خانه » استخدام در استان تهران » استخدام فرزندان بازنشتگان در مجموعه فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش

استخدام فرزندان بازنشتگان در مجموعه فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش

متن آگهی:

خبر ۴ دی ماه ۹۹ – صندوق بازنشستگی کشوری با انعقاد تفاهم‌نامه‌ای با شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کورش، زمینۀ استخدام ۲۰۰۰ تن از فرزندان بازنشستگان کشوری را در مجموعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کورش در سراسر کشور فراهم کرده است.
تمامی فرزندان بازنشستگان و فرزندان معلول بازنشستگان و فرزندان وظیفه‌بگیران می‌توانند درخواست استخدام خود را به مجموعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کورش ارسال کنند و در صورت پذیرش و با درنظر داشتن ضوابط و مقررات درون سازمانی، جزوی از خانواده فروشگاه‌های زنجیره‌ای کورش باشند.
داوطلبان نخست باید با مراجعه به صفحه مربوطه در پایگاه اینترنتی فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کورش، ثبت نام و اطلاعات مورد نیاز را ارائه کنند. پس از ثبت نام، مراحل استخدام بر اساس ضوابط و مقررات درون سازمانی مجموعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای کورش طی می‌شود.
پذیرفته شدگان برای فعالیت در بخش‌های مختلف مانند سطح فروشگاه و بخش‌های ستادی استخدام می‌شوند. استخدام شدگان از مزایا و امتیازات کارمندی بهره‌مند می‌گردند.
پذیرش داوطلبان در مجموعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کورش مشروط به گذراندن تمامی مراحل آزمون‌ها، مصاحبه‌ها و آموزش‌های مربوط به این مجموعه است.

جهت ثبت نام اینجا کلیک کنید

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.