خانه » دسته‌بندی نشده » اطلاعیه پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی فولاد قائنات

اطلاعیه پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی فولاد قائنات

متن آگهی:

خبر ۹ دی ماه ۹۹ – آدرس محل طب کار جهت آزمون استخدامی فولاد قائنات

آدرس های مربوط به طب کار

آدرس آزمایشگاه:
از ساعت ۷:۳۰ الی ۹:۳۰ بصورت ۱۲ ساعت ناشتا کامل، طبق تاریخ اعلامی به آزمایشگاه پارس واقع در قاین ، خیابان امام خمینی جنب داروخانه دکتر تقی زاده مراجعه نمایید

آدرس محل معاینات:
جهت آزمایشات طب کار از ساعت ۱۵:۳۰ الی ۱۸ به کلینیک طب کار دکتر سروش واقع در قاین، خیابان شفا، جنب داروخانه دکتر طیب مراجعه نمایید


خبر ۸ دی ماه ۹۹ – اطلاعیه پذیرفته شدگان نهایی آزمون به کار گیری نیروی بهره بردار توسط شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی ایران در مجتمع فولاد قائنات

http://foolad.buqaen.ac.ir
پذیرفته شدگان جهت انجام آزمایشات طب کار بر اساس زمان اعلام شده در سامانه ، با همراه داشتن کارت ملی به آدرس اعلامی واقع در شهرستان قاین مراجعه نمایند.

داوطلبین گرامی جهت هر گونه سوال تنها از طریق ایمیل: qaensteel@gmail.com اقدام نمایند.


خبر ۲۶ آبان ماه ۹۹ – اطلاعیه پذیرفته شدگان سه برابر ظرفیت مرحله کتبی آزمون به کار گیری نیروی بهره بردار توسط شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی ایران در مجتمع فولاد قائنات

نتایج سه برابر ظرفیت مرحله کتبی آزمون به کار گیری نیروی بهره بردار توسط شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی ایران در مجتمع فولاد قائنات که در تاریخ ۱ لغایت ۳ آبان ماه ۹۹ برگزار گردیده بود به شرح جدول ذیل این آگهی اعلام می گردد.

از متقاضیانی که اسامی آن ها در جدول ذیل اعلام شده است دعوت می نماید اسکن و یا کپی مدارک خود را به یکی از روش های ذکر شده در ذیل این آگهی حداکثر تا تاریخ ۹۹/۰۸/۲۸ به دانشگاه بزرگمهر قائنات ارسال نمایند.

مدارک لازم:

  • تمامی صفحات شناسنامه
  • کارت ملی ( پشت و رو)
  • کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا معافیت دائم
  • مدرک تحصیلی (مطابق با فرم ها و مدارک ثبت نام در آزمون)
  • یک قطعه عکس ۴*۳ جدید
  • سوابق بیمه
  • مدارک مربوط به بومی بودن

روش های ارسال:

  1. ارسال به آدرس ایمیل  qaensteel@gmail.com (درج شماره داوطلبی، نام و نام خانوداگی و شماره تماس در ایمیل ارسالی الزامی می باشد.)
  2. ارسال از طریق پست پیشتاز به دانشگاه بزرگمهر قائنات به آدرس خراسان جنوبی، قائن، دانشگاه بزرگمهر قائنات، مرکز مشاوره، دبیرخانه آزمون، کد پستی۹۷۶۱۹۸۶۸۴۴ (درج شماره داوطلبی، نام و نام خانوداگی و شماره تماس بر روی پاکت الزامی می باشد.)

توضیحات مهم:

  1. مصاحبه فنی، تخصصی و روانشناختی از تاریخ ۱ لغایت ۲۰ آذرماه انجام خواهد شد که زمان دقیق آن متعاقبا به اطلاع پذیرفته شدگان خواهد رسید.
  2. لازم است داوطلبین گرامی کپی برابر اصل مدارک را ارسال و یا تحویل دانشگاه بزرگمهر قائنات نمایند.
  3. دواطلبین گرامی لازم است رسید پستی ارسال مدارک و یا  رسید تحویل حضوری و یا پاسخ ایمیل دریافتی را در روز مصاحبه همراه خود داشته باشند.
  4. به مدارک ناقص هیچگونه ترتیب اثر داده نخواهد شد.
  5. لازم به ذکر است قبولی پذیرفته شدگان در مرحله اول تعهدی برای به کار گیری ایجاد نکرده و شرط به کار گیری، قبولی در تمامی مراحل مصاحبه و طب کار می باشد.
  6. جهت سهولت در انجام امور مدارک ترجیحا از طریق ایمیل ارسال گردد.
  7. متقاضیان حتما توجه نمایند که اسکن و یا کپی کلیه مدارک ارسالی خوانا و تمامی اطلاعات آن قابل رویت باشد.
  8. متقاضیانی که مدارک خود را از طریق پست ارسال می نمایند دقت نمایند که مرسوله را چند روز قبل تحویل پست پیشتاز دهند به گونه ای که حداکثر تا تاریخ ۲۸ آبان ماه تحویل دانشگاه شده باشد.
  9. متقاضی بومی به متقاضیانی اطلاق می­شود که دارای حداقل یکی از شرایط زیر باشند:

الف: محل تولد یا صدور شناسنامه داوطلب، همسر و یا والدین وی یکی از شهرها یا روستاهای واقع در ۱۰۰ کیلومتری محل کارخانه یا توابع استان خراسان جنوبی باشد.

ب: حداقل دو مقطع تحصیلی از مقاطع تحصیلیابتدایی، راهنمایی ، دبیرستان، دانشگاه) داوطلب در یکی از شهرها یا روستاهای واقع در ۱۰۰ کیلومتری محل کارخانه یا شهرستان­های تابعه استان خراسان جنوبی طی شده باشد.

ج: پرداخت حداقل ۵ سال حق بیمه در یکی از شهرها یا روستاهای واقع در ۱۰۰ کیلومتری محل کارخانه یا شهرستان­های تابع استان خراسان جنوبی توسط داوطلب یا والدین یا همسر.

  1. شماره تلفن های پاسخگویی به سوالات: ۰۵۶۳۱۰۰۶۸۱۲۰۵۶۳۱۰۰۶۹۰۰

جهت مشاهده اسامی اینجا کلیک کنید

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.