خانه » استخدام در استان کهگیلویه و بویر احمد » استخدام شرکت پتروشیمی گچساران (مکان آزمون)

استخدام شرکت پتروشیمی گچساران (مکان آزمون)

متن آگهی:

خبر ۱۴ بهمن ۱۴۰۰- اطلاعیه مکان آزمون استخدام شرکت پتروشیمی گچساران
به منظور جلوگیری از حضور متراکم داوطلبین در مراکز آزمون تعیین شده با توجه به شیوع موج ششم شیوع ویروس کرونا، داوطلبین گرامی می توانند نسبت به انتخاب حوزه آزمون اهواز اقدام نمایند.
بدیهی است با توجه به پایان مهلت ثبت نام آزمون، ثبت نام متقاضیان جدید امکان پذیر نمی باشد.


خبر ۰۶ بهمن ۱۴۰۰- تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدام شرکت پتروشیمی گچساران
 مهلت ثبت نام در سامانه آزمون، اخذ کد رهگیری و امکان ویرایش اطلاعات داوطلبان شرکت کننده در آزمون تا ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ تمدید گردید.

ضمنا به اطلاع داوطلبان محترم «بومی» شرکت کننده در آزمون شرکت پتروشیمی گچساران می رساند:
۱٫ داوطلبانی که محل تولد، محل صدور شناسنامه و یا محل اخذ مدرک تحصیلی آنها، گچساران (دوگنبدان-باشت) باشد براساس مستندات ارایه شده از ضریب امتیاز مورد نظر در دفترچه راهنمای آزمون بهره مند خواهند شد.
۲٫حداکثر سن مورد ملاک برای ثبت نام متقاضیان واجد شرایط بومی استان کهگیلویه و بویر احمد، در مقطع تحصیلی فوق دیپلم ۳۴ سال، لیسانس ۳۶ سال و فوق لیسانس ۳۸ سال (با توجه به رشته های شغلی ذکر شده در دفترچه راهنمای آزمون) می باشد.
مهلت ثبت نام تا تاریخ ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ می باشد.


خبر ۲۸ دی ۱۴۰۰- اصلاحیه دفترچه آزمون استخدامی شرکت پتروشیمی گچساران
به اطلاع می رساند:
گرایش شبکه های انتقال و توزیع به گرایش های مهندسی برق در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد
رشته مهندسی جوش به شغل بازرسی فنی ردیف ۱۰
رشته گاز به شغل های کاردانی ردیف ۱۴ و ۱۵ و ۱۶
اضافه گردید.


خبر ۲۳ دی ماه ۱۴۰۰ –  با استعانت از خداوند متعال و با راهبرد توسعه کیفیت و کمیت تولید محصولات پتروشیمی و کمک به خودکفایی ایران اسلامی، شرکت‌ پتروشیمی گچساران، واقع در استان کهگیلویه و بویراحمد، شهرستان گچساران، در نظر دارد نیروی انسانی مورد نیاز خود را از بین متقاضیان واجد شرایط سراسر کشور، پس از کسب موفقیت در آزمون‌های کتبی (عمومی و تخصصی)، مصاحبه تخصصی- رفتاری و اخذ نتایج معاینات پزشکی«طب کار» (برای متقاضیان مشاغل ایمنی و آتش‌نشانی علاوه بر موارد ذکر شده، آمادگی جسمانی داوطلب ارزیابی می‌گردد) مطابق با قوانین و مقررات کار و تامین اجتماعی و براساس شرایط ذکر شده در این آگهی و دفترچه راهنما دعوت به همکاری نماید.

مهلت ثبت نام تا ۸ بهمن ۱۴۰۰ می باشد.

۲٫ برنامه زمان‌بندی برگزاری آزمون
برنامه زمان‌بندی ثبت‌نام و برگزاری آزمون براساس جدول شماره ۱ می‌باشد.

جدول شماره ۱: زمان‌بندی ثبت‌نام و برگزاری آزمون

عنوانبرنامه‌ زمان‌بندی
ثبت‌نام در سامانه و اخذ کد رهگیری و ویرایش اطلاعات۱۴۰۰/۱۰/۲۵ تا ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
مراجعه به سایت و دریافت کارت ورود به جلسه۱۴۰۰/۱۱/۲۵ تا ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
برگزاری آزمون کتبی۱۴۰۰/۱۱/۲۸ یا ۱۴۰۰/۱۱/۲۹

• در صورت تغییر در برنامه زمان‌بندی جدول شماره ۱، مراتب از طریق سایت آزمون به آدرس gspc.iran-azmoon.ir به داوطلبان، اطلاع‌رسانی خواهد شد.
• مکان، ساعت و محل برگزاری آزمون (در شهرهای گچساران، یاسوج، تهران و شیراز) در زمان دریافت کارت ورود به جلسه و از طریق سامانه gspc.iran-azmoon.ir اعلام خواهد شد.
• با توجه به وضعیت شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، در صورت ضرورت تغییر در زمان و مکان برگزاری آزمون، موضوع از طریق سایت gspc.iran-azmoon.ir به داوطلبان، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

۳٫ جدول نیروی انسانی مورد نیاز
نیازمندی‌های نیروی انسانی شرکت پتروشیمی گچساران، براساس جدول شماره ۲ می‌باشد.

جدول شماره ۲: نیازمندی‌های نیروی انسانی

ردیفگروه مشاغلمقطع تحصیلیحداقل معدلرشته تحصیلیگرایش بر اساس نیازمندیتعداد مورد نیازمردزن
۱بهره‌برداری سایتکارشناسی۱۳٫۵مهندسی شیمی، پتروشیمی، پلیمر، نفت، ‌گاز، مخازنکلیه گرایش‌ها (به استثنای صنایع غذایی، بیوتکنولوژی، محیط زیست،زیست پزشکی، داروسازی)۸۰*
کارشناسی ارشد۱۵
۲تعمیرات مکانیککارشناسی۱۳٫۵مهندسی مکانیککلیه گرایش‌ها۱۰*
کارشناسی ارشد۱۵
۳تعمیرات برقکارشناسی۱۳٫۵مهندسی برق، مهندسی کنترل و ابزاردقیققدرت، الکتروتکنیک، برق صنعتی، الکترونیک، ابزاردقیق، کنترل، مخابرات۱۵*
کارشناسی ارشد۱۵
۴سامانه‌ها و فناوری اطلاعاتکارشناسی۱۳٫۵کامپیوتر، علوم کامپیوتر،
فناوری اطلاعات
کلیه گرایش ها۲*حداکثر ۱ نفر
کارشناسی ارشد۱۵
۵آزمایشگاهکارشناسی۱۳٫۵شیمیکلیه گرایش‌ها۸*حداکثر ۳ نفر
کارشناسی ارشد۱۵
۶مالی و حسابداریکارشناسی۱۳٫۵حسابداری،مدیریت مالی، مهندسی مالیکلیه گرایش‌ها۴*حداکثر ۲ نفر
کارشناسی ارشد۱۵
۷برنامه‌ریزی نگهداری و تعمیراتکارشناسی۱۳٫۵مهندسی صنایعصنایع، سیستم و بهره‌‌وری، برنامه‌ریزی و تحلیل‌سیستم‌ها، بهینه‌سازی سیستم‌ها، تکنولوژی‌صنعتی، مدیریت مهندسی، تولیدصنعتی،کیفیت و بهره وری، مدیریت پروژه۶*حداکثر ۲ نفر
کارشناسی ارشد۱۵
۸منابع انسانیکارشناسی۱۳٫۵مدیریت، مدیریت‌دولتی، مدیریت صنعتی، روانشناسی صنعتی- سازمانیمنابع انسانی، رفتار سازمانی، دولتی، صنعتی، مدیریت عملکرد، تشکیلات و روش‌ها، سیستم‌های اطلاعاتی، امور اداری، تحول، صنعتی- سازمانی۲*حداکثر ۱ نفر
کارشناسی ارشد۱۵
۹زنجیره تامین و فروش (بازرگانی)کارشناسی۱۳٫۵مدیریت بازرگانی،
مدیریت صنعتی
کلیه گرا‌یش‌ها۸*حداکثر ۲ نفر
کارشناسی ارشد۱۵
۱۰بازرسی فنیکارشناسی۱۳٫۵مهندسی متالوژی،
مهندسی مواد، مهندسی بازرسی فنی
کلیه گرایش‌ها۲*
کارشناسی ارشد۱۵
۱۱بهداشتکارشناسی۱۳٫۵بهداشت حرفه‌ای، بهداشت صنعتی و بهداشت کارکلیه گرایش‌ها۱**
کارشناسی ارشد۱۵
۱۲ایمنی و آتش‌نشانیکارشناسی۱۳٫۵مهندسی ایمنی و حفاظت، مهندسی HSE ، مهندسی حریق،
مهندسی شیمی فقط گرایش HSE
کلیه گرایش‌ها برای رشته‌های مهندسی ایمنی،
مهندسی شیمی فقط گرایش HSE
۷*
کارشناسی ارشد۱۵
۱۳حقوقی و پیمان‌هاکارشناسی۱۳٫۵حقوقکلیه گرایش‌ها۲*حداکثر ۱ نفر
۱۴* اپراتور سایتکاردانی۱۳شیمی، صنایع‌شیمیایی، عملیات پتروشیمی، برق، ابزاردقیق، الکترونیک، الکتروتکنیک، مکانیککلیه گرایش‌ها۴۴*
۱۵*تکنسین آزمایشگاهکاردانی۱۳شیمی، صنایع شیمیایی، عملیات پتروشیمیکلیه گرایش‌ها۸*
۱۶*آتش‌نشان/ آتش‌نشان‌ رانندهکاردانی۱۳فنی ایمنی (HSE)، شیمی، صنایع شیمیایی، عملیات پتروشیمی، برق، ابزاردقیق، الکترونیک، الکتروتکنیک، مکانیککلیه گرایش‌ها۲۳*

بصره ۱ : (*) برای نیازمندی‏های نیروی انسانی شرکت در گروه مشاغل (اپراتورسایت، تکنسین‌آزمایشگاه، آتش‌نشان/ آتش‌نشان راننده «ردیف‌های شماره ۱۴، ۱۵، ۱۶»)، صرفا متقاضیان بومی استان کهگیلویه و بویراحمد مجاز به ثبت‏نام می‏باشند.
تبصره ۲: درصورتی که آمار ثبت‎نام شدگان برای رشته‎های اپراتور سایت، تکنسین‌آزمایشگاه، آتش‌نشان/ آتش‌نشان راننده تا دو روز قبل از اتمام مهلت ثبت نام، به سه برابر ظرفیت مورد نیاز مرحله مصاحبه نرسد، در اطلاعیه‎ بعدی شرایط جدید ثبت نام اعلام خواهد شد.
تبصره ۳: برای رشته‌های تحصیلی مورد نیاز ذکر شده در جدول شماره ۲، مدارک تحصیلی متقاضیانی که عنوان رشته تحصیلی آنها، بدون گرایش در دانشنامه یا گواهینامه موقت ذکر شده قابل پذیرش می‌باشد.
تبصره ۴: متقاضیان شرکت کننده در گروه مشاغل آتش‏نشان/ آتش‏نشان راننده، درصورت دارا بودن گواهینامه رانندگی (پایه یک و یا دو) و راه‌یابی به مرحله مصاحبه تخصصی- رفتاری، می‌توانند اصل و تصویر گواهینامه را در این مرحله به مجری آزمون ارایه نمایند.
تبصره ۵: متقاضیان شرکت کننده در گروه مشاغل آتش‏نشان/ آتش‏نشان راننده، درصورت دارا بودن عناوین قهرمانی ورزشی در سطح بین‌المللی، ملی و استانی و راه‌یابی به مرحله مصاحبه تخصصی- رفتاری، می‌توانند اصل و تصویر حکم قهر‌مانی را در این مرحله به مجری آزمون ارایه نمایند.
تبصره ۶ : متقاضیانی که براساس نیازمندی‌های اعلام شده با مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد، در آزمون ثبت‌نام می‌نمایند، ضروری است درصورت ورود به مرحله مصاحبه تخصصی- رفتاری، اصل و تصویر مدرک تحصیلی مقطع کارشناسی خود را به همراه سایر مدارک مورد نیاز ارایه نمایند.
تبصره ۷: دارندگان مدارک تحصیلی از دانشگاه‌های صنعتی شریف، صنعتی امیرکبیر، علم و صنعت، تهران، اصفهان، صنعتی اصفهان، صنعتی خواجه نصیرالدین‌طوسی، علامه طباطبایی، تربیت مدرس، شهید بهشتی، شهید چمران اهواز، فردوسی مشهد، شیراز، تبریز و صنعت نفت، با یک نمره تقلیل «نسبت به حداقل معدل اعلام شده در جدول شماره ۲»، مجاز به ثبت نام می‌باشند.
تبصره ۸: برای مشاغل ایمنی و آتش‌نشانی «ردیف ۱۲ جدول»، به تشخیص شرکت، تعدادی از پذیرفته‌شدگان برای مشاغل ایمنی (نوبتکار) و تعدادی نیز برای مشاغل افسر‌آتش‌نشانی (نوبتکار) انتخاب خواهند شد.

۴٫ شرایط عمومی متقاضیان
متقاضیان ثبت‌نام در آزمون، می‌بایست شرایط عمومی زیر را دارا باشند.
۱٫ تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران؛
۲٫ التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران؛
۳٫ اعتقاد به دین اسلام و یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی؛
۴٫ داشتن تندرستی و توانایی کامل جسمانی و روانشناختی با تایید پزشک متخصص طب‌کار مورد تایید شرکت؛
۵٫ عدم سوء پیشینه و سابقه محکومیت کیفری موثر؛
۶٫ عدم اعتیاد به مصرف مواد مخدر؛
۷٫ عدم اشتغال به کار به صورت رسمی، پیمانی و یا آزمایشی در سازمان‌های دولتی و همچنین نداشتن تعهد خدمت در سایر شرکت‌ها و سازمان‌ها؛
تبصره ۱: ضروری است داوطلب، نسبت به ارایه تعهد کتبی به شرکت مبنی بر عدم دارا بودن تعهد خدمت در سایر شرکت‌ها و سازمان‌ها اقدام نماید؛
تبصره ۲: چنانچه در هر مرحله از فرایند ارزیابی و بکارگیری داوطلب، مکاتبه‌ای از طرف شرکت‌ها و سازمان‌های ذیربط مبنی بر دارا بودن تعهد خدمت متقاضی شرکت کننده در آزمون مطرح گردد، از ادامه روند ارزیابی، بکارگیری و ادامه همکاری وی ممانعت به عمل خواهد آمد.
۸٫ دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه یا داشتن کارت معافیت دایم غیرپزشکی برای متقاضیان مرد؛
تبصره ۱: تاریخ ترخیص از خدمت وظیفه و یا صدور کارت معافیت دایم غیر‌پزشکی باید حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۰/۱۱/۰۸ (آخرین روز ثبت نام) باشد.
تبصره ۲: متقاضیانی که از طریق بنیاد ملی نخبگان در حال گذراندن خدمت نظام وظیفه می‌باشند، براساس ضوابط مربوط و با ارایه مکاتبه رسمی از بنیاد ملی نخبگان، ثبت‌نام آنها در آزمون امکان‏پذیر می‌باشد. این گروه از متقاضیان در صورت پذیرش در مرحله آزمون کتبی، در صورتی می‌توانند در آزمون مصاحبه تخصصی- رفتاری شرکت نمایند که کارت پایان خدمت نظام‌وظیفه خود را حداکثر تا روز برگزاری مصاحبه، به مجری آزمون ارایه نمایند.
۹٫ دارا بودن دانشنامه یا گواهینامه موقت فراغت از تحصیل مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای کلیه متقاضیان مقاطع مختلف دانشگاهی، بدون ذکر کلمه ارزش استخدامی؛
تبصره ۱: تاریخ فراغت از تحصیل داوطلبان می‌بایست حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۰/۱۱/۰۸ (آخرین روز ثبت نام) باشد.
تبصره ۲: آخرین مدرک تحصیلی ارایه شده مورد ملاک آزمون در زمان ثبت نام، مبنای استخدام خواهد بود و شرکت هیچ‌گونه تعهدی نسبت به پذیرش و تعدیل مدارک تحصیلی بالاتر در طول دوران خدمت کارکنان را ندارد.
بدیهی است در صورتیکه متقاضیان استخدام، قبل از ثبت‌نام، مدارک تحصیلی بالاتری نسبت به مدرک ثبت شده در آزمون را داشته باشند، مدارک تحصیلی مورد نظر تحت هیچ شرایطی، قابل پذیرش نمی‌باشد.
تبصره ۳: دانشنامه تحصیل در دانشگاه‌های خارج از کشور می‌بایست به تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری رسیده باشد.
۱۰٫ متقاضیان دارای شرایط سنی ذکر شده در جدول شماره ۳ می‌توانند نسبت به ثبت‌نام در آزمون اقدام نمایند.

جدول شماره ۳: شرایط سنی متقاضیان شرکت در آزمون

ردیفمقطع تحصیلیحداکثر سن
(تا تاریخ اولین روز ثبت‌نام)
تاریخ تولد
(به بعد)
۱کاردانی (فوق دیپلم)۳۲۱۳۶۸/۱۰/۲۵
۲کارشناسی۳۴۱۳۶۶/۱۰/۲۵
۳کارشناسی ارشد۳۶۱۳۶۴/۱۰/۲۵

تبصره: حداکثر سن اعلام شده برای تمامی مقاطع تحصیلی با احتساب خدمت نظام وظیفه منظور گردیده است.

۵٫ امتیازات ویژه
۱-۵٫ امتیاز متقاضیان بومی
برای متقاضیان بومی براساس جدول شماره ۴ امتیاز ویژه منظور خواهد شد.

جدول شماره ۴: امتیاز متقاضیان بومی

ردیفمتقاضیان بومیامتیاز ویژه نسبت به نمره مکتسبه
(ضریب امتیاز)
۱شهرستان گچساران۱٫۴۰
۲سایر شهرستان‌های‌ استان کهگیلویه و بویراحمد۱٫۱۵

۱٫ بومی به متقاضیانی اطلاق می‌شود که حداقل دارای یکی از شرایط زیر باشند:
الف. محل تولد متقاضی، یکی از شهرستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد باشد.
ب. محل صدور شناسنامه متقاضی، یکی از شهرستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد باشد.
پ. محل اخذ مدرک تحصیلی مقطع دیپلم پایه متقاضی، یکی از شهرستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد باشد.
ملاک شناسایی شهرستان‌های مورد اشاره، بر اساس آخرین تقسیمات جغرافیایی کشور می-باشد.
۲٫ امتیاز تخصیص داده شده به متقاضیان بومی صرفا در مرحله آزمون کتبی (با ثبت اطلاعات بومی در سامانه الکترونیکی براساس مستندات موثق توسط متقاضی) منظور خواهد شد.
نکته: متذکر می‌شود، داوطلبان گرامی نسبت به کنترل و ثبت اطلاعات موثق براساس موارد یاد شده در سامانه آزمون اقدام نمایند، بدیهی است در صورت عدم احراز اطلاعات ثبت‌نام در زمان کنترل مستندات، از ادامه فرایند ارزیابی داوطلب جلوگیری به عمل خواهد آمد.
۲-۵٫ سهمیه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران
خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در کلیه رشته‌های شغلی مورد نیاز «متناسب با ظرفیت جذب در رشته مورد نظر» به شرح زیر از سهمیه ویژه برخوردار خواهند شد:
۱- بیست و پنج درصد از ظرفیت استخدامی به خانواده‌های معظم شاهد، جانبازان و آزادگان، شامل همسر و فرزندان شهدا، همسر و فرزندان جانبازان بیست و پنج درصد و بالاتر، همسر و فرزندان آزادگان دارای یک‌ سال و بالاتر اسارت، خواهر و برادر شهید تخصیص می‌یابد.
۲- پنج درصد از ظرفیت استخدامی به رزمندگان با سابقه حداقل ۶ ماه حضور داوطلبانه در جبهه‌ها، همسر و فرزندان آنان، فرزندان جانبازان کمتر از بیست و پنج درصد و آزادگان با کمتر از یکسال اسارت تخصیص می‌یابد.
تبصره ۱: جهت استفاده از امتیاز تخصیص داده شده برای خانواده های معظم شهدا و ایثارگران ارایه کد ایثارگری و یا تاییدیه از بنیاد شهید و امور ایثارگران الزامی است.
ضمنا لازم به ذکر است، اطلاعات مورد نظر از طریق سامانه خدمات الکترونیک ایثار «به آدرس https://isaarit.isaar.ir/sayba/relatedisgr» استعلام می‌گردد.
تبصره ۲: مراجع تایید مدت حضور داوطلبانه در جبهه‌ها «که در سال جاری دریافت شده باشد» عبارتند از:
الف. معاونت نیروی انسانی هر یک از رده‌های نیروهای مسلح در مورد رزمندگان متبوع خود؛
ب. معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد بسیجیان و نیروهای مردمی، اعم از مستخدمین دولت و صاحبان مشاغل و صنوف آزاد و افراد فاقد شغل؛
پ. معاونت توسعه و سرمایه انسانی وزارت جهاد کشاورزی در مورد جهادگران.

۶٫ مراحل آزمون
مراحل برگزاری آزمون به شرح زیر می‌باشد:
۱٫ این آزمون در دو مرحله برگزار می‌گردد، در مرحله اول شرکت‌کنندگان از طریق آزمون کتبی (عمومی و تخصصی) مورد سنجش قرار می‌گیرند و براساس نتایج مرحله اول آزمون، سه برابر ظرفیت نیروی انسانی مورد نیاز، به مرحله دوم آزمون، جهت انجام مصاحبه تخصصی- رفتاری دعوت خواهند شد و پس از انجام مصاحبه تخصصی- رفتاری، متناسب با ظرفیت مورد نیاز (براساس جدول شماره ۲)، دارندگان بالاترین نمرات، جهت انجام سایر مراحل اداری دعوت می‌گردند، بدیهی است اسامی نفرات اعلام شده در این مرحله به منزله پذیرش قطعی محسوب نمی‌گردد؛
تبصره: از متقاضیان گروه مشاغل آتش‌نشان/ آتش‌نشان راننده، قبل از ورود به مرحله دوم آزمون (مصاحبه تخصصی- رفتاری)، آزمون آمادگی جسمانی به عمل خواهد آمد که درصورت قبولی در این بخش، به مرحله دوم آزمون (مصاحبه تخصصی- رفتاری) راه خواهند یافت.
۲٫ در آزمون کتبی، دو دفترچه مجزا «با زمان اختصاصی برای هر دفترچه»، حاوی سوال‌های عمومی و تخصصی به هر داوطلب ارایه خواهد شد؛
۳٫ نمره آزمون کتبی، بر اساس ۴۰ درصد آزمون عمومی و ۶۰ درصد آزمون تخصصی محاسبه می‌گردد؛
۴٫ کلیه سوالات آزمون عمومی و تخصصی به صورت چهارگزینهای می‌باشد. توضیح اینکه به ازای هر پاسخ غلط، یک سوم نمره منفی در نظر گرفته خواهد شد؛
۵٫ محاسبه نمره نهایی هر داوطلب با در نظر گرفتن ۶۰ درصد برای مرحله آزمون کتبی (عمومی، تخصصی) و ۴۰ درصد برای مرحله مصاحبه تخصصی- رفتاری صورت می‌پذیرد.

۷٫ مواد آزمون
مواد آزمون کتبی (عمومی و تخصصی) براساس توضیحات ارایه شده در زیر می‌باشد:
۱-۷٫ مواد آزمون کتبی عمومی
مواد آزمون کتبی عمومی برای هریک از گروه‌های شغلی به شرح جدول شماره ۵ می‌باشد:
جدول شماره ۵: ضرایب مواد آزمون کتبی عمومی

عنوانضریب
زبان و ادبیات فارسی۱
اطلاعات عمومی رایانه۱٫۵
زبان انگلیسی عمومی۱
هوش و توانمندی‌های ذهنی۲

۲-۷٫ مواد آزمون کتبی تخصصی
مواد آزمون کتبی تخصصی برای هریک از گروه‌های شغلی مورد نیاز به شرح جدول شماره ۶ می‌باشد:

جدول شماره ۶: مواد آزمون کتبی تخصصی

ردیفگروه مشاغلمواد آزمون
۱بهره‌بردار سایتانتقال حرارت، انتقال جرم و عملیات واحد، مکانیک سیالات، ترمودینامیک، سینتیک و طراحی راکتور، کنترل
۲تعمیرات مکانیکحرارت و سیالات، دینامیک و ارتعاشات، استاتیک و مقاومت مصالح، ترمودینامیک
۳تعمیرات برقماشین‌های ‏الکتریکی، سیستم‌های ‌کنترل‌خطی، بررسی ‌سیستم‌های ‌قدرت، مدارهای ‌الکتریکی، الکترونیک، مدار منطقی
۴سامانه‌ها و فناوری اطلاعاتساختمان داده و الگوریتم، سیستم عامل، شبکه‌های کامپیوتری، مدارهای منطقی، نظریه زبان‌ها و ماشین‌ها، معماری کامپیوتر، پایگاه داده
۵آزمایشگاهشیمی تجزیه، شیمی فیزیک، شیمی آلی، شیمی معدنی
۶مالی و حسابداریحسابداری مالیاتی، حسابداری صنعتی، اصول تنظیم و کنترل بودجه، ریاضی و آمار، حسابرسی، مدیریت مالی
۷برنامه‌ریزی نگهداری و تعمیراتکنترل پروژه، آمار و احتمال، اقتصاد مهندسی، مبانی سازمان و مدیریت، تحقیق در عملیات، کنترل تولید و موجودی
۸منابع انسانیمبانی سازمان و مدیریت، مدیریت منابع انسانی، قانون‌کار، روانشناسی‌کار، مدیریت رفتار سازمانی، آمار
۹زنجیره تامین و فروش (بازرگانی)بازاریابی، اقتصاد خرد و کلان، اینکوترمز (۲۰۲۰)، بازرگانی بین‌الملل، مبانی ‌سازمان و مدیریت، سیستم‌های خرید و انبارداری، حقوق بازرگانی
۱۰بازرسی فنیخواص فیزیکی، خواص مکانیکی، شیمی فیزیک و ترمودینامیک، خوردگی و الکتروشیمی، تست غیر مخرب، حرارت و سیالات
۱۱بهداشتشیمی و میکروبیولوژی، آلودگی آب، هوا و خاک و کنترل آن، دفع مواد زاید صنعتی، تصفیه آب و پساب صنعتی، بیماری‌های شغلی، اصول و مبانیHSE
۱۲ایمنی/ آتش‌نشانیبهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE)، اصول بهداشت محیط کار، کمک‌های اولیه و امداد و نجات، عوامل فیزیکی و شیمیایی محیط کار، حریق و روش‌های مبارزه با آن، دفع مواد زاید صنعتی
۱۳حقوقی و پیمان‌هاحقوق اساسی، حقوق بین‌الملل (عمومی و خصوصی)، حقوق تجارت، حقوق کار، حقوق مدنی، آیین دادرسی مدنی، آیین دادرسی کیفری
۱۴اپراتور سایتشیمی عمومی، فیزیک عمومی، انتقال حرارت، مکانیک سیالات، ترمودینامیک
۱۵تکنسین آزمایشگاهشیمی عمومی، شیمی آلی، شیمی تجزیه، ترمودینامیک، مکانیک سیالات، انتقال حرارت، موازنه مواد و انرژی
۱۶آتش‌نشان/ آتش‌نشان رانندهاصول پیشگیری و علل بروز و گسترش حریق، سیستم‌های اطفا، آبرسانی در عملیات اطفای حریق، قوانین کار و مقررات عمومی ایمنی، واکنش در مقابله با حریق و سوانح

• تمامی دروس تخصصی در هر رشته، دارای ضریب یک می‌باشند.

۸٫ مراحل ثبت نام
مراحل ثبت نام در آزمون به شرح زیر می‌باشد:
۱٫ مراجعه به وب سایت آزمون به نشانی: gspc.iran-azmoon.ir
۲٫ تکمیل فرم تقاضانامه الکترونیکی در سامانه ذکرشده در بند یک؛
۳٫ بارگذاری عکس ۴×۳ پرسنلی با زمینه سفید یا روشن.
نکته ۱ : عکس پرسنلی به صورت تمام رخ، بدون عینک، کراوات و کلاه‌گیس باشد؛
نکته ۲ : عکس پرسنلی جدید بوده، در صورت هرگونه تغییر ظاهری و یا عمل جراحی منجر به تغییر در چهره به هر شکل ممکن، داوطلب می‌بایست نسبت به تهیه عکس جدید اقدام نماید؛
نکته ۳: عکس پرسنلی خواهران، با مقنعه و با رعایت حجاب کامل به شکلی که تمام صورت مشخص باشد.

۹٫ نحوه پرداخت وجه ثبت نام
داوطلبان در صورت دارا بودن شرایط لازم می‌توانند از ساعت ۸ صبح روز ‌شنبه ۱۴۰۰/۱۰/۲۵ تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۴۰۰/۱۱/۰۸ جهت ثبت نام به آدرس اینترنتی gspc.iran-azmoon.ir مراجعه و پس از بارگذاری، کنترل اطلاعات و واریز آنلاین مبلغ ۳۰۰٫۰۰۰ (سیصد هزار) ریال به عنوان هزینه ثبت نام، نسبت به اخذ کد رهگیری و دریافت نسخه چاپی از اطلاعات ثبت شده اقدام نمایند.

۱۰٫ موارد کلیدی مرتبط با ثبت‌نام و برگزاری آزمون
۱٫ جهت جلوگیری از اتلاف وقت در هنگام ثبت نام، فایل الکترونیکی «عکس» مورد نیاز ثبت نام را تهیه نموده و همچنین جهت واریز وجه ثبت نام از اطلاعات مربوط به رمز پویا (اینترنتی) و cvv2‌ کارت بانکی و همچنین فعال بودن امکان خرید اینترنتی کارت بانکی خود اطمینان حاصل فرمایید.
۲٫ ثبت نام زمانی تکمیل می‌شود که کد رهگیری از طریق سامانه به متقاضی اعلام گردد.
۳٫ مسئولیت صحت ثبت اطلاعات در سامانه اینترنتی به عهده شخص متقاضی می‌باشد. بدیهی است چنانچه مغایرتی در مندرجات مدارک ارایه شده با شرایط آگهی و دفترچه راهنمای آزمون وجود داشته باشد از ادامه مراحل جذب متقاضی در هر مرحله جلوگیری به عمل خواهد آمد و متقاضی حق هیچ‎گونه اعتراضی را نخواهد داشت.
نکته: به طور مکرر مشاهده گردیده افرادی که ثبت نام خود را از طریق کافی‌نت و یا از طریق شخص ثالث انجام می‌دهند، در ورود اطلاعات و صحت آن دچار مشکل شده و در فرآیند شرکت داوطلب در آزمون و مراحل بعدی آن اختلال جدی به وجود می‌آید. لذا ضروری است در هنگام ثبت‌نام از ورود صحیح و کامل کلیه اطلاعات مورد نیاز مطابق با مشخصات فردی، اطمینان حاصل گردد.
۴٫ همراه داشتن کارت ورود به جلسه و اصل کارت ملی یا شناسنامه در روز برگزاری آزمون، ضروری می‌باشد.
۵٫ داوطلبان می‌بایست پس از اخذ کارت ورود به جلسه آزمون از طریق سامانه، نسبت به کنترل صحت مشخصات فردی، محل تولد و صدور شناسنامه، مدرک تحصیلی، معدل، سهمیه ایثارگری، شماره داوطلبی، شماره صندلی، ساعت و محل برگزاری آزمون اطمینان حاصل نمایند.

۱۱٫ تذکرات مهم
با توجه به اینکه صحت اطلاعات و مدارک متقاضیان شرکت در آزمون، طی چند مرحله مورد ارزیابی قرار می‌گیرد، لذا توجه به موارد زیر الزامی است.
۱٫ ثبت نام در آزمون صرفا اینترنتی و براساس آگهی و دفترچه راهنمای آزمون مندرج در سامانه ثبت نام به نشانی gspc.iran-azmoon.ir انجام و نیازی به ارسال فیزیکی مدارک در این مرحله نمی‎باشد؛
۲٫ جذب نیروی انسانی در شرکت بر اساس موفقیت متقاضیان در تمامی مراحل استخدامی مشتمل بر آزمون کتبی (عمومی و تخصصی)، مصاحبه تخصصی – رفتاری، آزمون آمادگی جسمانی (برای گروه مشاغل آتش‌نشان/ آتش‌نشان راننده) و معاینات پزشکی طب‌کار و … متناسب با برنامه‌های اجرایی شرکت می‌باشد و چنانچه متقاضیان در هر یک از مراحل فوق شرایط لازم را کسب ننمایند، موضوع ادامه مراحل استخدامی آنان منتفی می‌گردد؛
۳٫ داوطلبانی که در مرحله ثبت‌نام و یا هریک از مراحل آزمون، تخلف نمایند (جعل مدرک، تقلب، ثبت اطلاعات خلاف واقع و …)، از شرکت در سایر آزمون‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، محروم خواهند شد؛
۴٫ دریافت مدارک و اعلام نتایج در مرحله آزمون کتبی به منزله پذیرش نهایی داوطلب تلقی نخواهد شد و شرکت نسبت به انتخاب نیروهای مورد نیاز خود، پس از موفقیت در تمامی مراحل آزمون، انجام مراحل اداری و طی موفقیت‌‎آمیز دوره‌های کارآموزی و کارورزی اقدام خواهد نمود؛
۵٫ پذیرفته شدگان مکلف هستند، از تاریخی که شرکت اعلام خواهد نمود، در مراکز آموزشی و صنعتی به عنوان کارآموز/ کارورز در منطقه مورد نظر شرکت حضور داشته باشند؛
۶٫ مدت زمان کارآموزی/ کارورزی ۱۸ ماه خواهد بود؛
۷٫ در طول دوره کارآموزی و کارورزی، فقط درصورت حضور در شرکت ره‎آوران فنون پتروشیمی و یا سایر مناطق عملیاتی خارج از منطقه گچساران، امکانات خوابگاهی به صورت مجردی ارایه خواهد شد؛
۸٫ حضور پذیرفته شدگان در مراکز کارآموزی و کارورزی براساس برنامه زمان‌بندی تعیین شده توسط شرکت، به صورت شبانه‌روزی می‌باشد؛
۹٫ قرارداد کار پذیرفته‌شدگان نهایی، مطابق با قوانین و مقررات کار و تامین اجتماعی می‌باشد، که به صورت سالیانه تنظیم و متناسب با ارزیابی رفتاری و عملکرد کارآموز/ کارورز، قابل تجدید می‌باشد.
۱۰٫ در مدت زمان ۱۸ ماهه کارآموزی / کارورزی حداقل حقوق و دستمزد مصوب شورایعالی‌ کار پرداخت خواهد شد.
۱۱٫ قرارداد کار پذیرفته‌شدگان نهایی، در دوران کارآموزی و کارورزی توسط شرکت ره‌آوران فنون پتروشیمی (مجری برگزاری دوره‌های کارآموزی و کارورزی) منعقد می‌گردد. ضمنا پس از پایان موفقیت‌آمیز دوره‌های آموزشی کارآموزی / کارورزی، قرارداد همکاری، به صورت سالیانه توسط شرکت پتروشیمی گچساران، مطابق با قوانین و مقررات کار و تامین اجتماعی و ضوابط گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس «با عنوان قرارداد کار مدت معین/ موقت» منعقد خواهد شد؛
۱۲٫ محل کار کلیه پذیرفته شدگان واجد شرایط بعد از گذراندن موفقیت‎‌آمیز دوره‌های کارآموزی و کارورزی، شرکت پتروشیمی گچساران، واقع در استان کهگیلویه و بویر احمد خواهد بود؛
۱۳٫ برنامه‌کاری تمامی نیروها پس از اتمام دوره کارآموزی و کارورزی بصورت ساکن – شاغل می باشد و شرکت هیچ‌گونه تعهدی جهت تامین مسکن و ارایه تسهیلات ودیعه مسکن را نخواهد داشت؛
۱۴٫ پذیرفته شدگان آزمون مکلف می‌باشند قبل از شروع فرایند کارآموزی، نسبت به ارایه تعهدنامه محضری مبنی بر حداقل پنج سال خدمت در شرکت (به شرط تمدید قرارداد سالانه) و سایر تضامین (سفته) اقدام نمایند؛
۱۵٫ بکارگیری و جذب پذیرفته‌شدگان آزمون مشروط به گذراندن موفقیت‌آمیز دوره کارآموزی و کارورزی خواهد بود؛
۱۶٫ پس از جذب و بکارگیری افراد واجد شرایط، ارایه سرویس ایاب و ذهاب، صرفا در مراکزی که توسط شرکت به عنوان محل تجمع تعیین می‌گردد، امکان‌پذیر خواهد بود؛
۱۷٫ با توجه به اینکه اصالت مدارک ارایه شده، توسط شرکت استعلام خواهد شد، چنانچه در هر مرحله از رسیدگی، عدم صحت و اعتبار مدارک برای شرکت محرز گردد، در همان مقطع از ادامه همکاری افراد مورد نظر ممانعت به عمل خواهد آمد و مسئولیت این مورد بدون حق هرگونه اعتراض به عهده فرد متقاضی می‌باشد و شرکت در خصوص مطالبه خسارات وارده اقدام خواهد نمود؛
۱۸٫ کلیه مراحل اجرایی آزمون با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌گردد. لذا در همین راستا، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همراه داشتن کارت واکسن (دو مرحله‎ای) و یا گواهی منفی بودن تست PCR که طی ۴۸ ساعت قبل از آزمون دریافت شده باشد توسط داوطلبان شرکت کننده در آزمون الزامی است؛
۱۹و ثبت نام متقاضیان در آزمون به منزله پذیرش کلیه مفاد آگهی آزمون، ضوابط، مقررات و دستورالعمل‌های شرکت می‌باشد و حق هرگونه ادعایی درخصوص عدم اطلاع از مفاد آگهی و دفترچه راهنمای آزمون از متقاضی سلب می‌گردد؛
۲۰٫ کارکنانی که از طریق آزمون‌های استخدامی قبلی شرکت‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس پذیرش و اشتغال بکار دارند، مجاز به ثبت‌نام در این آزمون نمی‌باشند؛
تبصره: کارکنانی که با شرکت‎های گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس به صورت مدت موقت قرارداد همکاری دارند، در صورت تسویه حساب و اخذ موافقت از شرکت ذیربط، مجاز به ثبت‌نام در آزمون و طی سایر مراحل ذکر شده در این دفترچه خواهند بود.
۲۱٫ ضروری است متقاضیان به منظور کسب اطلاعات مرتبط در خصوص آزمون، مکررا به سایت آزمون به آدرس، gspc.iran-azmoon.ir مراجعه نمایند. بدیهی است هرگونه اطلاع‌رسانی از طریق سایر منابع، معتبر نمی‎باشد.
۲۲٫ متقاضیان می‌توانند در صورت داشتن هرگونه سوال و یا ابهام در زمینه برگزاری آزمون، در تمام ساعات شبانه‌روز از طریق سامانه gspc.iran-azmoon.ir « قسمت ارتباط با ما» سوالات خود را مطرح نمایند.

جهت ثبت نام اینجا کلیک کنید

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.