خانه » استخدام در استان اصفهان » استخدام کارشناس بینایی سنجی جهت مرکز آموزشی درمانی فیض

استخدام کارشناس بینایی سنجی جهت مرکز آموزشی درمانی فیض

متن آگهی:

خبر ۱۸ آبان ماه ۱۴۰۱ – شرکت خدمات پیمانکاری پیشروطب خوارزمی در نظر دارد برای تأمین نیروی مورد نیاز در رشته شغلی کارشناس بینایی سنجی (یک نفر) بصورت شرکتی جهت مرکز آموزشی درمانی فیض ، افراد واجدالشرایط را از طریق سنجش توانمندیهای عمومی(آزمون کتبی) و سنجش توانمندیهای تخصصی(مصاحبه شغلی ) پس از طی کردن مراحل گزینش وسایر ضوابط به صورت شرکتی به شرح ذیل جذب نماید.

بخش اول : تعاریف

آزمون کتبی : سنجش دانش عمومی و اختصاصی داوطلبان که بصورت آزمون کتبی برگزار می شود و مفاد امتحانی آن براساس اطلاعات عمومی و رشته شغلی مربوطه می باشد.
مصاحبه شغلی : سنجش حضوری توانمندیهای تخصصی است که ازطریق آزمون کتبی قابل سنجش نمی باشد
داوطلب آزاد : به شخصی اطلاق میشود که در زمان ثبت نام، مشمول سهمیه ایثارگران ، سهمیه معلولین و شاغل درشرکتهای طرف قرارداد دانشگاه(تامین نیروی انسانی) نباشد.
داوطلب بهزیستی : به فردی اطلاق می شود که با ارائه معرفی نامه از سازمان بهزیستی مشمول استفاده از ۳ درصد سهمیه جذب قانون حمایت از حقوق افراد بهزیستی می باشد.
داوطلب ایثارگر: ایثارگران شامل موارد زیر هستند:

 

تذکر: مراجع تأیید مدت حضور داوطلبانه در جبهه ها عبارتند از :
۱. معاونت نیروی انسانی هر یک از رد ه های نیروهای مسلح در مورد رزمندگان متبوع خود.
۲. معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد بسیجیان و نیروهای مردمی اعم از مستخدمین دولت و صاحبان مشاغل و صنوف آزاد و افراد فاقد شغل
۳. معاونت توسعه و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در مورد جهادگران

بخش دوم : شرایط عمومی و اختصاصی جذب شرکتی

الف) شرایط عمومی داوطلبان :
ـ التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
ـ تدین به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مطرح درقانون اساسی
ـ داشتن تابعیت ایرانی
ـ داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم از خدمت (ویژه برادران)
ـ عدم اعتیاد دخانیات و مواد مخدر و روانگردان
ـ عدم سابقه محکومیت جزایی موثر
ـ نداشتن منع جذب در دستگاه¬های دولتی به¬موجب آرای مراجع قانونی
ـ داوطلبان نباید مستدم رسمی، ثابت و پیمانی سایر دستگاه¬های دولتی و یا بازنشسته و بازخرید خدمت باشند.
ـ عدم اشتغال درشرکتهای خدمات پیمانکاری تامین نیروی انسانی طرف قرارداد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ( به صفحه تذکرات مراجعه فرمایید )
ـ داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که برای آن جذب می-شوند ، بر اساس سنجش سلامت ( طب کار )
ب) شرایط اختصاصی داوطلبان :
ـ شرایط سنی :
داشتن حداقل۲۰سال سن تمام و حداکثر ۴۰ سال تمام تا تاریخ انتشار آگهی
تبصره: موارد ذیل به شرط ارائه تاییدیه های معتبر به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد.
الف) داوطلبانی که در جبهه های نبرد حق علیه باطل (ازتاریخ ۱۳۵۹/۰۶/۲۹ لغایت۱۳۶۷/۰۵/۰۲۹) به طور داوطلبانه خدمت نموده اند به میزان مدت حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری و یا استراحت پزشکی رزمندگان دراثر مجروحیت درجبهه های نبرد حق علیه باطل .
ب) جانبازان و آزادگان، همسرو فرزندان شهدا، همسرو فرزندان جانبازان بیست و پنج درصد (۲۵%) و بالاتر، همسر و فرزندان یک‌سال و بالای یک‌سال اسارت از شرط حداکثر سن معاف می باشند.
ج) خواهر و برادر شهداء، همسر و فرزند جانبازان زیر بیست و پنج درصد( ۲۵%)، همسر و فرزند آزاده کمتر از یکسال اسارت تا میزان ۵ سال
د) مدت خدمت سربازی برای آقایان
ر)داوطلبانی که طرح خدمت نیروی انسانی موظف ( اجباری یا اختیاری و یا در قالب تمدید طرح ) را به استناد قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان و متعهدین خدمت قانون مذکور انجام داده اند به میزان انجام خدمت فوق
و) به استناد بند الف ماده ۱۵ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مصوب ۱۴۰۰/۰۷/۲۴ مجلس شورای اسلامی به ازای تاهل و نیز داشتن هر فرزند یکسال تا حداکثر ۵ سال به سقف محدودیت سنی اضافه میشود ( آقا / خانم ) .
ه) داوطلبانی که به صورت قرارداد تمام وقت در مؤسسه و سایر مؤسسات تابعه وزارت مطبوع و یا شرکت های خدمات پیمانکاری تامین نیرو طرف قرارداد آنها ( خرید خدمات تامین نیروی انسانی ) به خدمت اشتغال داشته اند و در تاریخ فراخوان با مؤسسه قطع همکاری نموده اند حداکثر به میزان ۵سال
ی)سابقه مشمولین موضوع تبصره ۴ ماده ۳۳آیین نامه اداری استخدامی ( مدت سابقه خدمت تمام وقت دولتی ) حداکثر به مدت ۵سال قابل محاسبه است.
نکته : مجموع سنوات اضافه شده به سن داوطلبان در هر حال از ۱۵ سال بیشتر نخواهد بود.(ایثارگران تابع قوانین و مقررات مربوطه می باشند)

ـ مدرک تحصیلی :
الف ) صرفا کارشناسی در رشته تحصیلی بینایی سنجی جهت رشته شغلی کارشناس بینایی سنجی

بخش سوم : محل های مورد تقاضا

مرکز آموزشی درمانی فیض
کارشناس بینایی سنجی ۱نفر خانم /آقا، صرفا کارشناسی در رشته تحصیلی بینایی سنجی

بخش چهارم : مراحل ثبت نام در آزمون
الف) نحوه و زمان ثبت نام متقاضیان:
متقاضیان واجد شرایط ملزم هستند از ساعت ۸ صبح روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۸/۱۸ حداکثر تاساعت ۲۴ مورخ ۱۴۰۱/۰۸/۲۳ نسبت به ثبت نام الکترونیکی در سامانه پیام ۹۸ اقدام و کد رهگیری دریافت نمایند.

برای ورود به پنل کاربری سامانه پیام خود کلیک کنید

نکته۱: به ثبت نام ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و به هیچ وجه مدت ثبت نام تمدید نخواهد شد.
ب) مدارک مورد نیاز ثبت نام درآزمون
ـ بارگذاری تصویر اصل مدرک تحصیلی کارشناسی بینایی سنجی جهت رشته شغلی کارشناس بینایی سنجی
ـ بارگذاری تصویر اصل کارت ملی ( پشت و رو )
ـ بارگذاری تصویر اصل شناسنامه به انضمام تمام صفحات آن (فرد و در صورت دارا بودن همسر و فرزندان جهت بررسی ماده ۱۵ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مصوب۱۴۰۰/۰۷/۲۴ مجلس شورای اسلامی )
ـ بارگذاری تصویر اصل کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی یا معافیت دائم(ویژه برادران)
– بارگذاری تصویر اصل مدارک دال بر بومی بودن (صرفا برای متقاضیان استفاده از امتیاز بومی )
ـ بارگذاری تصویر اصل مدارک دال بر ایثارگری (برای دارندگان سهمیه ایثارگری)
ـ بارگذاری تصویر اصل گواهی معلولیت (معلولین عادی) حسب مورد از مراجع ذیربط (سازمان بهزیستی)

ـ بارگذاری عکس ۴×۳ پرسنلی بدون حاشیه ها ی اضافی که در سال جاری گرفته شده باشد .

حداقل حجم فایل عکس ۵۰ کیلو بایت و حداکثر ۱۰۰ کیلوبایت و در قالب JPG باید باشد .
اسکن عکس از روی کارت های شناسایی کارت ملی، شناسنامه و مدارک مشابه قابل قبول نمی باشد .
عکس متقاضیان زن باید با حجاب و صورت آنان به طور کامل مشخص باشد .
در صورت استفاده از عکس غیرمعتبر، ثبت نام متقاضی باطل می شود و اجازه شرکت در آزمون را ندارند.

ج) زمان و مکان برگزاری آزمون : داوطلبین مکلف هستند در سامانه پیام ۹۸ و https://mui.ac.ir جهت اطلاع رسانی را برای زمان و مکان انجام آزمون کتبی ، مصاحبه شغلی یا توأما روزانه بررسی نمایند. ضمنا پیامک هم برای فرد داوطلب ارسال خواهد شد. بنابراین شماره تلفن همراهی در زمان ثبت نام در سامانه پیام ۹۸ ثبت گردد که دایما فعال و در دسترس باشد.
بدیهی است با توجه به مدارک ذکر شده در صورت هرگونه عدم آگاهی از اطلاع رسانی مراحل فراخوان جذب نیرو صرفا بر عهده داوطلب خواهد بود و حق هرگونه اعتراض از ایشان سلب خواهد گردید.

برای ورود به پنل کاربری سامانه پیام خود کلیک کنید

بخش پنجم : نحوه پذیرش داوطلبان و اعلام نتایج
الف) تعیین حد نساب آزمون کتبی :
حد نساب آزمون کتبی = ۵۰ درصد میانگین کل سه نفر دارای بالاترین امتیاز
ـ کسب حد نساب نمره آزمون کتبی برای مشمولین ۵درصد ایثارگری ، ۳درصد بهزیستی و سهمیه آزاد الزامی است.
ب ) نتایج پذیرفته شدگان مرحله اول ( آزمون کتبی ) به میزان سه برابر ظرفیت محل جغرافیایی خدمت با رعایت کلیه قوانین و مقررات مربوطه جهت انجام مصاحبه شغلی ، در سامانه پیام ۹۸ ، بارگذاری میگردد.
ج ) بررسی و جمع بندی امتیاز مکتسبه :
ـ ۷۰درصد نمره سنجش توانمندیهای عمومی ( آزمون کتبی ) و ۳۰ درصد نمره سنجش توانمندیهای تخصصی ( مصاحبه شغلی ) ملاک امتیاز میباشد.
تبصره : موارد زیر به حداکثر نمره مکتسبه ( ۷۰ درصد + ۳۰ درصد ) اضافه میگردد.
ـ نمره مکتسبه داوطلبان بومی شهرستان با ضریب یک و چهار دهم (۴/۱) محاسبه و ملاک عمل قرار می گیرد.
ـ به استناد بند ب ماده ۱۵ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مصوب ۱۴۰۰/۰۷۰۲۴ مجلس شورای اسلامی به ازاء تاهل و نیز هر فرزند دو درصد و مجموعا حداکثر تا ده درصد نمره کل آزمون به نمره مکتسبه فرد اضافه خواهد شد ( آقا / خانم )
د ) اعلام نتایج :
ـ از کل مجوز آگهی ۳۰ درصد آن برابر قوانین و مقررات برای پذیرش ایثارگران اختصاص می یابد . از ۳۰ درصد مورد اشاره ، بیست و پنج درصد ( ۲۵% ) به جانبازان و آزادگان فاقد شغل و فرزندان و همسران شهدا و فرزندان و همسران جانبازان بیست و پنج درصد (۲۵% ) و بالاتر و فرزندان و همسران آزادگان یک سال و بالای یک سال اسارت و خواهر و برادر شهید معرفی شده از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و پنج درصد (۵%) سهمیه باقیمانده را نیز به رزمندگان با سابقه حداقل ۶ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها و همسر و فرزندان آنان و فرزندان جانبازان زیر بیست و پنج درصد (۲۵%) و آزادگان زیر یکسال اسارت اختصاص می یابد.

ـ پذیرش مازاد بر ۳۰ درصد سهمیه ایثارگران از طریق رقابت با سایر داوطلبان واجد شرایط و بر اساس نمره فضلی صورت خواهد پذیرفت.
ـ سهمیه بهزیستی به شرط دارا بودن شرایط مندرج در آگهی به ترتیب نمره فضلی از سه (۳) درصد سهمیه قانونی مربوطه برخوردار خواهند بود.( معلولین باید توانایی لازم برای انجام کاری که برای آن جذب میشوند را بر اساس نظریه سنجش سلامن ( طب کار ) داشته باشند.)
ـ کسب حد نساب ۵۰ درصد مجموع کل آزمون جهت باقی ماندن فرد داوطلب در بانک ذخیره نیرو ( رزرو ) برای داوطلبان الزامی است )

ـ در رشته محل هایی که صرفا یک مجوز به کارگیری وجود دارد اعمال هرگونه سهمیه وجاهتی ندارد و ملاک پذیرفته شده صرفا به ترتیب نمره فضلی خواهد بود.

بخش هفتم : تذکرات و توصیه های کلی
ـ ثبت نام نیروهای شاغل در شرکتهای طرف قرارداد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مشروط میباشد.نیروهای شاغل در شرکت های پیمانکاری طرف قرارداد ( تامین نیروی انسانی ) فقط با اعلام انصراف یک ماه قبلی و کتبی و یا اتمام قرارداد و یا ارائه تسویه حساب امکان شرکت در فراخوان (آزمون / مصاحبه / ترکیبی ) سایر شرکت های مورد اشاره ( حتی رشته شغلی دیگری ) را خواهند داشت .
ـ داوطلبان صرفا در صورتی میتوانند در آزمون ثبت نام نمایند که مدرک تحصیلی (مقطع، رشته و گرایش تحصیلی) آنان مطابق با عناوین مدرک تحصیلی (مقطع، رشته و گرایش تحصیلی) مندرج در شرایط احراز مشاغل قید شده در آگهی جذب یکسان بوده و همچنین مدرک تحصیلی ثبت نامی (مقطع، رشته و گرایش تحصیلی) داوطلب، در متن گواهینامه موقت وی درج گردیده باشد.
ـ مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده درمتن آگهی برعهده داوطلب خواهد بود واگر در هر مرحله از مراحل ثبت نام، امتحان و جذب محرز شود که داوطلب اطلاعات خلاف داده یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است از ادامه خدمت فرد خاطی جلوگیری خواهد شد و داوطلب از انجام مراحل بعدی محروم خواهد شد، حتی در صورت عقد قرارداد و شروع بکار، قرارداد فرد مزبور لغو و بلا اثر می گردد و حق اعتراض از داوطلب برابرقوانین ومقررات مربوطه سلب می شود.
ـ داوطلبان بایستی به مبنای تاریخ های اشاره شده در آگهی توجه کافی داشته باشند. لازم به ذکر است ملاک عمل برای تاریخ گواهی فراغت از تحصیل، معافیت دائم و پایان خدمت نظام وظیفه آخرین روز ثبت نام و ملاک محاسبه سن، اولین روز ثبت نام می باشد.

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.