خانه » استخدام در استان کرمانشاه »  استخدام فرمانده نیروی انتظامی کرمانشاه

 استخدام فرمانده نیروی انتظامی کرمانشاه

متن آگهی:

خبر ۲۱ فروردین ۹۸: استخدام در یگان‌های انتظامی، مرزبانی و عملیات ویژه کرمانشاه

فرمانده نیروی انتظامی اسلام‌آباد غرب از جذب نیروی انسانی مورد نیاز توسط پلیس کرمانشاه پس از برگزاری آزمون و گذراندن مراحل گزینشی لازم خبر داد.
سرهنگ‌سلیم سلیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: نیروی انتظامی استان کرمانشاه و اسلام آبادغرب به منظور کادر درجه‌داری یگان‌های انتظامی، مرزبانی و عملیات ویژه استان از بین جوانان واجد شرایط نیرو استخدام می‌کند

فرمانده نیروی انتظامی اسلام آبادغرب افزود: آقایان بومی افرادی که متولد اول فروردین‌ماه ۱۳۷۳ به بعد و دارای مدرک تحصیلی دیپلم در همه رشته‌ها و با حداقل معدل کل ۱۳ هستند، می‌توانند برای ثبت‌نام اقدام کنند.

وی ادامه داد: همچنین متقاضیان به شرط نداشتن غیبت نظام وظیفه و احراز سلامت جسمی و روحی با حداقل قد ۱۷۰ سانتی‌متر امکان ثبت‌نام را دارند.

سلیمی با اشاره به مراجعه حضوری به دفتر گزینش انتظامی استان، آدرس محل مراجعه فرهنگیان فاز ۲، ایستگاه اول، روبروی فروشگاه خاتم، کوچه ۱۰۰ اعلام کرد.

منبع: خبرگزاری فارس
کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.