ بهمن ماه ۹۸ – به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،به اطلاع آن دسته از افراد معرفی شده در سایت سازمان سنجش آموزش کشور برای مصاحبه تخصصی،می‌­رساند:

مصاحبه تخصصی از روز یکشنبه ۹۸/۱۲/۴ آغاز و تا تاریخ ۹۸/۱۲/۷ ادامه خواهد یافت. (زمان و تاریخ دقیق مصاحبه هر فرد از طریق ارسال نامه به آدرس محل سکونت و همچنین تماس تلفنی اطلاع‌رسانی می‌شود)

لازم به ذکر است عدم مراجعه در زمان و تاریخ مشخص شده به منزله انصراف داوطلب از ادامه فرآیند استخدام تلقی می‌ گردد و داوطلب هیچگونه حق اعتراضی نخواهد داشت. ضمناً در روز مصاحبه همراه داشتن اصل و کپی مدارک مشروحه زیر الزامی است.

۱-داوطلبانی که دارای رتبه اول در مقطع تحصیلی میان دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود را دارا هستند، کارنامه تحصیلی خود که رتبه داوطلب در آن ذکر شده و یا گواهی معتبر از دانشگاه در روز مصاحبه ارائه کنند.

۲-برگزیدگان المپیادهای علمی دانشجویی؛ ارائه گواهی معتبر از برگزار کنندگان المپیادهای علمی دانشجویی ضروری است.

۳-مقالات علمی – پژوهشی و علمی – ترویجی (نشریات داخلی و خارجی معتبر)،

۴-مقالات چاپ شده کنفرانس‌ها و همایش‌های معتبر ملی نمایه شده در (CIVILICAیا ISC) و همایش‌های بین‌المللی

۵-کتاب تألیفی و یا ترجمه (در صورت دارا بودن)

۶-ثبت اختراع: گواهی ثبت اختراع مورد تأیید مراجع ذی‌صلاح (سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و یا بنیاد ملی نخبگان)

۷-کسب مقام در جشنواره‌های علمی و یا هنری: کسب مقام در المپیادهای علمی، جشنواره‌های معتبر علمی (خوارزمی، جوان خوارزمی، رازی و فارابی) و فناوری، هنری، فرهنگی و ادبی، دینی، رسانه، کودکان و نوجوانان، زنان، دولت و نهادها، سینمایی).

۸- گواهینامه بین‌المللی کاربرد کامپیوتر (ICDL)

۹-  در صورت دارا بودن مدرک معتبر نرم افزار تخصصی مرتبط با شغل

۱۰- ارائه کارنامه قبولی

۱۱-  در صورت داشتن مدرک زبان معتبر (Tolimo, Msrt, Tofel,ielts)

۱۲- اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی

۱۳-اصل و کپی مدرک تحصیلی

۱۴-گواهی معتبری که معدل مدرک تحصیلی داوطلب در آن ذکر شده باشد.

دانلود فایل مصاحبه 


خبر ۱۷ دی ماه ۹۸ – به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،به اطلاع آن دسته از افراد معرفی شده در سایت سازمان سنجش آموزش کشور جهت بررسی مدارک،می‌­رساند:

داوطلبان مذکور موظفند جهت ارائه و بررسی مدارک خود از روز شنبه مورخ ۲۱/۱۰/۹۸ تا حداکثر روز ۲۵/۱۰/۹۸ با به همراه داشتن مدارک ذیل به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان محل سکونت خود مراجعه نموده و پس از تحویل مدارک، رسید دریافت نمایند.

۱. سه قطعه عکس۴*۳ که در سال جاری گرفته شده باشد.

۲. اصل دانشنامه یا گواهی موقت تحصیلی ممهور به مهر دانشگاه و تصویر آن.

۳. اصل شناسنامه و تصویر از تمام صفحات آن.

۴. اصل کارت ملی و تصویر پشت و روی آن.

۵.اصل کارت پایان خدمت یا معافیت دائم قانونی و تصویر آن (برای آقایان).

۶.اصل مدارک و معرفی­نامه از سازمان بهزیستی کشور(برای معلولین).

۷.اصل کارت شناسایی ایثارگری یا معرفی­نامه از بنیاد شهید و امورایثارگران و مراجع ذی­صلاح (برای مشمولین سهمیه ایثارگران).

۸.  ارائه مدارک و مستندات لازم از مراجع ذی­ربط ، جهت اصلاح حداکثر سن مقرر (براساس تبصره ۲ صفحه ۲ دفترچه آزمون)

۹.  ارائه مدرک مربوط به امتیاز حافظان قرآن(براساس تبصره ۳، مصوبه جلسه ۵۷۳ شورای انقلاب فرهنگی، مدرک تخصصی حفظ قرآن با امضای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس سازمان تبلیغات اسلامی معتبر می­باشد.

. از پذیرفته­ شدگان نهایی آزمون تعهد خدمتی به صورت محضری مبنی بر عدم درخواست جابجایی محل خدمت به مدت ده سال اخذ خواهد شد.

ضمناً پذیرفته ­شدگانی که در استانی به غیر از استان محل سکونت خود پذیرفته شده­اند، می­توانند در صورت تمایل مدارک خود را به ستاد وزارت­خانه به آدرس: تهران- میدان بهارستان- خیابان کمال­الملک تحویل و در غیر این­صورت با مراجعه به آدرس اداره­کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان محل سکونت مدارک خود را تحویل دهند.

عدم مراجعه و تحویل مدارک فوق در موعد مقرر به منزله انصراف از ادامه روند استخدام تلقی گردیده و داوطلب حق هیچ­گونه اعتراضی در این خصوص نخواهد داشت.

لازم به ذکر است این مرحله صرفاٌ جهت بررسی اطلاعات خوداظهاری داوطلبان و مدارک آن­ها بوده و داوطلبان واجد شرایط( براساس دفترچه راهنمای ثبت نام هفتمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه­های اجرایی کشور) که مدارک آن­ها توسط دستگاه تأیید می­گردد، متعاقباً از سوی سازمان سنجش آموزش کشور جهت شرکت در مصاحبه استخدامی، معرفی خواهند شد.


خبر ۲۹ خرداد ماه ۹۸ – اداره کل امور اداری و منابع انسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اطلاعیه ای زمان مصاحبه معرفی شدگان امتحان مشترک دستگاه های اجرایی را اعلام کرد.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، این اطلاعیه به شرح زیر است:

اطلاعیه

«قابل توجه معرفی شدگان امتحان مشترک دستگاه های اجرایی جهت مصاحبه تخصصی»

به اطلاع آن دسته از افرادی که در سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی جهت مصاحبه تخصصی به وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی معرفی شده اند می رساند:

مصاحبه تخصصی از روز شنبه تاریخ ٩٨/٠۴/٠١ آغاز و تا تاریخ ٩٨/٠۴/١١ ادامه خواهد یافت. ( زمان و تاریخ دقیق مصاحبه هر فرد از طریق ارسال نامه  به آدرس محل سکونت  و همچنین تماس تلفنی اطلاع رسانی می شود.)

لازم به ذکر است عدم مراجعه در زمان و تاریخ مشخص شده به منزله انصراف داوطلب از ادامه فرایند استخدام تلقی می گردد و داوطلب هیچگونه حق اعتراضی نخواهد داشت. ضمناً در روز مصاحبه همراه داشتن اصل و کپی مدارک مشروحه ذیل الزامی است.

١-اصل وکپی شناسنامه و کارت ملی.

٢- اصل و کپی مدرک تحصیلی.

٣- گواهی معتبری که معدل مدرک تحصیلی داوطلب در آن ذکر شده باشد.

۴- در صورت داشتن مدرک زبان معتبرTOLIMO , MSRT , TOFEL , IELTS)) .

۵- برگزیدگان علمی دانشجویی: مقتضی است داوطلبانی که دارای رتبه اول در مقطع تحصیلی میان دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود را دارا هستند، کارنامه تحصیلی خود که رتبه داوطلب در آن ذکر شده و یا گواهی معتبر از دانشگاه در روز مصاحبه ارائه کنند. همچنین ارائه گواهی معتبر برای برگزیدگان المپیادهای علمی دانشجویی ضروری است.

۶- گواهی چاپ مقاله و یا ارائه مقالات علمی – پژوهشی (داخلی و خارجی)، علمی – ترویجی (داخلی وخارجی) ، مقالات چاپ شده در کنفرانس ها و همایش های معتبر ملی نمایه شده در ( CIVILICA ویا ISC) و همایش های بین المللی.

٧- کتاب تألیفی و یا ترجمه ( درصورت دارا بودن ).

٨- ثبت اختراع: گواهی ثبت اختراع مورد تأئید مراجع ذیصلاح ( سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و یا بنیاد ملی نخبگان).

٩- کسب مقام در جشنواره های علمی و یا هنری: کسب مقام در المپیادهای علمی، جشنواره های معتبر علمی(خوارزمی، جوان خوارزمی، رازی و فارابی) و فناوری، هنری، فرهنگی و ادبی، دینی، رسانه، کودکان و نوجوانان، زنان، دولت و نهادها، سینمایی).

١٠- گواهینامه بین المللی کاربرد کامپیوتر ( ICDL ) از مراکز و مؤسسات تأئید صلاحیت شده توسط سازمان اداری و استخدامی کشور.

١١- درصورت دارا بودن مدرک معتبر نرم افزار تخصصی مرتبط با شغل.


خبر ۱۷ اردیبهشت ماه ۹۸ – اطلاعیه برای شرکت کنندگان ششمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی مورخ ۹۷/۱۲/۱۷
معرفی شدگان مرحله اول ششمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی از روز شنبه ٢١ اردیبهشت تا ١ خرداد برای ارائه مدارک خود به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جهت بررسی روند استخدام فرصت دارند.
معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اطلاعیه‌ای شرایط و مهلت مقرر برای بررسی مدارک معرفی شدگان مرحله اول ششمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی را اعلام کرد. متن اطلاعیه به شرح زیر است:

به اطلاع آن دسته از افرادی که در سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی جهت بررسی مدارک به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی شده اند، می رساند:

جهت ارائه و بررسی مدارک خود از روز شنبه مورخ ٩٨/٠٢/٢١ لغایت حداکثر روز چهارشنبه مورخ ٩٨/٠٣/٠١ با همراه داشتن مدارک ذیل به آدرس : تهران_ میدان بهارستان- خیابان کمال الملک- وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی- طبقه چهارم- اداره کل امور اداری- اتاق ۴٢١ مراجعه نموده و پس از تحویل مدارک، رسید دریافت نمایند.

١- ۶ قطعه عکس ۴*٣که در سال جاری گرفته شده باشد.

٢- اصل دانشنامه یا گواهی موقت تحصیلی ممهور به مهر دانشگاه و تصویر آن.

٣- اصل شناسنامه و تصویر از تمام صفحات آن.

۴- اصل کارت ملی و تصویر پشت و روی آن.

۵- اصل کارت پایان خدمت یا معافیت دائم قانونی و تصویر آن برای آقایان.

۶- اصل مدارک و معرفی نامه از سازمان بهزیستی کشور برای معلولین.

٧- اصل کارت شناسایی ایثارگری یا معرفی نامه از بنیاد شهید و امور ایثارگران برای ایثارگران ٢۵ درصد.

٨- اصل مدرک و معرفی نامه از مراجع ذیصلاح برای مشمولین سهمیه ۵درصد.

مراجع ذیصلاح جهت تایید مدت حضور داوطلبانه در جبهه برای رزمندگان با سابقه حداقل۶ ماه حضور داوطلبانه در جبهه و همسر و فرزند آنها عبارتند از:

· معاونت نیروی انسانی هر یک از رده های نیروهای مسلح در مورد رزمندگان متبوع خود

· معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد بسیجیان و نیروهای مردمی اعم از مستخدمین دولت و صاحبان مشاغل و صنوف آزاد و افراد فاقد شغل

· معاونت توسعه و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در مورد جهادگران

٩- ارائه مدارک و مستندات لازم از مراجع ذی‌ربط، جهت اصلاح حداکثر سن مقرر برای آن دسته از داوطلبانی که به صورت غیر رسمی و تمام وقت در وزارتخانه‌ها و موسسات و شرکت‌های دولتی، بانک‌ها و شرکت‌های تحت پوشش آن‌ها، شرکت‌های بیمه‌های دولتی، شهرداری‌ها و موسسات و شرکت‌های دولتی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر نام است، موسسات و شرکت‌های ملی و مصادره شده که به نحوی از بودجه و کمک دولت استفاده می‌کنند، نهادهای انقلاب اسلامی و شرکت‌های تحت پوشش آن‌ها از تاریخ ٢٢/١١/١٣۵٧ به خدمت اشتغال داشته‌اند.

١٠-ارائه مدرک مربوط به امتیاز حافظان قران (طبق مصوبه جلسه ۵٧٣ شورای انقلاب فرهنگی، تبصره سه، مدرک تخصصی حفظ قرآن با امضای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی معتبر می‌باشد.)

١١- از پذیرفته شدگان نهایی آزمون ، تعهد خدمتی به صورت محضری مبنی بر عدم درخواست جابجایی محل خدمت به مدت ده سال اخذ خواهد شد.

بدیهی است عدم مراجعه و تحویل مدارک فوق در موعد مقرر به منزله انصراف از ادامه روند استخدام تلقی گردیده وداوطلب حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت.

لازم به ذکر است این مرحله صرفاً جهت بررسی اطلاعات خود اظهاری داوطلبان و مدارک آن‌ها بوده و داوطلبان واجد شرایط (بر اساس دفترچه راهنمای ثبت نام ششمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور) که مدارک آنها توسط دستگاه مربوطه تایید می‌گردد، جهت شرکت در مصاحبه استخدامی، متعاقباً معرفی خواهند شد.

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.